Ik doe dat liever niet met een spons, ik weet niet waar die allemaal geweest is. Ben ik nou een gekkie?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waterposten zijn vaak heel lang, dus je kunt meerdere bekertjes aanpakken en zo toch voldoende drinken. Daarnaast staan ze ook met sponzen, die kun je ook leegzuigen voor vochtopname.
Achja, je knijpt ze ook over je hoofd of in je nek uit en dan krijg je dat vocht ook soms in je mond. Bij de grotere evenementen hebben ze meestal handschoenen aan voor de hygiëne, niet teveel over nadenkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe dat liever niet met een spons, ik weet niet waar die allemaal geweest is. Ben ik nou een gekkie?
quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:47 schreef Zwabberhark het volgende:
https://www.nnmarathonrot(...)-marathon-rotterdam/
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:58 schreef Evangelion het volgende:
Ik gebruik een flipbelt voor telefoon en sleutel (aan een speciaal haakje zodat je hem niet kwijt kan raken)
Water en gels meestal in hydratatievest, of gels tijdens een race ook in flipbelt of in die speciale broekzakjes zoals genoemd.
Oja 1 van m'n soft flasks raakte dit weekend lek #rip.
Ik heb ook een speciale waterfles voor in de flipbelt geprobeerd, maar dat zit echt superkut.![]()
Kan echt niet lopen met zo'n hard ding in m'n rug of heup. Foto voor science.Nou ja 8 keer 120-150 ml is alsnog meer dan een liter en als je twee bekertjes pakt kun je wel aan 1,5-2 liter komen als je wil. Plus eventueel nog vocht in gels. Lijkt me meer dan voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar me wel een beetje zorgen over water in Rotterdam. In Athene kreeg je elke 2.5km een halve liter plastic fles. Nu elke 5km van die bekertjes met 100ml of wa.![]()
En geen zin om mensen te vragen me langs de route iets te geven.
Vorige 2 marathons beide keren een pitstop moeten maken en dat wil ik nu niet meer, dus ik drink niet zoveel tijdens races. Wel de dagen van tevoren veel water drinken, de ochtend zelf hooguit een koffietje en een slokje water maar verder niks tot aan de eerste drankpost.
Ik gebruik een flipbelt voor telefoon en sleutel (aan een speciaal haakje zodat je hem niet kwijt kan raken)
Water en gels meestal in hydratatievest, of gels tijdens een race ook in flipbelt of in die speciale broekzakjes zoals genoemd.
Ik heb ook een speciale waterfles voor in de flipbelt geprobeerd, maar dat zit echt superkut.![]()
Kan echt niet lopen met zo'n hard ding in m'n rug of heup. Foto voor science.Waarom dat laatste niet? Je loopt toch best voor in het veld, als je slimme punten afspreekt kan dat prima? En het motiveert je ook weer een beetje als je weet waar de volgende persoon staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar me wel een beetje zorgen over water in Rotterdam. In Athene kreeg je elke 2.5km een halve liter plastic fles. Nu elke 5km van die bekertjes met 100ml of wa.![]()
En geen zin om mensen te vragen me langs de route iets te geven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
dat meen je toch niet 🤢quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
die kun je ook leegzuigen voor vochtopname.
Misschien toch maar proberen om nog een startnummer te scoren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Kan echt niet lopen met zo'n hard ding in m'n rug of heup. Foto voor science.Ik heb de action-versie van de Flipbelt, doet zijn werk prima, maar inderdaad nooit drinkflesjes erin gedaan tijdens het rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar me wel een beetje zorgen over water in Rotterdam. In Athene kreeg je elke 2.5km een halve liter plastic fles. Nu elke 5km van die bekertjes met 100ml of wa.![]()
En geen zin om mensen te vragen me langs de route iets te geven.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Ik overweeg het stiekem echt een beetje. Zondag 25 gerend en vandaag 20, zonder extreme moeite of een goede voorbereiding (vandaag rende ik op enkel een Smullers burger omdat ik dacht dat we maar 8km gingen rennenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:05 schreef BOKA het volgende:
[..]
Misschien toch maar proberen om nog een startnummer te scoren.
Was dus onbedoeld de laatste keer in 2023. Nu moet ik op tv maar extra genietenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Same here. Ik train voor Leiden in mei. Heb er wel aan zitten denken om misschien Rotterdam nog snel mee te pakken, maar vind de overnameprijs nog steeds hoog en het logistieke gedoe ook irritant.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overweeg het stiekem echt een beetje. Zondag 25 gerend en vandaag 20, zonder extreme moeite of een goede voorbereiding (vandaag rende ik op enkel een Smullers burger omdat ik dacht dat we maar 8km gingen rennen). Aan de andere kant is het ook gewoon de Marathonkoorts om mij heen die aanstekelijk is. Ik krijg daar zo zin van!
Maar eigenlijk komt het nét te vroeg.
Deze riem eens in de aanbieding gekocht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:52 schreef kalinhos het volgende:
Gebruiken jullie soms ook iets van een belt?
Op zich heb ik 2 korte broeken met zakken met rits dus ik kan mijn gelletjes gewoon meenemen, maar eigenlijk zoek ik iets van een belt waar ik er gewoon 4-5 kan vastmaken, voor een normaal budget.
Voorgaande keren gaf mijn vriendin me op km 7-14-21-28-33 de gelletjes, maar ik vond dat elke keer weer spannend of ze wel (op tijd) op de plek stond waar ik zou zijn.
Ik ben ook serieus, maar moet eerst kijken of ik genoeg hersteld ben van Texel. Heb pas 1 rustig rondje gerend, die ging op zich prima maar voelde wel dat mn benen nog wat moe waren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overweeg het stiekem echt een beetje. Zondag 25 gerend en vandaag 20, zonder extreme moeite of een goede voorbereiding (vandaag rende ik op enkel een Smullers burger omdat ik dacht dat we maar 8km gingen rennen). Aan de andere kant is het ook gewoon de Marathonkoorts om mij heen die aanstekelijk is. Ik krijg daar zo zin van!
Maar eigenlijk komt het nét te vroeg.
@GurneyIsBestOke dit is je kansquote:Op woensdag 3 april 2024 09:38 schreef Cavalier het volgende:
In verband met ziekte heb ik een startbewijs (wave 2) over. Dus mocht iemand serieus interesse hebben dan hoor ik het graag.
Ik kan die van een goede vriendin overnemen dus mocht ik zin hebben dan kan ik mijn kans pakkenquote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke dit is je kans
Ook belangrijkquote:Op donderdag 4 april 2024 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan die van een goede vriendin overnemen dus mocht ik zin hebben dan kan ik mijn kans pakken
Maar ik vind vooralsnog de drempel te hoog, 20/25 rennen is toch iets anders dan 42. Plus ik heb gewoon plannen die vrijdag waarbij alcohol genuttigd gaat worden
dan is 42k wel een uitdaging ja…quote:Op donderdag 4 april 2024 12:26 schreef Quoi het volgende:
Ik heb er even aan gedacht om mezelf dan gewoon die start kado te doen (mocht een startbewijs lukken), alleen ik vrees dat ik niet eens 5k kan lopen. Wordt wel genant dan![]()
Maar ik roep al jaren dat dit mijn harde deadline was voor het lopen van de marathon - voordat Lee stopt
Dat highfiven doet hij al een paar jaar niet meer volgens mij, hij zit op zijn stoeltje in de hoogwerkerquote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Rotterdam wordt vast extra populair nu het de laatste keer is dat je gehighfived wordt door Lee Towers
Potentieel aan de warme kant.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
Ben alvast bezig met het weer op de 14de en dat ziet er goed uit.
Hoop het. Maar daar is het nog veel te vroeg voor joh.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef Nober het volgende:
Ben alvast bezig met het weer op de 14de en dat ziet er goed uit.
Inderdaad, ik ga ook in de middag lopen in het weekend zodat ik er soort van aan kan wennen.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoop het. Maar daar is het nog veel te vroeg voor joh.
Deze zaterdag maar even maximaal hitte acclimatiseren, voor de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |