Dankje! Toch nog een prijs in Amsterdam.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:04 schreef Tarado het volgende:
En gefeliciteerd! @:Karina
[ afbeelding ]
Ijshockey genotquote:Op maandag 18 maart 2024 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje! Toch nog een prijs in Amsterdam.
Geniet er lekker van Niekquote:Op maandag 18 maart 2024 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik ga weldra ook een punt appeltaart in mijn mik steken.
Dankje vriendquote:
Eten aan de bureautafel.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Bij de Big Four hebben ze maling aan de lunch.
Ik stel voor dat per 1 juni aanstaande je deze act eens definitief in de kast gaat opbergen.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan eten.
@:kingroland succes met je meeting!
Jammer dat je weggaat van fok, maar ik wens je ook na 1 juni alle succes van de wereld!quote:Op maandag 18 maart 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat per 1 juni aanstaande je deze act eens definitief in de kast gaat opbergen.
Nee want dan moet ik users een ban aansmeren.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zou een goede FA zijn.
Een jaar Kukelecucktsju, twaalf topics geopend en bijna 4200 posts.quote:
Als FA moet je ze alleen zetten.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik users een ban aansmeren.
Dat is wel heel kort dag.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat per 1 juni aanstaande je deze act eens definitief in de kast gaat opbergen.
Hmm ik zal dat volgende keer proberen als @DombohetOlifantje1 weer eens over de streep gaat.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als FA moet je ze alleen zetten.
Als mod moet je ze juist aansmeren.
Ik ga nooit over de streep.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm ik zal dat volgende keer proberen als @:dombohetolifantje1 weer eens over de streep gaat.
Tot vanmiddagquote:Op maandag 18 maart 2024 13:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm ik zal dat volgende keer proberen als @:dombohetolifantje1 weer eens over de streep gaat.
Ik adviseer je eens goed naar jouw notes te kijken van afgelopen tijd.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga nooit over de streep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |