dan is 42k wel een uitdaging ja…quote:Op donderdag 4 april 2024 12:26 schreef Quoi het volgende:
Ik heb er even aan gedacht om mezelf dan gewoon die start kado te doen (mocht een startbewijs lukken), alleen ik vrees dat ik niet eens 5k kan lopen. Wordt wel genant dan![]()
Maar ik roep al jaren dat dit mijn harde deadline was voor het lopen van de marathon - voordat Lee stopt
Dat highfiven doet hij al een paar jaar niet meer volgens mij, hij zit op zijn stoeltje in de hoogwerkerquote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Rotterdam wordt vast extra populair nu het de laatste keer is dat je gehighfived wordt door Lee Towers
Potentieel aan de warme kant.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
Ben alvast bezig met het weer op de 14de en dat ziet er goed uit.
Hoop het. Maar daar is het nog veel te vroeg voor joh.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
Ben alvast bezig met het weer op de 14de en dat ziet er goed uit.
Inderdaad, ik ga ook in de middag lopen in het weekend zodat ik er soort van aan kan wennen.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoop het. Maar daar is het nog veel te vroeg voor joh.
Deze zaterdag maar even maximaal hitte acclimatiseren, voor de zekerheid.
Beterschap, hopelijk ben je op tijd weer op de been en hakt het er niet al teveel in conditioneel gezien!quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:30 schreef Mip1988 het volgende:
Oefff de griep heeft mij te pakken. Nog 8 dagen tot Rotterdam
Kheb m nog gehighfived in 2022!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat highfiven doet hij al een paar jaar niet meer volgens mij, hij zit op zijn stoeltje in de hoogwerker
Net ook een rondje in een geweldige gedreven wind gedaanquote:Op zondag 7 april 2024 14:17 schreef Evangelion het volgende:
Ook "klaar". 21.1km vandaag. Veel te hard gewerkt want gefrustreerd door de wind.
Voor volgende week vrezen met grote vreze ...![]()
Marcus 4, 41: En zij vreesden met grote vreze, en zeiden tot elkander: Wie is toch Deze, dat ook de wind en de zee Hem gehoorzaam zijn?
Dinsdag en woensdag nog easy 10k-ish, zaterdag korte shake-out.
Ja ik!quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef Noisecontrollers het volgende:
Meer mensen problemen met Polar vandaag?
Hoe ging het!? Welk event heb je gedaan?quote:Op zondag 7 april 2024 21:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste 5k event gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |