Weghorst kan mee bij Manchester City .quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bijzonder dat een Ziggo gezicht weer Veronica mag onderschijten. Incesttroep. @:powerloungen
jij heb helemaal geen mening want anders zou jij je mening gewoon postenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pittige mening over mods die door het slotje posten.
Die draagt met 12 graden handschoentjes.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:26 schreef RipCity het volgende:
Wat doet die TaylorIs die toeschouwer?
Jade Anna is er nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:26 schreef RipCity het volgende:
Wat doet die TaylorIs die toeschouwer?
oh het was Devyne Rensch..quote:
ze is knapper dan jou vriendje?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die jade anna?
Raar met een wereldtopper als Kaplanquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
2 man konden koppen. Lekker verdedigd
Ik vind het best bijzonder dat iemand met zo'n naam rondloopt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij bent gewoon een knappe jongen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze is knapper dan jou vriendje?
Ze zuigt het tafelkleed door je reet heen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewaagde analyse.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:29 schreef Dven het volgende:
Ajax mist tegenwoordig toch spelers zoals Ziyech, Tadic, De Ligt en De Jong. En Trabelsi.
Deze uitdrukking kende ik nog niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zuigt het tafelkleed door je reet heen.
Wat ontzettend ordinairquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zuigt het tafelkleed door je reet heen.
rent zo door naar je zuster denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd of Hendo straks bij 4-0 achter in 91e minuut weer gaat afjagen.
The Chauffeur denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Duran Duran?
@:mexicanobakker
Wat vind je van het songfestival nummer?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Duran Duran?
@:mexicanobakker
Laten we het zo zeggen:quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vind je van het songfestival nummer?
Doet Duran Duran mee aan het songfestival? Goh dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vind je van het songfestival nummer?
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen:
Ik kom uit de gabber tijd.
Hangt er vanaf of je de vorige wedstrijd tegen Aston Villa of die tegen Fortuna meerekent.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ajax al een kans gehad in 130 minuten?
Gewoon toiletpapier is goedkoperquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:42 schreef Dven het volgende:
Mooi geweest. Straks even naar Zuidplein om een Feyenoord-sjaaltje te halen.
Wel erg vroeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoop dat het nu wel gespeeld was.
Had ik lekker naar bed kunnen gaan
Dat had ik ook gehoop.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoop dat het nu wel gespeeld was.
Had ik lekker naar bed kunnen gaan
Nu komt het goed.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen
Vanaf nu kijk ik ook mee
Op safari in Oeganda wel eens oog in oog gestaan met een zeer agressieve olifant.quote:
Ik vind niet dat je zo kan praten over je moeder en vaderquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op safari in Oeganda wel eens oog in oog gestaan met een zeer agressieve olifant.
Gelukkig zat ik in een auto en was de ranger van dienst uiterst ervaren.
Hopelijk heeft de ranger de olifant neergeschoten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op safari in Oeganda wel eens oog in oog gestaan met een zeer agressieve olifant.
Gelukkig zat ik in een auto en was de ranger van dienst uiterst ervaren.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de ranger de olifant neergeschoten.
Wow zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de ranger de olifant neergeschoten.
Wow zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zo kan praten over je moeder en vader
walgelijk. ik vind coca cola erg lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:55 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland wat is jouw mening over Fanta?
Vind je Beelen beter?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
Hato tegen elke spits die beter is dan pak ‘em beet Bjorn Vleminckx is ook een mooie rubriek trouwens
Wat een onterechte hype
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Henderson beter een gewonnen ingooi vieren tegen Utrecht ofzo
Ja.quote:
Snel, donker, 18quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Hato laat zich weer 1-op-1 piepelen, je verwacht het niet. Gelukkig is hij groot en sterk.
Vrienden accepteren elkaars tekortkomingenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
walgelijk. ik vind coca cola erg lekker
ik vind het jammer dat mijn vriend @:fetx coca-cola helemaal niks vindt (volgens mij met een t)
Feitelijkheden hebben niks met vinden te makenquote:
Beetje onterechte kritiek, die jongen staat voor het eerste seizoen in Ajax 1 een beetje de verdediging op sleeptouw te nemen in een heel matig Ajax. Dat hij dan afgetroefd wordt door een spits uit de PL kan je hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Hato laat zich weer 1-op-1 piepelen, je verwacht het niet. Gelukkig is hij groot en sterk.
Wat maak je je druk over leverkusen? Heb je aandelen op de Koreaanse stock-exchange in Leverkusen?quote:
Hij wordt praktisch door iedere spits in de eredivisie kinderlijk opzij gezetquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje onterechte kritiek, die jongen staat voor het eerste seizoen in Ajax 1 een beetje de verdediging op sleeptouw te nemen in een heel matig Ajax. Dat hij dan afgetroefd wordt door een spits uit de PL kan je hem niet echt kwalijk nemen.
als ik tegen jou zou zeggen dat leverkusen met 0-2 zou verliezen van qarabag dan zou jij mij voor gek verklarenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat maak je je druk over leverkusen?
Als dat nou het enige is, maar in de Eredivisie zit hij er toch ook regelmatig naast.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje onterechte kritiek, die jongen staat voor het eerste seizoen in Ajax 1 een beetje de verdediging op sleeptouw te nemen in een heel matig Ajax. Dat hij dan afgetroefd wordt door een spits uit de PL kan je hem niet echt kwalijk nemen.
Eens. Het is droevig gesteld met deze selectie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hele elftal kan geen fatsoenlijke bal overspelen
Het is dan ook eerder uit nood dat hij basis staat, het is niet alsof we heel veel beters rond hebben lopen nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt praktisch door iedere spits in de eredivisie kinderlijk opzij gezet
Tegen Gimenez was het zelfs meelijwekkend.
Ach, de Ligt was in zijn eerste jaar ook zo. Ging toen daarna een stuk beter voordat hij verkaste.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dat nou het enige is, maar in de Eredivisie zit hij er toch ook regelmatig naast.
Zeg dat maar niet te vroeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ik tegen jou zou zeggen dat leverkusen met 0-2 zou verliezen van qarabag dan zou jij mij voor gek verklaren
Kat in ‘t bakkie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sparta-uit gaat ook weer leuk worden zondag.
Eens hoor maar het houdt allemaal niet over. Maar goed dat is met het hele elftal. Daar kan die jongen verder ook niet veel aan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, de Ligt was in zijn eerste jaar ook zo. Ging toen daarna een stuk beter voordat hij verkaste.
Die jongens moeten ook de mogelijkheid krijgen om te leren en dat doen ze door wedstrijden te spelen.
Dit Ajax is by far het slechtste in de afgelopen 25 jaar. Lijkt me super lastig voor talenten om dan er te staan als de verwachtingen zo hoog zijn en er niemand om je heen is die je een beetje bij de hand kan nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor maar het houdt allemaal niet over. Maar goed dat is met het hele elftal. Daar kan die jongen verder ook niet veel aan doen.
Een beetje Gaai is okaai.quote:
Dan kan je alsnog wel aan de goede kant dekken tochquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit Ajax is by far het slechtste in de afgelopen 25 jaar. Lijkt me super lastig voor talenten om dan er te staan als de verwachtingen zo hoog zijn en er niemand om je heen is die je een beetje bij de hand kan nemen.
Je bent net zo erg man.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef PSVCL het volgende:
wat hadden ze een praatjes na de uitschakeling van PSV in de CL. en dan een dag later voor lul staan in de spek en bonen cup![]()
Misschien dacht hij dat de scheids geen rood kon gevenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van 't Schip is te laat met wisselen.
Hij trapt in een domme bewegingquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog wel aan de goede kant dekken toch
Klopt. Had mijn tickets naar Athene al geboektquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef PSVCL het volgende:
wat hadden ze een praatjes na de uitschakeling van PSV in de CL. en dan een dag later voor lul staan in de spek en bonen cup![]()
Ik geloof er geen biet van dat iemand van Ajax op dit moment 'praatjes' heeft, ja misschien 3 figuren die schijtlollig lopen te trollen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Als hij in goede vorm was geweest wel ja. Maar ook hij zit nu in een dip wat heel logisch is op zijn leeftijd. Benieuwd hoe hij daar uit gaat komen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog wel aan de goede kant dekken toch
Volgens de media zit heel de PL achter hem aan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, de Ligt was in zijn eerste jaar ook zo. Ging toen daarna een stuk beter voordat hij verkaste.
Die jongens moeten ook de mogelijkheid krijgen om te leren en dat doen ze door wedstrijden te spelen.
https://www.ajaxshowtime.(...)sia-dortmund-psv-2-0quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen biet van dat iemand van Ajax op dit moment 'praatjes' heeft, ja misschien 3 figuren die schijtlollig lopen te trollen.
Het is gewoon lachwekkend kut, zodanig dat supporters van PSV en Feyenoord al bijna medelijden hebben, dat is het meest treurige wat je kan overkomen als Ajax.
Dat is een open instelling waar ze nog steeds Mislintat de hemel in prijzen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)sia-dortmund-psv-2-0
Ja, wat getroll en wat calimerogedrag, je verwacht het toch ook niet zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)sia-dortmund-psv-2-0
Tuurlijk is het prima verklaarbaar en begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij in goede vorm was geweest wel ja. Maar ook hij zit nu in een dip wat heel logisch is op zijn leeftijd. Benieuwd hoe hij daar uit gaat komen.
Beetje grote muil hebben hier maar gister was je ook nergens te bekennen toen psv verloorquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Je zou ook maar op een dag waarin je club op een uurtje rijden speelt de reacties gaan lezen op ajaxshowtimequote:Op donderdag 14 maart 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wat getroll en wat calimerogedrag, je verwacht het toch ook niet zeg.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beetje grote muil hebben hier maar gister was je ook nergens te bekennen toen psv verloor
Domme hypocriete troll dat je er bent.
Was gewoon aanwezigquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beetje grote muil hebben hier maar gister was je ook nergens te bekennen toen psv verloor
Domme hypocriete troll dat je er bent.
Ik keek ook gewoon vanuit huis, maar ja op ajaxshowtime lees ik sowieso in principe niet nee, ik hou er niet zo van om nog vaker dan op FOK! in contact te komen met eencelligenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou ook maar op een dag waarin je club op een uurtje rijden speelt de reacties gaan lezen op ajaxshowtime
Dan ben je next level sneu
ECLED.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bij villa en bij ajax vallen ze met bosjes
Ik schrijf hem ook niet in Oranje hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tuurlijk is het prima verklaarbaar en begrijpelijk.
Maar gezien de eerdere overdreven hype is het wel wat pijnlijk. Het is vooral een speler die z’n fysiek vroeg mee heeft en daardoor meteen als supertalent wordt gebombardeerd.
Tieted!quote:
Geloof er geen kut van. I.i.g geen reacties gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |