abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213005007
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 11:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Je kunt op de interesselijst gezet worden:https://www.asmlmarathoneindhoven.nl/inschrijven/
Ik weet dat Breda die een week eerder gehouden wordt,zijn inschrijving opent op 1 mei.
Done! ^O^
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213005508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:42 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik stop al eerder met drinken (18:00) aangezien ik 3 liter water drink en ik er s' nachts niet uit wil.

Maar Hersman heeft het er ook over om op zondag en maandag eerder te gaan slapen, over powernaps, over in koude slaapkamer slapen waardoor hij voor de zomer een speciale mat heeft aangeschaft (hij heeft geen airco).
Elke dag op dezelfde tijd naar (en uit) bed is het beste dacht ik. :P
pi_213006607
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 12:14 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Elke dag op dezelfde tijd naar (en uit) bed is het beste dacht ik. :P
Het zal niet voor iedereen hetzelfde zijn.
pi_213007617
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 14:41 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Waar lees je dat? Ik kan mezelf (of anderen) nog niet vinden in de app.

Mijn PR is een halve minuut sneller dan Robben. 😎
Via die hardloopsupporter site, om een video te uploaden. Heb ergens t idee dat het niet helemaal AVG proof is om vantevoren iedere deelnemers voor- en achternaam raad te plegen maar het werkt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_213007630
Ik heb er nu wel zin in, nog 2 weekies. speel alleen morgen en volgend weekend nog mee met mijn voetbalteam, na 6 april doe ik helemaal niks meer.

En waar ik ook naar uitkijk: niet meer elke zondagochtend op onchristelijke tijden borden pannekoeken weg zitten te knagen. Tis lekker maar na 9 weken op rij…
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_213007699
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 15:30 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb er nu wel zin in, nog 2 weekies. speel alleen morgen en volgend weekend nog mee met mijn voetbalteam, na 6 april doe ik helemaal niks meer.
Onverstandig als ik eerlijk ben. Je zult maar een blessure oplopen..
pi_213007866
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 15:30 schreef kalinhos het volgende:

En waar ik ook naar uitkijk: niet meer elke zondagochtend op onchristelijke tijden borden pannekoeken weg zitten te knagen. Tis lekker maar na 9 weken op rij…
Ik hoef niet heel vroeg op te staan, maar die pannenkoeken word ik nooit zat. :9
pi_213008038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Onverstandig als ik eerlijk ben. Je zult maar een blessure oplopen..
ja klopt, al loop ik dat risico natuurlijk al een week of 7. Maar als je beetje in de kelders vh amateurvoetbal zit…tis elke week schrapen om voldoende spelers te krijgen. Dan kan ik zelf als leider niet zelf niet-komen. Maar idd, ik ben elke keer weer blij als ik fit t veld af stap.

Aan de andere kant: stel dat je nog wel geblesseerd raakt. Ja das kut, maar uiteindelijk…tsja, je kan dan Rotterdam niet lopen. Das jammer en zonde van de voorbereiding, maar tis ook weer niet alsof je huisdier net gestorven is. Het is wel echt een luxe-probleem natuurlijk(zo zit ik erin althans).
pi_213008146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 16:14 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Das jammer en zonde van de voorbereiding,
Knap dat je er zo luchtig over kunt denken. Een marathon schema waarbij je 12-16 weken 3-4x per week traint om uiteindelijk die marathon te kunnen lopen vind ik persoonlijk een te grote opoffering om dat last-minute op het spel te zetten.
pi_213008165
Dit wordt mijn 4e keer. Denk dat ik er ook anders in zou zitten als het mijn eerste keer was ofzo :P

Tuurlijk wil ik fit blijven maar in t slechtste geval ben ik fit geworden voor niks.
pi_213008835
Over 2 weken loop ik op eigen houtje mijn eerste halve marathon (geen officiële wedstrijd oid).

Maar nu dat ik weet dat bij een marathon training pannenkoeken horen dat misschien ook maar eens overwegen. :9~ :D
pi_213011568
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 17:16 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Over 2 weken loop ik op eigen houtje mijn eerste halve marathon (geen officiële wedstrijd oid).
Een lokaal loopje waar je ingeschreven bent voor een snicker is echt wel aan te raden.

Vaak gezellig, er is verzorging onderweg en met wat mensen om je heen zit er meestal net wat meer in qua resultaat 👍🏻
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_213012533
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 15:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Via die hardloopsupporter site, om een video te uploaden. Heb ergens t idee dat het niet helemaal AVG proof is om vantevoren iedere deelnemers voor- en achternaam raad te plegen maar het werkt.
Ik schrijf mezelf altijd in onder schuilnamen bij hardloopwedstrijden :') Eén keer hebben ze mijn achternaam zelf ingevuld omdat ik alleen een initiaal had gedaan maar in mijn emailadres staat ie wel voluit.

Je kunt ook altijd de meest oncharmante foto's vinden van iedereen waarvan je weet dat ze aan een hardloopwedstrijd meedoen :')
pi_213015371
Hoera, eindelijk weer eens een stukje door de regen rennen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_213015680
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:38 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Een lokaal loopje waar je ingeschreven bent voor een snicker is echt wel aan te raden.

Vaak gezellig, er is verzorging onderweg en met wat mensen om je heen zit er meestal net wat meer in qua resultaat 👍🏻
Dat heb ik zeker overwogen mede vanwege de punten die jij ook noemt.
Toch voel ik mij er prettiger bij om de eerste keer die afstand alleen af te leggen. :)
pi_213018997
Zojuist echt een heerlijke 25'er gelopen. Dinsdag en donderdag ook al 2 heerlijke intervals gedaan. Deze is week is echt een mega opsteker na de domper van afgelopen zaterdag.

@SEMTEX en @hilliebillie dank voor 't meedenken, maar ik ga daar pas na de marathon wellicht een keer naar kijken.

Hoe dan ook, 25 heerlijk gelopen met een stevig tempoblok (eigenlijk te snel, maar ik kon me niet bedwingen :@ ).

Jammer dat juist nu Garmin plat ligt, wil graag de stats bekijken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_213021218
Klein dipje. Drukke week en doordeweeks te hard gegaan met krachtraining na een tijdje niet (squats en zo) -O-
Anyway

Congratulations! You are registered for the European Marathon Championships 2025. We look forward to welcoming you on Sunday 13 April 2025.

Klinkt als heel wat zo :P ben ook maar een hobbyjogger @Nober
pi_213033896
Vanmorgen intervaltraining gedaan meerdere sprintjes bij een brug. Nu taperen.

Eerste kwartaal 43 keer hardgelopen iets meer dan 59 uur goed voor 533km dat is gemiddeld 9km per uur en 6:39 per km.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2024 12:32:51 ]
pi_213037044
Vandaag de vestingloop in Steenbergen gelopen
Doel was 5km onder 40min en ik heb 5km gelopen in 39:47
Dus geslaagd!

Verder was het vechten, geen toploop :')
Op anoniem
pi_213042345
Heel de dag is het heerlijk droog en verschrikkelijk zonnig en precies dat moment dat ik ga lopen komt de onweersbui over. Er was geen vezel op mijn lijf meer droog na 5 minuten en er stond net zoveel water in mijn schoenen als in de plassen op straat. Het laatste stuk was zwaar, volgens mij droeg ik ook een kilo extra mee door al dat water. Maar wel weer een loopje gedaan. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_213042364
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 21:59 schreef Nanuke het volgende:
Heel de dag is het heerlijk droog en verschrikkelijk zonnig en precies dat moment dat ik ga lopen komt de onweersbui over. Er was geen vezel op mijn lijf meer droog na 5 minuten en er stond net zoveel water in mijn schoenen als in de plassen op straat. Het laatste stuk was zwaar, volgens mij droeg ik ook een kilo extra mee door al dat water. Maar wel weer een loopje gedaan. *O*
*O* thats the spirit
Wel droog naar buiten of zelfs al gelijk in de regen?
Op anoniem
pi_213043038
Gelijk in de regen, maar net iets meer dan miezer. Blijkbaar zit er toch ergens een optimist in mij, want ik dacht bij de eerste stappen 'het valt vast wel mee'. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_213046623
Zaterdag bij Valkenburg meegedaan aan de Caubergtrail. Wel maar de 9km (had me eerst voor de 18 ingeschreven maar kwam net niet fris uit wintersport vorige week) maar die had alsnog 300 hoogtemeters. Stuk door de mergelgrotten, mooie paden langs de Cauberg, flink pittige klimmetjes voor deze Randstedeling. Uiteindelijk de 9km net binnen het uur afgelegd, daarmee was ik zowaar 63/460 deelnemers (53/251 mannen)! Heel tof, ga vaker zulke heuvelige trails zoeken :D
pi_213061118
Gebruiken jullie soms ook iets van een belt?

Op zich heb ik 2 korte broeken met zakken met rits dus ik kan mijn gelletjes gewoon meenemen, maar eigenlijk zoek ik iets van een belt waar ik er gewoon 4-5 kan vastmaken, voor een normaal budget.
Voorgaande keren gaf mijn vriendin me op km 7-14-21-28-33 de gelletjes, maar ik vond dat elke keer weer spannend of ze wel (op tijd) op de plek stond waar ik zou zijn.
pi_213061231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:52 schreef kalinhos het volgende:

Op zich heb ik 2 korte broeken met zakken met rits dus ik kan mijn gelletjes gewoon meenemen, maar eigenlijk zoek ik iets van een belt waar ik er gewoon 4-5 kan vastmaken, voor een normaal budget.
Voorgaande keren gaf mijn vriendin me op km 7-14-21-28-33 de gelletjes, maar ik vond dat elke keer weer spannend of ze wel (op tijd) op de plek stond waar ik zou zijn.
Ja eigenlijk altijd wel, daar doe ik m'n telefoon en sleutels in. En voor langere afstanden inderdaad ook m'n gels.
In een gewone korte broek met zakken vind ik niet prettig omdat alles dan toch los zit en heen en weer beweegt/rammelt.
pi_213061326
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:01 schreef chasse_friet het volgende:
In een gewone korte broek met zakken vind ik niet prettig omdat alles dan toch los zit en heen en weer beweegt/rammelt.
Tegenwoordig heb je ook prima korte broeken met een tight aan de binnenkant inclusief handige vakjes op je dijbeen voor een telefoon of gelletjes.
pi_213061366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Tegenwoordig heb je ook prima korte broeken met een tight aan de binnenkant inclusief handige vakjes op je dijbeen voor een telefoon of gelletjes.
Ja klopt, maar die ik nu heb hebben dat niet. Ik heb zo'n korte tight van Fusion met zakken, die ga ik ook met de marathon dragen.
pi_213061468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:52 schreef kalinhos het volgende:

Ik heb 2 van deze, erg blij mee

quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:41 schreef Daantke het volgende:
...

Ook erg blij met mijn nieuwe shorts met heel veel bergruimte ^O^ Had er nu 3 ISO gels, 2 kleine bidons, telefoon, airpods case en sleutels in, en nog zat ruimte over.
Enige nadeel is dat het vrij fragiele zakjes zijn en ik gebruik ze best vaak, dus er zijn al wat stiksels los, maar ik ga het binnenkort wel ff repareren met naald en draad. En om een of andere reden heeft de ene wel een zakje aan de voorkant en de andere niet. Dus iets minder opbergruimte.

Ik zie dat de link verlopen is, het zijn de Adidas Agravic Tech Pro Trail Running Shorts en blijkbaar niet meer te koop, misschien nog ergens in de sale ofzo of er is een opvolger? Maar het gaat om het idee: een ingebakken belt in de band van de broek.

-edit-
zo te zien heet de opvolger de Tech Trail (dus zonder Pro) en heeft die inderdaad geen voorkant-zakje, dus helaas iets minder opbergruimte.. https://www.adidas.nl/ter(...)ng-short/HT9395.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Daantke op 02-04-2024 15:29:47 ]
pi_213061645
Deze heb je ook nog: https://www.adidas.nl/terrex-techrock-pro-trail-short/IP4833.html

Fusion spul is overigens in de aanbieding op het moment bij Intersport Twinsport: https://www.intersporttwi(...)ba&order=sorting&p=1
pi_213061931
Ik gebruik een flipbelt voor telefoon en sleutel (aan een speciaal haakje zodat je hem niet kwijt kan raken)
Water en gels meestal in hydratatievest, of gels tijdens een race ook in flipbelt of in die speciale broekzakjes zoals genoemd.
Oja 1 van m'n soft flasks raakte dit weekend lek #rip.

Ik heb ook een speciale waterfles voor in de flipbelt geprobeerd, maar dat zit echt superkut. :')
Kan echt niet lopen met zo'n hard ding in m'n rug of heup. Foto voor science.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar me wel een beetje zorgen over water in Rotterdam. In Athene kreeg je elke 2.5km een halve liter plastic fles. Nu elke 5km van die bekertjes met 100ml of wa. :{
En geen zin om mensen te vragen me langs de route iets te geven.
pi_213061977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:58 schreef Evangelion het volgende:
Nu elke 5km van die bekertjes met 100ml of wa.
Waterposten zijn vaak heel lang, dus je kunt meerdere bekertjes aanpakken en zo toch voldoende drinken. Daarnaast staan ze ook met sponzen, die kun je ook leegzuigen voor vochtopname.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')