Done!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt op de interesselijst gezet worden:https://www.asmlmarathoneindhoven.nl/inschrijven/
Ik weet dat Breda die een week eerder gehouden wordt,zijn inschrijving opent op 1 mei.
Elke dag op dezelfde tijd naar (en uit) bed is het beste dacht ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik stop al eerder met drinken (18:00) aangezien ik 3 liter water drink en ik er s' nachts niet uit wil.
Maar Hersman heeft het er ook over om op zondag en maandag eerder te gaan slapen, over powernaps, over in koude slaapkamer slapen waardoor hij voor de zomer een speciale mat heeft aangeschaft (hij heeft geen airco).
Het zal niet voor iedereen hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Elke dag op dezelfde tijd naar (en uit) bed is het beste dacht ik.
Via die hardloopsupporter site, om een video te uploaden. Heb ergens t idee dat het niet helemaal AVG proof is om vantevoren iedere deelnemers voor- en achternaam raad te plegen maar het werkt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik kan mezelf (of anderen) nog niet vinden in de app.
Mijn PR is een halve minuut sneller dan Robben. 😎
Onverstandig als ik eerlijk ben. Je zult maar een blessure oplopen..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:30 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb er nu wel zin in, nog 2 weekies. speel alleen morgen en volgend weekend nog mee met mijn voetbalteam, na 6 april doe ik helemaal niks meer.
Ik hoef niet heel vroeg op te staan, maar die pannenkoeken word ik nooit zat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:30 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb er nu wel zin in, nog 2 weekies. speel alleen morgen en volgend weekend nog mee met mijn voetbalteam, na 6 april doe ik helemaal niks meer.
En waar ik ook naar uitkijk: niet meer elke zondagochtend op onchristelijke tijden borden pannekoeken weg zitten te knagen. Tis lekker maar na 9 weken op rij…
ja klopt, al loop ik dat risico natuurlijk al een week of 7. Maar als je beetje in de kelders vh amateurvoetbal zit…tis elke week schrapen om voldoende spelers te krijgen. Dan kan ik zelf als leider niet zelf niet-komen. Maar idd, ik ben elke keer weer blij als ik fit t veld af stap.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onverstandig als ik eerlijk ben. Je zult maar een blessure oplopen..
Knap dat je er zo luchtig over kunt denken. Een marathon schema waarbij je 12-16 weken 3-4x per week traint om uiteindelijk die marathon te kunnen lopen vind ik persoonlijk een te grote opoffering om dat last-minute op het spel te zetten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Das jammer en zonde van de voorbereiding,
Een lokaal loopje waar je ingeschreven bent voor een snicker is echt wel aan te raden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:16 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Over 2 weken loop ik op eigen houtje mijn eerste halve marathon (geen officiële wedstrijd oid).
Ik schrijf mezelf altijd in onder schuilnamen bij hardloopwedstrijdenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Via die hardloopsupporter site, om een video te uploaden. Heb ergens t idee dat het niet helemaal AVG proof is om vantevoren iedere deelnemers voor- en achternaam raad te plegen maar het werkt.
Dat heb ik zeker overwogen mede vanwege de punten die jij ook noemt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een lokaal loopje waar je ingeschreven bent voor een snicker is echt wel aan te raden.
Vaak gezellig, er is verzorging onderweg en met wat mensen om je heen zit er meestal net wat meer in qua resultaat 👍🏻
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:59 schreef Nanuke het volgende:
Heel de dag is het heerlijk droog en verschrikkelijk zonnig en precies dat moment dat ik ga lopen komt de onweersbui over. Er was geen vezel op mijn lijf meer droog na 5 minuten en er stond net zoveel water in mijn schoenen als in de plassen op straat. Het laatste stuk was zwaar, volgens mij droeg ik ook een kilo extra mee door al dat water. Maar wel weer een loopje gedaan.
Ja eigenlijk altijd wel, daar doe ik m'n telefoon en sleutels in. En voor langere afstanden inderdaad ook m'n gels.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:52 schreef kalinhos het volgende:
Gebruiken jullie soms ook iets van een belt?
Op zich heb ik 2 korte broeken met zakken met rits dus ik kan mijn gelletjes gewoon meenemen, maar eigenlijk zoek ik iets van een belt waar ik er gewoon 4-5 kan vastmaken, voor een normaal budget.
Voorgaande keren gaf mijn vriendin me op km 7-14-21-28-33 de gelletjes, maar ik vond dat elke keer weer spannend of ze wel (op tijd) op de plek stond waar ik zou zijn.
Tegenwoordig heb je ook prima korte broeken met een tight aan de binnenkant inclusief handige vakjes op je dijbeen voor een telefoon of gelletjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:01 schreef chasse_friet het volgende:
In een gewone korte broek met zakken vind ik niet prettig omdat alles dan toch los zit en heen en weer beweegt/rammelt.
Ja klopt, maar die ik nu heb hebben dat niet. Ik heb zo'n korte tight van Fusion met zakken, die ga ik ook met de marathon dragen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook prima korte broeken met een tight aan de binnenkant inclusief handige vakjes op je dijbeen voor een telefoon of gelletjes.
Ik heb 2 van deze, erg blij meequote:Op dinsdag 2 april 2024 14:52 schreef kalinhos het volgende:
Gebruiken jullie soms ook iets van een belt?
Op zich heb ik 2 korte broeken met zakken met rits dus ik kan mijn gelletjes gewoon meenemen, maar eigenlijk zoek ik iets van een belt waar ik er gewoon 4-5 kan vastmaken, voor een normaal budget.
Voorgaande keren gaf mijn vriendin me op km 7-14-21-28-33 de gelletjes, maar ik vond dat elke keer weer spannend of ze wel (op tijd) op de plek stond waar ik zou zijn.
Enige nadeel is dat het vrij fragiele zakjes zijn en ik gebruik ze best vaak, dus er zijn al wat stiksels los, maar ik ga het binnenkort wel ff repareren met naald en draad. En om een of andere reden heeft de ene wel een zakje aan de voorkant en de andere niet. Dus iets minder opbergruimte.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:41 schreef Daantke het volgende:
...
Ook erg blij met mijn nieuwe shorts met heel veel bergruimteHad er nu 3 ISO gels, 2 kleine bidons, telefoon, airpods case en sleutels in, en nog zat ruimte over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar me wel een beetje zorgen over water in Rotterdam. In Athene kreeg je elke 2.5km een halve liter plastic fles. Nu elke 5km van die bekertjes met 100ml of wa.![]()
En geen zin om mensen te vragen me langs de route iets te geven.
Waterposten zijn vaak heel lang, dus je kunt meerdere bekertjes aanpakken en zo toch voldoende drinken. Daarnaast staan ze ook met sponzen, die kun je ook leegzuigen voor vochtopname.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:58 schreef Evangelion het volgende:
Nu elke 5km van die bekertjes met 100ml of wa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |