zo dan, deze zal goed vallenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef kree het volgende:
Ik blijf van mening dat het soort van meevalt. Trouwens ik geef hier ook vrouwen de schuld van. Want ja je wel zo sexy mogelijk kleden etc etc. Waar doen jullie dat voor eigenlijk?
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: de favoriete bezigheid van vrouwen is zeiken over alles waar over gezeken kan worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef kree het volgende:
Ik blijf van mening dat het soort van meevalt. Trouwens ik geef hier ook vrouwen de schuld van. Want ja je wel zo sexy mogelijk kleden etc etc. Waar doen jullie dat voor eigenlijk?
En dan zeiken als je dus extra aandacht krijgt van mannen en erover mekkeren. Haha
Het is zo ze kleden en doen zich voor. En ja wil het niet zeggen. Maar zo is het. Van neem me. Oeh.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: de favoriete bezigheid van vrouwen is zeiken over alles waar over gezeken kan worden.
Gewoon een opgerold paar sokken in je onderbroek stoppen als je gaat sporten. Dan is het ineens serieus flirten en niet meer creepyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
De klassieke "Ze vroeg erom met wat ze aanhad"-argumentatie
Af en toe kree.. echt..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef kree het volgende:
En dan zeiken als je dus extra aandacht krijgt van mannen en erover mekkeren. Haha
Leer je bek dan 's te houden met dit soort uitsprakenquote:
Het bedenken is net zo ergquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Leer je bek dan 's te houden met dit soort uitspraken
Ja. Maar zo is het wel? Bedoel er is een grens hè. En van aanraken of meer. Snap die.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Speklap3000 het volgende:
De klassieke "Ze vroeg erom met wat ze aanhad"-argumentatie
Dat soort gedachten komen sneller boven borrelen bij een bepaald soort mannen.quote:
Haha nou durf die te betwijfelen wel hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ga weg met dit soort onzin. Het is niet waar. Allang bewezen.
Gewoon rustig, kalm en steady door bolken. Dat is denk ik de beste aanpak in deze precaire situatiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan ik in dit gesprek nog een beetje rustig bolken, of zijn de meningen nu te onorthodox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |