SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
De klassiekertjes zijn klassiekertjes met een redenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het gaat de goede kant op met mijn kreupelheid
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Het gaat de goede kant op met mijn kreupelheid![]()
![]()
Gelukkig maar anders wordt een wandelvakantie wel een beetje een rare vakantieTrotste mama van Ambar
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Laat je duwen in een rolstoelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig maar anders wordt een wandelvakantie wel een beetje een rare vakantieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of nouja kamille denk ik dus meer een infusie en geen theeTrotste mama van Ambar
Ik blijf van mening dat het soort van meevalt. Trouwens ik geef hier ook vrouwen de schuld van. Want ja je wel zo sexy mogelijk kleden etc etc. Waar doen jullie dat voor eigenlijk?
En dan zeiken als je dus extra aandacht krijgt van mannen en erover mekkeren. HahaDo what you love, love what you do!![]()
polnisch.zender nuta tv heeft elke dag
en eurodance-zendung 3 uren met veel
nederland. eurodance nu Twilight Zone![]()
zo dan, deze zal goed vallenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef kree het volgende:
Ik blijf van mening dat het soort van meevalt. Trouwens ik geef hier ook vrouwen de schuld van. Want ja je wel zo sexy mogelijk kleden etc etc. Waar doen jullie dat voor eigenlijk?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: de favoriete bezigheid van vrouwen is zeiken over alles waar over gezeken kan worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef kree het volgende:
Ik blijf van mening dat het soort van meevalt. Trouwens ik geef hier ook vrouwen de schuld van. Want ja je wel zo sexy mogelijk kleden etc etc. Waar doen jullie dat voor eigenlijk?
En dan zeiken als je dus extra aandacht krijgt van mannen en erover mekkeren. HahaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De klassieke "Ze vroeg erom met wat ze aanhad"-argumentatie
Vrouwen kunnen zelfs uiterst serieus zeuren over het feit dat afvallen toch niet zo goed gaat als ze willen terwijl ze een familie zak chips aan het leegvreten zijn![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is zo ze kleden en doen zich voor. En ja wil het niet zeggen. Maar zo is het. Van neem me. Oeh.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: de favoriete bezigheid van vrouwen is zeiken over alles waar over gezeken kan worden.
En ok t volgende is dat ze dan kieskeurig zijn en alle aandacht die ze dus zelf naar zich toe trokken daardoor. Maakt niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon een opgerold paar sokken in je onderbroek stoppen als je gaat sporten. Dan is het ineens serieus flirten en niet meer creepyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Af en toe kree.. echt..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef kree het volgende:
En dan zeiken als je dus extra aandacht krijgt van mannen en erover mekkeren. HahaTrust nobody![]()
Leer je bek dan 's te houden met dit soort uitsprakenquote:
Het bedenken is net zo ergquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Leer je bek dan 's te houden met dit soort uitsprakenTrust nobody![]()
Kreeg ga weg met dit soort onzin. Het is niet waar. Allang bewezen.Trotste mama van Ambar
Ja. Maar zo is het wel? Bedoel er is een grens hè. En van aanraken of meer. Snap die.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar ok dat gezeik wat is lastig vallen eigenlijk. Ff aangesproken worden als je met je strakke reet in meest sexy kleding staat. Is dat raar?Do what you love, love what you do!![]()
Kan ik in dit gesprek nog een beetje rustig bolken, of zijn de meningen nu te onorthodox?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat soort gedachten komen sneller boven borrelen bij een bepaald soort mannen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Haha nou durf die te betwijfelen wel hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ga weg met dit soort onzin. Het is niet waar. Allang bewezen.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon rustig, kalm en steady door bolken. Dat is denk ik de beste aanpak in deze precaire situatiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan ik in dit gesprek nog een beetje rustig bolken, of zijn de meningen nu te onorthodox?
Speltip 9: weet wanneer je moet stoppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou durf die te betwijfelen wel hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geniaal wel dat mannen zich niet kunnen inhouden als een vrouw zich sexy kleed, maar dat lesbische vrouwen dat wel kunnen.
Daarnaast is er onderzoek geweest naar wat vrouwen aanhadden toen ze verkracht werden en er is uitgekomen dat het niets met kleding te maken had. De kleding was in veel gevallen normaal.
Vrouwen vragen er niet om. Mannen(lees verkrachters) kunnen zich gewoon niet inhouden. Klaar.Trotste mama van Ambar
Scheer mij aub niet over 1 kam met kreequote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Geniaal wel dat mannen zich niet kunnen inhouden als een vrouw zich sexy kleed,![]()
Hoe je de wereld interpreteert word voor een deel wel bepaald door jezelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou durf die te betwijfelen wel hoor.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uit de film Mary Poppins: even though we like men individually as a group they are rather stupidquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Scheer mij aub niet over 1 kam met kree
Trotste mama van Ambar
weinig tegen in te brengenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uit de film Mary Poppins: even though we like men individually as a group they are rather stupidmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik geloof wel dat wat vrouwen aan hadden niet de hoofdreden was, maar meer andere factoren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Geniaal wel dat mannen zich niet kunnen inhouden als een vrouw zich sexy kleed, maar dat lesbische vrouwen dat wel kunnen.
Daarnaast is er onderzoek geweest naar wat vrouwen aanhadden toen ze verkracht werden en er is uitgekomen dat het niets met kleding te maken had. De kleding was in veel gevallen normaal.
Vrouwen vragen er niet om. Mannen(lees verkrachters) kunnen zich gewoon niet inhouden. Klaar.
Daarbij voel ik persoonlijk niet echt de drang om bij een schaars geklede vrouw er meteen op te springen. Meer de gedachte: "Damn, die ziet er goed uit" en dan weer door gaan met mijn dag.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zag tijdje terug wat schaars geklede jonge 20'er meiden, en het enige wat ik dacht is "zouden die het niet koud hebben?"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat wat vrouwen aan hadden niet de hoofdreden was, maar meer andere factoren.
Daarbij voel ik persoonlijk niet echt de drang om bij een schaars geklede vrouw er meteen op te springen. Meer de gedachte: "Damn, die ziet er goed uit" en dan weer door gaan met mijn dag.
Ik begin oud te worden
Ik denk dat ik weldra ook de leeftijd begin te krijgen dat dat soort meiden technisch gezien mijn dochters hadden kunnen zijn en hetzelfde ga denkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zag tijdje terug wat schaars geklede jonge 20'er meiden, en het enige wat ik dacht is "zouden die het niet koud hebben?"
Ik begin oud te worden
er worden zelfs compleet gesluierde vrouwen verkracht waarbij niets te zien is. Hoe vroegen zij erom?Trotste mama van Ambar
Alleen rode wijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
Valt er hier nog wat te saufen??!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb je wel meteen een hand doek om alles mee schoon te vegen of zit dat alleen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
er worden zelfs compleet gesluierde vrouwen verkracht waarbij niets te zien is. Hoe vroegen zij erom?
Toen ik werd lastiggevallen had ik een spijkerbroek aan met trui. Ik stond met een collega te praten. Hoe vroeg ik erom?
Echt schei uit met je ze vroeg erom.Trotste mama van Ambar
Ik verdedig het standpunt van verkrachters overigens niet.
Ik probeerde enkel op een semi grappige manier te vertellen dat ik vrouwen er mooi of sexy uit kan vinden zien zonder er verder iets mee te doen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat mag. Ik zie ook wel eens een knappe man lopen. Wil hem alleen niet gelijk verkrachtenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik probeerde enkel op een semi grappige manier te vertellen dat ik vrouwen er mooi of sexy uit kan vinden zien zonder er verder iets mee te doen.Trotste mama van Ambar
Ik denk dat het bij verkrachtingen het er vooral mee te maken heeft dat je te lang niet voldaan bent in je behoefte waardoor je drang ernaar zo heftig kan worden dat dat de enige manier is om ermee te dealen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat mag. Ik zie ook wel eens een knappe man lopen. Wil hem alleen niet gelijk verkrachten
Daarmee praat ik het niet goed, maar dat is het enige wat ik me logisch zou kunnen voorstellen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wil ik gewoon rustig bolken, krijgen we DIT gesprek
Al hoewel. Ik ga @Speklap3000 direct verslinden alsof ik een BBB stemmer ben die al een hele maand in een vegan retraite heeft gezetenTrotste mama van Ambar
machtsdingetje vooral, en niet per se traditionele seksuele aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij verkrachtingen het er vooral mee te maken heeft dat je te lang niet voldaan bent in je behoefte waardoor je drang ernaar zo heftig kan worden dat dat de enige manier is om ermee te dealen.
Daarmee praat ik het niet goed, maar dat is het enige wat ik me logisch zou kunnen voorstellen.
Ik krijg nou niet bepaald een stijfje van huilende vrouwen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben, ooit, lang geleden, als 15 jarige, aangerand door de voorzitter van de activiteiten commissie op het volksttuincomplex. Ik droeg ook gewoon een spijkerbroek en trui volgens mij. Die vent was in de zestig. Ik was totaal nog niet met seks bezig, had nauwelijks interesse in jongens ook toen. Hoe kan ik er dan om vragen dat een vent z'n geile klauwen niet kan thuishouden?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik werd lastiggevallen had ik een spijkerbroek aan met trui. Ik stond met een collega te praten. Hoe vroeg ik erom?
Echt schei uit met je ze vroeg erom.
Mensen die roepen dat het iemands eigen schuld is doen gewoon aan victim blaming en zijn zelf waarschijnlijk een dader.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oké Oké ik stop alquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Wil ik gewoon rustig bolken, krijgen we DIT gesprek![]()
En tevens: BOLK!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel. Ik ga @:speklap3000 direct verslinden alsof ik een BBB stemmer ben die al een hele maand in een vegan retraite heeft gezeten
Gaat puur om macht, meer is het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij verkrachtingen het er vooral mee te maken heeft dat je te lang niet voldaan bent in je behoefte waardoor je drang ernaar zo heftig kan worden dat dat de enige manier is om ermee te dealen.
Daarmee praat ik het niet goed, maar dat is het enige wat ik me logisch zou kunnen voorstellen.Trotste mama van Ambar
Mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik probeerde enkel op een semi grappige manier te vertellen dat ik vrouwen er mooi of sexy uit kan vinden zien zonder er verder iets mee te doen.Trust nobody![]()
Treurig wel dat je het mee hebt moeten maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben, ooit, lang geleden, als 15 jarige, aangerand door de voorzitter van de activiteiten commissie op het volksttuincomplex. Ik droeg ook gewoon een spijkerbroek en trui volgens mij. Die vent was in de zestig. Ik was totaal nog niet met seks bezig, had nauwelijks interesse in jongens ook toen. Hoe kan ik er dan om vragen dat een vent z'n geile klauwen niet kan thuishouden?
Mensen die roepen dat het iemands eigen schuld is doen gewoon aan victim blaming en zijn zelf waarschijnlijk een dader.Trotste mama van Ambar
Een troostende huts aan al mijn benadeelde niffo's hier![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
machtsdingetje vooral, en niet per se traditionele seksuele aantrekkingskracht.
Ik krijg nou niet bepaald een stijfje van huilende vrouwen.Als het puur om macht gaat vind ik het wel heel zwak als je het als man zijnde puur fysiek moet afdwingen op vrouwen die over het algemeen 10 tot 15 procent minder spiermassa hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat puur om macht, meer is het niet
Maar in blijder nieuws: Het is weekend!![]()
![]()
Verkrachters zijn nou meestal niet de sterkste karakters ter wereld.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Als het puur om macht gaat vind ik het wel heel zwak als je het als man zijnde puur fysiek moet afdwingen op vrouwen die over het algemeen 10 tot 15 procent minder spiermassa hebbenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ook kleine kinderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Als het puur om macht gaat vind ik het wel heel zwak als je het als man zijnde puur fysiek moet afdwingen op vrouwen die over het algemeen 10 tot 15 procent minder spiermassa hebben
En ja het is zieligTrotste mama van Ambar
Ik bevind mezelf liever tussen mensen met een IQ boven de 100quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Verkrachters zijn nou meestal niet de sterkste karakters ter wereld.
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bevind mezelf liever tussen mensen met een IQ boven de 100met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
je gaat zo van het ergste uit hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen vragen er niet om. Mannen(lees verkrachters) kunnen zich gewoon niet inhouden. Klaar.. Tuurlijk weet ik ook wel dat er grenzen zijn. Maar waarom kleden jullie je met opzet sexy dan?
Do what you love, love what you do!![]()
Op hooggeleid niffeau bolken natuurlijk met mensen die allemaal doctoraal zijn afgestudeerd op de Bolk universiteitquote:
Misschien mogen ze zich gewoon kleden hoe ze zelf willen, en staat dat helemaal los van jou?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:02 schreef kree het volgende:
Maar waarom kleden jullie je met opzet sexy dan?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nederland. eurodance even was Twilight Zone![]()
nou precies en ook waarom vrouwen zich zo kleden, kijk laat duidelijk zijn ik ben niet van overschrijdende gedrag dan ofzo erin en zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat wat vrouwen aan hadden niet de hoofdreden was, maar meer andere factoren.
Daarbij voel ik persoonlijk niet echt de drang om bij een schaars geklede vrouw er meteen op te springen. Meer de gedachte: "Damn, die ziet er goed uit" en dan weer door gaan met mijn dag.
Maar weet dat je als vrouw je er zelf ook aan meedoet, en ok moet je ook niet zeiken dat je extra aandacht krijgt als je je zo kleed. Tis de natuur nou eenmaal.Do what you love, love what you do!![]()
Want natuurlijk moet iedere vrouw zich kleden als een Gertruda uit 1800 die net van de zondagsmis af komt omdat anders mannen zich niet kunnen inhouden om hun lusten op haar te botvierenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
je gaat zo van het ergste uit he. Tuurlijk weet ik ook wel dat er grenzen zijn. Maar waarom kleden jullie je met opzet sexy dan?
Och. Ik was het vrijwel vergeten, maar het gesprek hier deed een geheugen laatje open springen. Ik heb wel meer traumatische ervaringen meegemaakt die meer pijn doen en ervoor gezorgd hebben dat ik het liefst geen mensen meer wil spreken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Treurig wel dat je het mee hebt moeten maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
haha ja dat mag? maar zo kom je er niet uit he? En was niet mij vraag, ze kleden zich zo omdat ze aandacht willen. dat is het feitelijk. en alles eromheen is drama doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Misschien mogen ze zich gewoon kleden hoe ze zelf willen, en staat dat helemaal los van jou?Do what you love, love what you do!![]()
Vrouwen kleden zich voor zichzelf en voor andere vrouwen. Voor mannen maakt het toch niet uit, aangerand worden we toch welTrotste mama van Ambar
ai ai aiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:05 schreef kree het volgende:
ze kleden zich zo omdat ze aandacht willen. dat is het feitelijkmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
als ze geen aandacht willen van mannen, dan is dat idd een goeie tip.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Want natuurlijk moet iedere vrouw zich kleden als een Gertruda uit 1800 die net van de zondagsmis af komt omdat anders mannen zich niet kunnen inhouden om hun lusten op haar te botvierenDo what you love, love what you do!![]()
Deze discussie escaleert weer te erg voor het ONZINNIG sub forum waar we in zitten mensen.
En ja, ik weet dat ik zelf ook wat hout op het vuur heb gegooid![]()
Kunnen we nu weer even over gaan op de orde van de dag namelijk: snoei en snoei hard BOLKEN!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dat mijn kont mooi strak gespannen in welke broek dan ook zit dat is voor *check notes* aandacht.
Dat mijn decollete te zien is in een jurkje is voor *check notes* aandacht.
Dat ik überhaupt mezelf niet in een gewaad aankleed is voor *kijkt het nog even na* aandachtTrotste mama van Ambar
nee nee, zo is het helemaal niet, dat maken jullie ervan. Je kleed je zo omdat je er leuk uit voor wil zien voor anderen. En doe je ff je best enzo. want heeeeej zie er goed uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen kleden zich voor zichzelf en voor andere vrouwen. Voor mannen maakt het toch niet uit, aangerand worden we toch wel
Dat is wat er gebeurt. Ok dat omdat je dan zo je best daar mee deed dat je mss extra aandacht krijgt van mannen. Dat willen jullie ook gewoon.
Maaaaaaaaaar nu komen we bij het punt, jullie willen de aandacht wel maar al te graag. Maar dan moet je ook tevreden zijn met dat je aandacht krijgt van mannen die mss niet allemaal zo de goeie bedoelingen hebben.
Snap je? en ok dat ligt idd aan die mannen dan want die zouden moeten weten waar een grens is. Maar ga niet zeiken over dat jullie de aandacht allemaal eigenlijk geweldig vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn hele leven draait om aandacht van mannen. Ik moet aandacht hebben van mannen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
hahhaha ja en dat doe je voor wie of waarom? voor jezelf feel-good zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat mijn kont mooi strak gespannen in welke broek dan ook zit dat is voor *check notes* aandacht.
Dat mijn decollete te zien is in een jurkje is voor *check notes* aandacht.
Dat ik überhaupt mezelf niet in een gewaad aankleed is voor *kijkt het nog even na* aandachtDo what you love, love what you do!![]()
Dat is het betere werkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
nederland. eurodance nu Twilight Zone![]()
![]()
Was er niet zo'n gast bij de X-men die gedachten kon lezen of bijsturen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee, zo is het helemaal niet, dat maken jullie ervan. Je kleed je zo omdat je er leuk uit voor wil zien voor anderen. En doe je ff je best enzo. want heeeeej zie er goed uit.
Dat is wat er gebeurt. Ok dat omdat je dan zo je best daar mee deed dat je mss extra aandacht krijgt van mannen. Dat willen jullie ook gewoon.
Maaaaaaaaaar nu komen we bij het punt, jullie willen de aandacht wel maar al te graag. Maar dan moet je ook tevreden zijn met dat je aandacht krijgt van mannen die mss niet allemaal zo de goeie bedoelingen hebben.
Snap je? en ok dat ligt idd aan die mannen dan want die zouden moeten weten waar een grens is. Maar ga niet zeiken over dat jullie de aandacht allemaal eigenlijk geweldig vinden.
Volgens mij ben jij nu de psychiater aan het uithangen die in ieder vrouw haar brein kan kijken en hier eventjes op een vrijdag avond uit de doeken doet hoe het nu allemaal echt zit
haha nee hoor, maar trek ff mijn eigen conclusie erover en hoe ik het denk. Het zal mij verder niet boeien en ok ik weet grenzen wel,. Maar wilde dat ff aan de kaak stellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gast bij de X-men die gedachten kon lezen of bijsturen?
Volgens mij ben jij nu de psychiater aan het uithangen die in ieder vrouw zijn brein kan kijken en hier eventjes op een vrijdag avond uit de doeken doet hoe het nu allemaal echt zitDo what you love, love what you do!![]()
Mag een boerkini ook?quote:
Ik vraag dit voor een binair niet gedefinieerde man/vrouw/mens/ding
Zit geen reden achter behalve dat ik gewoon kleding aan doe...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahhaha ja en dat doe je voor wie of waarom? voor jezelf feel-good zijn?
Veel vrouwen zijn niet 24/7 bezig met aandacht krijgen van mannen dat is wat mannen zoals jij denken. Jij hoopt dat we het allemaal voor mannen doen want dan kan je het goedpraten aan jezelf dat je mag kijken, wat mag roepen etc. Stiekem hara uitkleden met je ogen en je in de avond even aftrekken met haar in gedachten.
Nee daar zijn we helemaal niet mee bezig.Trotste mama van Ambar
Van mij mag alles, als je het maar doet omdat je het zelf fijn vindt om te dragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag een boerkini ook?
Ik vraag dit voor een binair niet gedefinieerde man/vrouw/mens/ding![]()
Het blijft fijn dat er steeds mannen op fok zijn die beter weten waarom wij doen wat we doen dan wijzelfquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gast bij de X-men die gedachten kon lezen of bijsturen?
Volgens mij ben jij nu de psychiater aan het uithangen die in ieder vrouw haar brein kan kijken en hier eventjes op een vrijdag avond uit de doeken doet hoe het nu allemaal echt zit
NotTrust nobody![]()
Maak je nog steeds kans om verkracht te worden hoorquote:Trotste mama van Ambar
hahaha nee je gaat veel te ver. Ik deel niet dat die mening he.....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit geen reden achter behalve dat ik gewoon kleding aan doe...
Veel vrouwen zijn niet 24/7 bezig met aandacht krijgen van mannen dat is wat mannen zoals jij denken. Jij hoopt dat we het allemaal voor mannen doen want dan kan je het goedpraten aan jezelf dat je mag kijken, wat mag roepen etc. Stiekem hara uitkleden met je ogen en je in de avond even aftrekken met haar in gedachten.
Nee daar zijn we helemaal niet mee bezig.
het is iets genuanceerder, ik zeg niet je moet je kleden als een slot ofzo om aandacht van mannen te voorkomen. Maarja en ok mss ben ik er al te oud voor, heb ik al eens niet gezegd het boeit me niet zo veel uiterlijk als meer karakter. Maar denk zeker in de jongere generatie nu is dit een ding. TjaaaaaaDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Van mij mag alles, als je het maar doet omdat je het zelf fijn vindt om te dragen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het blijft fijn dat er steeds mannen op fok zijn die beter weten waarom wij doen wat we doen dan wijzelf
Not
Wat had jij vandaag aan waarmee je om aandacht schreeuwde?Trotste mama van Ambar
Als een sloth..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee je gaat veel te ver. Ik deel niet dat die mening he.....
het is iets genuanceerder, ik zeg niet je moet je kleden als een slot ofzo om aandacht van mannen te voorkomen. Maarja en ok mss ben ik er al te oud voor, heb ik al eens niet gezegd het boeit me niet zo veel uiterlijk als meer karakter. Maar denk zeker in de jongere generatie nu is dit een ding. Tjaaaaaa
Aww leuke beestenTrust nobody![]()
je snapt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als een sloth..
Aww leuke beesten
Kut.. klerenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wat had jij vandaag aan waarmee je om aandacht schreeuwde?
Trust nobody![]()
Klinkt mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:16 schreef Shii het volgende:
Ik had een lila trui aan en een spijkerbroek.
Lila trui
Trust nobody![]()
Tsja, ik heb de regels niet bedacht. Ik volg alleen maar de logica van iemand op die een jaren lange studie ernaar heeft gedaanquote:
Ik had een trui aan met de tekst: AANDACHT!Trotste mama van Ambar
Daar vallen alle mannen voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb er geen reet mee dus met kleren, en boeit me ook niet zo.
Maargoed en zeg ik ff als vrijgezel enzo, die keren dat ik nog eens uit ga, probeer ik me ff leuk aan te kleden enzo. etc etc. Waarom?
Toch denk beetje vallen ze meer op, snap je mijn punt nu?
Ok vrouwen doen het wss alleen maar om eigen feel good moment te hebben, en ja ik zie er goed uit ook enzo.
Totaaaaaaaal hebben hun natuurlijk daar geen verdere gedachten bij?Do what you love, love what you do!![]()
Weet je? Misschien kan ik maar beter uit het leven stappen volgens jouw redenatie. Want er zijn vast ook wel mannen die geilem op vrouwen in een trainingsbroek en een vest. Dus mag ik er niks van zeggen als een vent z'n klauwen niet thuis kan houden om hoe ik gekleed ben. Feitelijk gezien zet je jezelf hier weg als slachtofferquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
als ze geen aandacht willen van mannen, dan is dat idd een goeie tip.
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar vallen alle mannen voor.
Heb wel een zwak voor lilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beetje gel in je haarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:17 schreef kree het volgende:
ik heb er geen reet mee dus met kleren, en boeit me ook niet zo.
Maargoed en zeg ik ff als vrijgezel enzo, die keren dat ik nog eens uit ga, probeer ik me ff leuk aan te kleden enzo. etc etc. Waarom?
Toch denk beetje vallen ze meer op, snap je mijn punt nu?
Ok vrouwen doen het wss alleen maar om eigen feel good moment te hebben, en ja ik zie er goed uit ook enzo.
Totaaaaaaaal hebben hun natuurlijk daar geen verdere gedachten bij?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
We dragen teveel kleding
Te weinig kleding
Te losse kleding
Te strakke kleding
Te verhullend
Te onthullend
Te vrouwelijk
Te mannelijk
Te sexy
Niet sexy genoegTrotste mama van Ambar
Nu snap ik ineens waarom je 3 weken terug je handen niet van me af kon houden toen ik in een fiets pak langs kwam rijden waar een paar strepen lila op zatenquote:![]()
nee nee, er zit een grens aan dat zeg ik????quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je? Misschien kan ik maar beter uit het leven stappen volgens jouw redenatie. Want er zijn vast ook wel mannen die geilem op vrouwen in een trainingsbroek en een vest. Dus mag ik er niks van zeggen als een vent z'n klauwen niet thuis kan houden om hoe ik gekleed ben. Feitelijk gezien zet je jezelf hier weg als slachtoffer
Je kunt het eens zijn of niet, maar over het algemeen doen vrouwen het er beetje om om iig aandacht te krijgen. Net als mannen trouwens hoor.
Dat er dan later dingen verkeerd gaan, daar ben ik het niet mee eens ook. Dus dat snappen jullie wel?Do what you love, love what you do!![]()
Oeh maak me gek. Je vraagt er wel om hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu snap ik ineens waarom je 3 weken terug je handen niet van me af kon houden toen ik in een fiets pak langs kwam rijden waar een paar strepen lila op zaten
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:20 schreef JustinK het volgende:
Mannen moeten gvd gewoon ff hun handjes thuis houden. Is dat nou teveel gevraagd..![]()
![]()
Nee dat kwam omdat er in je broek geen kontstukken zatenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu snap ik ineens waarom je 3 weken terug je handen niet van me af kon houden toen ik in een fiets pak langs kwam rijden waar een paar strepen lila op zaten![]()
![]()
![]()
Het is waarschijnlijk nu niet het moment om een garpje te maken over een 'hands on approach' te maken denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:20 schreef JustinK het volgende:
Mannen moeten gvd gewoon ff hun handjes thuis houden. Is dat nou teveel gevraagd..
Nee. Je verdedigt daders.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee, er zit een grens aan dat zeg ik????
Je kunt het eens zijn of niet, maar over het algemeen doen vrouwen het er beetje om om iig aandacht te krijgen. Net als mannen trouwens hoor.
Dat er dan later dingen verkeerd gaan, daar ben ik het niet mee eens ook. Dus dat snappen jullie wel?Ik heb er één en ik ben er trots op
Kloptquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk nu niet het moment om een garpje te maken over een 'hands on approach' te maken denk ik![]()
Ow, dat was het! Vandaar ook de zadel pijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat kwam omdat er in je broek geen kontstukken zaten
noujua dat soort dingen, beetje hetzelfde als vrouwen doen, kijk het punt is en die hebben we mis nu.quote:
Je doet dat toch mss beetje aanspraak van vrouwen of mannen etc. te krijgen dan. Dat is het doel toch?
Naja hoe meer je je best doet hiermee hoe meer aandacht je krijgt, dat sommige dan handjes niet kunnen thuis houden veroordeel ik, maar is risico van het vak. Als je het niet wil niet doen.Do what you love, love what you do!![]()
Zin in andersom jaar waar we als vrouwen ons gedragen zoals mannen.Trotste mama van Ambar
nee doe ik niet? ik zeg je krijgt meer aandacht erdoor, als er later vervelende dingen gebeuren ben ik het niet mee eens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in andersom jaar waar we als vrouwen ons gedragen zoals mannen.
maar ze vragen er wel zelf om, ook als je het er niet mee eens bent?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee doe ik niet? ik zeg je krijgt meer aandacht erdoor, als er later vervelende dingen gebeuren ben ik het niet mee eens.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
goed plan welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in andersom jaar waar we als vrouwen ons gedragen zoals mannen.
je moet dit opsplitsen ik dacht was wel duidelijk. maar het gaat zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
maar ze vragen er wel zelf om, ook als je het er niet mee eens bent?
>aandacht als in van krijg er praatje mee omdat ik er leuk uit zie
>aandacht als in van ze willen je overal aanraken enzo. en dat is niet ok.Do what you love, love what you do!![]()
Niet iedere vrouw is op zoek naar aandacht van een man. Kun je je voorstellen dat een vrouw zich gewoon leuk aan wil kleden, omdat ze dat leuk vindt en zich dan fijn voelt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
noujua dat soort dingen, beetje hetzelfde als vrouwen doen, kijk het punt is en die hebben we mis nu.
Je doet dat toch mss beetje aanspraak van vrouwen of mannen etc. te krijgen dan. Dat is het doel toch?
Naja hoe meer je je best doet hiermee hoe meer aandacht je krijgt, dat sommige dan handjes niet kunnen thuis houden veroordeel ik, maar is risico van het vak. Als je het niet wil niet doen.
Als ik me leuk aan wil kleden om naar kantoor te gaan, dan is dat echt niet voor aandacht van m'n mannelijke collega's.![]()
jawel, het is natuurlijk in gradatie dit het ook met hoever en wat. Maarja ik snap dat wel. Maarja mss sommige ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is op zoek naar aandacht van een man. Kun je je voorstellen dat een vrouw zich gewoon leuk aan wil kleden, omdat ze dat leuk vindt en zich dan fijn voelt?
Als ik me leuk aan wil kleden om naar kantoor te gaan, dan is dat echt niet voor aandacht van m'n mannelijke collega's.Do what you love, love what you do!![]()
Nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is op zoek naar aandacht van een man. Kun je je voorstellen dat een vrouw zich gewoon leuk aan wil kleden, omdat ze dat leuk vindt en zich dan fijn voelt?
Als ik me leuk aan wil kleden om naar kantoor te gaan, dan is dat echt niet voor aandacht van m'n mannelijke collega's.![]()
En ik maar denken dat jij je leuk kleed omdat je met elke mannelijke collega de bezemkast in wilt duikenTrotste mama van Ambar
Gewoon thuiswerken in je onderbroek met een halve liter erbij toch!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kree kleedt zich alleen functioneel en kan zich bij andere vormen niets indenken behalve dat het voor seksuele aandacht is
Top slotjeTrotste mama van Ambar
En lekker fappen op die pikant geklede collega onder het bureauquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon thuiswerken in je onderbroek met een halve liter erbij toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En lekker fappen op die pikant geklede collega onder het bureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
haha ja min of meer komt het daar nog wel op neer ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree kleedt zich alleen functioneel en kan zich bij andere vormen niets indenken behalve dat het voor seksuele aandacht is
Top slotje
Zeker met werk en ok heb ook niet elke dag of iets wat anders, dus ja doe ik gewoon hele dag functioneel kleden idd
Kree met een brede kijk op de wereld is wanneer Pasen met Pinksteren samenvaltquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Top slotjeUw ADH vitamine Worst
Van die mannen die het al heet krijgen bij het zien een van een bh bandje. Een stukje functioneel kledingstuk.
Mijn hemel.Trotste mama van Ambar
Vergeet Kersumus niet!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kree met een brede kijk op de wereld is wanneer Pasen met Pinksteren samenvaltOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En een heleboel mensen hebben kleding aan die hun persoonlijkheid etc reflecteert. Deal with it.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja min of meer komt het daar nog wel op neer ook
Zeker met werk en ok heb ook niet elke dag of iets wat anders, dus ja doe ik gewoon hele dag functioneel kleden iddTrotste mama van Ambar
ja doe ik toch. hahaha, LOL heb ik het weer gedaan nu in dit topic. LOLquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een heleboel mensen hebben kleding aan die hun persoonlijkheid etc reflecteert. Deal with it.Do what you love, love what you do!![]()
Jij loopt iedere dag gekleed in een australiaanse herder rondquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Niet elke dag in Aussies en air max rondlopen
Ik twijfel nu of ik een boerka moet kopen, Katwijkse klederdracht moet aanschaffen of preutse victoriaanse kleding.Trotste mama van Ambar
Als ik ff een kilo of 35 afval pas ik weer in mijn Aussie uit de 90'squote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Niet elke dag in Aussies en air max rondlopen
Voor de zekerheid alle drie?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel nu of ik een boerka moet kopen, Katwijkse klederdracht moet aanschaffen of preutse victoriaanse kleding.![]()
Als ik 35 kilo afval pas ik ook in mijn kleding uit de 90's. En ben ik dood door ondervoeding denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik ff een kilo of 35 afval pas ik weer in mijn Aussie uit de 90'sTrotste mama van Ambar
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij loopt iedere dag gekleed in een australiaanse herder rond
Uw ADH vitamine Worst
ik zeg niet dat het verkeerd is ofzo of anders, draag wat je wil hoor. Ik trek een conclusie erover even en beetje vanuit hoe ik denk waardoor dat komt of etc. dat is alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel nu of ik een boerka moet kopen, Katwijkse klederdracht moet aanschaffen of preutse victoriaanse kleding.
wmb kleed je zoals je wil
Deze! Deze!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel nu of ik een boerka moet kopen, Katwijkse klederdracht moet aanschaffen of preutse victoriaanse kleding."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Aussies zijn toch Australische herders of was ik in de jaren '90 met teveel andere dingen bezig om me met de mode bezig te houdenquote:
Nee kreequote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
noujua dat soort dingen, beetje hetzelfde als vrouwen doen, kijk het punt is en die hebben we mis nu.
Naja hoe meer je je best doet hiermee hoe meer aandacht je krijgt, dat sommige dan handjes niet kunnen thuis houden veroordeel ik, maar is risico van het vak. Als je het niet wil niet doen.
Gewoon neeTrust nobody![]()
Ik heb serieus een zwak voor vrouwelijke Victoriaanse kleding, dat ziet er imo best mooi uitquote:
We zijn gewoon niet veilig voor het mannelijke oog
Trotste mama van Ambar
Vanaf nu wel ja!quote:Deze Nijn weet!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus een zwak voor vrouwelijke Victoriaanse kleding, dat ziet er imo best mooi uit"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee van die trainingspakken van het merk Australian die gabbers droegenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aussies zijn toch Australische herders of was ik in de jaren '90 met teveel andere dingen bezig om me met de mode bezig te houdenUw ADH vitamine Worst
hmmmm t valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn gewoon niet veilig voor het mannelijke oogDo what you love, love what you do!![]()
Dus ik was toen gewoon weer teveel met computers bezig in die jaren om stoer te zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van die trainingspakken van het merk Australian die gabbers droegen
Je kan nooit teveel met computers bezig zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik was toen gewoon weer teveel met computers bezig in die jaren om stoer te zijn"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Meisjes in Irak/ Iran mochten geen rugzakken meer op over hun boerka want dat trekken aan de stof en dan zouden er vormen zichtbaar zijn en dat volwassen mannen verleiden. De meisjes moesten daarom hun rugzakken onder hun boerka dragen.Trotste mama van Ambar
Heb je last van?quote:
Ziet er wel statig doch elegant en heel vrouwelijk uit wat ik mooi vind staan bij een vrouw mits een goed onderhouden kapsel.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het Dodetopicspel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik wil nog ff zeggen en mss is dat een verschil, als ik terloops ff in mn bil geknepen word door een meid, dan zal je mij niet horen, hahaha
grappig toch damn?
Andersom is het aanranding en aangifte en etc. tja ?Do what you love, love what you do!![]()
Te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Meisjes in Irak/ Iran mochten geen rugzakken meer op over hun boerka want dat trekken aan de stof en dan zouden er vormen zichtbaar zijn en dat volwassen mannen verleiden. De meisjes moesten daarom hun rugzakken onder hun boerka dragen.![]()
![]()
Een "vrouwen vragen er zelf om met hoe ze zich kleden"-gesprek.quote:
Valt geen bolk te behalen zomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Weet dat als je mij ooit ziet met kleding aan dat ik alleen maar schreeuw om aandacht. Dat je het weetquote:Trotste mama van Ambar
En lekker doorgaan, djoe.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:42 schreef kree het volgende:
ik wil nog ff zeggen en mss is dat een verschil, als ik terloops ff in mn bil geknepen word door een meid, dan zal je mei niet horen, hahaha
grappig toch damn?
Andersom is het aanranding en aangifte en etc. tja ?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zonder kleding ook schreeuwen om aandacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet dat als je mij ooit ziet met kleding aan dat ik alleen maar schreeuw om aandacht. Dat je het weetmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wacht, dat is waar DTS voor staatquote:![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik in het Dikke Tetten Spel zat![]()
![]()
Uiteraard. Dan doen alle vrouwen toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet dat als je mij ooit ziet met kleding aan dat ik alleen maar schreeuw om aandacht. Dat je het weet![]()
hihi LOL WTF mss gwn wss nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:42 schreef kree het volgende:
ik wil nog ff zeggen en mss is dat een verschil, als ik terloops ff in mn bil geknepen word door een meid, dan zal je mei niet horen, hahaha
grappig toch damn?
Andersom is het aanranding en aangifte en etc. tja ?![]()
![]()
Je probeert jezelf te verdedigen. Ik stop met deze discussie.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee doe ik niet? ik zeg je krijgt meer aandacht erdoor, als er later vervelende dingen gebeuren ben ik het niet mee eens.Ik heb er één en ik ben er trots op
Iedereen meteen weg.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht, dat is waar DTS voor staat![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik in het Dikke Tetten Spel zat![]()
Nee nee dan vraag ik om seks.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
zonder kleding ook schreeuwen om aandacht.
Het is aandacht of seks.Trotste mama van Ambar
Blehquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Serieus man, dit meen je niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:42 schreef kree het volgende:
grappig toch damn?
Andersom is het aanranding en aangifte en etc. tja ?
Jij wil graag geknepen worden ja, maar andersom heeft een vrouw echt geen behoefte aan een ongevraagde kneep in haar bil.![]()
Er zijn wel effectievere manieren om daaraan te komen dan FOK!quote:
Oh.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee dan vraag ik om seks.
Het is aandacht of seks.
Maar die aandacht draait ook om seks toch, als ik het goed heb begrepen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Eventueel onwelwillige seks. Maar wel seks.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee hoor want het zal mij een zorg zijn verder ik kom ook eigenlijk nooit in die situaties.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je probeert jezelf te verdedigen. Ik stop met deze discussie.
Maargoed geef weer zoals het zou gaan beetje.Do what you love, love what you do!![]()
niet overdrijven, ik zeg als een leuk meid dat doet als grapje ofzo of weet ik veel, dan zou ik er verder niet veel achter denken?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Serieus man, dit meen je niet.
Jij wil graag geknepen worden ja, maar andersom heeft een vrouw echt geen behoefte aan een ongevraagde kneep in haar bil.Do what you love, love what you do!![]()
Nee want we willen dan alleen aandacht en mannen kwellen want eigenlijk mogen de mannen niet aan ons komen. Maar de vrouwtjes vragen er indirect natuurlijk wel om en dan zijn de mannen natuurlijk echt helden dat zij zich in kunnen houdenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh.
Maar die aandacht draait ook om seks toch, als ik het goed heb begrepen?Trotste mama van Ambar
Ik haat misselijk zijn.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Check, ik noteer het.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want we willen dan alleen aandacht en mannen kwellen want eigenlijk mogen de mannen niet aan ons komen. Maar de vrouwtjes vragen er indirect natuurlijk wel om en dan zijn de mannen natuurlijk echt helden dat zij zich in kunnen houden
Ik vind het allemaal maar verwarrend hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik merk dat mijn grammatica en het produceren van fatsoenlijke zinnen er ook niet beter op wordt.Trotste mama van Ambar
En daarom moeten alle vrouwen het maar accepteren als een man hun "als grapje" in de billen knijpt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven, ik zeg als een leuk meid dat doet als grapje ofzo of weet ik veel, dan zou ik er verder niet veel achter denken?![]()
Teveel stomme buien tussendoor hier.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vonden jullie van het weer vandaag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Minder dan gisteren, maar wel ok verderquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vonden jullie van het weer vandaag?![]()
erg kreeatief in je taalgebruikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk dat mijn grammatica en het produceren van fatsoenlijke zinnen er ook niet beter op wordt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mooie blauwe lucht met een paar wolkjes en een aangename temperatuur. Lekker wandelweer dus. Jammer dat het waarschijnlijk zo gaat regenen als ik op de fiets naar huis stapquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt weer voor luchtige sexy kleding.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
dat zeg ik niet? maar ok snap mss hebben vrouwen wel er meer mee te maken als mannen op die manier. dus ja snap het soort wel. Maar ok om het helemaal te overtrekken in drama is mss ook niet zo nodig?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarom moeten alle vrouwen het maar accepteren als een man hun "als grapje" in de billen knijpt?Do what you love, love what you do!![]()
Je gedachtengang is ronduit gestoord.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor want het zal mij een zorg zijn verder ik kom ook eigenlijk nooit in die situaties.
Maargoed geef weer zoals het zou gaan beetje.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nogmaals: wat vrouwen aantrekken heeft niets te maken met de ongewenste aandacht die ze krijgen. Het ligt bij de man, niet bij de vrouw.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
dat zeg ik niet? maar ok snap mss hebben vrouwen wel er meer mee te maken als mannen op die manier. dus ja snap het soort wel. Maar ok om het helemaal te overtrekken in drama is mss ook niet zo nodig?Trotste mama van Ambar
zo niet waar is dit ook soms? Ik ken toch hele andere verhalen en van tussen mannen en incl mijzelf dat het mss helemaal niet zo in elkaar zit als wat jij nu zegt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nogmaals: wat vrouwen aantrekken heeft niets te maken met de ongewenste aandacht die ze krijgen. Het ligt bij de man, niet bij de vrouw.
Denk niet dat het doordringt...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nogmaals: wat vrouwen aantrekken heeft niets te maken met de ongewenste aandacht die ze krijgen. Het ligt bij de man, niet bij de vrouw.![]()
Nee nee nee. Kree zou het hypothetisch fijn vinden als vrouwen in zijn billen zouden knijpen. Dus daarom moet jij het ook maar fijn vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nogmaals: wat vrouwen aantrekken heeft niets te maken met de ongewenste aandacht die ze krijgen. Het ligt bij de man, niet bij de vrouw.![]()
haha neeeeeee dat zei ik nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee nee nee. Kree zou het hypothetisch fijn vinden als vrouwen in zijn billen zouden knijpen. Dus daarom moet jij het ook maar fijn vinden.
Voor 10 uur bed in dusquote:
Panterquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is gewoon fucking onderzoek naar geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar is dit ook soms? Ik ken toch hele andere verhalen en van tussen mannen en incl mijzelf dat het mss helemaal niet zo in elkaar zit als wat jij nu zegt.
En dat jij en je maatjes van die ransbakken zijn tjaTrotste mama van Ambar
quote:Toch komt het wel zo over.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:52 schreef kree het volgende:
Maar ok om het helemaal te overtrekken in drama is mss ook niet zo nodig?![]()
Oeh verhalen tussen mannen incl jouzelf, sexy....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar is dit ook soms? Ik ken toch hele andere verhalen en van tussen mannen en incl mijzelf dat het mss helemaal niet zo in elkaar zit als wat jij nu zegt.![]()
Dr.quote:
ja, maar dat komt omdat jullie weten ben er altijd onhandig in. Ik zeg niet het is ok, ik zeg het gebeurt omdat. Of ik dat zo zou doen, naja wss nietquote:
doel meer op mannen praat wat je dan hebt zeg maar later ofzo, met over meiden en hoe en wat enzo. Maargoed zal er maar niet over beginnen denk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Oeh verhalen tussen mannen incl jouzelf, sexy....Do what you love, love what you do!![]()
Ja als je 17 bent misschien, grow up.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:01 schreef kree het volgende:
en durf niet te zeggen dat meiden dat ook niet doen over mannen![]()
Lol wat een conclusies enzo. hahaha ok je moet me toch ff uitleggen, waarom zou ik een ransbak zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is gewoon fucking onderzoek naar geweest.
En dat jij en je maatjes van die ransbakken zijn tjaDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben weer thuis na een avondje sporten en dineren met de buurvrouwOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja is dat zo? ik zie het toch anders en weet meiden ook. dus je kunt er heel drama over maken, maar er werd altijd over gekletst, vroeger en nu 20 jaar later nog trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
deze manquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar is dit ook soms? Ik ken toch hele andere verhalen en van tussen mannen en incl mijzelf dat het mss helemaal niet zo in elkaar zit als wat jij nu zegt.
Morgen een kringverjaardag van mijn zwager. Dat is pas erg."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen een kringverjaardag van mijn zwager. Dat is pas erg.![]()
Steel verkte gewenst.![]()
![]()
mjah ja, zeg ook maar wat ik denk hoorquote:. maar wordt nu zowat afgeschilderd als iemand die elke meid in dr billen knijpt of weet ik veel wat.... LoL
Het is een conclusie die ik trek en zoals ik het zie, niet eens ok. Hahaha maar ok dat zegt nog niks ff over mij he.
Maar ok laten we er maar over oph0ouden dan. Love jullie al he ook dames hier
1. Neem popcorn meequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen een kringverjaardag van mijn zwager. Dat is pas erg.
2. Gooi dit onderwerp in de kring verjaardag
3. EnjoyTrotste mama van Ambar
Zo. Op de bankOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Neem popcorn mee
3. Enjoy
Als jullie weer eens een dildo party hebben met meiden groep enzo dan zeg ik er ook niks van
Dank je. Heb ik nodig.quote:
Hoe jij denkt..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ja, zeg ook maar wat ik denk hoor. maar wordt nu zowat afgeschilderd als iemand die elke meid in dr billen knijpt of weet ik veel wat.... LoL
Het is een conclusie die ik trek en zoals ik het zie, niet eens ok. Hahaha maar ok dat zegt nog niks ff over mij he.
Maar ok laten we er maar over oph0ouden dan. Love jullie al he ook dames hier
Trust nobody![]()
Soms zou ik willen dat ik ook zo sociaal doof en blind was.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks mis mee toch?
Als jullie weer eens een dildo party hebben met meiden groep enzo dan zeg ik er ook niks vanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee. Dit is te erg. Ik geloof hier niets meer van. Deze trol act mag nu wel eens ophoudenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks mis mee toch?
Als jullie weer eens een dildo party hebben met meiden groep enzo dan zeg ik er ook niks van![]()
wederom zeg ik iets wat niet raar is? en ik niks raars van denk?>. maar wat dan zeg maar nooit besproken kan worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat ik ook zo sociaal doof en blind was.Do what you love, love what you do!![]()
Wat mannen denken dat vrouwen doen als ze bij elkaar zijn:
Dildo feestjes en piemels bespreken
Wat vrouwen daadwerkelijk doen als ze bij elkaar zijn:
High tea-en en roddelen over collega'sTrotste mama van Ambar
Ik zal kijken of ik ergens tussen de kwaaltjesbespreking en de automerkenafkraaksessie het aan kan snijden. Moet iig vóór de generieke racistische opmerkingen, want dan heeft iedereen al te veel gedronken om nog ergens serieus over te praten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Neem popcorn mee
3. Enjoy"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een dildo party, ja hoor, volgens mij kijk je teveel porno.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks mis mee toch?
Als jullie weer eens een dildo party hebben met meiden groep enzo dan zeg ik er ook niks van![]()
Denk dat hier de meningen over verschillenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hahaha,njah nouja je geeft min of meer het verhaal weer. bespreken mannen of die is wel leuk enzo of beetje die heeft dat of dat er nog bij en dan geloof ik je.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
High tea-en en roddelen over collega's. Niet echt over piemels enzo maar dat doen wij mannen ook niet over jullie.
Ik denk dat er maar weinig mannen zijn die dat echt denken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
High tea-en en roddelen over collega's![]()
haha neeeeee ik heb dit op tv gezien in docu meerdere keren trouwens.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Een dildo party, ja hoor, volgens mij kijk je teveel porno.Do what you love, love what you do!![]()
maar jij wel toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mannen zijn die dat echt denken.![]()
![]()
Het zijn wel de standaard kring verjaardag onderwerpen zeg. Sterkte.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik ergens tussen de kwaaltjesbespreking en de automerkenafkraaksessie het aan kan snijden. Moet iig vóór de generieke racistische opmerkingen, want dan heeft iedereen al te veel gedronken om nog ergens serieus over te praten.Trotste mama van Ambar
Beter dan de wappie racistische oom die iedereen maar beetje zijn gang laat gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik ergens tussen de kwaaltjesbespreking en de automerkenafkraaksessie het aan kan snijden. Moet iig vóór de generieke racistische opmerkingen, want dan heeft iedereen al te veel gedronken om nog ergens serieus over te praten.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik wist niet eens dat het een ding was? Maar ok groepjes vrouwen die dan soort van samenzijn hebben als vriendinnen en dan komt er iemand om ff alle dildo's etc te laten zien????quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd voor feestjes, dus ik zou het niet wetenMaar het was op tv!
Ik zweer het je, verzin dit niet????? En tegelijkertijd denk ik niks mis mee ook. maar dat doen ze als uitje met vriendinnen groepje.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je een tipje van de sluier oplichten van wat er nu echt hot is op dit moment?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:20 schreef Shii het volgende:
Het is wel altijd leuk om de nieuwste snufjes op dildogebied te bespreken met je vriendinnen.![]()
![]()
Satisfyerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je een tipje van de sluier oplichten van wat er nu echt hot is op dit moment?Trotste mama van Ambar
Jonge meiden toch? Niet van onze leeftijdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het een ding was? Maar ok groepjes vrouwen die dan soort van samenzijn hebben als vriendinnen en dan komt er iemand om ff alle dildo's etc te laten zien????
Ik zweer het je, verzin dit niet????? En tegelijkertijd denk ik niks mis mee ook. maar dat doen ze als uitje met vriendinnen groepje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou vertel maarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:20 schreef Shii het volgende:
Het is wel altijd leuk om de nieuwste snufjes op dildogebied te bespreken met je vriendinnen.
hmmms tis tijd terug dat ik dit zag wel, maar ok volgens mij is het toch in de 20-30 ofzo toen qua leeftijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jonge meiden toch? Niet van onze leeftijdDo what you love, love what you do!![]()
sterker nog, denk dat het meer in leeftijd ouder is als jonger. ,maarja. hahahaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jonge meiden toch? Niet van onze leeftijdDo what you love, love what you do!![]()
Voor mijn fatsoen moet ik het er drie uur uit weten te houden. Gaat zwaar worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zijn wel de standaard kring verjaardag onderwerpen zeg. Sterkte.De wappie racistische broer van mijn zwager verwacht ik ook nog wel even. Gek genoeg kan je daar best gezellig mee keuvelen zolang hij het niet over zijn wappie-shit gaat hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Beter dan de wappie racistische oom die iedereen maar beetje zijn gang laat gaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bah veertig plus vrouwen die dat doen heeft gelijk iets smerigs ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
sterker nog, denk dat het meer in leeftijd ouder is als jonger. ,maarja. hahaha
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is vaak zo dat je op verjaardagen beter bepaalde onderwerpen (zoals politiek) niet moet gaan aansnijden. En dan kan het best gezellig worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mijn fatsoen moet ik het er drie uur uit weten te houden. Gaat zwaar worden.
[..]
De wappie racistische broer van mijn zwager verwacht ik ook nog wel even. Gek genoeg kan je daar best gezellig mee keuvelen zolang hij het niet over zijn wappie-shit gaat hebben.![]()
Gewoon koetjes kalfjes en zulksquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is vaak zo dat je op verjaardagen beter bepaalde onderwerpen (zoals politiek) niet moet gaan aansnijden. En dan kan het best gezellig worden.![]()
![]()
Eigenlijk heb ik anders best zin om een relletje te veroorzaken deze keer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is vaak zo dat je op verjaardagen beter bepaalde onderwerpen (zoals politiek) niet moet gaan aansnijden. En dan kan het best gezellig worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: