Beterschap, hopelijk ben je op tijd weer op de been en hakt het er niet al teveel in conditioneel gezien!quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:30 schreef Mip1988 het volgende:
Oefff de griep heeft mij te pakken. Nog 8 dagen tot Rotterdam
Kheb m nog gehighfived in 2022!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat highfiven doet hij al een paar jaar niet meer volgens mij, hij zit op zijn stoeltje in de hoogwerker
Net ook een rondje in een geweldige gedreven wind gedaanquote:Op zondag 7 april 2024 14:17 schreef Evangelion het volgende:
Ook "klaar". 21.1km vandaag. Veel te hard gewerkt want gefrustreerd door de wind.
Voor volgende week vrezen met grote vreze ...![]()
Marcus 4, 41: En zij vreesden met grote vreze, en zeiden tot elkander: Wie is toch Deze, dat ook de wind en de zee Hem gehoorzaam zijn?
Dinsdag en woensdag nog easy 10k-ish, zaterdag korte shake-out.
Ja ik!quote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef Noisecontrollers het volgende:
Meer mensen problemen met Polar vandaag?
Hoe ging het!? Welk event heb je gedaan?quote:Op zondag 7 april 2024 21:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste 5k event gelopen
Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.quote:Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hoe ging het!? Welk event heb je gedaan?
balen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.
Johan Cruyff run 5k
Maar dan heb je toch niet direct getraind voor niks?quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.
Johan Cruyff run 5k
Dat herken ik wel, ik weet hoeveel ik gedaan heb voor mijn PR, en dat het niet zomaar zal lukken om dat te verbeteren, daarmee is de motivatie ook wat minder. Maar goed, komt misschien over een tijdje wel weer terug, of anders de uitdaging in marathons op mooie plekken of trails zoeken o.i.d.quote:Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst tijdens mijn lange duurloop dat ik even de zin in de marathontrainingen kwijt was. Mischien stop ik er even een paar jaar mee om me meer te richten op de halve marathon. De marathontrainingen vragen teveel tijd en ik heb dat er steeds minder voor over.
Het wordt niet makkelijker, alleen sneller & verderquote:Op maandag 8 april 2024 08:13 schreef Nijna het volgende:
Gisteren mijn eerste 4 mijl gelopen. Leuk met al die mensen onderweg en muziek e.d.
Heb wel redelijk gelopen, maar ik zou wel wat makkelijker willen lopen.
Nou ja, sneller mag ook hoor, verder is niet persé een ambitie. 5km, misschien 10 ooit...quote:Op maandag 8 april 2024 10:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het wordt niet makkelijker, alleen sneller & verder
Misschien met een anti-druk ring?quote:Op maandag 8 april 2024 10:07 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend per ongeluk mn blaar opengescheurd, nu zit er lekker een klein open wondje onder mn voet![]()
Hopelijk geneest het snel want nu kan ik dus helemaal niks doen voor mn conditie deze week
Ja welquote:Op maandag 8 april 2024 08:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch niet direct getraind voor niks?
Niet voor niks toch, je kan toch gewoon genieten van de beleving en het rennen met andere mensen en je bent sowieso fitter geworden! Als je een zeker kloppende 5km wilt, kun je kijken naar wedstrijden die door de Atletiekunie gecertificeerd zijn, dan is het parcours nagemeten.quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Johan Cruyff run 5k
Klinkt idd niet heel logisch om meer dagen te lopenquote:Op maandag 8 april 2024 13:45 schreef Daantke het volgende:
Mijn hele schema had nooit meer dan 3 dagen op rij een training, en nu in de laatste taperweek opeens 5 runs achter elkaarIk zit nu op dag 4 en heb nou niet echt het idee dat ik hiermee goed oplaad. Misschien vandaag maar effe overslaan. Morgen nog wat marathontempoblokken, en dan donderdag en vrijdag een easy run.
Sowieso ga ik erg slecht op dat taperen, vorig jaar ook al. Je weet dat deze trainingen niet echt meer invloed hebben op je conditie, en je hebt ook weinig prestatiegevoel achteraf omdat je niet meer diep hoeft te gaan, dus het voelt allemaal een beetje pointless. #TaperTantrums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |