Vind je Beelen beter?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
Hato tegen elke spits die beter is dan pak ‘em beet Bjorn Vleminckx is ook een mooie rubriek trouwens
Wat een onterechte hype
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Henderson beter een gewonnen ingooi vieren tegen Utrecht ofzo
Ja.quote:
Snel, donker, 18quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Hato laat zich weer 1-op-1 piepelen, je verwacht het niet. Gelukkig is hij groot en sterk.
Vrienden accepteren elkaars tekortkomingenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
walgelijk. ik vind coca cola erg lekker
ik vind het jammer dat mijn vriend @:fetx coca-cola helemaal niks vindt (volgens mij met een t)
Feitelijkheden hebben niks met vinden te makenquote:
Beetje onterechte kritiek, die jongen staat voor het eerste seizoen in Ajax 1 een beetje de verdediging op sleeptouw te nemen in een heel matig Ajax. Dat hij dan afgetroefd wordt door een spits uit de PL kan je hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Hato laat zich weer 1-op-1 piepelen, je verwacht het niet. Gelukkig is hij groot en sterk.
Wat maak je je druk over leverkusen? Heb je aandelen op de Koreaanse stock-exchange in Leverkusen?quote:
Hij wordt praktisch door iedere spits in de eredivisie kinderlijk opzij gezetquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje onterechte kritiek, die jongen staat voor het eerste seizoen in Ajax 1 een beetje de verdediging op sleeptouw te nemen in een heel matig Ajax. Dat hij dan afgetroefd wordt door een spits uit de PL kan je hem niet echt kwalijk nemen.
als ik tegen jou zou zeggen dat leverkusen met 0-2 zou verliezen van qarabag dan zou jij mij voor gek verklarenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat maak je je druk over leverkusen?
Als dat nou het enige is, maar in de Eredivisie zit hij er toch ook regelmatig naast.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje onterechte kritiek, die jongen staat voor het eerste seizoen in Ajax 1 een beetje de verdediging op sleeptouw te nemen in een heel matig Ajax. Dat hij dan afgetroefd wordt door een spits uit de PL kan je hem niet echt kwalijk nemen.
Eens. Het is droevig gesteld met deze selectie.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hele elftal kan geen fatsoenlijke bal overspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |