Nee, Quentin stond ook niet op mijn bingokaart vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ja die snapt niet dat Ty er niet op staat, gaat ze nooit achter komen ook haha
de wie hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Quentin stond ook niet op mijn bingokaart vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze heel halstarrig weigeren erover te praten komen ze er nu niet achter. Het vertrouwen in het leger is op een all time low.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ja die snapt niet dat Ty er niet op staat, gaat ze nooit achter komen ook haha
volgens mijn had ze toch mensen laten weten dat Ty er niet door heen zou komen juist door randyquote:
Dus Ashley "ik vertrouw Danny niet meer" heeft bewust Dylano, Jimmy en Alice gestemd, toevallig 3 Nederlandse concurrentenquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gestemd
Geen danny
Want daar kreeg hij de kans niet voor
Ja maar dat komt doordat Karen heeft laten doorschemeren dat het Tom was die op Danny is gegaan, dat klopt ook wel maar wat Karen er even 'vergeet ' bij te vertellen is dat ze steen schaar en papier hadden gedaan en dat Tom die had gewonnen .quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
gewoon een mes, in je rug fluisterd Ash
kan ik me wel iets bij voorstellen je hebt iets in je hoofd en dat is het anders en je snapt er geen hol van hahaquote:
Danny had er toch wel op gestaan ook als Ty niet was gesafed.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Ash hoooopt dat Danny overleefd zaterdag, ze is er ziek van
Waarom moet ze anderen kwalijk nemen dat die anders stemmen ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn had ze toch mensen laten weten dat Ty er niet door heen zou komen juist door randy
wie wil het er niet meer over hebben oh Tom hoor ik nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:13 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ze heel halstarrig weigeren erover te praten komen ze er nu niet achter. Het vertrouwen in het leger is op een all time low.
Ze luisteren niet meer naar haar.....denk ze.quote:
Volgens mij ook....dit was ook een mooie drie man voor haar en de andere moesten doen wat ze zei.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn had ze toch mensen laten weten dat Ty er niet door heen zou komen juist door randy
Danny ze ligt nu naast dannyquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
Danny is door zjin vrienden verraden zeggen Ash en Glenne. Ik heb mijn best gedaan zegt Ash.
Ik wilde echt niet dat Danny er op kwam. Ik heb echt een potje zitten janken.
Daar zat ze net dus om te huilen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:09 schreef zodeju het volgende:
donderdag 14 maart 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:[/b]
Benieuwd of ash nu bij iedereen gaat vragen wat ze hebben gestemd
Ze hebben het er allemaal over en zijn allemaal aan het tellen. Niet alleen Ashleyquote:
Wij hebben er wel alles aan gedaan om hem van de bank te houden, maar tegen die vreselijke Insta pubbers kun je niet op. Gebed zonder end.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
Danny is door zjin vrienden verraden zeggen Ash en Glenne. Ik heb mijn best gedaan zegt Ash.
Ash is heel vies bezigquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het er allemaal over en zijn allemaal aan het tellen. Niet alleen Ashley
Dannyquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben er echt echt ziek van, zegt Ash. Ik ben ook klaar met hem ,zegt Glenn
Volgens hun denkt Tom alleen aan zichzelf
Zegt Danny die vorige week Tom erop wilde zetten ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:17 schreef greysbones het volgende:
Mes in de rug van een vriend
Zegt Danny
Ash
Ik heb er echt om zitten janken
ja wie doet dat niet in deze fasequote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben er echt echt ziek van, zegt Ash. Ik ben ook klaar met hem ,zegt danny
Volgens hun denkt Tom alleen aan zichzelf
Tom is aan de beurtquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
Heel Nederland ziet hoe ash ‘vrienden’ voor de bus gooit omdat ze zelf Ty er niet op kreeg
had het al aangepastquote:
Ja hij wilde ash er ook op zetten maar samen met Glen waren ze bangquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zegt Danny die vorige week Tom erop wilde zetten ...
Het is een matennaaier zegt Danny over Tom .
Wat een rat is Danny zeg.
Nee, ze kan gewoon niet tegen backstabbers. En terecht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is heel vies bezig
Heel vies
lang leve de insta pubbers!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wij hebben er wel alles aan gedaan om hem van de bank te houden, maar tegen die vreselijke Insta pubbers kun je niet op. Gebed zonder end.
Danny kiest elke keerquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef woxxel2 het volgende:
Ik hoop dat Danny blijft, want hij gaat nog 's een switch maken.
En ik denk dat Glenn t ook zat gaat worden
quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ze kan gewoon niet tegen backstabbers. En terecht.
Ze is niet gebackstabbedquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is zelf de grootste pbquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist maar de fans van Ashley dachten het wel ff te kunnen fixen om Danny vrijstelling te geven....quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Danny had er toch wel op gestaan ook als Ty niet was gesafed.
Kan een rat zijn, maar Tom blijft een matennaaier. Een valse backstabber.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wordt een hele andere bank, en wellicht pakt Ash weer een vrijstelling.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:24 schreef woxxel2 het volgende:
Als Tom ash en jimmy er volgende week op staan gaat jimmy
Ze is zelf een verschrikkelijke backstabber en een huichelaar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En volgende week nomineert ze hem, zo is ze ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley tegen Danny: "Ik zal altijd voor je vechten als ik kan".
Danny heeft het bij het rechte eind.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny: " Hij is een matennaaier."
samen met trashley een rattenplaagquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
oohh.....karmaquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:17 schreef greysbones het volgende:
Mes in de rug van een vriend
Zegt Danny
Ash
Ik heb er echt om zitten janken
heeft ze dan geen spiegel thuis?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
maar hij gaat wel winnenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan een rat zijn, maar Tom blijft een matennaaier. Een valse backstabber.
Ik denk dat ze gaat winnen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt een hele andere bank, en wellicht pakt Ash weer een vrijstelling.
Of TrAsh.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:24 schreef woxxel2 het volgende:
Als Tom ash en jimmy er volgende week op staan gaat jimmy
Is mij vaker opgevallen maar in het echt is de afstand veel verder.....ligt er net aan welke camera erop staat. Met eten is het net zo dan denk ik die zit zowat op die ander zijn schoot maar dan is het veel verder weg.quote:
Ty de pon dan gooit hij Ash, Jimmy en Tom erop.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt een hele andere bank, en wellicht pakt Ash weer een vrijstelling.
Niet mee eens !!quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar Danny wel.quote:
Welnee, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ty de pon dan gooit hij Ash, Jimmy en Tom erop.
We?? Wat heb jij gedaan dan......quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wij hebben er wel alles aan gedaan om hem van de bank te houden, maar tegen die vreselijke Insta pubbers kun je niet op. Gebed zonder end.
Aangeven wat je wilt.. Tja, ik wil een Porsche GT4 RS, heb ik ook zo vaak aangegeven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is zelf de grootste pb
Tom heeft aangegeven wat hij wilde
Niks geen backstabben aan
Dat gaat wel een keer gebeuren. Vorig jaar was er ook een bank Jason, Ali, Bart. Dat was toen de top drie. Gebeurd ieder jaar.quote:
Tom was de verraderquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist maar de fans van Ashley dachten het wel ff te kunnen fixen om Danny vrijstelling te geven....
Maar het erge is denk ik dat ze het raar vindt dat Tyron er niet opstaat dus haar groepje heeft niet gedaan wat ze gezegd heeft.
Ja, dus eigenlijk komt het haar wel goed uit.....dat janken......en Tom de schuld te geven......quote:
Komende week nog niet. Is het nog te vroeg voor. Er komt een keer een bank met de top 3 maar komende week nog niet. Er komt een dubbele exit naar het schijnt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat wel een keer gebeuren. Vorig jaar was er ook een bank Jason, Ali, Bart. Dat was toen de top drie. Gebeurd ieder jaar.
Die gaat raar staan te kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan me nog een week geleden herinneren toen Ashley Danny zo ongeveer de moeder van al het kwaad vond...
Alleen "als het kan" hè.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En volgende week nomineert ze hem, zo is ze ook.
Je kunt niet krom lullen wat recht isquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangeven wat je wilt.. Tja, ik wil een Porsche GT4 RS, heb ik ook zo vaak aangegeven.
Ash heeft gestemd op wie ze wilde. Randy wilde niet op Ty en zo heeft ze kunnen regelen dat ze niet op Danny hoefde te gaan.quote:
Wat moet Tom met een spiegel van Ashley? Er zijn er genoeg in het huis, dacht ik zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:25 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
heeft ze dan geen spiegel thuis?
Nee die twee komen er zowat uit haar keel zo diep zitten ze.....blind tunnelvisie ik weet niet hoe ik het moet noemen maar iedergeval stekeblind.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef woxxel2 het volgende:
Ik hoop dat Danny blijft, want hij gaat nog 's een switch maken.
En ik denk dat Glenn t ook zat gaat worden
Als ze op ty had gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ash heeft gestemd op wie ze wilde. Randy wilde niet op Ty en zo heeft ze kunnen regelen dat ze niet op Danny hoefde te gaan.
Dubbele exit is niet nodig ze redden het tot de finale week als ze met 6 naar de finale week gaan dan in die week 3 eruit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komende week nog niet. Is het nog te vroeg voor. Er komt een keer een bank met de top 3 maar komende week nog niet. Er komt een dubbele exit naar het schijnt.
Ieder voor zich toch was haar motto en dat is dan gewoon al begonnen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Randy was daar nooit in meegegaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze op ty had gestemd
Was hij zeker op de bank gekomen
Maar zo ver denkt mevroi niet
Liever wijzer naar een ander
Valt nog te bezien. We gaan eens zien hoe de kijker deze backstab-actie gaat appreciëren.quote:
Lionquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Randy was daar nooit in meegegaan.
Dat is wel werk he ... zie ik hem niet doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lion
Tis Randy
Die gooit zijn moeder nog voor de bus
Ik kan je nu al zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt nog te bezien. We gaan eens zien hoe de kijker deze backstab-actie gaat appreciëren.
Randy zei vanmorgen nog dat als Ty gaat hij niet meer wil blijven dus ze had geen kans en dat wist ze.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Randy was daar nooit in meegegaan.
hoezoo, ze maakt een verkeerde berekening.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet krom lullen wat recht is
Dat is niet iets wat ze sinds kort doet.. dat heeft ze altijd al gedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:14 schreef Thorelf het volgende:
Wat wil ze nou!! Dat Tom op jimmy of alice gaat? Wat is ze toch selfish...als je niet doet wat zij wil dan heb je afgedaan. Ze valt me steeds meer tegen
Maar Ashley aan de overwinning helpen moet hem de rest van z'n leven een euforisch gevoel geven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:32 schreef spapaars het volgende:
Houd dat vast Danny, voor haar is er maar plaats voor 1 bestie, en voor je het weet ben je uit het oog en uit het hart.
[ afbeelding ]
Ty niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lion
Tis Randy
Die gooit zijn moeder nog voor de bus
Zit hij ook te janken omdat hij erop staat????quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:32 schreef spapaars het volgende:
Houd dat vast Danny, voor haar is er maar plaats voor 1 bestie, en voor je het weet ben je uit het oog en uit het hart.
[ afbeelding ]
Nee nee. Die andere is de spion en is ook aan het werk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:41 schreef marky het volgende:
Het lijkt erop dat het enige lid van het legertje van Ashley Danny is.
Is lekker aan het kooktubben.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit hij ook te janken omdat hij erop staat????
Of van zijn vliegtuig .
Jimmy en Alice zijn daar het allerbelangrijkste voor Tom. Hoe kunnen ze denken dat hij daar op gaat stemmenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef OmaJacky het volgende:
Danny tegen Asley over Tom: boontje komt om z'n loontje.
Als ik terug kom zaterdag dan ga ik er alles aan doen.....om Tom erop te zetten dus.
Ze kunnen er niet bij dat Tom niet op Alice of Jimmy is gegaan.
Ze denken alleen maat aan zichzelf zeggen ze over Tom.
Ehhhhhh hahahhaha sukkels.
Dat is niet om Danny dat ze huilden.. dat was puur omdat ze erachter kwam dat Tom ook een eigen mening heeft en niet klakkeloos pet wat zij ze opdraagt.. wie denkt zij eigenlijk dat ze isquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
voor iemand als Ashley die denkt dat ze de queen is, kan dit hard aankomen idd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is niet om Danny dat ze huilden.. dat was puur omdat ze erachter kwam dat Tom ook een eigen mening heeft en niet klakkeloos pet wat zij ze opdraagt.. wie denkt zij eigenlijk dat ze is
Ik denk dat hij zich niets laat opdringen en zich zeker niet laat manipuleren door Ashley. Laat ze lekker maar doen wat ze zegt. Zij heeft Tom echt wel nodig om verder te komen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:20 schreef cat123 het volgende:
Tom is sneaky omdat hij stemt wat hij zelf wil, en stiekem heeft ashley zelf een bondje binnen het bondje met karin en danny, wie is er nou sneaky bezig eigenlijk.
2xquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit hij ook te janken omdat hij erop staat????
Of van zijn vliegtuig .
Ja, maar ze zijn niet op de hoogte dat Ty werd vrijgesteld door de kijkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:45 schreef Angelique61 het volgende:
Is de nominatie al bekend bij de bewoners?
En dat zegt ze ook nog met droge ogen en een uitgestreken schmoelquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley tegen Danny: "Ik zal altijd voor je vechten als ik kan".
Lekker houden zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:47 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet op de hoogte dat Ty werd vrijgesteld door de kijker
ik snap ook niet hoe ash ook op Jimmy is gegaanquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jimmy en Alice zijn daar het allerbelangrijkste voor Tom. Hoe kunnen ze denken dat hij daar op gaat stemmen
Idd.. als Danny Glenn had kunnen overtuigen dan had ze haar koffer weer kunnen pakken.. en dat zijn dan je vrienden in het huisquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
Ach ash
Als glenn mee was gegaan had je er vorige week al opgestaan
Dankzij danny
Ahhh oke thanksquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:47 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet op de hoogte dat Ty werd vrijgesteld door de kijker
Ik wil niet dat hij nog meer naast zijn schoenen gaat lopen. Hij merkt het wel als hij thuis zit hoe de vork in de steel zat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou laat ik het hier nu mee eens zijn.
Maar er wordt niets gestuurd of gemanipuleerdquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef marky het volgende:
Oei dit gaat mis gaan. Wat een goede zet van de Febo. Ook om het via insta te doen waar Ty eigenlijk altijd goed scoort.
Die mag er toch ook uit van haar.....maar doet net of het erg is. Daarom mocht Randy er ook niet over praten zolang er nog geen stemming was geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe ash ook op Jimmy is gegaan
Nee maar dat lijkt me ook sterk, niemand niet daar. BB/Febo bepaalt altijd in the end. En ze zijn flink aan het sturen geweest met Ty, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:51 schreef cat123 het volgende:
Vind het overigens ook bijzonder dat vorige week ashley, danny, en karin in de zon lagen, en het er met een fluistergesprek over hadden dat deze week tom op de bank gingen zetten ook als ze weer in koppels zaten, al zou hij gekoppeld zijn aan glenn dan nog zouden ze hem er op zetten, en nu? Hij kiest ervoor zijn maatjes er niet op te zetten, en nu is de wereld te klein en tom een matennaaier enz enz. Dacht dat er in het huis toch echt genoeg spiegels hingen waar ze in konden kijken, of gelden de regels alleen voor anderen.
Ook bij vrienden groepen heb je dat je met de ene persoon closer bent dan met de ander, dus het is dan ook logisch dat je niet je closere mensen er op wil zetten. En als dat nog niet moet, waarom zou je dat dan moetten doen? Omdat anderen van de "vrienden" club die stiekem met 3 een pact hebben dat vinden?
Ashley heeft gewoon een controle probleem, denkt dat ze alles en iedereen kan besturen en laten doen wat ze wil, maar die vlieger gaat niet altijd op.
ja maar dacht dat hun beter waren als zij juist met Dannyquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die mag er toch ook uit van haar.....maar doet net of het erg is. Daarom mocht Randy er ook niet over praten zolang er nog geen stemming was geweest.
Worden ze helemaal Parra want zij denken dat Danny en Alice veel populairder zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ik rijd wel even langs om te gillen dat Ty door fans vrijgesteld is hahaha
Mag het hopen of dat ze bij Ty en Randy komen hengelen om te helpen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele leger valt nu hopelijk van achterdocht uit elkaar
Valt wel mee.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat zal best.. misschien wordt dan weer eens wakker.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:46 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
voor iemand als Ashley die denkt dat ze de queen is, kan dit hard aankomen idd.
Heb je een megafoonquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ik rijd wel even langs om te gillen dat Ty door fans vrijgesteld is hahaha
Welk legerquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:54 schreef TheVulture het volgende:
heb een luide stemquote:
Ze heeft dit zelf ook tegen Danny gezegd dat ze het dom vond wat hij vorige week gedaan heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat raar staan te kijken
Als ze de filmpjes van vorige week ziet
Heel langzaam uit het sprookje stappen van bevelen geven.....want zoveel mensen heeft ze thuis niet wonen en zal ze zelf haar thee en drinken of water moeten pakken......quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal best.. misschien wordt dan weer eens wakker.
ja precies,quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich niets laat opdringen en zich zeker niet laat manipuleren door Ashley. Laat ze lekker maar doen wat ze zegt. Zij heeft Tom echt wel nodig om verder te komen.
Ze heeft dit zelf ook tegen Danny gezegd dat ze het dom vond wat hij vorige week gedaan heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat raar staan te kijken
Als ze de filmpjes van vorige week ziet
Ze moest samen met haar Duo partner stemmen (Randy) en hij wilde niet op hem.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze op ty had gestemd
Was hij zeker op de bank gekomen
Maar zo ver denkt mevroi niet
Liever wijzer naar een ander
Nou waar wacht je dan nog op.. run Joyce runquote:
Ja, dus eigenlijk heel normaal dat Danny erop staat.......en die twee hebben er niet om gejankt terwijl dat echt vies was....dat grapje.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft dit zelf ook tegen Danny gezegd dat ze het dom vond wat hij vorige week gedaan heeft.
Ik ben heel benieuwd wat Jimmy gaat doen als zijn oogappeltje zaterdag door de deur vertrektquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:00 schreef cat123 het volgende:
En nu gaat ze jimmy weer proberen op te stoken, man man man, kunnen ze ashley niet ff over de poort takelen?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:01 schreef Jockari het volgende:
De generaal heeft vandaag spreekuur met haar manschappen afzonderlijk.
[ afbeelding ]
Thuis mag ze weer het onderdanige vrouwtje gaan spelen waar alles voor wordt bepaald door Bart. Dan mag ze weer vragen hoe hoog als hij zegt dat ze moet springenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel langzaam uit het sprookje stappen van bevelen geven.....want zoveel mensen heeft ze thuis niet wonen en zal ze zelf haar thee en drinken of water moeten pakken......
En ook dat het bespelen van bewoners niet op haar eigen gezin kan doen.....dus terug hoe het echt is....
Als ash en randy op tyron en Danny waren gegaan had Alice er niet op gezeten. Dan waren er 3 met 4 stemmenquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wel werk he ... zie ik hem niet doen
Maar als Ashley Tyron had gezegd, had Randy natuurlijk Danny gezegd... en was er effectief niks veranderd.
wat doet zij nu dan achter de rug om van Tomquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:03 schreef mangalie het volgende:
Oehhhh Tom is echt slecht..Steekt messen, voort show op...
Generaal mag dat...quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat doet zij nu dan achter de rug om van Tom
ik uhm val in de streamsquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy zegt dat Tom niet op Alice en Jim wilde stemmen en vond dat Danny raar bezig was
jaaaaa tijd voor een nationale BB feestdagquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:05 schreef lojanda het volgende:
Het duurt niet lang meer of tokkie queen Ashley wordt afgezet..
Maar gelukkig weten de kijkers meerquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:01 schreef mangalie het volgende:
Trash gaat nog even Tom zwarter maken
Zij is echt zo in en in gemeen. Wat een vals loeder is het als het niet precies gaat zoals zij het wil. Maatje of vriend gooit ze zonder pardon voor de busquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Tom doet iedere keer dingetjes die lijken of hij het goed bedoeld zegt Ash
Op 13 april.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:05 schreef lojanda het volgende:
Het duurt niet lang meer of tokkie queen Ashley wordt afgezet..
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat doet zij nu dan achter de rug om van Tom
Feestjequote:Op donderdag 14 maart 2024 15:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
jaaaaa tijd voor een nationale BB feestdag![]()
![]()
Dat valt wel mee. Zijn alleen trollen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
teveel haters om te winnen, tom daarentegen heeft alleen liefde op insta en X
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zijn alleen trollen.
Je mag altijd blijven hopen natuurlijkquote:
Ach gossi tom heeft een eigen meningquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Tom doet iedere keer dingetjes die lijken of hij het goed bedoeld zegt Ash
Ik vind ze allemaal nogal vermoeiend, op Glenn, Alice en Tyron naquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:09 schreef Jockari het volgende:
Jimmy kan er ook wat van, om iedereen af te dweilen van ene kamp naar het andere.
Hopen is niet nodig....quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mag altijd blijven hopen natuurlijk
Dan is ze al lang thuis bij haar seksspeeltjes geweldige manquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je mag altijd blijven hopen natuurlijk
daar is de draaideur - je weet hem te vindenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:08 schreef lojanda het volgende:
Ashley is er weer helemaal klaar mee..
Valt wel mee hoor. Fok is niet representatief voor de gemiddelde tv-kijkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
teveel haters om te winnen, tom daarentegen heeft alleen liefde op insta en X
haar vriend is ook een hunk, eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan is ze al lang thuis bij haar seksspeeltjes geweldige man
daar is de draaideur - je weet hem te vindenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:08 schreef lojanda het volgende:
Ashley is er weer helemaal klaar mee..
ja als 1ste bye bye van de finalistenquote:
nee ik bedoelde insta en twitterquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Fok is niet representatief voor de gemiddelde tv-kijker
Ditquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:13 schreef lojanda het volgende:
Nou Jimmy je moet nu ook geen onzin vertellen.. tuurlijk wil jij ook een vliegtuig. Ik zie hem al staan als er voor hem ééntje overvliegtDan staat hij een half uur hartjes te maken met zijn handen
Ik heb toch het idee dat ze best wel populair is. Zonder Ashley zou dit een hele saaie BB zijn geweest.quote:
Bij Tokkies is ze wel populair denk ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat ze best wel populair is. Zonder Ashley zou dit een hele saaie BB zijn geweest.
Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij Tokkies is ze wel populair denk ...
Dat weet je niet dan had Sonja er nog ingezeten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat ze best wel populair is. Zonder Ashley zou dit een hele saaie BB zijn geweest.
Idee voor volgende week: confrontatie week met uitspraken die ze over elkaar hebben gedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. als Danny Glenn had kunnen overtuigen dan had ze haar koffer weer kunnen pakken.. en dat zijn dan je vrienden in het huis
Nee, heeft een boeventronie met dat op getrokken lipje goed voor in een film maar daar blijft het bij.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haar vriend is ook een hunk, eerlijk is eerlijk
Ja dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Idee voor volgende week: confrontatie week met uitspraken die ze over elkaar hebben gedaan.
Dan is dit filmpje wel een mooie om te laten zien
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, heeft een boeventronie met dat op getrokken lipje goed voor in een film maar daar blijft het bij.....
ja waarom tom op danny heeft gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik uhm val in de streams
dit gaat toch over Tom of niet?
Terwijl ze een paar dagen geleden Danny nog bij dat hele clubje van Karen, Tom en Jimmy pikzwart maaktequote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja waarom tom op danny heeft gestemd
Ja dat was omdat Danny het tegen de andere groep had gezegd, wat Ashley niet weet is dat hij het ook echt wilde doen. Asley denkt alleen dat hij het als grap had bedoeld.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft dit zelf ook tegen Danny gezegd dat ze het dom vond wat hij vorige week gedaan heeft.
Nou nee.. dat kan ik niet zeggen. Hij is absoluut niet lelijk hoor maar één Henk kan ik hem echt niet noemen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haar vriend is ook een hunk, eerlijk is eerlijk
maar zoals ze nu Tom zwart maakt ook totaal niet denk aan Karen die ze eigenlijk aan elkaar heeft gekoppeld met ga met hem praten e.d. maar toen kon ze natuur gebruiken via Karen. Denk dat dat een beetje tegengevallen is dat Tom niet zomaar omver kan lullen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:15 schreef basicsaint het volgende:
Asleys zwakte wordt nu wel pijnlijk zichtbaar: als je het niet zo ziet als zij ben je een verrader.
Yep, vies wijf is het...Gaat nog wel clashen met de rustige en lieve Tom..quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley doet echt achterlijk tegen Tom nu
Tom: heb jij ook keiveel honger ash?
ashley: negeert hem
Ashley: WAT?
Tom heeft haar door en blijft lekker porrenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:21 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley doet echt achterlijk tegen Tom nu
ashley: negeert hem
Ashley: WAT?
eerst was het Glenn, daarna Danny en nu Tom. zou karin de volgende zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Terwijl ze een paar dagen geleden Danny nog bij dat hele clubje van Karen, Tom en Jimmy pikzwart maakte
Zou kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, heeft een boeventronie met dat op getrokken lipje goed voor in een film maar daar blijft het bij.....
Geen idee wat je probeert te zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
maar zoals ze nu Tom zwart maakt ook totaal niet denk aan Karen die ze eigenlijk aan elkaar heeft gekoppeld met ga met hem praten e.d. maar toen kon ze natuur gebruiken via Karen. Denk dat dat een beetje tegengevallen is dat Tom niet zomaar omver kan lullen.
Vergeet Tyron niet...quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
eerst was het Glenn, daarna Danny en nu Tom. zou karin de volgende zijn?
en we hadden dit heeeelemaal niet zien aankomen hoor...quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:15 schreef basicsaint het volgende:
Asleys zwakte wordt nu wel pijnlijk zichtbaar: als je het niet zo ziet als zij ben je een verrader.
Ik zag daarnet in de supermarkt een jongen met een Joost-kapsel. Vreselijk!!quote:
Toch zie ik Ashley 100x liever dan het toxic kamp.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:25 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
en we hadden dit heeeelemaal niet zien aankomen hoor...
Tom lijkt wel Pater Franciscus die een coupe Karen krijgt aangemetenquote:
Ik denk tegen mei dat je er vele met dat kapsel ziet rondlopenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zag daarnet in de supermarkt een jongen met een Joost-kapsel. Vreselijk!!
Juist wel, Spijtig want Ashley speelt gewoon het spel en doet dit ook goed, ze beseft dat je niet iedereen te vriend kan houden. maar je kan niet ontkennen dat zo'n persoon vooral trollen aantrekt. mensen die kicken op dwarsliggen. Mod Edit ************quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:28 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Juist wel, Spijtig want Ashley speelt gewoon het spel en doet dit ook goed, ze beseft dat je niet iedereen te vriend kan houden. maar je kan niet ontkennen dat zo'n persoon vooral trollen aantrekt. mensen die kicken op dwarsliggen. Mod edit ********
inderdaad, goed bezig Tomquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tom heeft haar door en blijft lekker porren
Ik vind het meer oranje...quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:29 schreef lojanda het volgende:
Ashley wordt met de minuut rooier in haar gezicht
Nee, die komt toch zaterdag? Oh nee.. voor d'n Ty is zaterdag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:31 schreef spapaars het volgende:
Er was ook een inzamelingsactie voor een vliegtuigje van de clan Glenn, dat liep gelijk met die van Karin.
Mislukt?
Ik denk van BB.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:32 schreef lojanda het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Karen en Ashley weer los gemaakt zijn? Wie zijn idee was dat?
Oranje is ze de hele dagquote:
Tweede poging om wat coins te kunnen verdienen, maar ze zullen vast weer Alice roepen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, die komt toch zaterdag? Oh nee.. voor d'n Ty is zaterdag.
Dotteke??? censuur?quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:28 schreef JosSmos37 het volgende:
Juist wel, Spijtig want Ashley speelt gewoon het spel en doet dit ook goed, ze beseft dat je niet iedereen te vriend kan houden. maar je kan niet ontkennen dat zo'n persoon vooral trollen aantrekt. mensen die kicken op dwarsliggen. Mod Edit ************
Ze heeft het gelzen denk ik..ze gaat nu haar make up bijwerken..quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oranje is ze de hele dagnu is ze zo rood omdat ze woedend is
Klopt...nog een keer....Ashley probeert bij de anderen van haar groepje Tom zwart te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:24 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen.
Maar er is blijkbaar ook genoeg geld voor Glenn, dus die kunnen we ook nog wel verwachten:quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tweede poging om wat coins te kunnen verdienen, maar ze zullen vast weer Alice roepen.
We gaan het gewoon niet over of tegen users hier hebben of mensen van het forum.quote:
Ashley haar kamp is toch echt het toxic kamp. Die vertrouwen elkaar onderling gewoon niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:26 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Toch zie ik Ashley 100x liever dan het toxic kamp.
Denk dat die zaterdag komt of morgen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:31 schreef spapaars het volgende:
Er was ook een inzamelingsactie voor een vliegtuigje van de clan Glenn, dat liep gelijk met die van Karin.
Mislukt?
Stokerdestoker.....Vies wijfquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:39 schreef Ebinas het volgende:
De een blijft bezig in misère, de ander staat te jongleren
[ afbeelding ]
Hottubquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee.. ik mijd de stream met de tondeuse.
Nee hij zit in het badjequote:Op donderdag 14 maart 2024 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee.. ik mijd de stream met de tondeuse.
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:40 schreef Ebinas het volgende:
Glenn zegt weinig of niet? (val net pas weer binnen)
Dit gaat escaleren en Ty en Randy gaan rustig aan de kant zitten kijken naar deze ineenstorting.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
Ach ash was nog niet klaar
Mieperdemiep
Mooi zo, hopelijk ook naar haar?quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Glenn weet dondersgoed wat danny vorige week wilde
Zal er ook wat van vinden
Maar houdt zijn kaken stijf op elkaar
Flauwekul. Het Ashley, Karen, Tom en Jimmy zijn allemaal mensen die "in your face" zijn. Daarom hebben ze ook vaker onenigheid.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley haar kamp is toch echt het toxic kamp. Die vertrouwen elkaar onderling gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |