Dat is nog niet eens zo makkelijk. Tom is ook moeilijk te begrijpen soms.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit voor hem echt zijn ogen opent!.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:27 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo makkelijk. Tom is ook moeilijk te begrijpen soms.
Maar erg vijandig is het tussen Tom en Ty toch nooit geweest?
als ik moet gokken, dan assliequote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
Wie zei dat tegen Tom? ‘Alice is geen goede vriendin van je, dat zijn wij’. Karen of Ashley?
Van wie?quote:
Ashleyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
Wie zei dat tegen Tom? ‘Alice is geen goede vriendin van je, dat zijn wij’. Karen of Ashley?
dat magquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en wat ligt hij er bij te doen
Te observeren,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
het was niet echt een vraag hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Te observeren,
En ik betwijfel of hij het verstaat
precies, het is gewoon hoe hij het voelt en hoe dingen overkomen,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee.. in mijn ogen is dit geen toneel....dit is hoe hij het voelt
Zou dat morgen in de live vermeld worden aan de bewoners? Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:37 schreef Thorelf het volgende:
ik snap dat ze het niet snappen... ze weten natuurlijk niet dat de kijkers Ty eraf gehaald hebben
Maar er was toch al iemand die daar aan dacht? Ashley?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zou dat morgen in de live vermeld worden aan de bewoners? Zou mooi zijn.
Ik zie al weken de paralellen. Niet per se alleen Trump, maar het type mens an sich. Zo’n andere belevingswereld. Strijd, achter de ellebogen, onzekerheid verbergen onder een gemaakt imago, dominantie etc etc. Ik denk dat de aanhangers van dat soort mensen ook vaak aardig paralel lopen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:36 schreef Mercedes. het volgende:
Ik zei vandaag nog tegen mijn vriend dat sommigen op het forum denken dat iemand belangrijk is omdat het steeds over die iemand gaat en wij vergeleken het ook met Trump. Lol.
watching the show, en hoort toch nog wat nieuwtjesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Touché! En het zijn er helaas best veel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie al weken de paralellen. Niet per se alleen Trump, maar het type mens an sich. Zo’n andere belevingswereld. Strijd, achter de ellebogen, onzekerheid verbergen onder een gemaakt imago, dominantie etc etc. Ik denk dat de aanhangers van dat soort mensen ook vaak aardig paralel lopen.
het rommelt in het legerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:42 schreef Thorelf het volgende:
Hoop dat Ty...gaat nadenken ... maar dat gaan we wel merken
en ik gun hem datquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:43 schreef Mercedes. het volgende:
Hij hoeft niet na te denken maar enkel morgen nog eens bevestiging te krijgen. Komt goed met Ty.
Ik blijf in dit stadium nog wel denken dat Tom BB gaat winnen.
Generaal Rommel: Zijn succes werd zijn doodquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:46 schreef Xilia het volgende:
[..]
Generaal Rommel: Zijn succes werd zijn dood
lets hope soquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:45 schreef Mercedes. het volgende:
Dilano gaat eruit morgen. Enkel Randy is nog minder favoriet dan Ashley toch?
Ik denk dat Ashley populairder is dan we denken. Volgens mij stond ze in de top 3 vorige week in een poll.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:45 schreef Mercedes. het volgende:
Dilano gaat eruit morgen. Enkel Randy is nog minder favoriet dan Ashley toch?
ja lekker makkelijk, 1e en enige weekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:49 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij was de enige vrouw daar die hem niet teleurgesteld heeft daar
Afspiegeling van de maatschappijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:40 schreef FBtje het volgende:
[..]
Touché! En het zijn er helaas best veel.
Daar zeg je het! VORIGE WEEK!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:49 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley populairder is dan we denken. Volgens mij stond ze in de top 3 vorige week in een poll.
klopt ,maar tochquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:49 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk, 1e en enige week
Ligt dat dan aan hem, of aan de kijker? Autisten komen soms ook verkeerd over bij anderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:48 schreef Mercedes. het volgende:
Dilano is een lieverd maar komt verkeerd over bij de kijker.
Dus dat. Meer ruimte voor anderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Afspiegeling van de maatschappijTe weinig educatie ook vaak om de manipulatie te doorzien.
Maar het mooie is dat het vaak toch wel implodeert. Alleen is er dan onderweg vaak een hoop kapot gegaan. Zo ook bij BB in kleinere mate.. Ik denk echt dat dit seizoen veel leuker was geweest als ze er veel eerder uit was gegaan (of gewoon netjes niet terug was gehaald na haar exit). Dan was er denk ik meer ruimte voor plezier geweest en minder oorlogje voeren en kampenstrijd.
Denk ook Tom gezien ie blijkbaar superpopulair is (ik vind hem ook wel okee), maar gun het Ty inmiddels.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:43 schreef Mercedes. het volgende:
Hij hoeft niet na te denken maar enkel morgen nog eens bevestiging te krijgen. Komt goed met Ty.
Ik blijf in dit stadium nog wel denken dat Tom BB gaat winnen.
Snap wel dat hij hoopt dat z'n mattie blijft, maar weinig kans.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
zijn de woorden van mastermind jimmy
die kans is nihil tot nulquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:51 schreef Xilia het volgende:
[..]
Snap wel dat hij hoopt dat z'n mattie blijft, maar weinig kans.
Populariteit is wel behoorlijk gekelderd laatste 2 weken ofzo, als je online kijkt. Maar ook nog steeds de hardcore aanhangers.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:49 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley populairder is dan we denken. Volgens mij stond ze in de top 3 vorige week in een poll.
Over door de draaideur en dan in de studio en poef stream weg!quote:
Ze is dalende. Na deze actie krijgt ze 2 grote groepen tegen. De fans van Tom en Alice. Misschien ook nog die van Jim.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:49 schreef FBtje het volgende:
[..]
Grotendeels aan ‘hem’ denk ik, maakt echt te weinig lol. Vind het wel een prima gast, met een goed hart denk ik. Maar wel wat saai.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:50 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ligt dat dan aan hem, of aan de kijker? Autisten komen soms ook verkeerd over bij anderen.
Ze krijgt ook steeds meer tegenstanders.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Populariteit is wel behoorlijk gekelderd laatste 2 weken ofzo, als je online kijkt. Maar ook nog steeds de hardcore aanhangers.
Yes precies, bedoelde ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ze krijgt ook steeds meer tegenstanders.
Oja Mickytjuh, je kunt ook gaan eten waar hij werkt in het weekendquote:
Doe je voorzichtig?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:57 schreef odie22 het volgende:
ik ga karen instoppen, bedankt voor de gezellige avond
Tijdens het werken zal hij niet roken. Dus dat is niet heel nodig.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oja Mickytjuh, je kunt ook gaan eten waar hij werkt in het weekend
Achteruitgang en vooral na sluitenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tijdens het werken zal hij niet roken. Dus dat is niet heel nodig.
Haha als jij mee gaat, dan doe ik het.quote:
Dan moeten we eerst zijn rooster hebben hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha als jij mee gaat, dan doe ik het.
Ja dan ga ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst zijn rooster hebben haha![]()
Maar nee sorry, ik ben niet echt geschikt daarvoor
We gaan goed luisteren, zijn stam café moeten we hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dan ga ik ook niet.
Vond het vooral een leuk idee om iets met je te gaan drinken
Nee, hij zei tijd terug dat hij eindelijk wilde leren voelen. Verdriet en vreugde. Dat vond ik heel naar om te horen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:42 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dilano kan wel voelen, maar niet uiten.. dat is wat anders.
Je mening durven te veranderen over mensen is sterk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ty krijgt nog bewondering voor Tom nu hij dat allemaal hoort.
Hij voetbalt zelf ook nog heeft hij verteld.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar voetbalt hij zelf of heeft hij het nu over Beerschot?
Glenn mag van mij dan nummer 4 zijnquote:
ze voelde haar macht minder wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:13 schreef Xilia het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met Ash vanavond![]()
Ze zat erg hoog in d'r hormonen maar ze kon er niks mee hier, hoorde ik haar zeggen vanochtend
Niet belangrijk en door.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:13 schreef Xilia het volgende:
Ze zat erg hoog in d'r hormonen maar ze kon er niks mee hier, hoorde ik haar zeggen vanochtend
Ook mee eens, al twijfel ik soms als hij slaafje voor Ash is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Glenn mag van mij dan nummer 4 zijn
Glenn is glenn, geen slaafje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ook mee eens, al twijfel ik soms als hij slaafje voor Ash is.
Ja dan moet ze zich inderdaad flink beroerd voelenquote:
Ik vind Jimmy leuk, maar soms ook wel een sluwe bitch.quote:
Dat doet de gemiddelde belg niet zomaar. Toen ze tekeer ging tegen Ariana heeft hij er als eerste iets van gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:17 schreef Mercedes. het volgende:
Op de streams zijn anderen in een mooi gesprek. Veel belangrijker.
ja om het evenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind Jimmy leuk, maar soms ook wel een sluwe bitch.
Alice is voor mij top 3 materie. Jimmy mag van mij wel nummer 4 ;p
Alice hoeft niet voor mij, niks tegen verder maar toch liever anderenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind Jimmy leuk, maar soms ook wel een sluwe bitch.
Alice is voor mij top 3 materie. Jimmy mag van mij wel nummer 4 ;p
Dilano is Kleijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:26 schreef FBtje het volgende:
Tyron: Iedereen is lang
Tom: lang?
Tyron: Ja, niet kort
Ja sorry die was echt te makkelijk.quote:
Haar hele gameplan in diggelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:13 schreef Xilia het volgende:
“Sie je dat? Ik sie dinge hoor. Tom is overgelopen! Ik vertrouw hem nie meer hoor, van mij hoort ie niks meer” incoming.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:27 schreef Thorelf het volgende:
ik vind het wel leuk deze 3... te horen..hoop dat ze morgen / straks leuk met elkaar omgaan.. en tegen ash haar regiem ingaan
Dat verbaast me niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:29 schreef FBtje het volgende:
Dilano is getest op autisme, maar hij heeft het niet.
Ja goh, als het dát isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Haar hele gameplan in diggelen.
She messed with the wrong guy.
Samen met Tom had ze het hele huis weg kunnen spelen. Ze kiest voor een bondje met Karen en Danny.
Tis best een okee jong. Heeft een karakter waar veel mensen makkelijk en graag op kakken, maar je hebt veel meer aan een type Dilano in dit leven, en ook echt wel een beetje lol, dan aan best wat andere types.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet.
Denk eerder dat hij door trauma's emoties geblokkeerd heeft.
Trustuh!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey lieffies.
Ik ga echt slapen.
Doen jullie de CoS even goed bijhouden?
incoming hier!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
“Sie je dat? Ik sie dinge hoor. Tom is overgelopen! Ik vertrouw hem nie meer hoor, van mij hoort ie niks meer” incoming.
Ik denk dat hij buiten het huis echt een hele lieve fijne kerel is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tis best een okee jong. Heeft een karakter waar veel mensen makkelijk en graag op kakken, maar je hebt veel meer aan een type Dilano in dit leven, en ook echt wel een beetje lol, dan aan best wat andere types.
Lekker slapen alvast!!quote:
Ik heb het jullie gessegd! Zie hem kijkuh in de cameraas, alles ikkuhikkuh, so speelt ie ut!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
“Sie je dat? Ik sie dinge hoor. Tom is overgelopen! Ik vertrouw hem nie meer hoor, van mij hoort ie niks meer” incoming.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:38 schreef BB-King het volgende:
Tyron zit naakt op de bank met enkel een kussentje voor zijn kruis.
O nee, lijkt maar zo. Toch een broekje aan.
geweldig is veel,maar ik hoop dat hij wat verder kijkt dan ronahi.... en tom en jimmy wat meer accepteerdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:41 schreef Mercedes. het volgende:
Ik moest wel een beetje wennen aan Tyron maar ik vind hem inmiddels geweldig.
Volgens mij is het andersom... Jimmy moet Ty wat meer accepteren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
geweldig is veel,maar ik hoop dat hij wat verder kijkt dan ronahi.... en tom en jimmy wat meer accepteerd
Ik heb jullie hier toch voor gewaarschuwd?? Ik sei het toch! Ik heb alles in de smieze hiero! Hij loopt altijd tegen mij te schreeuwe en ik doe dat nooit! En dan ben je 31 jaar!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik heb het jullie gessegd! Zie hem kijkuh in de cameraas, alles ikkuhikkuh, so speelt ie ut!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb jullie hier toch voor gewaarschuwd?? Ik sei het toch! Ik heb alles in de smieze hiero! Hij loopt altijd tegen mij te schreeuwe en ik doe dat nooit! En dan ben je 31 jaar!!
En zo kunnen we nog wel even doorgaan![]()
Met Ronahi was niet veel mis. Ze is gestart in het verkeerde duo.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
geweldig is veel,maar ik hoop dat hij wat verder kijkt dan ronahi.... en tom en jimmy wat meer accepteerd
Ook hij is met de camera's bezig. Van hem kan ik het hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:52 schreef Willewa het volgende:
Tom bidt dus voor het slapen? Nog nooit gezien![]()
Die geloofd dus ook al in dat sprookjesboek...AF!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:52 schreef Willewa het volgende:
Doet hij ongeveer iedere nacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:52 schreef Willewa het volgende:
Vreemd wel heb even teruggespoeld. En je ziet Tom (als hij nog in bed ligt) ook luisteren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 07:44 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy erin en uit de slaapkamer, Karen vliegt ook uit bed en tyron zie ik ook op staan. Tom vlakdaarna ook
Erg he. Zo wil je jezelf toch niet laten zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:06 schreef greysbones het volgende:
Gut gut gut
Danny lult compleet anders
Moet hij tegen die meiden gaan zeggen waar hij mee konkeltquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:07 schreef greysbones het volgende:
Danny wil zorgen dat het plezant blijft
Je moet dingen samen kunnen doen
Spel en gezelschap apart
En een matennaaier.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:06 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt nu andere dingen dan van de week het bekend worden van de stemmen. Toen was hij boos op tom en vond hem een verrader.
Inderdaad hij ging helemaal met haar mee. En tom was de matennaaierquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:15 schreef OmaJacky het volgende:
Danny: Ashley was teleurgesteld maar ze mag dat niet op een ander wreken.
Nee Danny dat moet je tegen haar zeggen en niet mee lullen met haar.
Glenn is een handpop van ashley. Vond hem leuk maar wordt steeds minder. Neemt alles maar aan van ashley en doet wat ze zegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:22 schreef greysbones het volgende:
Glenn neemt het weer voor Karen op
Dat hij het begrijpt
Dat ze het kwijt moet
Etc
Glenn is een manquote:
Mooi buitenbeeld gehouden want stream 2 is een donkere slaapkamerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:30 schreef humpty het volgende:
En weer moet Karen haar zender controleren
Goed van Tomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:32 schreef OmaJacky het volgende:
Danny zegt dat Tom nu met haar moet gaan praten.
Tom zegt dat hij pas gaat praten als hij er zelf klaar voor is voordat hij het verkeerd zegt en niet omdat Danny en Glenn vinden dat hij nu moet gaan praten.
Karen zit nu alleen buiten met een dekentje.
Make my dayquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:53 schreef odie22 het volgende:
jimmy volgende week er uit in een duo met asslie![]()
Oh dat is helemaal lelijk van ze als ze dat beweren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:35 schreef humpty het volgende:
Begreep ook wel dat hij er zat van is dat die vrouwen insinueren dat hij
meer voor Alice voelt dan alleen vriendschap...wat gewoon niet zo is zegt hij
hij kan goed met haar over van alles praten en Alice klept dat niet door
Daar waren die 2 gisteren inderdaad ook mee bezig , zulke kinderachtige steken van hartjes voor Alice en zo .quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal lelijk van ze als ze dat beweren.
Hetzelfde deden ze bij Glenn met Sabo.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daar waren die 2 gisteren inderdaad ook mee bezig , zulke kinderachtige steken van hartjes voor Alice en zo .
Gutquote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:38 schreef OmaJacky het volgende:
Glenn tegen Danny : het verhaal wordt steeds anders, ze verteld het ene maar ...
Eeuwig zondequote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:52 schreef mazaru het volgende:
Pffffffff en het smeert weer![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze het koud?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:49 schreef kiki2024 het volgende:
Alice vraagt aan Tom of ze vandaag kleren van hem aan mag. een trui ofzo
Alice heeft bijna alleen maar sportkleding meequote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft ze het koud?
Heeft ze zelf geen trui?
Ze loopt al vanaf januari met blote buik en armen en nu wil ze een trui lenen want koud
Vorige maand was het kouder dan nu... misschien dat ze toen truien van de vrouwen leende die nu weg zijn en wil ze nu niet aan Ashley en Karen vragen om een trui want.. want wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice heeft bijna alleen maar sportkleding mee
Ze zat nu volgens mij al bij Glenn te hengelen. Hoorde Glenn zeggen "niet perse over jou.."quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Karen gilde nog wel even "gaat het over mij of wa!?"![]()
Dit krijgt vast nog wel vervolg als Ashley wakker is. Hoop dat ze de groene kamer alvast gereserveerd heeft![]()
[ x ]
Dat voelde ze dan goed aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Karen gilde nog wel even "gaat het over mij of wa!?"![]()
Dit krijgt vast nog wel vervolg als Ashley wakker is. Hoop dat ze de groene kamer alvast gereserveerd heeft![]()
[ x ]
Gelukkig ligt het 2e deel van het konkelkoppel nog op 2 lippenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:04 schreef Ireth het volgende:
Nieuwe zender in de voorraadkamer voor Karen, gedaan met de rust
Ik krijg toch steeds meer het idee dat Karen nog veel meer het spel speelt dan Ashley.quote:
Danny vergeet even te vertellen waarom Tom het later wil doen ivm escalatiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:09 schreef Ireth het volgende:
En whoppa, den Danny verteld over het gesprek met Tom. Kaar haar zender doet het nog niet volgens mijZe is alleen duidelijk te horen in de buurt van Glenn, via zijn micro
Heeft hij helemaal niet gezegdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:12 schreef mazaru het volgende:
Juist Danny. Jij bent de dupe en jij hebt tegen niemand rancune.
Danny: Ik zeg ook tegen Tom, het was Alice haar verjaardag en jij loopt rond met een lang gezicht!
oh god zijn zij nu al bezig. Dat zat alleen maar meer kwaad bloed omdat het verkeerd gezegd wordt enz.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:11 schreef Ireth het volgende:
Schijnbaar zijn Danny en Glenn de woordvoerder van Tom?? Die vertellen nu wat Tom zou moeten vertellen?
"Maar hij moet gewoon normaal doen tegen mij!!" Aldus Ed het sprekende paard
Wij zien niet alles op de streams hoor. Hij kan dat makkelijk gezegd hebben. Hij zal daar echt niet over liegen.quote:
karen doet alsof ze boos isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:13 schreef kiki2024 het volgende:
Karin is net een kind van 13...met dat manipulatieve toontje
Ze hebben vanmorgen gesprokenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij zien niet alles op de streams hoor. Hij kan dat makkelijk gezegd hebben. Hij zal daar echt niet over liegen.
Ik heb een paar uur huisarrest!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh god zijn zij nu al bezig. Dat zat alleen maar meer kwaad bloed omdat het verkeerd gezegd wordt enz.
Dit wordt Drama zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
neuhhhh zo sneu hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
Aaahhh... ze moet huilen!!! Is de qeeun al wakker???
Valse vrucht door huilen mensen aan haar kant krijgenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
Gut Karen heeft het voor elkaar
Glenn geloofd het zielige Karen verhaal al weer
Maar die kan je waarschijnlijk weer blij maken met een lollie, zal dat bij Kaar ook werken??quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet mijn kleindochter van 4 ook als ze iets verkeerds heeft gedaan haha
ja en tegen Tom zei hij de hele tijd weet het niet, terwijl hij alles weetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Danny is ook een door prater met alles. Tom heeft 1 op 1 gesprek met hem en hij vertelde alles weer aan karen door.
Nou meer met chocolade. Ja denk het wel qua gedrag is ze net een kleuterquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar die kan je waarschijnlijk weer blij maken met een lollie, zal dat bij Kaar ook werken??
Ze jankt maar een end wegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neuhhhh zo sneu he
tom moet zichzelf wel goed voelen na bijna 2 dagen negeren en nu zegt hij iets dan gaat ze gelijk janken boehoe
Huilende vrouwen hèquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:17 schreef humpty het volgende:
Glen is ook een sukkel hoor ...het schoothondje van Ashley
Behalve Alice he. Toen die zo van streek was met dat belletje bleven ze karen en ashley meepratenquote:
Wat dat betreft is tyron wel directer. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet en dat geldt zeker voor Danny en glennquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:18 schreef Ireth het volgende:
Glenn en Danny hadden ook allebei een vagina moeten hebben qua roddelen... sodeju, dan hebben ze wat over vrouwen te zeggen dat die veel roddelen...
ahhhhhhhhh zo zielig hahaquote:
Ja zo ongeveer wel jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:20 schreef OmaJacky het volgende:
Dus volgens Danny moet Tom sorry zeggen omdat Karen heeft gezegd dat ze het niet gaan vertellen en Karen heeft dat wel gedaan tegen een heleboel en daarmee het vertrouwen heeft geschaad van Tom en nu moet Tom sorry zeggen ???? omdat Karen huilt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:23 schreef Ireth het volgende:
Onkel van den Danny heeft maar 1 been, had een frituur. Maar 1 been maar, zijn maar 7 frituren in hun streek, om 11 uur geen 1 open te vinden. Maar zijn onkel had maar 1 been. Drei en halve euro voor saté in de frituur. 4 of 5 if 6 frikadellen er in. In die frituur, grote doos.
Ik ga maar ff ontbijt maken, kan dit gesprek wel missen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |