SPOILER: InformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 20-03-2024 07:49:30 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ben dit ook aan het kijken. Wat een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef roos94 het volgende:
Kijk die documentaire van de Outreau case.
Deze docuserie gaat over de zaak Outreau: een grote rechterlijke dwaling in een kindermisbruikzaak en een van de grootste schandalen uit de Franse geschiedenis
Bi-zar. Aanrader.
Typisch Guy Ritchie, ik vond de film The Gentlemen helemaal niet leuk. Deze serie is bijzonder, eigenlijk totaal niet boeiend maar je blijft kijken.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:43 schreef NoCigar het volgende:
Tot nu toe vind ik The Gentlemen best grappig hoor maar soms ook wat ergerlijk vanwege de voorspelbare en de vermoeiende clichés en de vermoeiende manier waarom de personages zich gedragen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young Royals - vanaf 18:00 uur - Zweden S03/B 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Prins Wilhelm schikt zich in het leven op zijn prestigieuze nieuwe kostschool Hillerska. Het blijkt lastiger dan hij dacht om zijn hart te volgen.
Young Royals Forever - vanaf 18:00 uur - Zweden 2024 6 0:54 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze special kun je zien hoe de cast en crew van 'Young Royals' de hartverwarmende reis van Wilhelm en Simon tot leven brachten, van de casting tot de laatste scène.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:08 schreef Aether het volgende:Jeej, Young Royals dag. Hopen op een goed eindeSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young Royals - vanaf 18:00 uur - Zweden S03/B 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Prins Wilhelm schikt zich in het leven op zijn prestigieuze nieuwe kostschool Hillerska. Het blijkt lastiger dan hij dacht om zijn hart te volgen.
Young Royals Forever - vanaf 18:00 uur - Zweden 2024 6 0:54 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze special kun je zien hoe de cast en crew van 'Young Royals' de hartverwarmende reis van Wilhelm en Simon tot leven brachten, van de casting tot de laatste scène.
Lol wilde je net een mention doen hiervoorquote:Op maandag 18 maart 2024 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jeej, Young Royals dag. Hopen op een goed einde
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol wilde je net een mention doen hiervoor
Heb je wat om naar uit te kijken vanavond als de kinderen op bed liggenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wel balen dat het pas om 18 uur te zien is. Ik dacht dat het er al om 9 uur op stond.
huh, ik zit zelf al op non netflix. The.Rookie.S06E03quote:Op maandag 18 maart 2024 13:54 schreef Aether het volgende:
'The Rookie' seizoen 5 op 1 april op Netflix
https://www.filmvandaag.n(...)easedatum-op-netflix
Maar die wordt wekelijks uitgezonden en is voor een ander topic.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, ik zit zelf al op non netflix. The.Rookie.S06E03
Net gekeken via Videoland Daar verwacht men S6 in januari.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:54 schreef Aether het volgende:
'The Rookie' seizoen 5 vanaf 1 april op Netflix
https://www.filmvandaag.n(...)easedatum-op-netflix
Ik wil even mijn eindoordeel wijzigen naar 'met grote moeite afgekeken'. Wat een ongeïnspireerde bagger zeg.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Typisch Guy Ritchie, ik vond de film The Gentlemen helemaal niet leuk. Deze serie is bijzonder, eigenlijk totaal niet boeiend maar je blijft kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkbaar dan toch goed/leuk genoeg om het helemaal af te kijken?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wil even mijn eindoordeel wijzigen naar 'met grote moeite afgekeken'. Wat een ongeïnspireerde bagger zeg.
Extra irritatiepunten voor het personage 'de Groot' uit Zeebrugge die een overdreven Frans accent had ipv een Vlaams. Ze weten niet eens welke taal hun naaste buren spreken, stelletje arrogante tweedehands Amerikanen.
Heb me bijna door aflevering 1 geworteld maar kan die verhalen en details slecht verdragen. Onwerkelijk smerig.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef roos94 het volgende:
Kijk die documentaire van de Outreau case.
Deze docuserie gaat over de zaak Outreau: een grote rechterlijke dwaling in een kindermisbruikzaak en een van de grootste schandalen uit de Franse geschiedenis
Bi-zar. Aanrader.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Physical: 100 - Zuid-Korea S02 2023 12 - Netflix Original | Reality
Honderd deelnemers in topconditie nemen het tegen elkaar op in een reeks slopende uitdagingen om de eer - en de geldprijs - als laatste in de wacht te slepen.
Siempre reinas | Forever Queens - Mexico S02 2022 6 - Netflix Original | Reality
Deze serie volgt het leven van de Mexicaanse showbizz-iconen Lucía Méndez, Laura Zapata, Sylvia Pasquel en Lorena Herrera die zichzelf herontdekten.When the student is ready, the teacher will appear.
JA nee, echt heel erg op de achtergrond. Ik neem mijn voorlichtende taak serieusquote:Op maandag 18 maart 2024 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar blijkbaar dan toch goed/leuk genoeg om het helemaal af te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |