abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213131842
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Hoe ging het!? Welk event heb je gedaan?
Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.

Johan Cruyff run 5k
Groot fan van User Wotte
pi_213131872
Want ik had echt super benen en dacht echt dat ik hem onder de 30 min zo lopen maar volgens mylaps heb ik hem in 23:46 gelopen.

Dat kan niet kloppen
Groot fan van User Wotte
pi_213132161
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.

Johan Cruyff run 5k
balen.

Hier verkeerd gelopen bij een lokale 5km, dus ik kwam op 5,7 uit.

Volgende keer maar niet helemaal blind de lopers voor me volgen.... Qua tempe wel mooi op doel gebleven.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_213133471
Gisteren mijn eerste 4 mijl gelopen. Leuk met al die mensen onderweg en muziek e.d.
Heb wel redelijk gelopen, maar ik zou wel wat makkelijker willen lopen.
Fake it till you make it...
  maandag 8 april 2024 @ 08:56:35 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213133758
Ik had gisteren voor het eerst tijdens mijn lange duurloop dat ik even de zin in de marathontrainingen kwijt was. Mischien stop ik er even een paar jaar mee om me meer te richten op de halve marathon. De marathontrainingen vragen teveel tijd en ik heb dat er steeds minder voor over.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 8 april 2024 @ 08:58:21 #206
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_213133771
quote:

[..]

Johan Cruyff run 5k
Maar dan heb je toch niet direct getraind voor niks? 8)7
pi_213133781
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst tijdens mijn lange duurloop dat ik even de zin in de marathontrainingen kwijt was. Mischien stop ik er even een paar jaar mee om me meer te richten op de halve marathon. De marathontrainingen vragen teveel tijd en ik heb dat er steeds minder voor over.
Dat herken ik wel, ik weet hoeveel ik gedaan heb voor mijn PR, en dat het niet zomaar zal lukken om dat te verbeteren, daarmee is de motivatie ook wat minder. Maar goed, komt misschien over een tijdje wel weer terug, of anders de uitdaging in marathons op mooie plekken of trails zoeken o.i.d.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_213134405
Vanochtend per ongeluk mn blaar opengescheurd, nu zit er lekker een klein open wondje onder mn voet :r
Hopelijk geneest het snel want nu kan ik dus helemaal niks doen voor mn conditie deze week :(
pi_213134527
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 08:13 schreef Nijna het volgende:
Gisteren mijn eerste 4 mijl gelopen. Leuk met al die mensen onderweg en muziek e.d.
Het wordt niet makkelijker, alleen sneller & verder ;(
pi_213134780
quote:
99s.gif Op maandag 8 april 2024 10:26 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Het wordt niet makkelijker, alleen sneller & verder ;(
Nou ja, sneller mag ook hoor, verder is niet persé een ambitie. 5km, misschien 10 ooit...
Maar ik blijf stiekem toch hopen dat het nog iets makkelijker/soepeler wordt, ach ja ik heb denk ik andere talenten *)
  maandag 8 april 2024 @ 10:59:22 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213134848
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 10:07 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend per ongeluk mn blaar opengescheurd, nu zit er lekker een klein open wondje onder mn voet :r
Hopelijk geneest het snel want nu kan ik dus helemaal niks doen voor mn conditie deze week :(
Misschien met een anti-druk ring?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_213134866
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 08:58 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Maar dan heb je toch niet direct getraind voor niks? 8)7
Ja wel
Groot fan van User Wotte
  maandag 8 april 2024 @ 11:10:06 #213
179002 GwaiLow
pi_213134987
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 11:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ja wel
Waarom dan? Je hebt iets opgebouwd wat je nu kan uitbouwen.
pi_213135329
quote:

[..]

Johan Cruyff run 5k
Niet voor niks toch, je kan toch gewoon genieten van de beleving en het rennen met andere mensen en je bent sowieso fitter geworden! Als je een zeker kloppende 5km wilt, kun je kijken naar wedstrijden die door de Atletiekunie gecertificeerd zijn, dan is het parcours nagemeten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_213136696
Mijn hele schema had nooit meer dan 3 dagen op rij een training, en nu in de laatste taperweek opeens 5 runs achter elkaar :') Ik zit nu op dag 4 en heb nou niet echt het idee dat ik hiermee goed oplaad. Misschien vandaag maar effe overslaan. Morgen nog wat marathontempoblokken, en dan donderdag en vrijdag een easy run.

Sowieso ga ik erg slecht op dat taperen, vorig jaar ook al. Je weet dat deze trainingen niet echt meer invloed hebben op je conditie, en je hebt ook weinig prestatiegevoel achteraf omdat je niet meer diep hoeft te gaan, dus het voelt allemaal een beetje pointless. #TaperTantrums o|O
pi_213136955
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2024 13:45 schreef Daantke het volgende:
Mijn hele schema had nooit meer dan 3 dagen op rij een training, en nu in de laatste taperweek opeens 5 runs achter elkaar :') Ik zit nu op dag 4 en heb nou niet echt het idee dat ik hiermee goed oplaad. Misschien vandaag maar effe overslaan. Morgen nog wat marathontempoblokken, en dan donderdag en vrijdag een easy run.

Sowieso ga ik erg slecht op dat taperen, vorig jaar ook al. Je weet dat deze trainingen niet echt meer invloed hebben op je conditie, en je hebt ook weinig prestatiegevoel achteraf omdat je niet meer diep hoeft te gaan, dus het voelt allemaal een beetje pointless. #TaperTantrums o|O
Klinkt idd niet heel logisch om meer dagen te lopen :?

Ik doe ook minder dan mijn schema. De enige week dat ik dat niet erg vind. :P

Ook gewoon tijd te veel nu .. en volgende week helemaal

[ Bericht 2% gewijzigd door Evangelion op 08-04-2024 14:50:52 ]
  maandag 8 april 2024 @ 14:39:04 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213137093
OK, vraag me niet hoe, maar ik ga (weer) hardlopen. Kijken of volhouden lukt. Nu heb ik met pijn en moeite mijn TomTom mutisport horloge terug gevonden en (nog belangrijker) het laadsnoertje. Lees ik nu dat ze zijn gestopt! :o

Iemand die het nog wel gebruikt? Moet nog lukken toch? Zo'n fijn horloge.
pi_213137393
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 08:13 schreef Nijna het volgende:
In Emmen? Die heb ik gisteren ook gelopen, was een prima loopje
pi_213137602
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2024 15:20 schreef McGrath het volgende:

[..]
In Emmen? Die heb ik gisteren ook gelopen, was een prima loopje
Ja, in Emmen. Was lekker weer, ik vond het wel warm, niet te warm, maar wel warm ;).
  maandag 8 april 2024 @ 16:09:41 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213137841
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:39 schreef Quoi het volgende:
OK, vraag me niet hoe, maar ik ga (weer) hardlopen. Kijken of volhouden lukt. Nu heb ik met pijn en moeite mijn TomTom mutisport horloge terug gevonden en (nog belangrijker) het laadsnoertje. Lees ik nu dat ze zijn gestopt! :o

Iemand die het nog wel gebruikt? Moet nog lukken toch? Zo'n fijn horloge.
Mijn man liep met een horloge van TomTom.
pi_213138193
Voor zover ik weet zijn die tomtom producten onbruikbaar, ik had mijn oude tomtoms aan een vriend gegeven die vervolgens dezelfde conclusie had :')

Maar hoewel ik mijn tomtom best fijn vond, vind ik mijn garmin nog veeel fijner. Je kunt bijvoorbeeld een oude 45 of 245 (die heb ik) voor 50-100 op marktplaats vinden. Maar alsnog natuurlijk veel geld als je nog niet weet of je m vaak gaat gebruiken.
pi_213138379
Die medaille voor Rotterdam dit jaar :')__!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_213138391
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Waarom dan? Je hebt iets opgebouwd wat je nu kan uitbouwen.
Maar ik wilde graag volgas gaan en kijken of ik hem onder de 30 minuten kon lopen
Groot fan van User Wotte
  maandag 8 april 2024 @ 17:55:23 #224
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_213138878
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Tijdens mn training voor Texel had ik op het einde ook wel dat ik er soms minder zin in had. Voor mij een reden om niet snel meer zo’n (voor mij) intensief schema te volgen. Ik ga nu ‘gewoon’ lekker lopen, en over een paar maanden kijk ik wel hoe het gaat. In mn hoofd heb ik wel wat plannen, maar die zijn niet in beton gegoten.

Vandaag in ieder geval lekker aan mn hoogtemeters gewerkt met een rondje in zuid Limburg. :P
Heb het idee dat mn benen alweer aardig hersteld zijn. *O*
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_213139089
quote:
9s.gif Op maandag 8 april 2024 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Be part of history

Oh laatste keer Lee, nvm :P ;)
pi_213139329
quote:

[..]

Johan Cruyff run 5k
Dan was je dus eerder bij de finish.

Elk voordeel heb z'n nadeel. Of andersom.

quote:
9s.gif Op maandag 8 april 2024 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dacht een duurzame vanwege klimaat en diversiteit en inclusiviteit en ga zo maar door. :')
pi_213139393
twitter

:o
pi_213139520
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 18:33 schreef Nober het volgende:

[..]
Dan was je dus eerder bij de finish.

Elk voordeel heb z'n nadeel. Of andersom.
[..]
Dacht een duurzame vanwege klimaat en diversiteit en inclusiviteit en ga zo maar door. :')
Godzijdank, dat nog net niet. Maar het heeft totaal geen ziel. Een wapperend lintje en de naam van de race erop :')
Lijkt wel de medaille van de lokale wijkloop.

Zonde, kan zoveel beter (en dat hebben ze vaak genoeg laten zien)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_213139696
Altijd nog beter dan die rare schijfjes waar ze in Nijmegen steeds mee op de proppen komen.
pi_213139720
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2024 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Godzijdank, dat nog net niet. Maar het heeft totaal geen ziel. Een wapperend lintje en de naam van de race erop :')

Wellicht is er bezuinigd om Kiptum aan de start te krijgen.
pi_213139797
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2024 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bij Boston hebben ze na altijd bijna dezelfde medaille een sponsor groot aan de medaille toegevoegd.
(Op zich niet gek, maar Boston is natuurlijk wel historisch).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 april 2024 @ 19:22:13 #232
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_213140280
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 10:53 schreef Nijna het volgende:

[..]
Nou ja, sneller mag ook hoor, verder is niet persé een ambitie. 5km, misschien 10 ooit...
Maar ik blijf stiekem toch hopen dat het nog iets makkelijker/soepeler wordt, ach ja ik heb denk ik andere talenten *)
En na de 10 komt de halve marathon ambitie.. O-)

Althans zo ging het bij mij. :)
pi_213140743
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 19:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:

[..]
En na de 10 komt de halve marathon ambitie.. O-)

Althans zo ging het bij mij. :)
Dat zie ik mezelf echt niet doen, halve marathon... maar goed. Ik had een half jaar geleden ook niet bedacht dat ik 4 mijl zou gaan lopen...
pi_213143256
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 17:13 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Maar ik wilde graag volgas gaan en kijken of ik hem onder de 30 minuten kon lopen
balen man, was er de komende weken nog maar een 5km wedstrijd ergens.zodat je de laatste weken training nog even kon overdoen en wel je doel kan halen.

Helaas ;(
  dinsdag 9 april 2024 @ 08:46:25 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213144178
Mijn eerste meters legde ik gister af op een loopband (vw begeleiding door fysio). Wat een ellende. Ten eerste warm, ten tweede weinig souplesse vanwege toch wat wantrouwen tov dat ding :D

En hij ging te hard. Maar goed, we zijn begonnen. Tussendoor ga ik lekker naar buiten.

Nu ben ik benieuwd naar die medaille van Rdam.
pi_213144493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 08:46 schreef Quoi het volgende:
Mijn eerste meters legde ik gister af op een loopband (vw begeleiding door fysio). Wat een ellende. Ten eerste warm, ten tweede weinig souplesse vanwege toch wat wantrouwen tov dat ding :D

En hij ging te hard. Maar goed, we zijn begonnen. Tussendoor ga ik lekker naar buiten.

Nu ben ik benieuwd naar die medaille van Rdam.

Gewoon wat saai/weinig rotterdams, vergeleken met bijv.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 april 2024 @ 09:56:18 #238
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213144793
Ik had het laatst op Twitter over grote marathon medailles. Ik herinnerde me Dusseldorf. Ik dus even kijken of dat evenement nog bestaat; het wordt al een tijdje niet meer gehouden! In 2022 was er een postponement melding, daarna niks meer. Eeuwig zonde, dat parcours was best fijn.
  dinsdag 9 april 2024 @ 10:03:30 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213144834
Goed bezig, wat een afstanden allemaal. Zo'n marathon zal mij helaas nooit lukken. Zodra ik richting serieuzere afstanden ga (>5km) loop ik altijd tegen dezelfde blessure(s) aan. Verrekte runners knee altijd |:(
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213144938
Ik haat de loopband ook.
Te warm, ik maak mijn pas niet goed af. En ik heb van mezelf een natuurlijke interval erg vervelend maar op een loopband helemaal. Maar je bent begonnen Quoi rustig opbouwen.

Ik heb mijn slechtste rondje ooit gelopen denk ik. Ik heb wat spierpijn van de e-gym van gisteren maar tijdens mijn heuveltje op werd ik helemaal licht in mijn hoofd. Dat ken ik niet echt dus het bergje maar opgelopen.
pi_213144986
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 19:21 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Bij Boston hebben ze na altijd bijna dezelfde medaille een sponsor groot aan de medaille toegevoegd.
(Op zich niet gek, maar Boston is natuurlijk wel historisch).

SPOILER
Wat stom! Ik vind mijn Boston medaille echt veel mooier (de 121e)
pi_213145793
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2024 10:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Misschien met een anti-druk ring?
[ afbeelding ]
Dat past niet echt, zo klein is de wond ook weer niet :') maar vanochtend bij schoonmaken zag het er prima uit gelukkig, dus gewoon weer steriel gaas en tape erover.
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 19:12 schreef chasse_friet het volgende:
Altijd nog beter dan die rare schijfjes waar ze in Nijmegen steeds mee op de proppen komen.
Ja dat is wel een suf ding, de Halve van Haarlem en de Louis Vinkloop dit jaar hadden ook zo'n gerecyclede kunststof schijf. Ik snap dat ze duurzaam willen doen maar maak er dan wel iets moois van. Dat ie zo licht is maakt ook dat het niet als een echte medaille voelt.
pi_213145840
Bij de Asselronde hadden ze duurzame medailles van messing, die zien er wel prima uit:

https://www.midwintermarathon.nl/nieuws/medailles-editie-2023/
pi_213145869
Het weer ziet er goed uit voor Rotterdam zondag. Vast veel succes aan diegenen die 'm lopen :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213146167
In de Pacer zeiden ze dat het parcours veranderd is bij die tunnel bij Blaak en dat je nu de Witte de With op loopt…maar als ik het parcours bekijk is alles hetzelfde.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 9 april 2024 @ 13:50:45 #246
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_213146957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:23 schreef Evangelion het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Gewoon wat saai/weinig rotterdams, vergeleken met bijv.
SPOILER
Weer zo'n saaie flutmedaille :{

Die schitterende medailles van de 40e en 41e editie waren voor mij reden om er überhaupt voor te trainen, was wel teleurgesteld toen ik die van vorig jaar kreeg. Dit nodigt nou ook niet bepaald uit.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_213147081
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:02 schreef chasse_friet het volgende:
Bij de Asselronde hadden ze duurzame medailles van messing, die zien er wel prima uit:

https://www.midwintermarathon.nl/nieuws/medailles-editie-2023/
Bij De Koning van Spanje trailrun hadden ze vorig jaar medailles van zetmeel.
100% afbreekbaar, als geldt dat niet voor het meegeleverde lintje denk ik zo.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:29:41 #248
179002 GwaiLow
pi_213147323
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:17 schreef F_r het volgende:
Ik haat de loopband ook.
Te warm, ik maak mijn pas niet goed af. En ik heb van mezelf een natuurlijke interval erg vervelend maar op een loopband helemaal. Maar je bent begonnen Quoi rustig opbouwen.

Ik heb mijn slechtste rondje ooit gelopen denk ik. Ik heb wat spierpijn van de e-gym van gisteren maar tijdens mijn heuveltje op werd ik helemaal licht in mijn hoofd. Dat ken ik niet echt dus het bergje maar opgelopen.
Vind zelf een combinatie tussen loopband en de weg wel fijn. Vooral omdat de loopband wat minder belastend is voor het lichaam, en je toch een mooie interval kan lopen. Het is natuurlijk wel wat saaier, maar heb daar zelf nooit zo'n last van. Wel als ik een 10 of 15km run op de band ga doen, dan is het wel saai. Maar een relatief korte interval is echt top.
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:34:08 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213147359
Monschau marathon 2022, een boomstammetje O+

2023: een leitje O+
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:37:14 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213147382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:29 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Vind zelf een combinatie tussen loopband en de weg wel fijn. Vooral omdat de loopband wat minder belastend is voor het lichaam, en je toch een mooie interval kan lopen. Het is natuurlijk wel wat saaier, maar heb daar zelf nooit zo'n last van. Wel als ik een 10 of 15km run op de band ga doen, dan is het wel saai. Maar een relatief korte interval is echt top.
In mijn sportschool hadden ze eerst flatscreens hangen voor de loopbanden. Die zijn weggehaald en nu kijk je dus naar jezelf in de spiegel, het apparaat zelf of de crosstrainers voor je. Best saai. Zonder muziek niet langer dan 15 minuten te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')