Nee er is geen enkele partij die dat wil. Dat zijn leugens van de PVV.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kan jij beter tegen al die lui zeggen die vanuit hun geloofje homo’s in elkaar meppen en Nederlandse vrouwen uitschelden voor hoer omdat zij een topje dragen.
Maar daar kijken linkse mensen niet naar. Want dat hoort zogenaamd bij de cultuur van die mensen. Een cultuur die niet relevant is in de westerse beschaafde wereld.
Er is zelfs een asielzoeker door andere ‘asielzoekers’ overgoten met kokend water omdat zij lesbisch zou zijn.
En dat soort mensen wil links heel graag in onze samenleving plaatsen, inclusief basisinkomen en woning.
Zonder tegenprestatie / integratie.
Ik snap heel goed dat de PVV dat soort mensen weg wilt hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee er is geen enkele partij die dat wil. Dat zijn leugens van de PVV.
Wat de PVV daarentegen wil dat is dat mensen in jouw situatie hier per definitie niet welkom zijn. Ga dan zelf ook weg.
Domme man. Of juist geniaal. De achterban zal het slikken als zoete koek.quote:Geert Wilders vindt het „staatsrechtelijk onjuist en ondemocratisch” dat hij geen premier wordt. Dat heeft hij donderdagochtend gezegd voor aanvang van een onderhoud met informateur Kim Putters, schrijven persbureau ANP en de NOS. De partijleider van de PVV, die afgelopen november de verkiezingen won, heeft op verzoek van de NSC en VVD een stap opzijgezet in de formatie en zegt zich daarbij neer te leggen.
De PVV wil nog veel meer mensen weg hebben. Eigenlijk willen ze gewoon iedere vluchteling weg hebben, inclusief jij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:51 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat de PVV dat soort mensen weg wilt hebben.
Als je zo goed geïntegreerd bent. Waarom vertel je dan zoveel dingen over onze politiek dit totaal niet kloppen?quote:Een verschil van mij ten opzichte van die andere mensen, is dat ik wel ben geïntegreerd.
Je hebt ideologie enkel vervangen door een andere totalitaire, feitenvrije ideologie waarmee je ons komt lastig vallen en onze samenleving wil verslechteren.quote:Ik heb de taal geleerd, afstand gedaan van mijn ideologie die nergens op slaat bij nader inzien en mee gaan doen in de Nederlandse maatschappij inclusief de cultuur die in dit land hoort.
Daar in tegen, zie jij juist dat de meeste asielzoekers zich helemaal niet aanpassen. Gewoon hun rare geloofje en cultuur willen behouden in dit land. Om vervolgens op de Nederlandse cultuur te gaan zitten zeiken.
We hebben wel Oekraïners nodig om personeelstekorten in vitale sectoren zoals de zorg en het openbaar vervoer tegen te gaan. Dus ik zie liever dat Oekraïners actief integreren in de samenleving, de taal leren en opgeleid worden tot bijvoorbeeld zorgmedewerker of buschauffeur.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:32 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die werken nog in de kassen bv, maar ook dat is natuurlijk treurig. Kost een hoop geld, levert onder aan de streep niets op en een groot deel van Oekraine is gewoon veilig. Dus opvang in eigen regio is hierin toch niet een hele gekke gedachte?
Er is geen stok tussen de deur te krijgen bij linksen héquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De PVV wil nog veel meer mensen weg hebben. Eigenlijk willen ze gewoon iedere vluchteling weg hebben, inclusief jij.
[..]
Als je zo goed geïntegreerd bent. Waarom vertel je dan zoveel dingen over onze politiek dit totaal niet kloppen?
Verder maakt het voor de PVV niet uit wat jij doet. Jij bent gewoon niet welkom volgens hun wensen.
[..]
Je hebt ideologie enkel vervangen door een andere totalitaire, feitenvrije ideologie waarmee je ons komt lastig vallen en onze samenleving wil verslechteren.
Ik ben niet links. Niet alles dat niet PVV is links. Weer zoiets waar je volstrekt niet op de hoogte blijkt te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Er is geen stok tussen de deur te krijgen bij linksen hé
-Je steunt de PVV, die plannen hebben die onze samenleving aanzienlijk verslechterenquote:En de samenleving verslechteren is zeker niet iets waar ik schuldig aan ben. Die beschuldiging zie ik overigens als een belediging. Iemand die gewoon belasting betaald. Elke dag netjes naar zijn werk gaat en zich aan de Nederlandse cultuur en gebruiken houdt.
Nee die vinden wij niet geweldig en we willen hier geen islamitische staat.quote:Maar de figuren die vinden dat zij homo’s in elkaar mogen trappen, Vrouwen op straat lastigvallen en de heledag overlast veroorzaken in Nederland vinden jullie helemaal geweldig![]()
Als jullie zo graag de islamisering van europa willen steunen: be my guest. Ik heb gewaarschuwd. Ik weet waar ik over praat. Ik kom er zelf vandaan, ben er niet voor niks weggegaan.
Nee dat wil ik niet en daarom wil ik dus absoluut niks van de PVV weten aangezien die hier ook een niet westerse ideologie en barbaarse praktijken willen invoeren.quote:Jullie willen jullie eigen cultuur zien verdwijnen ten gunste van een niet westerse ideologie en barbaarse praktijken.
Jij wil zelf een barbaarse cultuur invoeren hier. Namelijk de PVV-ideologie.quote:Straks kan ik weer gaan vluchten vanwege mijn geaardheid omdat jullie zo graag mensen in onze samenleving willen hebben die mensen zoals ik dood willen hebben.
Hoe kan jij nou zo’n plaat voor jouw gezicht hebben. Jij ziet het gewoon niet.
De enige oplossing is gedwongen integratie van die mensen. Niks barbaarse cultuur aanhouden in Nederland.
Daarom is het ook niet overdreven om dit fascisme te noemen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Janneke141 het volgende:
De goedkope retoriek van Wilders (en Trump, en andere populisten) werkt, of althans: het slaat aan en mensen trappen erin (zie boven en zie de verkiezingsuitslag). Maar op het moment dat wij binnen ons lesprogramma kinderen of jongeren willen leren hoe je onwaarheden kan herkennen in uitspraken, artikelen en opinies die wel waar lijken, of welke retorische trucs er bestaan om mensen om de tuin te leiden, dan doen we aan linkse indoctrinatie en moeten er meldpunten komen.
En moet het ook geen millimeter ruimte krijgen en er ook geen millimeter aan worden toegegeven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet overdreven om dit fascisme te noemen.
Jullie willen wel een islamitische staat. Jullie zijn tegen de enige partij die er wat tegen wilt doen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben niet links. Niet alles dat niet PVV is links. Weer zoiets waar je volstrekt niet op de hoogte blijkt te zijn.
[..]
-Je steunt de PVV, die plannen hebben die onze samenleving aanzienlijk verslechteren
-Je loopt leugens en desinformatie te verspreiden over de politiek.
Allemaal dingen waarmee je onze samenleving loopt te verslechteren.
[..]
Nee die vinden wij niet geweldig en we willen hier geen islamitische staat.
Met het verspreiden van dit soort leugens maak jij je ook weer schuldig aan het verslechteren van de samenleving.
[..]
Nee dat wil ik niet en daarom wil ik dus absoluut niks van de PVV weten aangezien die hier ook een niet westerse ideologie en barbaarse praktijken willen invoeren.
[..]
Jij wil zelf een barbaarse cultuur invoeren hier. Namelijk de PVV-ideologie.
Verder natuurlijk helemaal triest als je weer ergens anders meent zelf wel recht te hebben op asiel en die ander in dezelfde situatie niet.
Nee dat willen we niet. En geen enkele partij wil die staat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jullie willen wel een islamitische staat. Jullie zijn tegen de enige partij die er wat tegen wilt doen.
De PVV maakt geen onderscheid, want 0 asielzoekers. Dus je bent volgens hen niet welkom.quote:En verder moet jij echt jouw mond houden met jouw ‘mensen in de zelfde situatie’ hoe durf jij dat te beweren?!
De situatie waar ik in zat is toch wel even wat anders. Die mensen komen alleen maar hier naar toe omdat zij weten dat zij hier gratis geld gaan krijgen.
Dit wil ik niet in het land halen. Zoveelste leugen.quote:Anders zou jij niet de rare cultuur meenemen die hoort in het land waar jij vandaan komt. Dat is namelijk de reden dat zo’n land zo’n kut plek is.
Mijn eigen vader wilt mij dood zien omdat ik homo en afvallig ben. Waarom zou jij dat soort gevaarlijke mensen in jouw land willen halen?
En nog meer leugens dat wij graag terrorisme willen omdat we de PVV afwijzen.quote:Vergeten wat er met Theo van Gogh is gebeurd? Wie en met welke denkwijze zou dat nou weer gedaan zijn.
Zijn wij de tramaanslag in Utrecht vergeten?
En eigenlijk zeggen alle mensen die tegen Wilders zijn ‘ja dat soort dingen willen wij graag zien in Nederland’
Laten we het vooral zo houden dat niet elke populist het stempel fascisme opgelegd krijgt en in de gevangenis gesodemierd wordt. Goddank dat we in een land leven waar je ook gewoon goedkope retoriek mag spuwen zonder Staatsgoedkeuring zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:37 schreef Hexagon het volgende:
En moet het ook geen millimeter ruimte krijgen en er ook geen millimeter aan worden toegegeven.
Iedereen die fascisme verspreid moet vergelijkbaar met IS-strijders worden aangepakt.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef Pendule het volgende:
Vergeten wat er met Theo van Gogh is gebeurd? Wie en met welke denkwijze zou dat nou weer gedaan zijn.
Zijn wij de tramaanslag in Utrecht vergeten?
En eigenlijk zeggen alle mensen die tegen Wilders zijn ‘ja dat soort dingen willen wij graag zien in Nederland’
https://www.volkskrant.nl(...)gt-omtzigt~b431a563/quote:Omtzigt: Wilders had wél premier kunnen worden
Volgens Pieter Omtzigt had Geert Wilders wel premier kunnen worden van een minderheidskabinet van PVV, VVD en BBB. Zijn partij NSC zou bereid zijn geweest om een dergelijk kabinet als gedoger mogelijk te maken.
Omtzigt bestrijdt daarmee de lezing van Wilders die donderdag zei dat één partij zijn premierschap heeft tegengehouden. De PVV-leider noemde dat ‘ondemocratisch’, ‘unfair’ en ‘staatsrechtelijk onjuist’.
Mona heeft mij wel verrast met haar PVV corfee de afgelopen maanden. Ik dacht dat zij net zoals Pieter een transparante weg wou belanden in plaats van oude politiek.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:08 schreef Mrmime het volgende:
Remkes enMona, beiden liever niet. Mona zal wel een leuke ministerspost krijgen denk ik.
Het idee van Pieter is dat er geen oppositie is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:29 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ben wel enorm benieuwd hoe dit uit gaat pakken hoor. Straks is er bijvoorbeeld een extraparlementaire minister met het stikstofdossier onder zich. Die heeft dan te dealen met de echte rekenmodellen, met de echte uitspraken van de Raad van State etcetera. Kortom, met de werkelijkheid.
Daartegenover staan dan partijen als de BBB en de PVV die houden van een schijnwerkelijkheid waarin we lekker stikstof kunnen blijven uitstoten, lekker kunnen blijven bouwen en niemand de pijn hoeft te nemen. Zij verbinden zich niet aan een gedetailleerd regeerakkoord op stikstof en kunnen dus lekker aan die schijnwerkelijkheid vasthouden.
Bij wie moet die minister dan aankloppen om dingen in de werkelijkheid te regelen? De oppositie? Gaan die zich daarvoor lenen, zodat de populisten lekker kunnen blijven schreeuwen?
Niet op de PVV stemmen staat gelijk aan een islamstaat willen. Geen leugen. Geen enkele partij gaat wat aan dit probleem willen doen. Om de simpele reden dat zij dan als Pim Fortuyn eindigen. De enige die er wat aan wilt doen is Wilders en bekoopt dit al bijna met zijn leven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat willen we niet. En geen enkele partij wil die staat.
Weer twee leugens waarmee je de samenleving verziekt.
[..]
De PVV maakt geen onderscheid, want 0 asielzoekers. Dus je bent volgens hen niet welkom.
[..]
Dit wil ik niet in het land halen. Zoveelste leugen.
[..]
En nog meer leugens dat wij graag terrorisme willen omdat we de PVV afwijzen.
De radicale islam is kut. Maar de PVV is minstens zo kut en daarom wil ik die hier ook niet.
Dus ja je maakt je schuldig aan meerdere dingen die je anderen verwijt
-Je hangt een radicaal autoritair gedachtegoed aan en wilt dat onze samenleving opleggen
-Je bent niet op de hoogte van onze politiek
-Je maakt mensen verdacht met leugens en beschuldigingen
Nou ja. Iedereen ontkent die gebeurtenissen maar of zegt dat het ergens anders aan heeft gelegen dan aan de massa immigratie van personen met een verwerpelijk geloof en culturele achtergrond.quote:
Als immigratie werkelijk het enige is waar je je druk om maakt...quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:11 schreef Pendule het volgende:
Jij bent voor, of tegen Nederland. Voor is PVV tegen is links of elke andere kop in het zand stekende partij.
Het is een feit dat bij de verkiezingsoverwinning het geluid van links was: Wilders mag geen premier worden, dan is het land verloren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is zo'n gelul hè. Niet dat het wat uitmaakt, zijn vaste aanhang gelooft het toch wel.
Dat is zeker wel een leugen. Je beschuldigt iedere niet-PVV'er er nu van een islamstaat te willen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Niet op de PVV stemmen staat gelijk aan een islamstaat willen. Geen leugen. Geen enkele partij gaat wat aan dit probleem willen doen. Om de simpele reden dat zij dan als Pim Fortuyn eindigen. De enige die er wat aan wilt doen is Wilders en bekoopt dit al bijna met zijn leven.
We hebben geen puur linkse kabinetten gehad. Ik zou het geld van die inburgeringscursussen eens terugvragen als je zo slecht op de hoogte bent van hoe de politiek in elkaar zit.quote:PVV is niet autoritair. De PVV wil alleen maar de fouten herstellen waar linkse kabinetten in de jaren 60 en 70 mee zijn begonnen.
Inderdaad de PVV-ideologie hoort in landen als Rusland, Turkije of Venezuela. Vooral daar houden.quote:Nederland heeft zijn eigen cultuur, normen en waarden. Daar hoort geen vreemde verwerpelijke buitenlandse cultuur en ideologie bij.
Jij wilt hier een vreemde cultuur die een autoritaire, isolationistische staat wilt vestigen. Dat lijkt me wel een slag zorgelijker dan zwarte piet.quote:Het verdwijnen van zwarte piet is bijvoorbeeld een gevolg van het binnen halen van vreemde culturen en het toestaan van deze culturen in onze samenleving.
Ik heb geen hekel buitenlanders. Ik ben zelf een buitenlander.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als immigratie werkelijk het enige is waar je je druk om maakt...
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook voor een streng maar fair immigratiebeleid. Maar er zijn nog honderd andere thema's die ik belangrijk acht voor de toekomst van ons land. En op al die thema's hebben we he-le-maal niks aan de PVV.
Ik vergelijk stemmen op de PVV altijd met je huis in de fik steken omdat de koelkast kapot is. Je zet al onze normen en waarden en verworven rechten en vrijheden bij het grofvuil alleen omdat je een hekel aan buitenlanders hebt.
Het is positief en negatief. Premier Wilders was een schandvlek geweest die eeuwig in onze geschiedenisboeken had gestaan, dus ik ben blij dat ons dat, in ieder geval vooralsnog, bespaard blijft. Aan de andere kant biedt dit hem een kans om buiten schot te blijven als dit experiment een onvermijdelijke gigantische puinhoop wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef Gia het volgende:
Ja, wat willen jullie nou?? Moet hij premier worden of mag hij geen premier worden?
Wat hebben linkse partijen hiermee te maken? Er zitten 4 partijen om tafel bij de informateur, zij hebben besloten dat Wilders geen premier wordt, geen van allen links.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is een feit dat bij de verkiezingsoverwinning het geluid van links was: Wilders mag geen premier worden, dan is het land verloren.
En nu er gekozen gaat worden voor iemand anders is het linkse geluid: Bwoah, hij neemt geen verkiezingsverantwoordelijkheid!!
Ja, wat willen jullie nou?? Moet hij premier worden of mag hij geen premier worden?
Wat een boel complete achterlijkheid is dit zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Niet op de PVV stemmen staat gelijk aan een islamstaat willen. Geen leugen. Geen enkele partij gaat wat aan dit probleem willen doen. Om de simpele reden dat zij dan als Pim Fortuyn eindigen. De enige die er wat aan wilt doen is Wilders en bekoopt dit al bijna met zijn leven.
PVV is niet autoritair. De PVV wil alleen maar de fouten herstellen waar linkse kabinetten in de jaren 60 en 70 mee zijn begonnen.
Nederland heeft zijn eigen cultuur, normen en waarden. Daar hoort geen vreemde verwerpelijke buitenlandse cultuur en ideologie bij.
Jij bent voor, of tegen Nederland. Voor is PVV tegen is links of elke andere kop in het zand stekende partij.
Het verdwijnen van zwarte piet is bijvoorbeeld een gevolg van het binnen halen van vreemde culturen en het toestaan van deze culturen in onze samenleving.
Er zijn wel linkse kabinetten geweest. Neem als voorbeeld Den Uyl. Het begin van de ellende. De geschiedenislessen zijn mij wel bij gebleven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een leugen. Je beschuldigt iedere niet-PVV'er er nu van een islamstaat te willen.
Mensen die dit soort beweringen verspreiden zijn minstens zo schadelijk als die radicale islam aanhangers.
[..]
We hebben geen puur linkse kabinetten gehad. Ik zou het geld van die inburgeringscursussen eens terugvragen als je zo slecht op de hoogte bent van hoe de politiek in elkaar zit.
[..]
Inderdaad de PVV-ideologie hoort in landen als Rusland, Turkije of Venezuela. Vooral daar houden.
Ga daar maar lekker asiel aanvragen als je jezelf er wel welkom vind.
[..]
Jij wilt hier een vreemde cultuur die een autoritaire, isolationistische staat wilt vestigen. Dat lijkt me wel een slag zorgelijker dan zwarte piet.
En dan beweren dat anderen achterijke ideeen willen importeren hier.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een boel complete achterlijkheid is dit zeg.
Ga zelf ook maar terug dan. Jij bracht immers ook een bepaalde cultuur naar dit land aangezien je ergens anders vandaan komt volgens jouw definities.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Er zijn wel linkse kabinetten geweest. Neem als voorbeeld Den Uyl. Het begin van de ellende. De geschiedenislessen zijn mij wel bij gebleven.
Jij hoeft niet een goede kennis van politiek te hebben om te weten dat er op één partij na, niemand is die een probleem wilt aanpakken. Het is niet voor niks dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.
En er moet hier geen vreemde cultuur komen. Die horen hier niet. Dus wat jij nu aandraagt begrijp ik niet helemaal. Het is juist de bedoeling dat de Nederlandse cultuur inclusief gebruiken dominant blijft. En dat komt nu in gevaar.
Ooit gehoord van Minderheid / meerderheid.
Zij fokken als konijnen en meer kinderen als geïntegreerde mensen / Nederlanders
Als het straks een meerderheid wordt heb jij een groot probleem.
Er valt ook geen gesprek mee te voeren zeg. Wat kan je daar als weldenkend mens nou mee? Die gast hoort in een mentale inrichting.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dan beweren dat anderen achterijke ideeen willen importeren hier.
Ja, het fenomeen van de stok tussen de eigen spaken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Je moet Geert wel nageven dat ie de slachtofferrol toch telkens briljant weet uit te melken nu hem het premierschap is afgepakt
Ja natuurlijk. Want vrouwen mogen aanraken omdat zij schaars zijn gekleed en homos in elkaar slaan omdat dat een verwerpelijkheid is in een bepaalde cultuur is zeker heel normaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dan beweren dat anderen achterijke ideeen willen importeren hier.
Nergens wordt hier zulke daden goedgepraat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:39 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want vrouwen mogen aanraken omdat zij schaars zijn gekleed en homos in elkaar slaan omdat dat een verwerpelijkheid is in een bepaalde cultuur is zeker heel normaal.
Dit is wat ik dus bedoel met links. Alles maar goed willen praten. En nu beweren dat dat geen achterlijke ideeën zijn, maar een normaal westers land terug willen is dan opeens raar…
1. Was niet voluit linksquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Er zijn wel linkse kabinetten geweest. Neem als voorbeeld Den Uyl. Het begin van de ellende. De geschiedenislessen zijn mij wel bij gebleven.
Jazeker willen anderen het aanpakken. Alleen niet op de manier die Wilders wil omdat we hier niet de ene achterlijke totalitaire ideologie willen inruilen voor de andere.quote:Jij hoeft niet een goede kennis van politiek te hebben om te weten dat er op één partij na, niemand is die een probleem wilt aanpakken. Het is niet voor niks dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.
De PVV is momenteel het grootste gevaar voor onze cultuur. Jij wilt die vreemde cultuur uit Rusland hier importeren.quote:En er moet hier geen vreemde cultuur komen. Die horen hier niet. Dus wat jij nu aandraagt begrijp ik niet helemaal. Het is juist de bedoeling dat de Nederlandse cultuur inclusief gebruiken dominant blijft. En dat komt nu in gevaar.
De cijfers spreken tegen dat die meerderheid er ooit komt.quote:Ooit gehoord van Minderheid / meerderheid.
Zij fokken als konijnen en meer kinderen als geïntegreerde mensen / Nederlanders
Als het straks een meerderheid wordt heb jij een groot probleem.
Ik heb helemaal geen cultuur meegebracht. Ik volg de Nederlandse cultuur.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga zelf ook maar terug dan. Jij bracht immers ook een bepaalde cultuur naar dit land aangezien je ergens anders vandaan komt volgens jouw definities.
Stop met je achterlijke frames. Echt walgelijk wat je hier allemaal schrijft. Walgelijk hoe je mensen massaal in een hokje stopt.
Maar waarom blijven jullie er dan achter staan dat dit soort gedachtegoed wordt geïmporteerd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nergens wordt hier zulke daden goedgepraat.
Rot op met je idioterie
De politiek uit Rusland hier willen importeren is hier ook niet normaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:39 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want vrouwen mogen aanraken omdat zij schaars zijn gekleed en homos in elkaar slaan omdat dat een verwerpelijkheid is in een bepaalde cultuur is zeker heel normaal.
Het is altijd de schuld van links.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat hebben linkse partijen hiermee te maken? Er zitten 4 partijen om tafel bij de informateur, zij hebben besloten dat Wilders geen premier wordt, geen van allen links.
Verdraagzaamheid. Tolerantie. Iedereen in z'n waarde laten. Ook fundamenten van de Nederlandse cultuur.quote:
De PVV wil een algehele asielstop. Dient die ook te gelden voor LHBTQ vluchtelingen die hun leven niet zeker zijn in die bepaalde culturen? Die mensen moeten we volgens jou ook de deur wijzen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:39 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dit is wat ik dus bedoel met links. Alles maar goed willen praten. En nu beweren dat dat geen achterlijke ideeën zijn, maar een normaal westers land terug willen is dan opeens raar…
Gastvrijheid. Tolerantie tot op zekere hoogte. Nederlanders zijn gastvrij tot jij aan hun cultuur gaat zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verdraagzaamheid. Tolerantie. Iedereen in z'n waarde laten. Ook fundamenten van de Nederlandse cultuur.
Maar die komen hier niet. Want voordat zij de kans krijgen om asiel aan te vragen zijn zij al in elkaar gemept of weggepest door de rest van de ‘asielzoekers’quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:48 schreef probeer het volgende:
[..]
De PVV wil een algehele asielstop. Dient die ook te gelden voor LHBTQ vluchtelingen die hun leven niet zeker zijn in die bepaalde culturen? Die mensen moeten we volgens jou ook de deur wijzen?
Huh? Dus je stelt dat LHBTQ vluchtelingen hier niet komen, en draagt vervolgens een voorbeeld aan van een lesbische vrouw in een asielzoekerscentrum in Nederland?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Maar die komen hier niet. Want voordat zij de kans krijgen om asiel aan te vragen zijn zij al in elkaar gemept of weggepest door de rest van de ‘asielzoekers’
Lees het nieuws maar eens. Wat mij is bij gebleven is het verhaal over een lesbische asielzoekster die is overgoten met kokend water door een andere asielzoeker vanwege naar geaardheid. Alle alarmbellen moeten dan toch gaan rinkelen bij een COA bijvoorbeeld. Maar nee de dader mag gewoon lekker blijven in plaats van enkeltje terug.
Zij komen hier niet meer nee. Die worden wel gewaarschuwd door de rest van de gemeenschap.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Huh? Dus je stelt dat LHBTQ vluchtelingen hier niet komen, en draagt vervolgens een voorbeeld aan van een lesbische vrouw in een asielzoekerscentrum in Nederland?
Dus volgens jou zitten er nul LHBTQ mensen in de asielprocedure?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zij komen hier niet meer nee. Die worden wel gewaarschuwd door de rest van de gemeenschap.
Het artikel hieronder zegt alweer genoeg.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)door-landgenoten-azc
Wat mij betreft zijn echte vluchtelingen welkom. Zoals ik al eerder had aangegeven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord. Moeten LHBTQ vluchtelingen hier asiel kunnen krijgen? Of toch liever een algehele asielstop zoals de PVV wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |