Oh het Dilano promotieteam heeft misschien nog wel wat in de schuur liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Salar kwam net op twitter en zegt dat ie helemaal verbaasd is naar de ommekeer van het publiek en vraagt wat er gebeurd is, hij heeft die hele toestand gister met ashley gemist. maar ja hoe leg je dat in 3 zinnen uit hahaha, heb ook geen filmpje
Uurtje geledenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
en die foto is van wanneer precies?
"In het zweet van haar aanschijn zal zij brood eten, totdat zij tot de aarde wederkeert, dewijl zij daaruit genomen is; want zij is stof, en zij zal tot stof wederkeren."quote:
send it to him pleasequote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh het Dilano promotieteam heeft misschien nog wel wat in de schuur liggen![]()
ik neem soms wel op maar post niet alles.
Huh? Waar?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is ziek , ze voelt zich zo rot omdat ze Tom zo zwart heeft zitten maken gisteren en vandaag en wetende dat Tom zich niet bij haar leger aansluit.
Zegt ze dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is ziek , ze voelt zich zo rot omdat ze Tom zo zwart heeft zitten maken gisteren en vandaag en wetende dat Tom zich niet bij haar leger aansluit.
Stream 3 denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
loop ik achter ofzo? zie geen ash over tom praten en geen tom buiten
van wie weet je dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef OmaJacky het volgende:
once in a lifetime experience, onbetaalbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:17 schreef lojanda het volgende:
Jimmy legt uit hoe een croupier de kaarten schud en Dilano zegt dat met echte kaarten ook te kunnen. Goh die jongen kan echt alles hoor en zelfs kaarten tellen. Wat doet hij daar eigenlijk? Zo’n talent als hij zou toch allang een Self-made millionair moeten zijn
Het over iemand hebben is niet per se roddelen toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schei toch uit. Dat is meten met twee maten.
En dat is precies wat ze deed.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:18 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het over iemand hebben is niet per se roddelen toch?
Roddelen is het bespreken van iemand op een negatieve of schadelijke manier in zijn of haar afwezigheid... belasteren, kleineren, etc.
Ze doen het gewoon allemaal daar. Alice is daar geen uitzondering op.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:23 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen wel eens roddelt, maar Alice doet het echt maar heel zelden.
ja ik keek ook naar de oefeningenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar de oefeningen die ze doet raken kant noch wal
ja sommige zeggen dingen dan denk ik ook waar in the hell dan aangezien ik ze niet zie op de streamsquote:
Ja die spelletjes zijn voor streamers niet leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:31 schreef Lrod01 het volgende:
Hele dag al rukstreams. Die kaartspelletjes verneuken het voor de streamers. Jammer. Ik ga maar weer wat anders doen.
Ik versta ze zo slecht. Werken in nacht en thuis overdag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De meeste mannen pokeren
Stream 2
Buiten praten Karen en Glenn
Opname loopt ...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Karen Glenn op stream 2. Versta het alleen niet zo goed.
welke 2?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt dat ze alleen nog met ze twee zijn en zich afzonderen van hun. Altijd samen.
ja wie nou hahahaquote:
Twee als in Ash en Ka??quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt dat ze alleen nog met ze twee zijn en zich afzonderen van hun. Altijd samen.
Karen en Ashleyquote:
zij kan ook naar hem toe tochquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Karen zegt waarom moet hij me zo lang negeren met andere gelijk over. Glenn over gedoe toen met ashley dat hij ook op zijn strepen staat. Dat toen in de badkamer. En karen gijzelt alleen maar.
Ik ga dat ook niet verder volgen. Sowieso de Belgen, de laatste jaren in BB, is zeer ergerlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Karen Glenn op stream 2. Versta het alleen niet zo goed.
Gaat veel over ashley tussendoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:50 schreef kiki2024 het volgende:
wat zit Glenn nou al dagen te zeuren over Tom... ziet hij hem als gevaar ofzo stokertje
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:48 schreef mazaru het volgende:
Glen: Tom zegt tuuskerirrus... ik bien kurerusko kureraka... Iek kan nekkeraarus... da wa ieik in paniekkeee pakieket pakieket!!
Aha!
Belg, dus concurrentie..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:50 schreef kiki2024 het volgende:
wat zit Glenn nou al dagen te zeuren over Tom... ziet hij hem als gevaar ofzo stokertje
Zijn parkiet is in paniek???quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:48 schreef mazaru het volgende:
Glen: Tom zegt tuuskerirrus... ik bien kurerusko kureraka... Iek kan nekkeraarus... da wa ieik in paniekkeee pakieket pakieket!!
Aha!
Je kan mij alles wijsmaken. Ik versta die man voor geen cent. En als Karen met hem praat dan versta ik haar ook niet meerquote:
Zojuist in de uitzending werd wel duidelijk dat ze die vrijstelling aan Tom te danken heeft. Zeurdoosquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Karen weer zeuren dat Tom haar zo een druk geeft in een dbk en spel. Snap Glenn niet dat hij niet aan wederhoor doet.
Ja en dan zo lelijk praten dat is dus puur kwaadsprekenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zojuist in de uitzending werd wel duidelijk dat ze die vrijstelling aan Tom te danken heeft. Zeurdoos
Ik haat kaarten en gezelschapsspelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Ik wacht nog op het klaverjas toernooi
Dat mes in Ash haar hand zie je niet zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, felicitatie Ashley aan Alice vanochtend, filmpje volgt ....
[ afbeelding ]
Tom en Karen zeiden dat buiten tegen elkaar toen ze terug kwamen na het stemmen. Tom vond dat het eerlijkste zodat ze allebei een eerlijke kans hadden. En dat was ze mee eensquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:57 schreef Snoozey het volgende:
BB heeft gezegd dat papier schaar steen niet mocht. wie heeft dat dan verzonnen
ik heb ze ook idd, maar zo spannend was het allemaal niet vanmorgenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, felicitatie Ashley aan Alice vanochtend, filmpje volgt ....
[ afbeelding ]
Ik heb geen beelden opgenomen maar was woensdagavond nadat ze genomineerd hadden buiten onder dat afdakje naast de hottub bij die oranje kussensquote:
Ja karen is een onvolwassen vrouw. Gedraagt zich als een puber en giegelt de hele dag door. Zelfs om boeren en scheten af en toequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
joh dit is toch al weken gaande. ze waren even super close vanwege het gekozen duo schap. maar daarvoor hadden ze toch ook af en aan dingetjes.
Niet gehoord alleen gesprek van woensdagavond toen ze het er met Tom over hadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:04 schreef Ireth het volgende:
Zegt ze nu dat Steen/papier/schaar niet mocht van BB??
Dat heeft BB gister ook verkondigt op twitter iddquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:04 schreef Ireth het volgende:
Zegt ze nu dat Steen/papier/schaar niet mocht van BB??
ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat ze muziek hoort van de voetbal wedstrijd oid
Werd niet echt duidelijk. Wel dat Karin en Tom lol hadden. Het zag er echt niet uit als dwang.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:25 schreef rinardo het volgende:
ik ga de uitzending kijken op videoland , spannend , zien wie er op wie gestemd heeft
Maar zo brengt ze het welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Werd niet echt duidelijk. Wel dat Karin en Tom lol hadden. Het zag er echt niet uit als dwang.
Spoiler over uitzending!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Werd niet echt duidelijk. Wel dat Karin en Tom lol hadden. Het zag er echt niet uit als dwang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
zie ze het in de aflevering ook niet doen hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zegt hij wou Alice er niet op en ik Danny. En weer niet zeggen dat ze papier enzo.gedaan hebben
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Spoiler over uitzending!En we hebben het nog niet gehoord ook niet van ash of ze op jimmy is gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan snap ik niet dat gesprek op woensdagavond tussen die twee na de stemming. Dat beaamde ze.maar bb kan dat er natuurlijk ook uitgelaten hebben in de uitzendingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zie ze het in de aflevering ook niet doen hoor
Nee dat mag ook niet in de D B heeft BB gepostquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zie ze het in de aflevering ook niet doen hoor
Ja achteraf regie kan alles doen en zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee dat mag ook niet in de D B heeft BB gepost
@Koos1958quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat heeft BB gister ook verkondigt op twitter idd
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
werd net een tweet geplaatst dat steen papier schaar niet mag in de DBKquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat gesprek op woensdagavond tussen die twee na de stemming. Dat beaamde ze.maar bb kan dat er natuurlijk ook uitgelaten hebben in de uitzending
wat een achterdocht ik denk dat Karen maar wat gezegd heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja achteraf regie kan alles doen en zeggen
hoezo is ze in ene ziek? vis verkeerd gevallenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
zit je vast op te wachten als je niet lekker bent
Dan hebben ze een goed toneelstukje gedaan woensdagavond samenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werd net een tweet geplaatst dat steen papier schaar niet mag in de DBK
ja we hebben weinig aan namen gehoord van iedereenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
lang verhaal kort, we weten niks. behalve dat ze ruim een half uur in de dagboekkamer zaten en we een fragmentje hebben van 30sec in de uitzending oid
Ashley heeft dat vaker na een drukke dagen manipuleren :-)quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is ze in ene ziek? vis verkeerd gevallen
Die is zeer zeker heel oprecht. Die gaan het heel leuk hebben na BB met feestjes e.dquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:25 schreef FBtje het volgende:
Ik vind het toch wel heel erg sneu voor Jimmie dat hij keer op keer berichten krijgt over Dilano. Dit is gewoon sturing van BB. Er zijn zat fans die hun vriendschap wel oprecht vinden.
Die vriendschap IS oprecht!
Voedselvergiftiging!! Afvoeren met zwaailichtenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is ze in ene ziek? vis verkeerd gevallen
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een schijtaflevering. Weten dus eigenlijk nog niksNou ik heb geen namen gehoord hoor als definitiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das natuurlijk makkelijk beweren, ze knippen dat er uit en zeggen dat het niet magquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in de DBK,maar mss hadden ze dat gedaan voor ze de kamer ingingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zeldzame ziekte ook en in quarantaine voor 3 wekenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging!! Afvoeren met zwaailichten
Bij de bekendmaking zag je steeds shots vanuit de dbk, bij elke genomineerde lieten ze met shots vanuit de dbk zien welk duo hun naam genoemd heeft. Zo kom je bij elke duo, met uitzondering van de koppels die ik hierboven noem, op 3 namen per duo.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen namen gehoord hoor als definitief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja ok sorry zover was ik ik nog nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij de bekendmaking zag je steeds shots vanuit de dbk, bij elke genomineerde lieten ze met shots vanuit de dbk zien welk duo hun naam genoemd heeft. Zo kom je bij elke duo, met uitzondering van de koppels die ik hierboven noem, op 3 namen per duo.
nee kan weinig af tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:26 schreef chufi het volgende:
Is er geen vrijdagavond/verjaardag feestje op kosten van de Febo?
dan zouden ze er niet zolang zittenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
in de DBK,maar mss hadden ze dat gedaan voor ze de kamer ingingen.
Allergische reactie op fillers en botox er bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zeldzame ziekte ook en in quarantaine voor 3 weken
Of ik was gewoon ongeduldig, dingen die ik al op stream gezien heb spoel ik vaak doorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ok sorry zover was ik ik nog niet
En waarschijnlijk vooral met shirts aanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:34 schreef mazaru het volgende:
Deze beelden gaan we dus de komende weken zien. Hooguit met andere kleding aan
[ afbeelding ]
Ik ga nog maar een keer herhalen wat ik al eerder zei. Ik heb dat gesprek uitgetypt, dus goed beluisterd ... Tom zei dat beter was geweest als ze dat gedaan hadden. Als hij dan verloren had, had hij dat beter kunnen accepteren. Ze zeiden toen niet dat ze steen-papier-schaar hadden gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat gesprek op woensdagavond tussen die twee na de stemming. Dat beaamde ze.maar bb kan dat er natuurlijk ook uitgelaten hebben in de uitzending
Kan nog steeds dat BB daarna zei .. 'ho ho .. dat gaan we niet doen'quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens BB mocht het niet maar hier toch het bewijs. Ze zegt het zelf!
[ x ]
Het blijft dus iig een feit dat Karen lieftallige. Is het niet over het een, dan wel over het ander... ten nadele van Tom..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens BB mocht het niet maar hier toch het bewijs. Ze zegt het zelf!
[ x ]
glenn wel hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:45 schreef Snoozey het volgende:
arme karen. niemand die even bij haar is gaan zitten
Dan doe je toch gewoon paar of onpaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:57 schreef Snoozey het volgende:
BB heeft gezegd dat papier schaar steen niet mocht. wie heeft dat dan verzonnen
Moet je je maatje maar niet onder de bus gooien.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:45 schreef Snoozey het volgende:
De kiekens zitten door den draad.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Voor meer dan 1 reden, die mag dus niet vertrekken.
[ afbeelding ]
Zo zie je maar dat je niet alles moet geloven wat je hoort. Eerst zien en dan geloven. Hoewel dat met AI tegenwoordig ook al twijfelachtig is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
in ieder geval wel logisch dat het door ons gedacht werd.
Dat is toch ook zieligquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:45 schreef Snoozey het volgende:
Rare mensen daar. Tom is nou besties met de man die hem pas nog als vrouwenmishandelaar bestempeldequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:54 schreef Snoozey het volgende:
ja snap het ook niet. gelukkig was glenn niet zo gemeen
maar ze zat er echt wel lang alleen
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:45 schreef Snoozey het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rare mensen daar. Tom is nou besties met de man die hem pas nog als vrouwenmishandelaar bestempelde
Vergeet de achterkant niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:06 schreef mazaru het volgende:
Danny checkt zijn tanden en gaat ook naar bed.
[ afbeelding ]
Huh??quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rare mensen daar. Tom is nou besties met de man die hem pas nog als vrouwenmishandelaar bestempelde
Dan krijg je weer scheve gezichten op X, zoals met de kaarten die ze kreeg, die verborgen boodschappen zouden bevattenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:07 schreef odie22 het volgende:
ongeloveloos , niet eens een drankje voor alice [ afbeelding ]
OJa als jij het typt is het waar..!!! Hardop gelachen weerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga nog maar een keer herhalen wat ik al eerder zei. Ik heb dat gesprek uitgetypt, dus goed beluisterd ... Tom zei dat beter was geweest als ze dat gedaan hadden. Als hij dan verloren had, had hij dat beter kunnen accepteren. Ze zeiden toen niet dat ze steen-papier-schaar hadden gedaan.
Dat mocht ook niet van BB, dus makes sense.
ik wil drank, kotsen, ruzies,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan krijg je weer scheve gezichten op X, zoals met de kaarten die ze kreeg, die verborgen boodschappen zouden bevatten
dillie poetst as we speak de achterkant van zijn tandjes op stream 1quote:
dillie doet alles perfectquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dillie poetst as we speak de achterkant van zijn tandjes op stream 1
me ook link bitte??quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog steeds internet problemen, maar uur filmpjes komen langzaam weer online, DM voor de link ...
vanmorgen zag ik het Alice en Tom ook doen,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dillie poetst as we speak de achterkant van zijn tandjes op stream 1
er is nog wel een plekje in het OLVGquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat kan daar nog gaan knallen als ze lawaai blijven maken terwijl de Queen ziek te bed ligt.
Ach, het knalt ook wel als ze niet ziek is, als er iemand lacht, als er een roodborstje overvliegt, als er een vlinder in de amazone opstijgt ...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat kan daar nog gaan knallen als ze lawaai blijven maken terwijl de Queen ziek te bed ligt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach, het knalt ook wel als ze niet ziek is, als er iemand lacht, als er een roodborstje overvliegt, als er een vlinder in de amazone opstijgt ...
Zo is het! Overdag schreeuwen als een bouwvakker, dan 's avonds ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:31 schreef Ireth het volgende:
Spoiler over de uitzending!En eigenlijk had Danny Alice moeten zijn toch volgens Ashley??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach vandaar...daar ben ik geboren`quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is nog wel een plekje in het OLVGoh nee, dat is alleen voor lieve vrouwen
![]()
klopt, maar wat zou het verschil zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En eigenlijk had Danny Alice moeten zijn toch volgens Ashley??
Tomquote:
2 vrouwen nu in de badkamerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mannen zijn zoveel simpeler dan vrouwen.
Doen gewoon samen spelletjes na alles wat er is gezegd/gedaan.
Vrouwen liggen te mokken op bed en negeren.
Lol !!!quote:
Het groot BeNe kampioenschap pingpong pan?quote:
Tyron, dat gaat Ashbak niet leuk vinden🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / Teveel vliegtuigjes dit jaar
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
Zo gaat dat vaak ja ;pquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mannen zijn zoveel simpeler dan vrouwen.
Doen gewoon samen spelletjes na alles wat er is gezegd/gedaan.
Vrouwen liggen te mokken op bed en negeren.
Ashley woestboos omdat ze vindt dat Tom iets heeft gedaan .. nml Danny genomineerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo gaat dat vaak ja ;p
Laatste dagen weer weinig kunnen volgen door drukte helaas behalve wat filmpjes en uitzendingen. Kleine update misschien over ‘alles wat er is gezegd/gedaan’?
Dus niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:37 schreef FBtje het volgende:
Ashley heeft op Jimmie gestemd!! Dilano zegt het!!
Hij heeft het uit Randy getrokken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:38 schreef Snoozey het volgende:
en hoe weet dilan dit? van glenn of danny?
simpelste en beste is even SV lezen vanaf hier Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo gaat dat vaak ja ;p
Laatste dagen weer weinig kunnen volgen door drukte helaas behalve wat filmpjes en uitzendingen. Kleine update misschien over ‘alles wat er is gezegd/gedaan’?
Och och het zal weer eens niet 😂 Dankquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley woestboos omdat ze vindt dat Tom iets heeft gedaan .. nml Danny genomineerd.
Wat een dombo, valse info.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dilano : Ik denk dat je dus feitelijk maar 1 stem hebt gehad .. van Ashley.
Dankquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
simpelste en beste is even SV lezen vanaf hier Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
Er zijn geen kwartjes meer, dus die kunnen ze ook niet horen vallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
de gelijke stand dringt nog niet steeds niet door
en zijn snor er afquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
jimmie zou uit protest het mutsje van ashley maar is af moeten doen
Dilano heeft positieve woorden over voor Tom en zelfs voor Ashley. Ik snap werkelijk niet waarom Dilano zo de grond in geboord wordt.quote:
Aha ja dat kan natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja, alleen dat was niet deze nominatie ronde
Nodig doen ja, dan ga ik volgende zaterdag er goed voor zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley word het target volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |