als ze dat zegt, dan heb je kans als de kinderen naar de middelbare school gaan dat ze 't al aftrapt.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
Maar heeft aangegeven dat dat alleen voor de kinderen is en zodra ze uit huis zijn ze haar eigen weg gaat.
In essentie is je relatie over en uit.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Het is Masberum volgen of GTST kijkenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:04 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker dan. 10 jaar lang dit soort topics.
Al de zoveelste op dit forum die onder één dak wonen verwart met een sexuele relatiequote:Op zondag 17 maart 2024 09:56 schreef Jahr00n het volgende:
Je hebt iig nog 10 jaar zekerheid op een sex daar kunnen veel mannen alleen van dromen
Ze blijft onder één dak wonen met hem, maar heeft de relatie beëindigd. Die gaat nu niet meer met TS neuken. Tzt ongetwijfeld met andere mannen. Op SL staan er zat klaar om even langs te komen als hij op zijn werk is en de kids op school.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:56 schreef Jahr00n het volgende:
Je hebt iig nog 10 jaar zekerheid op een sex daar kunnen veel mannen alleen van dromen
Hij was de kostwinner, dus dacht hij dat ze geen keuze had dan bij hem te blijven.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het vooral allemaal niet serieus nemen , dat heb je met niets van je vriendin gedaan.
Je zou je kapot moeten schamen.
Vergeet het maar. Ze wonen nog wel samen, maar sex komt daar niet meer bij. Ik ken ook iemand waar het huwelijk over is, en hij wil haar niet uit zijn huis trappen, want dan heeft ze weinig opties. Ze wonen toch in een heel groot huis, dus ze kunnen elkaar ontlopen, en hebben wat afspraken over huishoudelijke taken.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:56 schreef Jahr00n het volgende:
Onder een steen geleefd of zo? Met deze woningnood kun je er gerust nog twintig jaar bij op tellen. Maar bij mij persoonlijk zou de deur nu al open staan. Ik zou het echt niet op kunnen brengen om jaren lang naast iemand wakker te moeten worden en aan moeten kijken die mij niet moet. Gegarandeerd dat ze in die jaren ook verder gaat kijken en scharrelen onder het mom "Ik heb je toch al een hele tijd geleden duidelijk gemaakt dat er eigenlijk niks meer tussen ons is?"quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende: We praten over nog 10 jaar dus ja, voor mij is de lol er ook wel vanaf
Maar wie gaat er voor hem zorgen dan? TS is alcoholist. Ik snap wat je zegt hoor, maar hij heeft wellicht gewoon behoefte aan iemand die zorgt dat het huishouden blijft draaien…quote:Op zondag 17 maart 2024 12:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd of zo? Met deze woningnood kun je er gerust nog twintig jaar bij op tellen. Maar bij mij persoonlijk zou de deur nu al open staan. Ik zou het echt niet op kunnen brengen om jaren lang naast iemand wakker te moeten worden en aan moeten kijken die mij niet moet. Gegarandeerd dat ze in die jaren ook verder gaat kijken en scharrelen onder het mom "Ik heb je toch al een hele tijd geleden duidelijk gemaakt dat er eigenlijk niks meer tussen ons is?"
Dan liever nu uit elkaar en een goede omgangsregeling.
Denk je dat je kinderen hier gelukkig van worden? Die pikken dat vroeg of laat heus wel op hoor.
Ze gooit een tikkende tijdbom in huis. Hoe kun je nu zo nog 10 jaar doorgaan? Ik zou de eer aan mezelf houden. Als ze nu al weet dat ze over 10 jaar het aftrapt, dan kan ze het nu meteen aftrappen.quote:Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Masberum het volgende:
Maar heeft aangegeven dat dat alleen voor de kinderen is en zodra ze uit huis zijn ze haar eigen weg gaat. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ben van de ene kant wat emotieloos, ik zit nu al wel te denken aan die periode erna. Ik weet ook niet zeker of ze het echt meent of maar gewoon zei omdat ze probeert om me te veranderen. We praten over nog 10 jaar dus ja, voor mij is de lol er ook wel vanaf. Maar wat ze zei zorgt er wel voor dat ik 2 dagen niet goed kan slapen, dat weet ik nu al wel. Dat klinkt niet echt emotieloos denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |