nee doe ik niet? ik zeg je krijgt meer aandacht erdoor, als er later vervelende dingen gebeuren ben ik het niet mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in andersom jaar waar we als vrouwen ons gedragen zoals mannen.
maar ze vragen er wel zelf om, ook als je het er niet mee eens bent?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
nee doe ik niet? ik zeg je krijgt meer aandacht erdoor, als er later vervelende dingen gebeuren ben ik het niet mee eens.
goed plan welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin in andersom jaar waar we als vrouwen ons gedragen zoals mannen.
je moet dit opsplitsen ik dacht was wel duidelijk. maar het gaat zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
maar ze vragen er wel zelf om, ook als je het er niet mee eens bent?
Niet iedere vrouw is op zoek naar aandacht van een man. Kun je je voorstellen dat een vrouw zich gewoon leuk aan wil kleden, omdat ze dat leuk vindt en zich dan fijn voelt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
noujua dat soort dingen, beetje hetzelfde als vrouwen doen, kijk het punt is en die hebben we mis nu.
Je doet dat toch mss beetje aanspraak van vrouwen of mannen etc. te krijgen dan. Dat is het doel toch?
Naja hoe meer je je best doet hiermee hoe meer aandacht je krijgt, dat sommige dan handjes niet kunnen thuis houden veroordeel ik, maar is risico van het vak. Als je het niet wil niet doen.
jawel, het is natuurlijk in gradatie dit het ook met hoever en wat. Maarja ik snap dat wel. Maarja mss sommige ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is op zoek naar aandacht van een man. Kun je je voorstellen dat een vrouw zich gewoon leuk aan wil kleden, omdat ze dat leuk vindt en zich dan fijn voelt?
Als ik me leuk aan wil kleden om naar kantoor te gaan, dan is dat echt niet voor aandacht van m'n mannelijke collega's.
Nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is op zoek naar aandacht van een man. Kun je je voorstellen dat een vrouw zich gewoon leuk aan wil kleden, omdat ze dat leuk vindt en zich dan fijn voelt?
Als ik me leuk aan wil kleden om naar kantoor te gaan, dan is dat echt niet voor aandacht van m'n mannelijke collega's.
En lekker fappen op die pikant geklede collega onder het bureauquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon thuiswerken in je onderbroek met een halve liter erbij toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En lekker fappen op die pikant geklede collega onder het bureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
haha ja min of meer komt het daar nog wel op neer ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree kleedt zich alleen functioneel en kan zich bij andere vormen niets indenken behalve dat het voor seksuele aandacht is
Top slotje
Kree met een brede kijk op de wereld is wanneer Pasen met Pinksteren samenvaltquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Kree kleedt zich alleen functioneel en kan zich bij andere vormen niets indenken behalve dat het voor seksuele aandacht is
Top slotje
Vergeet Kersumus niet!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kree met een brede kijk op de wereld is wanneer Pasen met Pinksteren samenvalt
En een heleboel mensen hebben kleding aan die hun persoonlijkheid etc reflecteert. Deal with it.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja min of meer komt het daar nog wel op neer ook
Zeker met werk en ok heb ook niet elke dag of iets wat anders, dus ja doe ik gewoon hele dag functioneel kleden idd
ja doe ik toch. hahaha, LOL heb ik het weer gedaan nu in dit topic. LOLquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een heleboel mensen hebben kleding aan die hun persoonlijkheid etc reflecteert. Deal with it.
Jij loopt iedere dag gekleed in een australiaanse herder rondquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Niet elke dag in Aussies en air max rondlopen
Als ik ff een kilo of 35 afval pas ik weer in mijn Aussie uit de 90'squote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Niet elke dag in Aussies en air max rondlopen
Voor de zekerheid alle drie?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel nu of ik een boerka moet kopen, Katwijkse klederdracht moet aanschaffen of preutse victoriaanse kleding.
Als ik 35 kilo afval pas ik ook in mijn kleding uit de 90's. En ben ik dood door ondervoeding denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik ff een kilo of 35 afval pas ik weer in mijn Aussie uit de 90's
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij loopt iedere dag gekleed in een australiaanse herder rond
ik zeg niet dat het verkeerd is ofzo of anders, draag wat je wil hoor. Ik trek een conclusie erover even en beetje vanuit hoe ik denk waardoor dat komt of etc. dat is alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel nu of ik een boerka moet kopen, Katwijkse klederdracht moet aanschaffen of preutse victoriaanse kleding.
Deze! Deze!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Aussies zijn toch Australische herders of was ik in de jaren '90 met teveel andere dingen bezig om me met de mode bezig te houdenquote:
Nee kreequote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
noujua dat soort dingen, beetje hetzelfde als vrouwen doen, kijk het punt is en die hebben we mis nu.
Je doet dat toch mss beetje aanspraak van vrouwen of mannen etc. te krijgen dan. Dat is het doel toch?
Naja hoe meer je je best doet hiermee hoe meer aandacht je krijgt, dat sommige dan handjes niet kunnen thuis houden veroordeel ik, maar is risico van het vak. Als je het niet wil niet doen.
Ik heb serieus een zwak voor vrouwelijke Victoriaanse kleding, dat ziet er imo best mooi uitquote:
Vanaf nu wel ja!quote:
Deze Nijn weet!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus een zwak voor vrouwelijke Victoriaanse kleding, dat ziet er imo best mooi uit
Nee van die trainingspakken van het merk Australian die gabbers droegenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aussies zijn toch Australische herders of was ik in de jaren '90 met teveel andere dingen bezig om me met de mode bezig te houden
hmmmm t valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn gewoon niet veilig voor het mannelijke oog
Dus ik was toen gewoon weer teveel met computers bezig in die jaren om stoer te zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van die trainingspakken van het merk Australian die gabbers droegen
Je kan nooit teveel met computers bezig zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik was toen gewoon weer teveel met computers bezig in die jaren om stoer te zijn
Heb je last van?quote:
Ziet er wel statig doch elegant en heel vrouwelijk uit wat ik mooi vind staan bij een vrouw mits een goed onderhouden kapsel.quote:
Het Dodetopicspel.quote:
Te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Meisjes in Irak/ Iran mochten geen rugzakken meer op over hun boerka want dat trekken aan de stof en dan zouden er vormen zichtbaar zijn en dat volwassen mannen verleiden. De meisjes moesten daarom hun rugzakken onder hun boerka dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |