SPOILER: InformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 20-03-2024 07:49:30 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ben dit ook aan het kijken. Wat een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef roos94 het volgende:
Kijk die documentaire van de Outreau case.
Deze docuserie gaat over de zaak Outreau: een grote rechterlijke dwaling in een kindermisbruikzaak en een van de grootste schandalen uit de Franse geschiedenis
Bi-zar. Aanrader.
Typisch Guy Ritchie, ik vond de film The Gentlemen helemaal niet leuk. Deze serie is bijzonder, eigenlijk totaal niet boeiend maar je blijft kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef NoCigar het volgende:
Tot nu toe vind ik The Gentlemen best grappig hoor maar soms ook wat ergerlijk vanwege de voorspelbare en de vermoeiende clichés en de vermoeiende manier waarom de personages zich gedragen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young Royals - vanaf 18:00 uur - Zweden S03/B 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Prins Wilhelm schikt zich in het leven op zijn prestigieuze nieuwe kostschool Hillerska. Het blijkt lastiger dan hij dacht om zijn hart te volgen.
Young Royals Forever - vanaf 18:00 uur - Zweden 2024 6 0:54 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze special kun je zien hoe de cast en crew van 'Young Royals' de hartverwarmende reis van Wilhelm en Simon tot leven brachten, van de casting tot de laatste scène.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:08 schreef Aether het volgende:
Jeej, Young Royals dag. Hopen op een goed eindeSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young Royals - vanaf 18:00 uur - Zweden S03/B 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Prins Wilhelm schikt zich in het leven op zijn prestigieuze nieuwe kostschool Hillerska. Het blijkt lastiger dan hij dacht om zijn hart te volgen.
Young Royals Forever - vanaf 18:00 uur - Zweden 2024 6 0:54 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze special kun je zien hoe de cast en crew van 'Young Royals' de hartverwarmende reis van Wilhelm en Simon tot leven brachten, van de casting tot de laatste scène.![]()
Lol wilde je net een mention doen hiervoorquote:Op maandag 18 maart 2024 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jeej, Young Royals dag. Hopen op een goed einde
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol wilde je net een mention doen hiervoor
Heb je wat om naar uit te kijken vanavond als de kinderen op bed liggenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Wel balen dat het pas om 18 uur te zien is. Ik dacht dat het er al om 9 uur op stond.
huh, ik zit zelf al op non netflix. The.Rookie.S06E03quote:Op maandag 18 maart 2024 13:54 schreef Aether het volgende:
'The Rookie' seizoen 5 op 1 april op Netflix
https://www.filmvandaag.n(...)easedatum-op-netflix
Maar die wordt wekelijks uitgezonden en is voor een ander topic.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, ik zit zelf al op non netflix. The.Rookie.S06E03
Net gekeken via Videolandquote:Op maandag 18 maart 2024 13:54 schreef Aether het volgende:
'The Rookie' seizoen 5 vanaf 1 april op Netflix
https://www.filmvandaag.n(...)easedatum-op-netflix
Ik wil even mijn eindoordeel wijzigen naar 'met grote moeite afgekeken'. Wat een ongeïnspireerde bagger zeg.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Typisch Guy Ritchie, ik vond de film The Gentlemen helemaal niet leuk. Deze serie is bijzonder, eigenlijk totaal niet boeiend maar je blijft kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkbaar dan toch goed/leuk genoeg om het helemaal af te kijken?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wil even mijn eindoordeel wijzigen naar 'met grote moeite afgekeken'. Wat een ongeïnspireerde bagger zeg.
Extra irritatiepunten voor het personage 'de Groot' uit Zeebrugge die een overdreven Frans accent had ipv een Vlaams. Ze weten niet eens welke taal hun naaste buren spreken, stelletje arrogante tweedehands Amerikanen.
Heb me bijna door aflevering 1 geworteld maar kan die verhalen en details slecht verdragen. Onwerkelijk smerig.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef roos94 het volgende:
Kijk die documentaire van de Outreau case.
Deze docuserie gaat over de zaak Outreau: een grote rechterlijke dwaling in een kindermisbruikzaak en een van de grootste schandalen uit de Franse geschiedenis
Bi-zar. Aanrader.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Physical: 100 - Zuid-Korea S02 2023 12 - Netflix Original | Reality
Honderd deelnemers in topconditie nemen het tegen elkaar op in een reeks slopende uitdagingen om de eer - en de geldprijs - als laatste in de wacht te slepen.
Siempre reinas | Forever Queens - Mexico S02 2022 6 - Netflix Original | Reality
Deze serie volgt het leven van de Mexicaanse showbizz-iconen Lucía Méndez, Laura Zapata, Sylvia Pasquel en Lorena Herrera die zichzelf herontdekten.When the student is ready, the teacher will appear.
JA nee, echt heel erg op de achtergrond. Ik neem mijn voorlichtende taak serieusquote:Op maandag 18 maart 2024 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar blijkbaar dan toch goed/leuk genoeg om het helemaal af te kijken?
Begin er nu aan. Ben benieuwdquote:Op maandag 18 maart 2024 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb me bijna door aflevering 1 geworteld maar kan die verhalen en details slecht verdragen. Onwerkelijk smerig.
En dat heeft wat ???? met Netflix te maken?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb Amazon Prime en Sky/WOW er uit gegooid, kreeg een aanbieding van Paramount voor een jaar lang voor 3,99 per maand.
In Nederland hebben we geen Paramountplus. Wel Skyshowtime, dus waar heb je het over?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb Amazon Prime en Sky/WOW er uit gegooid, kreeg een aanbieding van Paramount voor een jaar lang voor 3,99 per maand.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homicide: New York - VS Miniserie 2024 14 - Netflix Original | Documentaire
Rechercheurs en aanklagers kijken terug op hun moeilijkste moordzaken in deze huiveringwekkende docuserie over waargebeurde misdaad van de maker van 'Law & Order'.
Pumping Iron - VS 1977 AL 1:25 uur | Documentaire
Vijf keer Olympia-winnaar, dat was Arnold Schwarzenegger, en deze film volgt hem als 28-jarige, op weg naar de zesde titel.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net de allerlaatste Young Royals gekeken.Ah hier is t netflix topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah hier is t netflix topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vind je Heartstopper ook leuk![]()
Hetzelfde genre, wel een wat ander verhaal.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vind je Heartstopper ook leuk![]()
Hetzelfde genre, wel een wat ander verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja, heartstopper kijk ik ook. Minder drama.![]()
Er komt vandaag nieuws blijkbaar, worldwide Netflix account heeft blaadjes als bio:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]YesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja, heartstopper kijk ik ook. Minder drama.![]()
Er komt vandaag nieuws blijkbaar, worldwide Netflix account heeft blaadjes als bio:
[ x ]Vanmiddag 14:00 onze tijd. Ook nieuws dan over Bridgerton voor de fans hier.
https://www.netflix.com/tudum/articles/heartstopper-season-3quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
YesVanmiddag 14:00 onze tijd. Ook nieuws dan over Bridgerton voor de fans hier.
Net gekeken! 😍😍😍😍 Bedankt voor het delen! Absolute zwak voor dit soort series waar mensen kunnen zijn wie ze willen zijnquote:
Nee dit is het Paramount topicquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is toch het algemene Netflix-topic?
Ik heb mezelf weer eens getrakteerd op een aboen geniet ervan
quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee dit is het Paramount topic
Deze gaat over de 3 body problem serie, aan de TT te zienquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn meerdere topics waar met grijs "netflix" voor staat en die dan over een serie gaat en vroeg me af of dit het algemene topic was
maar dat begrijp jij ook wel
Ja, komt morgen uit en nu al 197 delen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Deze gaat over de 3 body problem serie, aan de TT te zien
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Body Problem - China/VK/VS S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel, Sci-Fi, Thriller
Vijf briljante vrienden doen schokkende ontdekkingen over verschillende continenten en decennia terwijl de natuurwetten zich ontrafelen en de mensheid wordt bedreigd.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:14 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend nieuwsgierig naar!SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Body Problem - China/VK/VS S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel, Sci-Fi, Thriller
Vijf briljante vrienden doen schokkende ontdekkingen over verschillende continenten en decennia terwijl de natuurwetten zich ontrafelen en de mensheid wordt bedreigd.
Ja, ik ook. Ben nu het boek aan het herlezen.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buying Beverly Hills - VS S02 2022 AL - Netflix Original | Reality
Het familiebedrijf The Agency van Mauricio Umansky staat voor de meest luxueuze eigendommen in Beverly Hills. Maar er loert ook drama om elke hoek.
De Casagrandes - De film - VS 2024 6 1:25 uur - Netflix Original | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Feelgood
De 12-jarige Ronnie Anne gaat voor haar verjaardag naar Mexico en bevrijdt per ongeluk een halfgod die gevangenzit in een berg. Haar familie moet helpen om alles recht te zetten.
The Martian - VS 2015 12 2:22 uur | Boek, Drama, Intellectueel, Sci-Fi
Na een zandstorm wordt een dood gewaande astronaut achtergelaten op Mars. Hij probeert de barre omstandigheden te overleven en een bericht naar het thuisfront te sturen.
Red Eye - VS 2005 12 1:26 uur | Psychologisch, Thriller
Op een nachtvlucht naar Miami raakt een emotioneel kwetsbare hotelmanager verstrikt in het plan van een medepassagier die dreigt een politieke moord te begaan.
Shirley - VS 2024 12 1:58 uur - Netflix Original | Drama
Shirley Chisholm was de eerste zwarte vrouw in het Huis van Afgevaardigden. In 1972 stelde ze zich namens de Democratische partij kandidaat voor het presidentschap van de VS.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Ik vermaak me er prima mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Three Body Problem al uit? En zo ja, is dit wat of valt het tegen?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Equalizer 3 - VS 2023 16 1:49 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Robert McCall heeft zijn hart verloren aan een kustplaatsje in Italië. Hij zet alles op alles om de inwoners te bevrijden van de lokale Camorra die hen terroriseert.When the student is ready, the teacher will appear.
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu Squid Game The Challenge. Erg leuk! Net zoals de oorspronkelijke Squid Game
Smaken mogen verschillenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Wat een neppe zooi
Ik begrijp best wat Firefox zegt natuurlijk, maar ik vond 'm ook zeker leukquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net de allerlaatste Young Royals gekeken.Ik vond het einde juist om te janken zo slecht. Ik heb in de loop van de serie echt een serieuze hekel gekregen aan het karakter van Simon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eindigt op een ongemakkelijke cliffhanger. Hopelijk gaat Netflix in de zomer niet besluiten om de stekker eruit te trekken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Three Body Problem al uit? En zo ja, is dit wat of valt het tegen?
Oh? Waarom?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vond het einde juist om te janken zo slecht. Ik heb in de loop van de serie echt een serieuze hekel gekregen aan het karakter van Simon.
Die totaal on gefundeerde stelligheid over alles de hele tijd. Ik denk dat narcisme er het dichtst bij komt. Hij wil geen relatie met Wille, maar met een hand puppet die alles voor hem opgeeft. Anders dan pappie die Simon wel heeft gedumpt bij zijn onuitstaanbare moeder.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabby's poppenhuis - VS S09 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.
Teasing Master Takagi-san - Japan S01E01 2024 AL | Comedy, Manga, Romantisch
Takagi neemt haar klasgenootje Nishikata graag in de maling. Maar hoe hij ook zijn best doet, het lukt hem niet om haar terug te pakken, ze is gewoon te slim!When the student is ready, the teacher will appear.
O grappig, ik vond juist bij beiden het dramatische en slecht communiceren enzo echt passen bij typische tieners. Ik heb toen ik 16 was ook schreeuwend tegenover mn ouders gestaan toen ik niet een weekendje naar mn vriendje mocht. Net als het toch posten op social media van Simon, waarvan ik als volwassene dacht 'doe niet, is niet slim', maar kan me helemaal voorstellen dat een zestienjarige anders denkt en beslist.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die totaal on gefundeerde stelligheid over alles de hele tijd. Ik denk dat narcisme er het dichtst bij komt. Hij wil geen relatie met Wille, maar met een hand puppet die alles voor hem opgeeft. Anders dan pappie die Simon wel heeft gedumpt bij zijn onuitstaanbare moeder.
Dit. En Simon een onuitstaanbare moeder? Die snap ik écht niet. Ik snap heel de post ook trouwens niet echtquote:Op maandag 25 maart 2024 08:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
O grappig, ik vond juist bij beiden het dramatische en slecht communiceren enzo echt passen bij typische tieners. Ik heb toen ik 16 was ook schreeuwend tegenover mn ouders gestaan toen ik niet een weekendje naar mn vriendje mocht. Net als het toch posten op social media van Simon, waarvan ik als volwassene dacht 'doe niet, is niet slim', maar kan me helemaal voorstellen dat een zestienjarige anders denkt en beslist.
Goed om te weten, dan zet ik het nog even door. Ben nu bij de kip.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
The Gentlemen. Net toen ik me afvroeg of ik het wat vond, begon het echt.
Zit aan de voorlaatste aflevering… Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vond het einde juist om te janken zo slecht. Ik heb in de loop van de serie echt een serieuze hekel gekregen aan het karakter van Simon.
Laat het weten als je aflevering 1 af hebt.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan zet ik het nog even door. Ben nu bij de kip.
Ja, ben inmiddels al wat verder. Het wordt steeds geweldiger, en wat een humor. Echt Guy Ritchie.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat het weten als je aflevering 1 af hebt.
Hmmm, het is geen goed teken dat ik voornamelijk kijk omdat de hoofdrolspeler een lekker bekkie heeft.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ben inmiddels al wat verder. Het wordt steeds geweldiger, en wat een humor. Echt Guy Ritchie.
Ik heb van begin tot eind genoten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
The Gentlemen. Net toen ik me afvroeg of ik het wat vond, begon het echt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Believers - Thailand S01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Provocerend, Thriller
Drie ondernemers moeten een enorme lening voor hun start-up afbetalen en proberen via riskante oplichterij geld te verdienen aan een Boeddhistische tempel.
Descansar en paz | Rest in Peace - Argentinië 2024 14 1:47 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Sergio heeft steeds grote geldzorgen en is niet gezond. Een speling van het lot biedt hem de kans zijn familie te beschermen, maar de prijs is hoog: voor altijd verdwijnen.
Expend4bles - VS 2023 16 1:43 uur | Actie, Avontuur
Vers bloed, ervaren strijders, één missie. Elitehuurlingen komen samen om een bikkelhard front te vormen tegen een dreigend mondiaal gevaar.
Nic na siłę | No Pressure - Polen 2024 12 1:52 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Nadat ze is misleid om alles te laten vallen om de boerderij van haar oma te redden, valt Oliwia, een chef-kok uit de grote stad, voor een knappe boer die een geheim verbergt.
The Real Housewives of Salt Lake City - VS S01 2020 6 | Docusoap
Voor een plaatsje bij de elite van Salt Lake City is religie, geld en een vlekkeloze reputatie essentieel. Deze groep huisvrouwen zal koste wat kost de dienst uitmaken.
Testament: The Story of Moses - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze inspirerende docudramaserie gaat over het bijzondere leven van Mozes als prins, profeet en meer. Met toelichting van theologen en historici.When the student is ready, the teacher will appear.
Tuuk wel. Zowel de hoofdrol M een hoofdrol V hebben een lekker bekkiequote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmmm, het is geen goed teken dat ik voornamelijk kijk omdat de hoofdrolspeler een lekker bekkie heeft.
Meestal waardeer ik het werk van Ritchie meer dan deze serie.
Ik heb de boeken maar besteld, want ik haat het dat goede series niet meteen verlengd worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het eindigt op een ongemakkelijke cliffhanger. Hopelijk gaat Netflix in de zomer niet besluiten om de stekker eruit te trekken.
Ik ook. Ik leer zelfs nog wat. Ik zou echt niet hebben geweten dat het drie lichamen probleem een serieus wetenschappelijk vraagstuk is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb de boeken maar besteld, want ik haat het dat goede series niet meteen verlengd worden.
Heb de boeken al jaren maar zie nu dat ze een Netflixsticker op de omslag hebben geplakt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik leer zelfs nog wat. Ik zou echt niet hebben geweten dat het drie lichamen probleem een serieus wetenschappelijk vraagstuk is.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad Dinosaurs - VK S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een aandoenlijk ondeugende Tyrannosaurusfamilie onderzoekt de kleurrijke prehistorische wereld en beleeft allerlei vrolijke avonturen met de grappige dino's die er wonen.
Ronja de roversdochter - Zweden S01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Avontuur, Boek, Drama, Fantasy
De lieve, trouwe en onbevreesde dochter van een gezochte roverhoofdman maakt een geheime vriend in het magische en gevaarlijke bos van haar vader.When the student is ready, the teacher will appear.
Bah.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb de boeken al jaren maar zie nu dat ze een Netflixsticker op de omslag hebben geplakt.
[ afbeelding ]
Ik had precies hetzelfde.. ik wil die boeken wel maar ik kon ze nergens vinden zonder lelijk Netflix logo. Wie dafuq verzint zoiets!?einzquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bah.
Dat is de reden dat ik The Witcher nog altijd niet gekocht heb in boekvorm. Had het natuurlijk al eerder moeten kopen, true, maar toch.
Sowieso stickers op boekenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:22 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.. ik wil die boeken wel maar ik kon ze nergens vinden zonder lelijk Netflix logo. Wie dafuq verzint zoiets!?einz
Poef, you've been Netflixed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Hebben mensen moeite gedaan voor een kaftontwerp, plop, Netflixlogo.
Ik heb het idee dat er niet zozeer plotholes in zitten, maar dat we nog heel veel informatie niet hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:18 schreef Danny het volgende:
Gisteren de laatste van 3 body problem gezien. Erg goeie serie. Zitten wel wat 'plotholes' in, maar overall gewoon echt goed. Geen zin om te wachten, dus ik ga eens kijken of ik de chinese versie kan binnensleuren (30 afleveringen) of de anime (15 afleveringen)
Nou ja, inconsistenties, foutjes e.d.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet zozeer plotholes in zitten, maar dat we nog heel veel informatie niet hebben.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Beautiful Game - VS 2024 AL 2:05 uur - Netflix Original | Drama
Een Engels voetbalteam vertrekt naar Rome voor het WK voor daklozen. Hun getalenteerde nieuwe speler moet zijn verleden loslaten en leren om deel uit te maken van een team.
Heart of the Hunter - Zuid-Afrika 2024 16 1:47 uur - Netflix Original | Boek, Misdaad, Spionage
Een gepensioneerde huurmoordenaar komt weer in actie wanneer zijn vriend een gevaarlijke samenzwering ontdekt in het hart van de Zuid-Afrikaanse regering.
Is It Cake? - VS S03 2023 9 - Netflix Original | Reality
Briljante taartkunstenaars creëren verrukkelijke replica's van handtassen, naaimachines en meer in een verbluffende bakwedstrijd, geïnspireerd op een populaire meme.
Le salaire de la peur | The Wages of Fear - Frankrijk 2024 16 1:46 uur - Netflix Original | Actie, Boek
Wanneer een explosie bij een oliebron honderden levens bedreigt, moet een geheim team een levensgevaarlijke woestijn doorkruisen om nitroglycerine te leveren.When the student is ready, the teacher will appear.
Is een deal van afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[ x ]Nog een HBO original erbij.
Blijft toch opmerkelijk.
lol, is dat Bill Burr in de rol van president (?)quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:15 schreef Aether het volgende:
Michigan, 1963. Kellogg's and Post, sworn cereal rivals, race to create a pastry that will change the face of breakfast. A tale of ambition, betrayal, sugar, and menacing milkmen, Unfrosted stars Jerry Seinfeld in his directorial debut.
En een actrice die niet kan acteren, dat haalde mij er wel regelmatig uit moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, inconsistenties, foutjes e.d.
Ze zijn bij je thuis geweest?quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb de boeken al jaren maar zie nu dat ze een Netflixsticker op de omslag hebben geplakt.
[ afbeelding ]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Glass - VS 2019 16 2:09 uur | Drama, Duister, Psychologisch, Sci-Fi, Thriller
Een man met een dissociatieve identiteitsstoornis en een bewaker die vigilante is geworden, ontmoeten een schimmige figuur met geheimen in een psychiatrisch ziekenhuis.
The Great Indian Kapil Show - India 2024 12 - Netflix Original | Talkshow
Comedian Kapil Sharma presenteert deze hilarische variété- en talkshow met bekende gasten, grappige streken en zijn vertrouwde cast.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arrival - VS 2016 12 1:56 uur | Boek, Drama, Intellectueel, Sci-Fi
Wanneer buitenaardse schepen over de hele wereld landen, ontdekt een taalexpert die hun communicatie moet ontcijferen een levensveranderende boodschap.
Bleed for This - VS 2016 12 1:56 uur | Drama
Nadat een vreselijke blessure zijn carrière om zeep heeft geholpen, besluit wereldkampioen boksen Vinny Pazienza tegen alle verwachtingen in een comeback te maken.
The Blue Lagoon - VS 1980 6 1:44 uur | Boek, Drama, Romantisch
Twee jonge schipbreukelingen zijn gestrand op een onbewoond eiland. Als tieners worden ze verliefd en proberen ze een leven op te bouwen in het geïsoleerde paradijs.
Blue Lagoon: The Awakening - VS 2012 9 1:29 uur | Boek, Drama, Romantisch
De vonk slaat over tussen twee scholieren die weinig gemeen hebben wanneer ze door een ongeluk tijdens een schoolreisje op een onbewoond eiland terechtkomen.
Das Boot: Director's Cut - Duitsland 1982 12 3:28 uur | Drama, Thriller
Deze spannende, dramatische film, die werd genomineerd voor zes Oscars, volgt de beproevingen van de bemanning van een Duitse U-boot tijdens WOII.
Brightburn - VS 2019 16 1:30 uur | Horror, Sci-Fi
Liefdevolle ouders die jaren geleden een kind adopteerden dat in een ruimteschip uit de hemel viel, realiseren zich dat hij kwaadaardig wordt -- en superkrachten heeft.
Cleveland Abduction - VS 2015 16 1:27 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
De ontvoerde en opgesloten Michelle Knight vindt de wil om te overleven in de meest afschuwelijke en hartverscheurende omstandigheden in dit waargebeurde misdaaddrama.
In My Dreams - VS 2014 AL 1:34 uur | Romantisch
Een gefrustreerde man en vrouw kennen elkaar niet, maar dromen van elkaar nadat ze muntjes in een fontein hebben gegooid. Ze hebben slechts een week om elkaar te vinden.
Maiden - VK 2019 AL 1:37 uur | Documentaire
In de door mannen overheerste zeilracewereld staat teamleider Tracy Edwards aan het roer van het allereerste geheel vrouwelijke team in een beroemde race over de wereld.
The Mask of Zorro - VS 1998 12 2:17 uur | Actie, Boek, Romantisch
Een ouder wordende Zorro rekruteert een beschermeling om zijn masker te erven door het kwade plan te stoppen van een landheer met wie ze een persoonlijk conflict hebben.
Return to the Blue Lagoon - VS 1991 6 1:41 uur | Boek, Drama, Romantisch
In dit vervolg op The Blue Lagoon is de verweesde zoon van de geliefden uit de oorspronkelijke film gestrand op een eiland met een weduwe en haar dochter.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja, dat is het. We zaten er direct in.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:20 schreef Haags het volgende:
Gisteravond begonnen aan 3 body problem.
Keigoed!
Ik helaas niet. Kon mijn aandacht moeilijk bij houden.quote:Op maandag 1 april 2024 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat is het. We zaten er direct in.
Vond je het te complex?quote:Op maandag 1 april 2024 00:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Kon mijn aandacht moeilijk bij houden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna Aardbei en het Bloemenfestival - Canada 2024 6 0:45 uur | Kinderfilm
Anna Aardbei wil dolgraag de prijs voor de beste praalwagen winnen op het bloemenfestival van Appelstad, maar een jaloerse influencer en een monsterlijke plant staan in de weg.
Blackhat - VS 2015 16 2:12 uur | Actie, Drama
In ruil voor zijn vrijheid stemt een hacker in de gevangenis toe overheidsagenten te helpen een terrorist te vinden die achter een explosie in een nucleaire centrale zit.
Divergent - VS 2014 12 2:20 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
In een door oorlog verscheurde wereld ontdekt Tris haar speciale krachten. Samen met Four probeert ze een sinistere samenzwering tegen mensen zoals zij te bestrijden.
The Divergent Series: Allegiant - Part 1 - VS 2016 12 2:01 uur | Actie, Boek, Fantasy, Sci-Fi
Het lukt Beatrice, Tobias, Caleb en enkele anderen om vanuit hun ommuurde stad te ontsnappen naar de verboden wereld die daarbuiten ligt.
The Divergent Series: Insurgent - VS 2015 12 1:58 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Terwijl oorlog dreigt uit te breken tussen de groepen, jaagt Jeanine onvermoeibaar op Tris en haar krachten, waarmee een mysterieus artefact kan worden geopend.
The English Patient - VS 1996 12 2:42 uur | Boek, Drama, Romantisch
Ralph Fiennes speelt een afschuwelijk verbrande piloot die een verhaal van een gedoemde romance vertelt aan de verpleegkundige die hem verzorgt.
Ex Machina - VK 2015 16 1:48 uur | Drama, Intellectueel, Psychologisch, Sci-Fi
Een codeerder van een technisch bedrijf wint een week vakantie in het buitenverblijf van de CEO van het bedrijf. Hij moet er een nieuwe kunstmatige intelligentie testen.
From - VS S01 2022 16 | Duister, Horror, Sci-Fi
Verdwaalde reizigers komen vast te zitten in een mysterieus stadje waar ze niet uitraken en waar kwade machten hun geest beïnvloeden en ze 's nachts worden opgejaagd.
Knights of the Zodiac - Japan 2023 12 1:52 uur | Actie, Fantasy
Een straatvechter ontdekt een wereld vol mystieke krachten en eeuwenoude krijgers als hij traint om de gekozen beschermer te worden van een gereïncarneerde godin.
The Magic Prank Show with Justin Willman - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
Goochelaar, comedian en meesterbeduvelaar Justin Willman en zijn team halen geraffineerde grappen uit met nietsvermoedende doelwitten om mensen te helpen wraak te nemen.
The Maze Runner - VS 2014 12 1:54 uur | Actie, Boek, Dystopisch, Sci-Fi
In een postapocalyptische toekomst zit een groep tienerjongens gevangen in een mysterieuze gemeenschap. Ze moeten een gigantisch labyrint oplossen om te overleven.
Maze Runner: Death Cure - VS 2018 16 2:24 uur | Actie, Boek, Dystopisch, Sci-Fi
In de laatste film van deze franchise vallen Thomas en zijn Glader-krijgers WCKD aan om hun vrienden te redden en een geneesmiddel te vinden tegen de Flare-pandemie.
Maze Runner: The Scorch Trials - VS 2015 16 2:12 uur | Actie, Boek, Dystopisch, Sci-Fi
Een groep tieners die immuun is voor het virus dat de planeet heeft overwoekerd, baant zich een weg door woestijngebied, achtervolgd door de ondoden en een sinistere organisatie.
Moving On - VS 2022 12 1:25 uur | Dramedy, Offbeat
Wanneer twee oude vrienden elkaar weerzien op een begrafenis, besluiten ze het verleden achter zich te laten, maar pas nadat ze voor gerechtigheid hebben gezorgd.
The Rookie - VS S05 2021 12 | Actie, Drama, Misdaad
Na een ingrijpend incident jaagt een 45-jarige man zijn droom na om politieagent te worden. Nu moet hij aan zichzelf en zijn superieuren van de LAPD bewijzen dat hij het aankan.
Sex and the City - VS S01-S06 1998 14 - HBO Original | Boek, Camp, Comedy, Drama, Romantisch
Sekscolumniste Carrie Bradshaw wendt zich tot haar beste vriendinnen Miranda, Charlotte en Samantha voor advies terwijl ze liefde en lust ervaart in New York City.
Schindler's List - VS 1993 12 3:15 uur | Boek, Drama, Duister
Oskar Schindler werd een onwaarschijnlijke held door zijn gehele fortuin te spenderen aan het redden van 1100 Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Sherlock - VK S01-S04 2017 16 | Boek, Drama, Intellectueel, Misdaad, Mystery
In deze bewerkte versie van Arthur Conan Doyle's geliefde mysteryverhalen struint de excentrieke speurneus de straten van Londen af op zoek naar aanwijzingen.
Sorry to Bother You - VS 2018 16 1:50 uur | Comedy, Provocerend, Satire, Sci-Fi
Een wanhopige telemarketeer volgt het advies van een collega op om hogerop te komen. Maar aan de top ontdekt hij een verontrustend geheim.
Three Identical Strangers - VK 2018 AL 1:37 uur | Documentaire
Drie tieners zijn dolblij als ze bij toeval ontdekken dat ze een eeneiige drieling zijn die bij de geboorte werd gescheiden – tot het ware verhaal aan het licht komt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 01-04-2024 10:01:54 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Vanavond begonnen en meteen twee afleveringen gekeken. Geïntrigeerd!quote:Op maandag 1 april 2024 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat is het. We zaten er direct in.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together: Treble Winners - VK S01 2024 AL | Documentaire
Deze docuserie kijkt terug op het recordbrekende seizoen van Manchester City FC in 2022-23, toen de Blues een ongekende drievoudige overwinning behaalden.When the student is ready, the teacher will appear.
yup, gisteren de 2e aflevering gezien. heerlijk. echt Guy Ritchiequote:Op dinsdag 2 april 2024 07:32 schreef Seven. het volgende:
The Gentlemen aflevering 1 gezien. Goeie cast, goed verhaal, leuke humor. We kijken uit naar aflevering 2!
Ik ken helemaal niks van zijn andere werk. Zal eens gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:34 schreef Danny het volgende:
[..]
yup, gisteren de 2e aflevering gezien. heerlijk. echt Guy Ritchie
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby Ruby - VS 2022 12 1:33 uur | Duister, Horror, Psychologisch, Thriller
Het strakke leven van een influencer komt op zijn kop te staan als ze moeder wordt. Ze wordt zich bewust van een duister complot waarvan haar baby het middelpunt is.
Crime Scene Berlin: Nightlife Killer - Duitsland S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In 2012 werd de Berlijnse partyscene opgeschrikt door een reeks gruwelijke moorden. De moordenaar bleef spoorloos, totdat een van zijn doelwitten het overleefde.
Fighter - India 2024 12 2:44 uur | Actie
Een roekeloze maar briljante officier en zijn eliteteam van gevechtspiloten worstelen tijdens een riskante missie met levensgevaarlijke situaties en innerlijke demonen.
Files of the Unexplained - VS S01 2024 14 - Netflix Original | Documentaire
In deze huiveringwekkende onderzoeksdocu worden griezelige ontmoetingen, bizarre verdwijningen, angstaanjagende gebeurtenissen en andere opzienbarende fenomenen onderzocht.
Rodeio Rock - Brazilië 2024 12 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Als een aspirant-rockzanger zijn beroemde sertanejo lookalike moet vervangen, staat hij voor een ingrijpende keuze: zijn eigen identiteit verliezen of zijn hart volgen.
Safe - VS 2012 16 1:34 uur | Actie, Misdaad
Als een voormalig vechtsporter een ontvoerd 12-jarig meisje redt, komen ze beiden tegenover Chinese bendes, de Russische maffia en een stel corrupte agenten te staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 03-04-2024 10:48:38 ]When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beverly Hills Cop - VS 1984 12 1:45 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een onconventionele politieman uit Detroit gaat naar het chique Beverly Hills om de moordenaar van zijn vriend te vinden, maar stuit op enorme cultuurverschillen.
Beverly Hills Cop II - VS 1987 12 1:43 uur | Actie, Comedy, Misdaad
In deze dynamische sequel keert agent Axel Foley terug naar het land van zon en palmbomen om te onderzoeken door wie hoofdinspecteur Andrew Bogomil is neergeschoten.
Beverly Hills Cop III - VS 1994 12 1:44 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Wanneer Axel Foley, een gewiekste politieagent uit Detroit, terugkeert naar Beverly Hills om een moord te onderzoeken, leidt het spoor naar een onverwachte plek: een pretpark.
Crooks - Duitsland S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad, Thriller
Een kostbare munt brengt rivaliserende bendes in Europa met elkaar in conflict, waardoor een gepensioneerde kluiskraker moet samenwerken met een gangster voor een laatste overval.
Fabbricante di lacrime | The Tearsmith - Italië 2024 12 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Na een moeilijke jeugd in een weeshuis worden Nica en Rigel samen geadopteerd. Vervolgens voelen ze zich door onverwachte, maar onweerstaanbare gevoelens tot elkaar aangetrokken.
I Woke Up A Vampire - Canada S02 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Fantasy
Carmie ontdekt op haar 13e verjaardag dat ze eigenlijk half mens, half vampier is... en dat mythische krachten opgroeien veel ingewikkelder maken.
LEGO Ninjago: Dragons Rising - Canada/Denemarken S02 2023 6 | Kinderserie
Twee tieners uit verschillende werelden gebruiken hun net ontdekte Ninjakrachten om draken te verdedigen tegen schurken die hun levenskracht willen misbruiken.
Need for Speed - VS 2014 12 2:10 uur | Actie
Een straatracer die net op vrije voeten is, zet alles op alles in een wilde crosscountryrace om wraak te nemen op de man die hem liet opdraaien voor doodslag.
One True Loves - VS 2023 AL 1:40 uur | Dramedy, Romantisch
Net als Emma opnieuw liefde vindt en ze haar pijn en verlies achter zich kan laten laten, keert haar dood gewaande man plotseling terug.
Ripley - VS Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Psychologisch, Thriller
Een oplichter neemt een unieke baan aan in Italië en belandt in een wereld van geld en privilege. Maar om het leven te krijgen dat hij wil, moet hij een web van leugens spinnen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Antisocial Network: Memes to Mayhem - VS 2024 6 1:25 uur - Netflix Original | Documentaire
Van 'rickrollen' tot virale samenzweringstheorieën: ontdek in deze documentaire hoe een anonieme website uitgroeide tot een bron van chaos in de echte wereld.
Confess, Fletch - VS 2022 9 1:39 uur | Boek, Comedy, Film noir, Mystery
Een guitige journalist wordt hoofdverdachte van een moord terwijl hij onderzoekt wie een kunstcollectie van de vermiste vader van zijn vriendin heeft gestolen.
Parasyte: The Grey - Zuid-Korea S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Bloederig, Sci-Fi
Wanneer onbekende parasieten met geweld menselijke gastheren overnemen en steeds sterker worden, moet de mensheid in actie komen om zich te verdedigen tegen de groeiende dreiging.
Scoop - VK 2024 9 1:42 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Provocerend
Dit fictionele drama is geïnspireerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe de vrouwen van Newsnight het beruchte interview met prins Andrew voor elkaar kregen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik snap de afhakers ook niet, prima serie wat mij betreftquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dexter - VS S01-S08 2013 16 | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mystery
Overdag analyseert de welgemanierde Dexter bloedspatten voor de politie in Miami. 's Nachts is hij een seriemoordenaar die zich alleen op andere moordenaars richt.
Law Abiding Citizen - VS 2009 16 1:48 uur | Drama, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Getraumatiseerd door de moord op zijn vrouw en dochter geeft een rouwende man toe aan zijn woede en wil hij maar één ding: wraak.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:46 schreef Aether het volgende:
Dexter is wel de moeite!SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dexter - VS S01-S08 2013 16 | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mystery
Overdag analyseert de welgemanierde Dexter bloedspatten voor de politie in Miami. 's Nachts is hij een seriemoordenaar die zich alleen op andere moordenaars richt.
Law Abiding Citizen - VS 2009 16 1:48 uur | Drama, Misdaad, Psychologisch, Thriller
Getraumatiseerd door de moord op zijn vrouw en dochter geeft een rouwende man toe aan zijn woede en wil hij maar één ding: wraak.Resistance is futile.
Nog niet bevestigd.. ik zou echt balen als het gecanceld wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef miss_sly het volgende:
3 body problem uit.
Wat een gave serie. Zo een waarvan je echt de ene na de andere aflevering wil kijken, of je tijd hebt of niet.
Op naar seizoen twee dan maar. Is het al aangekondigd?
Net aflevering 6 gezien, mooie plottwist.quote:Op zaterdag 6 april 2024 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap de afhakers ook niet, prima serie wat mij betreft![]()
Zojuist halverwege de laatste aflevering afgehaakt zodat ik morgen nog een stukje kan kijken.
De eerste seizoenen zeker. Ik heb het laatste seizoen van de eerste serie niet eens meer gekeken, het was zó slecht geworden.quote:
Op onze nog te bekijken lijst gezet.quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef fliert het volgende:
Ripley is bijzonder mooi, de zwart wit fotografie is van hoog niveau, Andrew Scott speelt geweldig, helemaal goed dit. Fijne bijrol voor Maurizio Lombardo als inspecteur. Lastig om te stoppen met kijken.
Aanrader!
Maar 7 jaarquote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarschijnlijk loop ik enorm achter de rages aan, maar kijk nu La Casa De Papel
Geniaal! Echt genieten, bijna door het eerste seizoen heen
Hahaha jaquote:
Ik probeer seizoen 2 te vinden, die schijnt al sinds vorig jaar uit te zijn maar op nog geen enkele Nederlandse streamingdienst te vindenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:24 schreef TLC het volgende:
Ik zit op de helft van From, tot zover is ie goed weg te kijkenhet doet een beetje Stephen King achtig aan en de intro vind ik erg goed
![]()
Na From maar eens aan Ripley beginnen
Oh ja die staat er ook (weer) op.quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel leuk Dexter, om weer eens helemaal te kijken. Inderdaad de laatste seizoen werden minder, en ik weet nog dat ik het einde helemaal ruk vond.
Die spanning steeds als hij bijna ontdekt werd, dat was zo heerlijk.
Alsof ik alles nog weetquote:Op zondag 7 april 2024 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat Dexter een tweede keer helemaal niet zo leuk is eigenlijk. Shock effect is eraf, plottwists zijn bekend, etc.
Rosequote:Op vrijdag 5 april 2024 07:39 schreef Aether het volgende:
Scoop - VK 2024 9 1:42 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Provocerend
Dit fictionele drama is geïnspireerd op ware gebeurtenissen en laat zien hoe de vrouwen van Newsnight het beruchte interview met prins Andrew voor elkaar kregen.
Begonnen aan de eerste aflevering en ik zit vooral vol bewondering te kijken naar alle kloppende spullen uit die tijd.quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef fliert het volgende:
Ripley is bijzonder mooi, de zwart wit fotografie is van hoog niveau, Andrew Scott speelt geweldig, helemaal goed dit. Fijne bijrol voor Maurizio Lombardo als inspecteur. Lastig om te stoppen met kijken.
Aanrader!
From nu gezien en ik hoop dat seizoen 2 ook op Netflix komt, ik wil weten hoe t aflooptquote:Op zondag 7 april 2024 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik probeer seizoen 2 te vinden, die schijnt al sinds vorig jaar uit te zijn maar op nog geen enkele Nederlandse streamingdienst te vinden
Heb ‘m ook in een weekend gekeken en heeft hier indruk gemaakt.quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef fliert het volgende:
Aanrader!
Is daar al een seizoen 2 van bevestigd?quote:Op maandag 8 april 2024 22:28 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn begonnen aan Liebes Kind. Vier van de zes afleveringen gekeken, en wat een goede serie! Hopelijk morgenavond de laatste twee afleveringen.
Eindigt die met een cliffhanger dan?quote:Op maandag 8 april 2024 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is daar al een seizoen 2 van bevestigd?
Ik ben er nog niet aan begonnen maar ik begin wel vaker in seizoen 3 of 4 aan series, zodat ik kan bingen. Als er maar 1 seizoen is, dan begin ik er meestal niet aan.quote:Op maandag 8 april 2024 22:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eindigt die met een cliffhanger dan?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neal Brennan: Crazy Good - VS 2024 AL 0:53 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial heeft comedian Neal Brennan het over crypto, gepronk op social media, sekscomplimenten en de link tussen succes en geestelijke gezondheid.
Spirit Rangers - VS S03 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
De inheems-Amerikaanse kinderen Kodi, Summer en Eddy hebben een geheim. Ze zijn 'Spirit Rangers' die het nationaal park waarin ze wonen, helpen te beschermen!When the student is ready, the teacher will appear.
Is een miniserie, dus zeer waarschijnlijk komt er geen seizoen 2.quote:Op maandag 8 april 2024 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het een mooi sluitende serie is, vind ik het geen probleem dat er maar één seizoen van is. Het wordt vervelend als een serie gewoon niet af is en er dan geen tweede seizoen komt.quote:Op maandag 8 april 2024 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan begonnen maar ik begin wel vaker in seizoen 3 of 4 aan series, zodat ik kan bingen. Als er maar 1 seizoen is, dan begin ik er meestal niet aan.
Mag hopen van niet.quote:Op maandag 8 april 2024 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op één hand bijhouden hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat een mini serie echt maar één seizoen zal hebben… totdat bekend wordt dat de serie aardig populair werd en veel winst maakte. Dan was een seizoen twee toch wel interessantquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mag hopen van niet.
Vind het erg prettig als een serie gewoon ook echt een serie van 1 seizoen is en helemaal af.
En dat was deze ook gewoon.
Bij AppleTV nu al een aantal briljante series gezien, gewoon een aflevering of 8-10 en dat tot in de puntjes uitgewerkt. En waarbij er gelijk al werd gezegd: geen 2de seizoen.
Genot!
Als dat in dezelfde sfeer en soort verhaal is en weer een afgerond verhaal, is daar ook niets mis mee. Zoals True Detective bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op één hand bijhouden hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat een mini serie echt maar één seizoen zal hebben… totdat bekend wordt dat de serie aardig populair werd en veel winst maakte. Dan was een seizoen twee toch wel interessant
Daar is inderdaad niks mis mee. Bedoel alleen maar te zeggen dat ik uitspraken vooraf als ''dit gaat echt blijven bij één seizoen hoor'' niet meer heel serieus neem met hoe vaak er dan toch een vervolg komtquote:Op dinsdag 9 april 2024 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dat in dezelfde sfeer en soort verhaal is en weer een afgerond verhaal, is daar ook niets mis mee. Zoals True Detective bijvoorbeeld.
Eens, miniseries kunnen wel. Maar goeie series waarvan maar 1 of 2 seizoenen uitgebracht worden:quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het een mooi sluitende serie is, vind ik het geen probleem dat er maar één seizoen van is. Het wordt vervelend als een serie gewoon niet af is en er dan geen tweede seizoen komt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anthracite - Frankrijk Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Offbeat, Thriller
Een oude moordzaak wordt heropend wanneer een journalist verdwijnt. Online speurwerk leidt zijn dochter naar een bergplaatsje dat wordt beheerst door een geheimzinnige sekte.
Disquiet - VS 2023 16 1:24 uur | Bovennatuurlijke horror
Een tech-ondernemer ontwaakt na een auto-ongeluk in een verlaten ziekenhuis, waar hij nachtmerrieachtige visioenen en een angstaanjagende nieuwe realiteit ervaart.
Now You See Me - VS 2013 12 1:55 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Enkele slimme goochelaars zijn de FBI alsmaar te slim af terwijl ze stelen van banken en de buit uitdelen aan hun publiek.
Rocketman - VS 2019 12 2:02 uur | Drama, Musical
Popster Elton John kijkt, in rehab, terug op zijn eenvoudige komaf, tijdloze liedjes en onstuimige momenten van inspiratie en overdaad. Gebaseerd op zijn ware verhaal.
Secuestro del vuelo 601 | The Hijacking of Flight 601 - Colombia S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Kaping, Thriller
Na een vliegtuigkaping moeten twee stewardessen hun aanvallers te slim af zijn tijdens de intense onderhandelingen in de lucht en op de grond. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Unlocked: A Jail Experiment - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze realityserie voert de sheriff van een gevangenis in Arkansas een radicaal sociaal experiment uit door de mannen die er zijn opgesloten meer zeggenschap te geven.
What Jennifer Did - VS 2024 12 1:27 uur - Netflix Original | Documentaire
Jennifer Pan belt de alarmcentrale om te melden dat haar ouders zijn neergeschoten en wordt zo het middelpunt van een fascinerende misdaadzaak.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby Reindeer - VK Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Duister, Offbeat, Psychologisch
Wanneer een berooide comedian uit medelijden met een kwetsbare vrouw flirt, ontketent dit een verstikkende obsessie die het leven van beiden dreigt te verwoesten.
Heartbreak High - Australië S02 2022 16 - Netflix Original | Drama, Provocerend
Een brandende muurschildering onthult de geheime relaties van iedereen op Hartley High. De maker, Amerie, moet als outcast met de gevolgen leven.
Kuş Uçuşu | As the Crow Flies - Turkije S03 2023 12 - Netflix Original | Drama
Een jonge fan wurmt zich naar binnen bij de redactie van een ervaren presentator. Ze krijgt te maken met de donkere kant van ambitie, afgunst en gezien willen worden.
Midtsommernatt | Midsummer Night - Noorwegen Miniserie 2024 AL - Netflix Original | Drama
Carina brengt de familie bij elkaar voor een traditionele Zweedse midzomer, maar de vrolijke bijeenkomst loopt in het honderd als er lang bewaarde geheimen aan het licht komen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Journey - Filipijnen 2024 12 1:55 uur - Netflix Original | Drama
Een vrouw weigert een behandeling voor kanker te ondergaan en gaat met haar man en beste vriend op een roadtrip door Tasmanië om items op haar bucketlist af te strepen.
Amar Singh Chamkila - India 2024 12 2:25 uur - Netflix Original | Drama
De scherpe lyrics van een nederige zanger uit Punjab veroorzaken een mix van roem en verbolgenheid. Hij worstelt met zijn grote succes en genadeloze kritiek, tot zijn plotse dood.
Good Times - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Provocerend
In deze gedurfde adaptatie van de tv-klassieker probeert de nieuwe generatie van de familie Evans het hoofd boven water te houden in een sociale huurwoning in Chicago.
Pared con pared | Love, Divided - Spanje 2024 AL 1:38 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Valentina is een jonge pianiste die een nieuw leven begint. Haar buurman David is een uitvinder die niet van lawaai houdt. Een flinterdunne muur wakkert wederzijdse passie aan.
Stöld | Stolen - Zweden 2024 12 1:47 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Een jonge vrouw uit de Sámi-gemeenschap in Zweden spoort een moordenaar op om een persoonlijke rekening te vereffenen in dit drama dat geïnspireerd is op ware gebeurtenissen.
Top Five - VS 2014 12 1:43 uur | Comedy, Romantisch, Showbizz
Gedurende één dag wordt een New Yorkse cabaretier en acteur geïnterviewd over zijn carrière en het verleden dat hij dacht achter zich te hebben gelaten.
Woody Woodpecker gaat op kamp - VS 2024 9 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Slapstick
Woody wordt het bos uitgestuurd en denkt een permanent thuis te hebben gevonden in Kamp Woo Hoo, totdat een inspecteur dreigt het kamp te sluiten.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solace - VS 2015 16 1:41 uur | Misdaad, Mystery, Psychologisch, Thriller
Twee FBI-agenten roepen de hulp in van een helderziende arts om een seriemoordenaar op te sporen die het heeft gemunt op terminale patiënten.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja leuken seriquote:Op donderdag 11 april 2024 22:45 schreef summer2bird het volgende:
Baby raindeer is enorm verslavend, ben al door bijna de hele serie heen
Dat had ik nu juist met 3 body problem, ook die vent van de geheime dienst vond ik op een gegeven moment erg irritant met zijn overacting.quote:Op zondag 14 april 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie van “from”? Begon goed maar het wordt minder heb ik de indruk
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Godfather - VS 1972 16 2:56 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Oorlogsheld Michael Corleone, de jongste zoon van een machtige New Yorkse misdaadbaas, mengt zich in de familiezaken als zijn vader het doelwit is van een moordaanslag.
Keeping Up with the Kardashians - VS S14 2023 14 | Reality
In deze realityserie proberen de Kardashians hun familie op de eerste plaats te zetten terwijl ze hun toenemende roem, groeiende imperiums, relaties en meer managen.
The Real Housewives of Beverly Hills - VS S09 2023 9 | Reality
Deze populaire realityserie vindt plaats in Beverly Hills, waar vrouwen op hoge hakken vechten als vijanden, samen drinken als vrienden en flink wat drama veroorzaken.When the student is ready, the teacher will appear.
Leukquote:Op zondag 14 april 2024 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie van “from”? Begon goed maar het wordt minder heb ik de indruk
Net begonnen..! Aflevering 2 nu, het is allemaal erg ongemakkelijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:45 schreef summer2bird het volgende:
Baby raindeer is enorm verslavend, ben al door bijna de hele serie heen
Jaaa .... vreselijk eigenlijkquote:Op maandag 15 april 2024 20:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Net begonnen..! Aflevering 2 nu, het is allemaal erg ongemakkelijk.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asterix - Het Geheim van de Toverdrank - België/Frankrijk 2018 6 1:25 uur | Avontuur, Familiefilm
Na een ernstige val zoekt Panoramix in heel Gallië naar de perfecte jonge druïde aan wie hij zijn grootste kracht kan doorgeven: het geheime recept van zijn toverdrank.
The Dictator - VS 2012 12 1:24 uur | Comedy, Satire
Deze comedy gaat over Generaal Aladeen, dictator van de Wadiyaanse Republiek die zijn volk en democratie onderdrukt.
Jimmy Carr: Natural Born Killer - VK 2024 12 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Jimmy Carr vindt het maar niks dat je tegenwoordig nergens meer grappen over kunt maken en deelt zijn scherpe kijk op wapenbezit, religie, cancelcultuur en toestemming.
Lady Bird - VS 2017 12 1:34 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Een onverschrokken tiener in Sacramento leert de liefde, haar familie en zichzelf kennen, en droomt ervan te ontsnappen naar een universiteit aan de oostkust.When the student is ready, the teacher will appear.
ze kan absoluut niet rennenquote:Op zondag 14 april 2024 23:00 schreef TLC het volgende:
De titel is al een spoiler op zich maar toch interessant om te kijken:
What Jennifer did
De zondagavond afgesloten met de scifi film Passengers, ik zou mevrouw Lawrence ook hebben wakker gemaakt uit haar slaap
Heb zelf 2,5 aflevering volledig gekeken en toen door naar de laatste aflevering. Richard Gadd en Jessica Gunning spelen het wel goed. Maar het is wel wat langdradig en vaak wel pijnlijk. Dat laatste kan ik wel tegen, maar het langdradige minderquote:Op maandag 15 april 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaa .... vreselijk eigenlijk![]()
Het zit tussen she-devil en the tinder swindler in voor mijn gevoel.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Circle - USA - VS S06 2022 AL - Netflix Original | Reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.
The Grimm Variations - Japan S01 2024 16 - Netflix Original | Duister, Fantasy, Horror, Psychologisch
Deze zes sprookjes geïnspireerd door de verhalen van de gebroeders Grimm hebben een duistere plotwending die de schaduwkant van het menselijke verlangen blootlegt.
Mauvais joueurs | Don't Hate the Player - Frankrijk S01 2024 9 - Netflix Original | Reality
13 deelnemers beginnen vanaf nul aan een onvoorspelbaar strategie- en overlevingsspel waarbij ze strijden om een plek in een luxe villa en de kans om 150.000 euro te winnen.
Our Living World - VK S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze prachtige natuurserie, verteld door Cate Blanchett, onderzoekt de intelligentie, vindingrijkheid en onderlinge verbondenheid van het leven op onze planeet.
Scent of a Woman - VS 1992 AL 2:36 uur | Boek, Drama
Een leerling aan een middelbare school wil tijdens een vakantieweekend wat bijverdienen en zorgt voor een chagrijnige, gepensioneerde kolonel die blind is.When the student is ready, the teacher will appear.
Weet nog niet of ik 'm helemaal af ga kijken ...quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb zelf 2,5 aflevering volledig gekeken en toen door naar de laatste aflevering. Richard Gadd en Jessica Gunning spelen het wel goed. Maar het is wel wat langdradig en vaak wel pijnlijk. Dat laatste kan ik wel tegen, maar het langdradige minder
Scent of a woman.quote:Op woensdag 17 april 2024 06:59 schreef Aether het volgende:
Scent of a Woman - VS 1992 AL 2:36 uur | Boek, Drama
Een leerling aan een middelbare school wil tijdens een vakantieweekend wat bijverdienen en zorgt voor een chagrijnige, gepensioneerde kolonel die blind is.
Eens met dit.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:03 schreef maily het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik 'm helemaal af ga kijken ...
Het was wel tof, maar eigenlijk tot aan de aflevering op/met de boot in het panama kanaal.quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:28 schreef Frutsel het volgende:
3 Body Problem inmiddels afgekeken.
Erg tof
Makers van Game of Thrones en diverse acteurs van de Game of Thrones.
Nu maar hopen dat het 2e seizoen er komt en ze nog eens zo veel geld gaan uittrekken
Zou dan iig even laatste aflevering en dan kwartier kijken. Denk dat het verhaal dan rond is voor jequote:Op woensdag 17 april 2024 08:03 schreef maily het volgende:
[..]
Het boek eindigt met die aflevering. Lijkt dat ze nog een hoop in de laatste twee afleveringen wilden persen.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het was wel tof, maar eigenlijk tot aan de aflevering op/met de boot in het panama kanaal.
Daarna ging het echt berg afwaarts.
Remake, wel leuk gelukt.quote:
Het boek eindigt in aflevering 7quote:Op woensdag 17 april 2024 09:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Het boek eindigt met die aflevering. Lijkt dat ze nog een hoop in de laatste twee afleveringen wilden persen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Wallfacer project (aflevering 8) is uit het tweede boek. Al zitten er ook elementen van het eerste boek in aflevering 8.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op woensdag 17 april 2024 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het boek eindigt in aflevering 7Oh ja, klopt (weer even geleden dat ik het boek heb gelezen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Wallfacer project (aflevering 8) is uit het tweede boek. Al zitten er ook elementen van het eerste boek in aflevering 8.
Boek was wat dat betreft beter, minder geforceerd en "symbolischer".When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assassination Nation - VS 2018 16 1:48 uur | Cyberpunk, Drama, Duister, Thriller
De geheimen van een stad liggen op straat na een grote hack. Vier door selfies geobsedeerde vrienden krijgen een boze menigte achter zich aan die maar één ding wil: wraak.
Barbie: A Touch of Magic - VS S02 2023 6 | Kinderserie
Als Malibu Barbie en Brooklyn Barbie een paard met magische krachten ontmoeten, is dat het begin van betoverende avonturen. Ze moeten helpen bij een mysterieuze missie!
Bros - Israël S01 2024 12 - Netflix Original | Dramedy
Nadat ze schokkend nieuws hebben ontvangen, reizen twee beste vrienden van Jeruzalem naar Krakau voor een voetbalwedstrijd, in de hoop hun problemen achter zich te laten.
Destiny - Japan S01 2024 12 | Rechtbank, Thriller
Wanneer een vriend na twaalf jaar weer opduikt, ziet een aanklager een verband tussen gebeurtenissen uit het verleden en brengt ze de waarheid over haar vaders dood aan het licht.
Don't Let Go - VS 2019 16 1:43 uur | Misdaad, Thriller
Als rechercheur Jack Radcliff een telefoontje krijgt van zijn overleden nichtje, leidt dit tot een race tegen de klok om te voorkomen dat ze wordt vermoord.
Elizabeth - VK 1998 16 2:03 uur | Drama
In dit met een Oscar bekroonde verhaal over absolute macht en de menselijke tol ervan zien we hoe de jonge koningin Elizabeth I haar geluk opoffert voor haar veiligheid.
I'll See You in My Dreams - VS 2015 AL 1:36 uur | Dramedy, Romantisch
Nadat haar geliefde hond is overleden, zoekt een weduwe van in de zeventig naar gezelschap op een plek waar ze al een tijdje niet is geweest: de datingscene.
Judge Dee's Mystery - China S01E01 2024 16 | Boek, Drama, Episch, Misdaad, Mystery
Een briljante onderzoeker wordt geconfronteerd met de woede van een duistere vijand wanneer hij naar een grensstad reist om misdaden aan te pakken namens keizerin Wu Zetian.
Killer Elite - Australië 2011 16 1:56 uur | Actie, Misdaad
In deze globetrotter-thriller, wordt een voormalige special ops-agent gedwongen z'n werk weer op te pakken als zijn mentor wordt ontvoerd door een meedogenloze crimineel.
The Upshaws - VS D05 2023 16 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie streeft een zwarte arbeidersfamilie uit Indiana te midden van de dagelijkse beslommeringen naar een beter leven en huiselijk geluk.When the student is ready, the teacher will appear.
En, helemaal af gekeken?quote:Op woensdag 17 april 2024 08:03 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rebel Moon — Deel 2: The Scargiver - VS D02 2024 12 2:03 uur - Netflix Original | Actie, Episch, Fantasy, Sci-Fi
De rebellen gaan vechten tegen het meedogenloze leger van de Moederwereld. Een strijd waarbij onverbrekelijke banden worden gesmeed, helden opduiken en legendes ontstaan.When the student is ready, the teacher will appear.
[ Bericht 50% gewijzigd door Dr.Mikey op 20-04-2024 23:58:12 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Wij hebben het ook uitgezetquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Baby Reindeer aan het kijken, maar wat een slappe grenzeloze zak is de hoofdrolspeler zeg. Begin me er steeds meer aan te irriteren.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Faithfully Yours Is echt een saaie boutfilm.
Mijn voorspelling met nog 40 min te gaan.En ja hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaman King Flowers - Japan S01 2024 12 | Fantasy, Sci-Fi
Hana Asakura vindt zijn leven saai - totdat twee verre familieleden hem proberen te doden. Om zijn familie te verdedigen, moet hij nu zijn sjamaankrachten onder de knie krijgen!When the student is ready, the teacher will appear.
In aflevering 4 begin je als kijker door te krijgen waarom hij zo'n slappe grenzeloze zak is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Baby Reindeer aan het kijken, maar wat een slappe grenzeloze zak is de hoofdrolspeler zeg. Begin me er steeds meer aan te irriteren.
Denk dat ik er vanavond mee begin. En niet iedereen kan door zwart/wit heenkijken, misschien speelt dat wel mee.quote:Op zondag 21 april 2024 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
Eerste aflevering van Ripley gekeken. Wat ontzettend mooi gemaakt en gefilmd, dat zwart/wit werkt heel goed bij die serie. Heel benieuwd hoe het verder gaat. Krijgt een 8,2 op IMDB, maar staat op Netflix niet in de top-10 op dit moment. Bijzonder.
Af gekeken?quote:Op donderdag 18 april 2024 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ben nu bij afl. 5 .....
Ik weet het nog niet
Ja. Was toch nieuwsgierig.quote:
Ik weet het, heb de serie af gekeken. Maar het irriteerde me alsnog. Ook voor wat er was gebeurd kwam hij al slapjes op me over.quote:Op zondag 21 april 2024 16:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
In aflevering 4 begin je als kijker door te krijgen waarom hij zo'n slappe grenzeloze zak is.
Overigens speelt de acteur zichzelf, en alle gebeurtenissen, mails en berichtjes zijn hem echt overkomen.
Uiteindelijk gaat het niet over wat hem overkomt, maar waarom hem dit overkomt.
Ik moest huilen bij die aflevering 🥺. Vind het wel een goede serie.quote:Op zondag 21 april 2024 16:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
In aflevering 4 begin je als kijker door te krijgen waarom hij zo'n slappe grenzeloze zak is.
Overigens speelt de acteur zichzelf, en alle gebeurtenissen, mails en berichtjes zijn hem echt overkomen.
Uiteindelijk gaat het niet over wat hem overkomt, maar waarom hem dit overkomt.
In aflevering 4 gaat het een hele andere kant op.quote:Op zondag 21 april 2024 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drie afleveringen Baby Reindeer gekeken en het is echt fucking bizar. Zeer intrigerend wel.
Ik vind dat persoonlijk echt geen overeenkomsten hebben maar wellicht heb je gelijk dat liefhebbers vaak van beiden houden. (En zijn ze allebei enorm populair.)quote:Op zondag 21 april 2024 21:53 schreef Seven. het volgende:
En dan nog Emily in Paris voor in bad. Net met seizoen 2 begonnen. Leuke humor, kijkt lekker weg. Wie 25 jaar geleden SATC leuk vond, kan hier zeker van genieten.
De fashion en een jonge vrouw in de grote stad maar daar houdt het inderdaad wel op. Emily in Paris ontleedt niet hoe vrouwen zich bewegen in de maatschappij. En de vriendschappen en relaties zijn ook behoorlijk oppervlakkigquote:Op zondag 21 april 2024 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk echt geen overeenkomsten hebben maar wellicht heb je gelijk dat liefhebbers vaak van beiden houden. (En zijn ze allebei enorm populair.)
Ik heb twee afleveringen gezien en omg, hoe kan je zo passief reageren op wat duidelijk geen okay'e situatie isquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CoComelon Laan - Canada/Japan/VK/VS S02 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Beleef samen met je favoriete 'CoComelon'-personages fantasierijke avonturen. In deze verhaalgedreven serie verkennen ze gevoelens en de wereld om hen heen.
Fern Brady: Autistic Bikini Queen - VK 2024 AL 0:57 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De onbeschaamde Schotse comedian gaat aan de haal met grote thema's zoals dood, verval en de 'geneugten' van het ouder worden in deze in Bristol gefilmde stand-upspecial.
Forrest Gump - VS 1994 12 2:23 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Een zachtaardige, vriendelijke man beleeft een aantal bijzondere gebeurtenissen en inspireert anderen in zijn omgeving met zijn eeuwige optimisme.
The Good Doctor - VS S01-S06 2017 12 | Drama, Medisch
Een chirurg met autisme en het savantsyndroom treedt in dienst bij een prestigieus ziekenhuis. Hij krijgt er te maken met scepticisme van zowel de patiënten als het personeel.When the student is ready, the teacher will appear.
Zal het dan toch maar even verder kijken. Zoals anderen al zeiden. Dan zal wat meer duidelijk worden.quote:Op maandag 22 april 2024 06:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb twee afleveringen gezien en omg, hoe kan je zo passief reageren op wat duidelijk geen okay'e situatie is![]()
![]()
Echt, waar is zijn ruggengraat! Ik erger me er ook enorm aan. Kan het gewoon niet meer kijken.
Ik vrees dat ik me er zo aan erger wat hij allemaal doet, dat ik het wel moet verder kijken om te zien of er ergens nog hoop is voor die knul. Of dat haar woorden een soort foreshadowing waren, dat mag ook.quote:Op maandag 22 april 2024 08:26 schreef StevenHyde het volgende:
Zal het dan toch maar even verder kijken. Zoals anderen al zeiden. Dan zal wat meer duidelijk worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 22 april 2024 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik me er zo aan erger wat hij allemaal doet, dat ik het wel moet verder kijken om te zien of er ergens nog hoop is voor die knul. Of dat haar woorden een soort foreshadowing waren, dat mag ook.Dat vrees ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Wij hebben deze afgelopen weekend ook gebinged. Top serie!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
The Gentlemen. Heerlijke Guy Ritchie Snatch Lock Stock vibes.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briganti | Brigands: The Quest for Gold - Italië S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Politiek
In de 19e eeuw is het zuidelijke deel van Italië gevaarlijk terrein. Filomena ontsnapt aan haar luxueuze maar treurige leven om een riskante schattenjacht te leiden.
Fight for Paradise: Wem kannst Du trauen? - Duitsland S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Zowel in de villa als in de jungle moeten de deelnemers hun vrienden in de buurt houden en hun vijanden in de gaten. Wie wint toegang tot het paradijs en 100.000 euro?When the student is ready, the teacher will appear.
Kijkt heerlijk weg zo aan het eind van de avond!quote:The Good Doctor - VS S01-S06 2017 12 | Drama, Medisch
Een chirurg met autisme en het savantsyndroom treedt in dienst bij een prestigieus ziekenhuis. Hij krijgt er te maken met scepticisme van zowel de patiënten als het personeel.
Ik heb ook nog niet alles gezien, maar dat geërger zal alleen nog maar heftiger worden. Toch zou je uiteraard verder moeten kijken! Het is een leuke en lieve vent. Maar erg naïef en weinig ruggengraat. Acteerwerk is wel erg sterk. Het is krankzinnig, maar kan er wel van genieten.quote:Op maandag 22 april 2024 06:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb twee afleveringen gezien en omg, hoe kan je zo passief reageren op wat duidelijk geen okay'e situatie is![]()
![]()
Echt, waar is zijn ruggengraat! Ik erger me er ook enorm aan. Kan het gewoon niet meer kijken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dina händer | Deliver Me - Zweden Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister
Als de tieners Billy en Dogge worden ingelijfd door een lokale bende, komen ze in een gewelddadige wereld terecht waartegen ze zich, omdat ze zo jong zijn, niet kunnen beschermen.When the student is ready, the teacher will appear.
Nou, hier ben ik het wel mee eens. Nog 2 afleveringen te gaan.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb ook nog niet alles gezien, maar dat geërger zal alleen nog maar heftiger worden. Toch zou je uiteraard verder moeten kijken! Het is een leuke en lieve vent. Maar erg naïef en weinig ruggengraat. Acteerwerk is wel erg sterk. Het is krankzinnig, maar kan er wel van genieten.
Hij hunkert naar aandacht en die krijgt hij van haar. Ze zijn beide fucked up en houden elkaar in stand. Eigenlijk best tragisch.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet alles gezien, maar dat geërger zal alleen nog maar heftiger worden. Toch zou je uiteraard verder moeten kijken! Het is een leuke en lieve vent. Maar erg naïef en weinig ruggengraat. Acteerwerk is wel erg sterk. Het is krankzinnig, maar kan er wel van genieten.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SoundtracksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Dog's Journey - VS 2019 12 1:48 uur | Boek, Comedy, Drama, Familiefilm, Feelgood
De buitengewone band van een hond met zijn baasje wordt nog hechter als hij bevriend raakt met diens kleindochter. Hij reïncarneert om haar te beschermen en te helpen.
A Dog's Purpose - VS 2017 12 1:40 uur | Boek, Comedy, Drama, Familiefilm, Feelgood
Een hond zoekt met hulp van zijn baasjes naar de zin van zijn gereïncarneerde levens, waarbij hij loyaliteit en liefde, maar ook pijn en teleurstelling ontdekt.
Antares de la Luz: La secta del fin del mundo | The Doomsday Cult of Antares De La Luz - Chili 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Bijna tien jaar nadat ze zijn beschuldigd van een gruwelijke misdaad, delen voormalige leden van een Chileense sekte hun angstaanjagende ervaringen.
City Hunter - Japan 2024 16 1:44 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Detective, Misdaad
Samen met de zus van zijn overleden partner start privédetective Ryo Saeba, een uitzonderlijke scherpschutter en hopeloze playboy, een onderzoek naar zijn dood.
Dead Boy Detectives - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Fantasy, Mystery, Offbeat, Thriller
Twee tienergeesten werken samen met een helderziende om mysteries op te lossen voor hun bovennatuurlijke klanten, totdat een machtige heks hun plannen dwarsboomt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 25-04-2024 08:27:09 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Baby Reindeer uitgekeken. Mixed feelings, want ik vond aan de ene kant de serie zeer boeiend en ik bleef kijken. Aan de andere kant dood geërgerd aan de handelingen van de hoofdpersoon. Hij is uiteindelijk net zo geestesziek als de andere persoon. Hij begrijpt haar uiteindelijk ook, gezien het einde.
Zou het zéker niet iedereen aanraden, al was het maar omdat ik geen idee heb wie zoiets leuk vindt om te kijken
sent frm me iPhonThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
When the student is ready, the teacher will appear.
Ook met een beetje weerzin uit zitten kijken. Als kijker voel je je al bijna een masochist. Wel medelijden met de co-acteur, je zult zo'n rol maar moeten spelen.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baby Reindeer uitgekeken. Mixed feelings, want ik vond aan de ene kant de serie zeer boeiend en ik bleef kijken. Aan de andere kant dood geërgerd aan de handelingen van de hoofdpersoon. Hij is uiteindelijk net zo geestesziek als de andere persoon. Hij begrijpt haar uiteindelijk ook, gezien het einde.
Zou het zéker niet iedereen aanraden, al was het maar omdat ik geen idee heb wie zoiets leuk vindt om te kijken
sent frm me iPhon![]()
Al die tijd dat ik het keek dacht ik dat er ook nog een trauma in zijn vroege jeugd zou zijn, of een agressieve ouder die hem kort had gehouden. Maar dat was er niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook met een beetje weerzin uit zitten kijken. Als kijker voel je je al bijna een masochist. Wel medelijden met de co-acteur, je zult zo'n rol maar moeten spelen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee, beetje sneue toestand en eigen zwelgen. Moet op mijn handen zitten om niet te spoileren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Al die tijd dat ik het keek dacht ik dat er ook nog een trauma in zijn vroege jeugd zou zijn, of een agressieve ouder die hem kort had gehouden. Maar dat was er niet.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:06 schreef TLC het volgende:
Spoilers mensen...
Ik niet senten want ik heb geen iphoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.El caso Asunta | The Asunta Case - Spanje 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Nadat de ouders van de twaalfjarige Asunta hun dochter hebben opgegeven als vermist, keert het onderzoek zich al snel tegen hen. Geïnspireerd op ware gebeurtenissen.
Goodbye Earth - Zuid-Korea S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama
Terwijl een asteroïde onbelemmerd richting de aarde raast, strijdt een vastberaden docent voor de veiligheid van haar ex-leerlingen — koste wat het kost.
Hack Your Health: The Secrets of Your Gut - VS 2024 6 1:19 uur - Netflix Original | Documentaire
Verdiep je in het spijsverteringsstelsel in deze luchtige en informatieve documentaire over hoe belangrijk gezonde darmen zijn voor ons algehele welzijn.
Irresistible - VS 2020 14 1:42 uur | Comedy, Drama, Mediacircus, Satire
Een politiek strateeg maakt een groot mediacircus van de burgemeestersverkiezingen in een stadje wanneer zijn lokale kandidaat nationale aandacht trekt.When the student is ready, the teacher will appear.
Net Baby Reindeer afgekeken en ik mis wat details.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net Baby Reindeer afgekeken en ik mis wat details.Je had aflevering 4 gemist dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wordt het volgens mij best goed getoond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:32 schreef avotar het volgende:
[..]
Je had aflevering 4 gemist dan?
Daar wordt het volgens mij best goed getoond.Ik heb de aflevering gezien en ik vond 'm vrij heftig. Het kan zijn dat ik wat dingen heb gemist en ik wil 'm niet meer overnieuw bekijken. Ik zag vooral in plaats van oorzaak reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijke film dit!quote:Irresistible - VS 2020 14 1:42 uur | Comedy, Drama, Mediacircus, Satire
Een politiek strateeg maakt een groot mediacircus van de burgemeestersverkiezingen in een stadje wanneer zijn lokale kandidaat nationale aandacht trekt.Mooiste stukje is het interview van Jon Stewart tijdens de aftiteling.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
'Baby Reindeer' leidt tot zoektocht naar echte stalker, Richard Gadd doet oproep aan kijkers
https://www.filmvandaag.n(...)t-oproep-aan-kijkers
Na het zien van Baby Reindeer (2024), naar het waargebeurde verhaal van hoofdrolspeler Richard Gadd zelf, zijn meerdere kijkers nu op zoek naar zijn echte stalker. Maar de ster roept stellig op: "Dat is niet het punt van deze serie".
De zoektocht van de internetspeurneuzen leidde naar een bepaalde man, die nu valselijk wordt beschuldigd. Op sociale media roept Gadd op om hiermee te stoppen en neemt op voor de man. "Mensen van wie ik hou, met wie ik heb gewerkt en die ik bewonder (inclusief Sean Foley) raken onterecht verstrikt in speculaties. Speculeer alsjeblieft niet over wie de mensen in het echte leven zouden kunnen zijn. Dat is niet de bedoeling van onze serie."When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering gezien en ik vond 'm vrij heftig. Het kan zijn dat ik wat dingen heb gemist en ik wil 'm niet meer overnieuw bekijken. Ik zag vooral in plaats van oorzaak reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
Virgin River: wat tenenkrommend slecht. Hillbillies hebben niks te doen en bemoeien zich overal tegenaan. Oppervlakkige verhaallijnen, de karakterverdieping is oppervlakkig. Erg zwak acteerwerk, alleen Connie en Doc zijn echt goeie acteurs en krijgen het voor elkaar om boven de voorspelbare verhaallijnen uit te stijgen. Het is gewoon een veredelde soap.
Het is wel een mooie omgeving.
We zijn net begonnen met seizoen 2.
Resistance is futile.![]()
Denk niet dat jullie die gaan uitkijken dan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:59 schreef Seven. het volgende:
Virgin River: wat tenenkrommend slecht. Hillbillies hebben niks te doen en bemoeien zich overal tegenaan. Oppervlakkige verhaallijnen, de karakterverdieping is oppervlakkig. Erg zwak acteerwerk, alleen Connie en Doc zijn echt goeie acteurs en krijgen het voor elkaar om boven de voorspelbare verhaallijnen uit te stijgen. Het is gewoon een veredelde soap.
![]()
![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is nog steeds zoals het zou moeten zijn - Nederland 2023 12 1:27 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Iris heeft tot nu toe een geweldig leven met Reza. Maar een zwangerschap, een aanstaande bruiloft en een grote chaos dreigen een einde te maken aan haar geluk.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond Baby Reindeer fenomenaal. Je moet ook wel lef hebben om je ziel zo bloot te leggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
sent frm me iPhon
IPhone![]()
Ik vond het ook fantastisch. En een mooi inkijkje hoe de psyche van een mens kan werken.quote:Op zondag 28 april 2024 11:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vond Baby Reindeer fenomenaal. Je moet ook wel lef hebben om je ziel zo bloot te leggen.
IPhone![]()
Na alle posts hier gelezen te hebben ook aan Baby Reindeer begonnen.
Valt niet tegen! Prima acteerwerk ook!![]()
ouwkwurt ipv ongemakkelijk, ok joh, minder lettergrepen.quote:Op zondag 28 april 2024 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe vaak ik inmiddels 'awkward' hardop heb gezegd is niet meer te tellen![]()
Nou, het was wel erg rauw en open.quote:Op zondag 28 april 2024 11:05 schreef HiZ het volgende:
Ik vond Baby Reindeer fenomenaal. Je moet ook wel lef hebben om je ziel zo bloot te leggen.
IPhone"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Baby reindeer gezien, niet slecht maar ik ben er ook niet kapot van.
Zend van mijn eitelefoon"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik heb dit weekend 3 Body Problem gekeken. Ik zou willen dat ik dat niet had gedaan, stom stom stom. Benieuwd hoe het verder gaat en er is nog niet eens een 2e seizoen toegezegd. Knaldure productie (al werd er wel erg bezuinigd op de CGI voor de chimpansee), dus je weet het maar nooit met Netflix of ze meer seizoenen maken. Ik raad anderen aan pas te gaan kijken als alles afgerond is. Nu blijf je met een cliffhanger zitten en wie weet voor hoe lang."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honeymoonish - Koeweit 2024 12 1:40 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een pasgetrouwd stel gaat op huwelijksreis en ontdekt dat ze in bijna elk opzicht verschillend zijn — maar kunnen deze tegenpolen elkaar aantrekken?When the student is ready, the teacher will appear.
Kreeg na Baby Reindeer de suggestie om The Hatchet Wielding Hitchhiker te kijken.
Aanrader als je van crime-docu's houdt!![]()
Absoluut. Vond het een goede serie. Martha was wel echt creepy hoorquote:
Net als Darrien. Kreeg gelijk al de kriebels van hem...rilll.
Puik acteerwerk dus.![]()
Moet je eens opletten hoe mensen eten of drinken bestellen bij Jack en vervolgens weggaan zonder 1 hap of slok genomen te hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:59 schreef Seven. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
![]()
3 Body Problem(2024)7.6adventure, drama, fantasy, mystery, sci-fi60TV-MA16Jovan Adepo, Liam Cunningham, Eiza GonzálezA fateful decision made in 1960s China reverberates in the present, where a group of scientists partner with a detective to confront an existential planetary threat.Eigenlijk slaat de hele serie nergens op, maar het was vermakelijk genoeg om uit te kijken.
Ik wilde een 7 geven, maar ik heb punten in mindering gebracht omdat de zogenaamd slimste mensen ter wereld een goudvis in een kom huisvesten. Ik kan daar pislink van worden.6.1
@Caland @maxi-mus @Scrummie @onlogisch @Sked @KingRoland @DombohetOlifantje1 @Oriente @Coco @Wereldgozer @yvonne @PietjePuk2000 @tong80 @alpeko zie review![]()
Say what?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Al die tijd dat ik het keek dacht ik dat er ook nog een trauma in zijn vroege jeugd zou zijn, of een agressieve ouder die hem kort had gehouden. Maar dat was er niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op maandag 29 april 2024 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say what?Ik denk dat ze de tijd voor de ontmoeting van Darrien bedoelt. Zoals ik al eerder hier in dit topic zei, was dat stuk me ook niet duidelijk. Richard had al een rugzakje voor dat hij Darrien leerde kennen, dat kan niet anders. Waarom had hij anders zo weinig eigenwaarde, zelf respect en zelfvertrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fiasco - Frankrijk Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Mockumentary
Als er op de set van een nieuwe regisseur een ramp gebeurt, legt een filmploeg achter de schermen alles vast: de ongelukken, de chantage en de sabotage.
My Next Guest with David Letterman and John Mulaney - VS 2024 AL 0:46 uur - Netflix Original | Talkshow
John Mulaney gaat samen met David Letterman terug naar zijn middelbare school in Chicago voor een openhartig gesprek over verslaving, vaderschap en stand-upcomedy.When the student is ready, the teacher will appear.
Dead boy detectives afgekeken.
Poeh, wat begon als een soort supernatural case of the week ding, werd toch echt wel een hele lief en mooi verteld verhaal. Blij dat ik heb doorgezet, want ik ben niet van case of the week shows.
Ik vond echt heel veel van de main characters en side characters erg mooi en leuk uitgewerkt.
Alleen niet zo fan van de acteur die Cat King speelt (de rol zelf echter: Yes!)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Dat bedoel ik ook ja.quote:Op maandag 29 april 2024 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de tijd voor de ontmoeting van Darrien bedoelt. Zoals ik al eerder hier in dit topic zei, was dat stuk me ook niet duidelijk. Richard had al een rugzakje voor dat hij Darrien leerde kennen, dat kan niet anders. Waarom had hij anders zo weinig eigenwaarde, zelf respect en zelfvertrouwen?
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op maandag 29 april 2024 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say what?En het begon in afl 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 april 2024 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de tijd voor de ontmoeting van Darrien bedoelt. Zoals ik al eerder hier in dit topic zei, was dat stuk me ook niet duidelijk. Richard had al een rugzakje voor dat hij Darrien leerde kennen, dat kan niet anders. Waarom had hij anders zo weinig eigenwaarde, zelf respect en zelfvertrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 02-05-2024 09:40:51 ]![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat dacht je dat zijn vader misbruikt was? Er werd redelijk expliciet in afl 4 aan gerefereerd. Waar alles werd uitgelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Ja klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn familie-dynamiek is maar een klein onderdeel van zijn problemen.
Als je dat niet kan inzien dan heb jij een probleem.![]()
Bedankt, jij hebt het laatste schopje gegeven om hier nooit meer wat te posten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn familie-dynamiek is maar een klein onderdeel van zijn problemen.
Als je dat niet kan inzien dan heb jij een probleem.
Wat een kut mentaliteit is dat hier tegenwoordig.![]()
Absoluut, Darrien = Martha, maar dan fysiek.quote:Op maandag 29 april 2024 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de tijd voor de ontmoeting van Darrien bedoelt. Zoals ik al eerder hier in dit topic zei, was dat stuk me ook niet duidelijk. Richard had al een rugzakje voor dat hij Darrien leerde kennen, dat kan niet anders. Waarom had hij anders zo weinig eigenwaarde, zelf respect en zelfvertrouwen?![]()
Huh? Lolwhut?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bedankt, jij hebt het laatste schopje gegeven om hier nooit meer wat te posten.
Wat een kut mentaliteit is dat hier tegenwoordig.![]()
quote:Op maandag 29 april 2024 09:49 schreef avotar het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe mensen eten of drinken bestellen bij Jack en vervolgens weggaan zonder 1 hap of slok genomen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha dat valt mij ook altijd op ja. Zo zonde.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: