Oh het Dilano promotieteam heeft misschien nog wel wat in de schuur liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Salar kwam net op twitter en zegt dat ie helemaal verbaasd is naar de ommekeer van het publiek en vraagt wat er gebeurd is, hij heeft die hele toestand gister met ashley gemist. maar ja hoe leg je dat in 3 zinnen uit hahaha, heb ook geen filmpje
Uurtje geledenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
en die foto is van wanneer precies?
"In het zweet van haar aanschijn zal zij brood eten, totdat zij tot de aarde wederkeert, dewijl zij daaruit genomen is; want zij is stof, en zij zal tot stof wederkeren."quote:
send it to him pleasequote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh het Dilano promotieteam heeft misschien nog wel wat in de schuur liggen![]()
ik neem soms wel op maar post niet alles.
Huh? Waar?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is ziek , ze voelt zich zo rot omdat ze Tom zo zwart heeft zitten maken gisteren en vandaag en wetende dat Tom zich niet bij haar leger aansluit.
Zegt ze dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley is ziek , ze voelt zich zo rot omdat ze Tom zo zwart heeft zitten maken gisteren en vandaag en wetende dat Tom zich niet bij haar leger aansluit.
Stream 3 denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
loop ik achter ofzo? zie geen ash over tom praten en geen tom buiten
van wie weet je dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef OmaJacky het volgende:
once in a lifetime experience, onbetaalbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:17 schreef lojanda het volgende:
Jimmy legt uit hoe een croupier de kaarten schud en Dilano zegt dat met echte kaarten ook te kunnen. Goh die jongen kan echt alles hoor en zelfs kaarten tellen. Wat doet hij daar eigenlijk? Zo’n talent als hij zou toch allang een Self-made millionair moeten zijn
Het over iemand hebben is niet per se roddelen toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schei toch uit. Dat is meten met twee maten.
En dat is precies wat ze deed.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:18 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het over iemand hebben is niet per se roddelen toch?
Roddelen is het bespreken van iemand op een negatieve of schadelijke manier in zijn of haar afwezigheid... belasteren, kleineren, etc.
Ze doen het gewoon allemaal daar. Alice is daar geen uitzondering op.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:23 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen wel eens roddelt, maar Alice doet het echt maar heel zelden.
ja ik keek ook naar de oefeningenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar de oefeningen die ze doet raken kant noch wal
ja sommige zeggen dingen dan denk ik ook waar in the hell dan aangezien ik ze niet zie op de streamsquote:
Ja die spelletjes zijn voor streamers niet leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:31 schreef Lrod01 het volgende:
Hele dag al rukstreams. Die kaartspelletjes verneuken het voor de streamers. Jammer. Ik ga maar weer wat anders doen.
Ik versta ze zo slecht. Werken in nacht en thuis overdag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Harry het volgende:
Stream 1
De meeste mannen pokeren
Stream 2
Buiten praten Karen en Glenn
Opname loopt ...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Karen Glenn op stream 2. Versta het alleen niet zo goed.
welke 2?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt dat ze alleen nog met ze twee zijn en zich afzonderen van hun. Altijd samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |