Ik loop genoeg wedstrijden, dus dat weet ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:21 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat hoort er min of meer bij. Bij een officieel opgemeten parcours loop je doorgaans tot 1% meer dan de afstand die ervoor staat. Mede omdat je niet de theoretisch ideale lijn loopt. Hoe meer zigzaggen, hoe groter het verschil.
Ik zat erg te twijfelen of ik nog een startbewijs zou bemachtigen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Het gaat echt pittig waaien en regenen zondag. Aan de andere kant wel een goede mentale en fysieke training!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:52 schreef linebear het volgende:
iemand die de Circuit Run gaat doen zondag? Ik doe de 10 mile
Ja, wordt leuk op Texel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zat erg te twijfelen of ik nog een startbewijs zou bemachtigen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Het gaat echt pittig waaien en regenen zondag. Aan de andere kant wel een goede mentale en fysieke training!
Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:52 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ja, wordt leuk op Texel.
Gelukkig de laatste 30 km wind mee!
Gezien jouw tijden en progressie wordt dat bij de volgende editie (in 2026) een eitje.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Succes
Mijn atletiekclub trainingsgroep gaat ook met een grote groep (estafette teams en een paar solo). Ik zit er pas net bij en het kwam niet uit.
Misschien dat ik stiekem iets vergelijkbaars gepland heb later dit jaar, maar eerst Rotterdam overleven voordat ik dat hardop uitspreek.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:36 schreef BOKA het volgende:
[..]
Gezien jouw tijden en progressie wordt dat bij de volgende editie (in 2026) een eitje.
Ah dat klinkt bekend. Zodra ik harder ga dan wandeltempo, dan schiet 'ie omhoog boven de 150.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Zelfs als ik 8:30min/km loop gaat mijn hartslag naar 160/170 helemaal kut dus.
Ik heb opgegeven om daarop te letten. Blijkbaar is hardlopen op hartslag voor mij geen optie
ik 30 in de regen. Nu weer blij met mijn wind/regenjack. En vanavond een lekker diner als beloningquote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Evangelion het volgende:
Straks 3k op de baan. Ik zit nu nog thuis en hoor onheilspellende harde windvlagen en regenbuien.
Ja @BOKAquote:Op zondag 24 maart 2024 12:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik 30 in de regen. Nu weer blij met mijn wind/regenjack. En vanavond een lekker diner als beloning![]()
Nog 60/120 van Texel lopers hier? Die hebben pas hondenweer
Als je eenmaal loopt gaat het wel. Maar beginnen in dat schijtweer is wel echt minderquote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Evangelion het volgende:
Straks 3k op de baan. Ik zit nu nog thuis en hoor onheilspellende harde windvlagen en regenbuien.
Met deze wind? Nee bedanktquote:Op zondag 24 maart 2024 15:56 schreef pipster het volgende:
Net weer binnen van de laatste echt lange training voor Rotterdam. 35,68 km en elke keer wanneer je bijna droog bent weer een bui op je kop. Conclusie het ging best lekker, misschien had Rotterdam beter vandaag geweest.
T was wel echt hondeweerquote:Op zondag 24 maart 2024 15:56 schreef pipster het volgende:
Net weer binnen van de laatste echt lange training voor Rotterdam. 35,68 km en elke keer wanneer je bijna droog bent weer een bui op je kop. Conclusie het ging best lekker, misschien had Rotterdam beter vandaag geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niet veel last erna gelukkig maar wel weer van die klotewind. Als het nooit meer waait is het nog te veel.
quote:Op zondag 24 maart 2024 20:45 schreef BOKA het volgende:
Nou, dat was het tofste en verschrikkelijkste wat ik ooit heb gedaan.. 2 van mn 3 doelen gehaald: uitlopen en er (deels) van genieten.
Haha, typisch inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:58 schreef pipster het volgende:
Ja hoor, en nu is het windstil met een zonnetje (boe!)
Ik loop een halve marathon op die dag en doe deze week nog een long run en ga zondag nog even intervallen.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Jongons en meisjes die Rotterdam lopen, het is taper tijd. Er is NIKS meer aan te doen.![]()
help
![]()
![]()
Of doen jullie 2 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |