Wel erg vroeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoop dat het nu wel gespeeld was.
Had ik lekker naar bed kunnen gaan
Dat had ik ook gehoop.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stiekem had ik gehoop dat het nu wel gespeeld was.
Had ik lekker naar bed kunnen gaan
Nu komt het goed.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen
Vanaf nu kijk ik ook mee
Op safari in Oeganda wel eens oog in oog gestaan met een zeer agressieve olifant.quote:
Ik vind niet dat je zo kan praten over je moeder en vaderquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op safari in Oeganda wel eens oog in oog gestaan met een zeer agressieve olifant.
Gelukkig zat ik in een auto en was de ranger van dienst uiterst ervaren.
Hopelijk heeft de ranger de olifant neergeschoten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op safari in Oeganda wel eens oog in oog gestaan met een zeer agressieve olifant.
Gelukkig zat ik in een auto en was de ranger van dienst uiterst ervaren.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de ranger de olifant neergeschoten.
Wow zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de ranger de olifant neergeschoten.
Wow zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zo kan praten over je moeder en vader
walgelijk. ik vind coca cola erg lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:55 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland wat is jouw mening over Fanta?
Vind je Beelen beter?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
Hato tegen elke spits die beter is dan pak ‘em beet Bjorn Vleminckx is ook een mooie rubriek trouwens
Wat een onterechte hype
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Henderson beter een gewonnen ingooi vieren tegen Utrecht ofzo
Ja.quote:
Snel, donker, 18quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Hato laat zich weer 1-op-1 piepelen, je verwacht het niet. Gelukkig is hij groot en sterk.
Vrienden accepteren elkaars tekortkomingenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
walgelijk. ik vind coca cola erg lekker
ik vind het jammer dat mijn vriend @:fetx coca-cola helemaal niks vindt (volgens mij met een t)
Feitelijkheden hebben niks met vinden te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |