Dat is nog niet eens zo makkelijk. Tom is ook moeilijk te begrijpen soms.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit voor hem echt zijn ogen opent!.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:27 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo makkelijk. Tom is ook moeilijk te begrijpen soms.
Maar erg vijandig is het tussen Tom en Ty toch nooit geweest?
als ik moet gokken, dan assliequote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
Wie zei dat tegen Tom? ‘Alice is geen goede vriendin van je, dat zijn wij’. Karen of Ashley?
Van wie?quote:
Ashleyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
Wie zei dat tegen Tom? ‘Alice is geen goede vriendin van je, dat zijn wij’. Karen of Ashley?
dat magquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en wat ligt hij er bij te doen
Te observeren,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
het was niet echt een vraag hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Te observeren,
En ik betwijfel of hij het verstaat
precies, het is gewoon hoe hij het voelt en hoe dingen overkomen,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee.. in mijn ogen is dit geen toneel....dit is hoe hij het voelt
Zou dat morgen in de live vermeld worden aan de bewoners? Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:37 schreef Thorelf het volgende:
ik snap dat ze het niet snappen... ze weten natuurlijk niet dat de kijkers Ty eraf gehaald hebben
Maar er was toch al iemand die daar aan dacht? Ashley?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zou dat morgen in de live vermeld worden aan de bewoners? Zou mooi zijn.
Ik zie al weken de paralellen. Niet per se alleen Trump, maar het type mens an sich. Zo’n andere belevingswereld. Strijd, achter de ellebogen, onzekerheid verbergen onder een gemaakt imago, dominantie etc etc. Ik denk dat de aanhangers van dat soort mensen ook vaak aardig paralel lopen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:36 schreef Mercedes. het volgende:
Ik zei vandaag nog tegen mijn vriend dat sommigen op het forum denken dat iemand belangrijk is omdat het steeds over die iemand gaat en wij vergeleken het ook met Trump. Lol.
watching the show, en hoort toch nog wat nieuwtjesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:33 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Touché! En het zijn er helaas best veel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie al weken de paralellen. Niet per se alleen Trump, maar het type mens an sich. Zo’n andere belevingswereld. Strijd, achter de ellebogen, onzekerheid verbergen onder een gemaakt imago, dominantie etc etc. Ik denk dat de aanhangers van dat soort mensen ook vaak aardig paralel lopen.
het rommelt in het legerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:42 schreef Thorelf het volgende:
Hoop dat Ty...gaat nadenken ... maar dat gaan we wel merken
en ik gun hem datquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:43 schreef Mercedes. het volgende:
Hij hoeft niet na te denken maar enkel morgen nog eens bevestiging te krijgen. Komt goed met Ty.
Ik blijf in dit stadium nog wel denken dat Tom BB gaat winnen.
Generaal Rommel: Zijn succes werd zijn doodquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:46 schreef Xilia het volgende:
[..]
Generaal Rommel: Zijn succes werd zijn dood
lets hope soquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:45 schreef Mercedes. het volgende:
Dilano gaat eruit morgen. Enkel Randy is nog minder favoriet dan Ashley toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |