abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212911655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 19:21 schreef core2duo het volgende:

[..]
Dat hoort er min of meer bij. Bij een officieel opgemeten parcours loop je doorgaans tot 1% meer dan de afstand die ervoor staat. Mede omdat je niet de theoretisch ideale lijn loopt. Hoe meer zigzaggen, hoe groter het verschil.
Ik loop genoeg wedstrijden, dus dat weet ik ;) Maar als je tot 42km redelijk gelijk oploopt met de GPS, en daarna ineens nog 600m moet, is er ook gewoon een kans dat hij echt te lang is. Maar goed, dat weet je nooit.. In Spijkenisse hoef je trouwens niet te zigzaggen, lege wegen en heel veel rechtdoor :'D
Uiteindelijk telt gewoon de officiële tijd en dat was toen alsnog een dik PR!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 22 maart 2024 @ 10:52:12 #64
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_212912581
Morgen Lage Vuursche Trail, 21 kilometer. Zin in!
I am a black hole shitting into the void
  vrijdag 22 maart 2024 @ 11:15:11 #65
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212912790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 08:52 schreef linebear het volgende:
iemand die de Circuit Run gaat doen zondag? Ik doe de 10 mile
Ik zat erg te twijfelen of ik nog een startbewijs zou bemachtigen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Het gaat echt pittig waaien en regenen zondag. Aan de andere kant wel een goede mentale en fysieke training!
pi_212912925
Afgelopen maanden lopen klooien met een blessure, fikse griep met koorts en druk met werk. Maar vanochtend een heerlijk rondje van 12,5 kilometer gelopen O+ . Niet supersnel, 6:20. Maar wel mijn langste afstand tot nu toe en hartslag goed onder controle. Nu langzaam opbouwen voor de halve marathon in oktober. Tot die tijd lekker wedstijdjes lopen van 10 of 15 kilometer.
Ach, al met al niet slecht voor een 40+ er die sinds ruim een jaar begonnen is met lopen. Het belangrijkst is, ik voel me er lekker fit en fris door :s)

De goede tijd komt er weer aan mensen, heel veel succes met al jullie trainingen en wedstrijdjes en leuk om jullie ervaringen hier te lezen :)
Alius aliud dicit
  vrijdag 22 maart 2024 @ 14:52:44 #67
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212914654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 11:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik zat erg te twijfelen of ik nog een startbewijs zou bemachtigen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Het gaat echt pittig waaien en regenen zondag. Aan de andere kant wel een goede mentale en fysieke training!
Ja, wordt leuk op Texel. :')
Gelukkig de laatste 30 km wind mee!
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_212917882
Ik had zondag een langzame duurloop gepland. Mooie route van 7km uitgestippeld, deels onverhard, hartstikke leuk. Maar s avonds is het dan weer droog dus nu twijfel of ik. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212918239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 14:52 schreef BOKA het volgende:

[..]
Ja, wordt leuk op Texel. :')
Gelukkig de laatste 30 km wind mee!
Succes :)

Mijn atletiekclub trainingsgroep gaat ook met een grote groep (estafette teams en een paar solo). Ik zit er pas net bij en het kwam niet uit.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 21:36:27 #70
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212920581
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Succes :)

Mijn atletiekclub trainingsgroep gaat ook met een grote groep (estafette teams en een paar solo). Ik zit er pas net bij en het kwam niet uit.
Gezien jouw tijden en progressie wordt dat bij de volgende editie (in 2026) een eitje. :P
pi_212921275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:36 schreef BOKA het volgende:

[..]
Gezien jouw tijden en progressie wordt dat bij de volgende editie (in 2026) een eitje. :P
Misschien dat ik stiekem iets vergelijkbaars gepland heb later dit jaar, maar eerst Rotterdam overleven voordat ik dat hardop uitspreek. O-)
pi_212926416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 21:35 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Zelfs als ik 8:30min/km loop gaat mijn hartslag naar 160/170 helemaal kut dus.
Ik heb opgegeven om daarop te letten. Blijkbaar is hardlopen op hartslag voor mij geen optie :P
Ah dat klinkt bekend. Zodra ik harder ga dan wandeltempo, dan schiet 'ie omhoog boven de 150.
Ik ben zo'n clinic aan het doen via de atletiekvereniging en dan staat in het schema dat je in zone 1/2 moet lopen, dan kan ik beter blijven wandelen ;).

Van de week 6km gelopen in groepje (45 minuten), maar was eigenlijk net iets te snel voor me. Laatste stukje moest ik van ver halen zeg maar.

Ben nog aan het overwegen of ik na de clinic nog ga blijven trainen bij de atletiekvereniging, ik dacht altijd dat ik 's avonds lopen niks zou vinden, maar het valt me redelijk mee eigenlijk en het is een mooie stok achter de deur.
Ik heb toch enige hoop dat met de tijd er toch wat meer tempo en uithoudingsvermogen komt.
Fake it till you make it...
pi_212939845
Straks 3k op de baan. Ik zit nu nog thuis en hoor onheilspellende harde windvlagen en regenbuien.
  zondag 24 maart 2024 @ 12:15:08 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212940256
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Evangelion het volgende:
Straks 3k op de baan. Ik zit nu nog thuis en hoor onheilspellende harde windvlagen en regenbuien.
ik 30 in de regen. Nu weer blij met mijn wind/regenjack. En vanavond een lekker diner als beloning :7

Nog 60/120 van Texel lopers hier? Die hebben pas hondenweer :o
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212940287
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
ik 30 in de regen. Nu weer blij met mijn wind/regenjack. En vanavond een lekker diner als beloning :7

Nog 60/120 van Texel lopers hier? Die hebben pas hondenweer :o
Ja @BOKA
pi_212940390
*O*
Urban trail rotterdam net gedaan :)

Als onderdeel van mijn 5k hardlooptraining gewoon tussendoor stukjes gewandeld.

Uiteindelijk 6,54km in 50min

*O* PR op 5km van 41:29

We komen er wel *O* *O*
Op anoniem
  zondag 24 maart 2024 @ 12:33:22 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212940422
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:19 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Ja @:boka
_O_
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212940429
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Evangelion het volgende:
Als je eenmaal loopt gaat het wel. Maar beginnen in dat schijtweer is wel echt minder -O-
Op anoniem
pi_212943557
Net weer binnen van de laatste echt lange training voor Rotterdam. 35,68 km en elke keer wanneer je bijna droog bent weer een bui op je kop. Conclusie het ging best lekker, misschien had Rotterdam beter vandaag geweest.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_212943615
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:56 schreef pipster het volgende:
Net weer binnen van de laatste echt lange training voor Rotterdam. 35,68 km en elke keer wanneer je bijna droog bent weer een bui op je kop. Conclusie het ging best lekker, misschien had Rotterdam beter vandaag geweest.
Met deze wind? Nee bedankt
pi_212945580
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:56 schreef pipster het volgende:
T was wel echt hondeweer -O-
Op anoniem
pi_212945654
Ik vond het vanochtend prima te doen, startte net na een grote bui op de survivalrun. In de beste 50% geëindigd bij de dames dus ik ben tevreden. De hindernissen waren wel glad met alle regen en modder :X

Vanmiddag met iemand meegefietst die op de recreatieve afstand liep (ik liep competitie) en die had het zwaar. Meer dan de helft van de dames op haar afstand heeft de hindernissen niet allemaal kunnen doen. Wat een slagveld :o Maar wel gezellig gehad, iedereen winegums gevoerd, beetje door het bos gecrost op een OV-fiets _O_
pi_212945659
Ben benieuwd hoe het @BOKA afgegaan is! _O_
pi_212946360
Ik deed vandaag 3k op de baan (vrij toegankelijk oefenwedstrijd voor de start van het competitieseizoen) en iets meer dan een uurtje daarna een 32k easy long run. :@

De 3k was wel leerzaam. De eerste keer dat ik een baanwedstrijd deed.
Ik had natuurlijk een heel ambitieus plan maar door de wind, snel ruim aan kop lopen en die 32k nog te gaan vond ik het wel best om gewoon relatief comfortabel uit te lopen. :@
Ook wel verkeken op de overschatting van pace door GPS horloge hier. Misschien moet ik voortaan toch maar zelfs laps gaan timen op de baan.
De start was ook leerzaam want ik was niet brutaal en werd dus door letterlijk iedereen afgesneden. :+
Wel gewonnen dus KEIHARD JUICHEN en mensen uitlachen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet veel last erna gelukkig maar wel weer van die klotewind. Als het nooit meer waait is het nog te veel.
pi_212946372
Jongons en meisjes die Rotterdam lopen, het is taper tijd. Er is NIKS meer aan te doen. :'( :'( help :'( :'(
Of doen jullie 2 weken.
pi_212946627
Tja ik ben eigenlijk ook wel een groot voorstander van het afschaffen van de wind. Al vind in het op de fiets erger. Maar afgelopen tijd kon je rennen in de wind, of in de regen of beiden. Wat is er mis met een lekker winterzonnetje?
  zondag 24 maart 2024 @ 20:45:11 #87
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212947067
Nou, dat was het tofste en verschrikkelijkste wat ik ooit heb gedaan.. 2 van mn 3 doelen gehaald: uitlopen en er (deels) van genieten. Alleen na 5 km was het al wel duidelijk dat ik mn streeftijd niet zou halen.
Direct bij de start een stevige hagelbui, daarna een stukje relaxed met soms zelfs wind mee. Maar door alle regen was het pad daarna 1 modderbende, dus het tempo ging er gelijk uit. Vervolgens op het strand wind schuin tegen.. gelukkig was het zand stevig en kon ik het grootste deel in een treintje lopen. Zelf nog 700 m op kop, dat was pittig. :D

Vanaf 25 km vond ik het al best zwaar worden, na 30 ging het door mn hoofd om te stoppen. Maarja, dat doe je niet, en uiteindelijk lukt het altijd wel om nog een kilometer te lopen. :P En bovendien was er toen veel wind mee.
Vanaf 45 km kreeg ik geen eten meer binnen, dus toen alleen nog maar energiedrink en cola. En op het einde regelmatig wandelen. Helemaal omdat er in de laatste 5 km nog twee klimmetjes zaten.

Direct na afloop dacht ik: dit nooit meer!
Maar nu denk ik, waarom niet? Misschien over twee jaar weer een poging op Texel, en tussendoor eens wat trailruns of een backyard ultra. :+

Ook een shoutout naar mn nieuwe regenjack (van Odlo). Teringduur, maar ik ben helemaal droog gebleven! Echt een van mn beste hardloop aankopen ooit!

En respect voor de vrijwilligers en meefietsers. _O_ Die hebben ook flink afgezien, aangezien de lopers zich nog warm konden lopen. Jammer dat die van mij ziek thuis moest blijven, maar de verzorging onderweg was fantastisch!
Nu douchen (waarom heb ik geen bad :'( ) en daarna mn benen omhoog.
pi_212947812
Uiteindelijk besloten omstandigheden voor mij dus werd het toch weer door het donker. Geen langzame duurloop want alsnog regen en dat ontneemt me dan wel de zin na afgelopen winter. Het was wel een lekker rondje en de motivatie komt er weer in. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212950421
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:45 schreef BOKA het volgende:
Nou, dat was het tofste en verschrikkelijkste wat ik ooit heb gedaan.. 2 van mn 3 doelen gehaald: uitlopen en er (deels) van genieten.
_O_ respect hoor, echt knap. Zeker met dit weer, dat helpt niet.
Op anoniem
pi_212950454
Ja hoor, en nu is het windstil met een zonnetje (boe!)
pi_212956418
Heel vet @BOKA!

Hier na een weekje niet lopen (want wintersport) weer 8km op de teller. Nu lekker verder en de komende 6 weken veel kms te maken en half mei weer een halve marathon te lopen.
  maandag 25 maart 2024 @ 18:02:34 #92
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_212956588
quote:
6s.gif Op maandag 25 maart 2024 08:58 schreef pipster het volgende:
Ja hoor, en nu is het windstil met een zonnetje (boe!)
Haha, typisch inderdaad.
Mn benen voelen nu overigens beter dan na een marathon. Kan zelfs opstaan zonder mn handen te gebruiken. :P
pi_212957554
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Jongons en meisjes die Rotterdam lopen, het is taper tijd. Er is NIKS meer aan te doen. :'( :'( help :'( :'(
Of doen jullie 2 weken.
Ik loop een halve marathon op die dag en doe deze week nog een long run en ga zondag nog even intervallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')