Als je eenmaal loopt gaat het wel. Maar beginnen in dat schijtweer is wel echt minderquote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Evangelion het volgende:
Straks 3k op de baan. Ik zit nu nog thuis en hoor onheilspellende harde windvlagen en regenbuien.
Met deze wind? Nee bedanktquote:Op zondag 24 maart 2024 15:56 schreef pipster het volgende:
Net weer binnen van de laatste echt lange training voor Rotterdam. 35,68 km en elke keer wanneer je bijna droog bent weer een bui op je kop. Conclusie het ging best lekker, misschien had Rotterdam beter vandaag geweest.
T was wel echt hondeweerquote:Op zondag 24 maart 2024 15:56 schreef pipster het volgende:
Net weer binnen van de laatste echt lange training voor Rotterdam. 35,68 km en elke keer wanneer je bijna droog bent weer een bui op je kop. Conclusie het ging best lekker, misschien had Rotterdam beter vandaag geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niet veel last erna gelukkig maar wel weer van die klotewind. Als het nooit meer waait is het nog te veel.
quote:Op zondag 24 maart 2024 20:45 schreef BOKA het volgende:
Nou, dat was het tofste en verschrikkelijkste wat ik ooit heb gedaan.. 2 van mn 3 doelen gehaald: uitlopen en er (deels) van genieten.
Haha, typisch inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:58 schreef pipster het volgende:
Ja hoor, en nu is het windstil met een zonnetje (boe!)
Ik loop een halve marathon op die dag en doe deze week nog een long run en ga zondag nog even intervallen.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Jongons en meisjes die Rotterdam lopen, het is taper tijd. Er is NIKS meer aan te doen.![]()
help
![]()
![]()
Of doen jullie 2 weken.
Afgelopen week stond 33 op de planning. Dat werd voor mij 24km. Ik ga echt door een hel deze voorbereiding, ben blij als het straks achter de rug is. Hopelijk met een medaille. Het is echt een mentale strijd tegen mezelfquote:Op zondag 24 maart 2024 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Jongons en meisjes die Rotterdam lopen, het is taper tijd. Er is NIKS meer aan te doen.![]()
help
![]()
![]()
Of doen jullie 2 weken.
Met jezelf hoop ik. Tegen jezelf klinkt wel heel zwaar.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Afgelopen week stond 33 op de planning. Dat werd voor mij 24km. Ik ga echt door een hel deze voorbereiding, ben blij als het straks achter de rug is. Hopelijk met een medaille. Het is echt een mentale strijd tegen mezelfm'n langste duurloop is 30km, dus het gaat echt heel pittig worden.
Komende zaterdag 25km, de zaterdag erop 18km en dan is 't zover.
Waarom is het zo'n hel?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Afgelopen week stond 33 op de planning. Dat werd voor mij 24km. Ik ga echt door een hel deze voorbereiding, ben blij als het straks achter de rug is. Hopelijk met een medaille. Het is echt een mentale strijd tegen mezelfm'n langste duurloop is 30km, dus het gaat echt heel pittig worden.
Komende zaterdag 25km, de zaterdag erop 18km en dan is 't zover.
Blessures, dacht ik.quote:
Wat een verhaalquote:Op zondag 24 maart 2024 20:45 schreef BOKA het volgende:
Nou, dat was het tofste en verschrikkelijkste wat ik ooit heb gedaan.. 2 van mn 3 doelen gehaald: uitlopen en er (deels) van genieten. Alleen na 5 km was het al wel duidelijk dat ik mn streeftijd niet zou halen.
Direct bij de start een stevige hagelbui, daarna een stukje relaxed met soms zelfs wind mee. Maar door alle regen was het pad daarna 1 modderbende, dus het tempo ging er gelijk uit. Vervolgens op het strand wind schuin tegen.. gelukkig was het zand stevig en kon ik het grootste deel in een treintje lopen. Zelf nog 700 m op kop, dat was pittig.
Vanaf 25 km vond ik het al best zwaar worden, na 30 ging het door mn hoofd om te stoppen. Maarja, dat doe je niet, en uiteindelijk lukt het altijd wel om nog een kilometer te lopen.En bovendien was er toen veel wind mee.
Vanaf 45 km kreeg ik geen eten meer binnen, dus toen alleen nog maar energiedrink en cola. En op het einde regelmatig wandelen. Helemaal omdat er in de laatste 5 km nog twee klimmetjes zaten.
Direct na afloop dacht ik: dit nooit meer!
Maar nu denk ik, waarom niet? Misschien over twee jaar weer een poging op Texel, en tussendoor eens wat trailruns of een backyard ultra.
Ook een shoutout naar mn nieuwe regenjack (van Odlo). Teringduur, maar ik ben helemaal droog gebleven! Echt een van mn beste hardloop aankopen ooit!
En respect voor de vrijwilligers en meefietsers.Die hebben ook flink afgezien, aangezien de lopers zich nog warm konden lopen. Jammer dat die van mij ziek thuis moest blijven, maar de verzorging onderweg was fantastisch!
Nu douchen (waarom heb ik geen bad) en daarna mn benen omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |