Die domme turk had waarschijnlijk een lage bloedsuikerspiegel.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:20 schreef KingRoland het volgende:
Nobody fucks with herr schimidt zo blijkt maar weer boys
Onzekere jongen uit een puberale geborneerde cultuur @Kukelecucktsju10quote:Op maandag 18 maart 2024 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die domme turk had waarschijnlijk een lage bloedsuikerspiegel.
Snap ook niet waarom hij met de telegraaf gaat praten. En hij kent schmidt ook goed, niet een trainer die dit piktquote:Op maandag 18 maart 2024 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die domme turk had waarschijnlijk een lage bloedsuikerspiegel.
Dankje! Toch nog een prijs in Amsterdam.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:04 schreef Tarado het volgende:
En gefeliciteerd! @:Karina
[ afbeelding ]
Ijshockey genotquote:Op maandag 18 maart 2024 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje! Toch nog een prijs in Amsterdam.
Geniet er lekker van Niekquote:Op maandag 18 maart 2024 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik ga weldra ook een punt appeltaart in mijn mik steken.
Dankje vriendquote:
Eten aan de bureautafel.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Bij de Big Four hebben ze maling aan de lunch.
Ik stel voor dat per 1 juni aanstaande je deze act eens definitief in de kast gaat opbergen.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan eten.
@:kingroland succes met je meeting!
Jammer dat je weggaat van fok, maar ik wens je ook na 1 juni alle succes van de wereld!quote:Op maandag 18 maart 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat per 1 juni aanstaande je deze act eens definitief in de kast gaat opbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |