Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Altijd, jwtquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
En nog even nvoor vorige naamtopic @:justink
![]()
![]()
de ontbijt talkshow hort ook bij bbb brasil globo daar moeten
ze volgende dag henn als zij uit de huis gaan![]()
![]()
De winst is m'n doelquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoeveel puntjes is je doel?![]()
450 miljoen miljardquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoeveel puntjes is je doel?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spaar liever euro's dan puntjes![]()
mooi om te horenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:20 schreef Shii het volgende:
@:hemarookworst ik weet niet of ik het al had gezegd, maar het PaasIJ was erg lekker.Ik vond nu ook het Gouden IJ in het schap, ik lees dat het een najaarsbiertje is trouwens, maar had het nog niet eerder gezien. Die is ook erg lekker.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als ik voor iedere euro die ik had een puntje zou krijgen zou ik makkelijk de komende 100.000.000.000 seizoenen winnen met iedere maand 100.000.000 keer het aantal puntjes van de rest gecombineerdquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik spaar liever euro's dan puntjes
Sja jammer dat het niet andersom isquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik voor iedere euro die ik had een puntje zou krijgen zou ik makkelijk de komende 100.000.000.000 seizoenen winnen met iedere maand 100.000.000 keer het aantal puntjes van de rest gecombineerd![]()
![]()
Mario welquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja jammer dat het niet andersom isUw ADH vitamine Worst
PoepzooiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Weg?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Jammer dat @:Harrie weg is.
Het ga je goed makker!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zie je dan niet m streepje door iemand zijn naam?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn maakte SwJ dus geen grapje over die permban?♡♡♡♡![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie je dan niet m streepje door iemand zijn naam?
Maar als dit: @Mazikeen niet werkt dan is er wel wat aan de hand.![]()
Dan ben je op anoniem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als dit: @:Mazikeen niet werkt dan is er wel wat aan de hand.♡♡♡♡![]()
kijk wat paginas terug dan zie je dat alle reacties van mazikeen zijn veranderd naar anoniemquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als dit: @:Mazikeen niet werkt dan is er wel wat aan de hand.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Achja, ik zit aan het iedere maand weer mijn tranen weg te vegen met briefjes van 200 euroquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja jammer dat het niet andersom is
Dit is vrijwillig toch?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:32 schreef Paul het volgende:
[..]
kijk wat paginas terug dan zie je dat alle reacties van mazikeen zijn veranderd naar anoniem
Wat jammer. Mazikeen het was gezellig. Het ga je goed!![]()
![]()
Mazikeen als je meeleest, we zullen je nooit vergeten
Succes in Tenerife enzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja jammer dat je weg bent Mazikeen, wie weet zien we je weer een keerquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is vrijwillig toch?
Wat jammer. Mazikeen het wat gezellig. Het ga je goed!
♡♡♡♡![]()
Ze deelt het resultaat vast wel in de poepgroep als ze klaar is.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En morgen helemaalquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
Mooie dag vandaag![]()
Eindelijk zonder winterjas![]()
![]()
Ja.quote:
En toen weer wel. Maar toen was ik alweer thuisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Chipjes tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vanavond kabeljauw, venkel en sinasappelTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekkerquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vanavond kabeljauw, venkel en sinasappel
Maar ik ben doodmoe..♡♡♡♡![]()
Ik heb net gebakken krieltjes en een slavink opz en een zakje chips.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dubbele plasstraalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze deelt het resultaat vast wel in de poepgroep als ze klaar is.wtf welke groep?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze deelt het resultaat vast wel in de poepgroep als ze klaar is.![]()
![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ff fietsenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jamjamquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb net gebakken krieltjes en een slavink opz en een zakje chips.♡♡♡♡![]()
Ga ik een dutje doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bolk bolk bolk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik steun deze motiequote:Op woensdag 13 maart 2024 16:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Moet toch 's swj inhalen[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Het voelt wel als 100 jaar jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:08 schreef Paul het volgende:
[..]??????? allemaal mensen gaan weg en @:huppelmuts komt terug na 100 jaar hallo
![]()
Hallo Paultjuhhhh![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
in welk topic zat jij vroeger ookalweer altijd of zaten we in verschilende topics in onzquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voelt wel als 100 jaar ja![]()
Hallo Paultjuhhhh![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Paul het volgende:
Kwam deze topic tegen toen ik keek bij @:huppelmuts topics
ONZ / Sollicitatie ONZ modquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:09 schreef SwJ het volgende:
Ach, je blijft het tenminste proberen.
Vooral niet opgeven. Ook jij hebt vast wel kwaliteiten. Je bent een 'speciaal' persoon.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ONZ SC, als die er niet was maakten we er gewoon 1quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
in welk topic zat jij vroeger ookalweer altijd of zaten we in verschilende topics in onz![]()
FOKradio.
GoedemorgentopicIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahh joh niet doen joh.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Paul het volgende:
Kwam deze topic tegen toen ik keek bij @:huppelmuts topics
ONZ / Sollicitatie ONZ mod
Zoveel bagger
[b]AirwiN schreef [/b]
ohja ik heb ook tijdje goedemorgentopics gemaakt hihiquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ SC, als die er niet was maakten we er gewoon 1![]()
FOKradio.
GoedemorgentopicWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent iig consistent in je berichtgevingquote:
Paul is dan ook consistent met zn act/infantiliteit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je bent iig consistent in je berichtgevingF.K.A. SuperwormJim![]()
Ben jij nog steeds zo grappig als vroegah? Of inmiddels veranderd in een ouwe azijnzeiker?quote:![]()
Grapje toch, hoi SWJ
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief doen tegen SwJ.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo grappig als vroegah? Of inmiddels veranderd in een ouwe azijnzeiker?![]()
Grapje toch, hoi SWJ
Dit is de Liefde voor Limburg SC
Jij hebt vooral een tijdlang iedereen op FOK! tot op het bot toe geïrriteerd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:14 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja ik heb ook tijdje goedemorgentopics gemaakt hihi
Een talent op zich
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo grappig als vroegah? Of inmiddels veranderd in een ouwe azijnzeiker?![]()
Grapje toch, hoi SWJ
F.K.A. SuperwormJim![]()
Wat is er met Friesland?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar houden we ook van, just in case.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee ik heet JustinKquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar houden we ook van, just in case.![]()
Justin_case was een tijdelijke naam van Haags/haags_kwartiertjequote:Op woensdag 13 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik dacht 4 jaar geleden dat het wel een leuk idee was om naar Friesland te verhuizen. 4 Dagen nadat ik de sleutel van mn huisje kreeg brak de pandemie uit. Begin van het eind dus. Start van de apocalypse dit dat alles
[b]AirwiN schreef [/b]
Die man is dan ook echt overal.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Justin_case was een tijdelijke naam van Haags/haags_kwartiertje
Er is gedacht dat ik haags was. En mercedes.
Same herequote:Op woensdag 13 maart 2024 16:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die man is dan ook echt overal.
Er is gedacht dat ik haags was. En mercedes.![]()
Ik dacht dat justink een clone van Haags was. Maar Haags is niet zo origineelquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die man is dan ook echt overal.
Er is gedacht dat ik haags was. En mercedes.![]()
![]()
Tel haags niet uit hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat justink een clone van Haags was. Maar Haags is niet zo origineelmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Whehequote:Op woensdag 13 maart 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat justink een clone van Haags was. Maar Haags is niet zo origineel![]()
![]()
![]()
Even kijken of de Lentebokken mij een lentegevoel kunnen opwekkenUw ADH vitamine Worst
Je bent zelf dikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat een combo-knaller. Ik vind de rode smileys het dikst.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:38 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Dat hamstertopic was leuk jaquote:![]()
Maar jij moest er weer iets naars van maken
[b]AirwiN schreef [/b]
DTS is wel tegenwoordig voornamelijk smilies postenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hamstertopic was leuk ja![]()
Maar jij moest er weer iets naars van makenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik zei bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:
I'm surrounded by morons!
Jaquote:I'm surrounded by morons!
Bolk op man³
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En op vrouw3quote:I'm surrounded by morons!
quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Huh?quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:57 schreef Paul het volgende:
IK KRIJG EEN HOROSCOOP VAN @:SPEEDFIGHT !!!!!!!!!!!![]()
♡♡♡♡![]()
@Speedfight kan handlezen/kaartenleggen/horoscopen fabricerenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speedfight kan handlezen/kaartenleggen/horoscopen fabriceren
Zou tof zijn om daarover weer eens n topic te zien @Speedfight
♡♡♡♡![]()
Haha ja ik zal binnenkort weer eens wat kaarten leggen, lang geledenquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Zou tof zijn om daarover weer eens n topic te zien @:speedfight
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Virituele hand?quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speedfight kan handlezen/kaartenleggen/horoscopen fabriceren![]()
Whoopwhoopquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha ja ik zal binnenkort weer eens wat kaarten leggen, lang geleden♡♡♡♡![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:07 schreef mario390 het volgende:
niet 1 punt kreg ik
hutsch me toch de rug
naar beneden♡♡♡♡![]()
Heel leukquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja je mag je hand zelf natekenen op Skribbl![]()
Dat was leuk! Gaan we dat niet weer eens doen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja je mag je hand zelf natekenen op SkribblSo rest assured I have the key to every opening
scoooooooooooopquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha ja ik zal binnenkort weer eens wat kaarten leggen, lang geledenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik was daar goed in hequote:Op woensdag 13 maart 2024 17:08 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dat was leuk! Gaan we dat niet weer eens doen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, ik vond dat best leuk, die legging vorig jaar met Valentijnsdag, kan me herinneren dat het nog best wel klopte.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Haha ja ik zal binnenkort weer eens wat kaarten leggen, lang geleden
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Jaa jij bent een tekentalentje!quote:So rest assured I have the key to every opening
hou op met klagen, werkt niet, helpt niet en je wordt er niet gelukkig vanquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:07 schreef mario390 het volgende:
niet 1 punt kreg ik
hutsch me toch de rug
naar benedenUw ADH vitamine Worst
Mario zn hobby is klagen <3quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hou op met klagen, werkt niet, helpt niet en je wordt er niet gelukkig vanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja dat wilden we en kwam er niet vanquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:08 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dat was leuk! Gaan we dat niet weer eens doen?
Toch binnenkort doen idd! Ff denken wanneer♡♡♡♡![]()
Cool!quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat wilden we en kwam er niet van
Toch binnenkort doen idd! Ff denken wanneerSo rest assured I have the key to every opening
Lief! Ik vond t ook wel leuk om te doen, alleen zoveel werkquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat best leuk, die legging vorig jaar met Valentijnsdag, kan me herinneren dat het nog best wel klopte.
So rest assured I have the key to every opening
heb je geen glazen bol waar je wat voorspellingen in kan doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:14 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Lief! Ik vond t ook wel leuk om te doen, alleen zoveel werkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik kom even puntjes scoren in de strijd om plaats 38. Niet holken.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Geen honger?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:25 schreef HappyCharly het volgende:
Hc:
Koud
Dorst
Geen honger
Moe
Checkcheckdubbelcheck![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
* Homijn heeft meer punten nodig
Een stuk of wat, zodat ik op koers lig voor plek 38
![]()
![]()
jij weer stoer doen op de fokquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef bondage het volgende:
En even later nog iets anders vaarvan het resultaat in de sex sc staat. Overigens niet meer voor heel lang
jij heb niet sex omdat chicks jou niet hoef jij viese werklose junk
lkkr chicks ik heb mooi spieren :)![]()
Bondage heeft veel verstand van apps en jij van absquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef Kas.Bircok het volgende:
[..]
jij weer stoer doen op de fok
jij heb niet sex omdat chicks jou niet hoef jij viese werklose junk
?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bondage heeft veel verstand van apps en jij van abslkkr chicks ik heb mooi spieren :)![]()
44eIk kom later wel terug. De strijd is nog niet gestreden.
![]()
En weer een lol kloonquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef Kas.Bircok het volgende:
[..]
jij weer stoer doen op de fok
jij heb niet sex omdat chicks jou niet hoef jij viese werklose junkHet houdt FOK! levendig
![]()
En wat voor een iemandquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
En weer een lol kloonHet houdt FOK! levendig
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:40 schreef Homijn het volgende:
44eIk kom later wel terug. De strijd is nog niet gestreden.
![]()
![]()
Ben je nou expres letters uit scheldwoorden aan het weglaten?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef Kas.Bircok het volgende:
[..]
doe jij zelf dat vertel jij skkl
♡♡♡♡![]()
Matig. Beter kun je dat aan je vader de diplomaat overlatenquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef Kas.Bircok het volgende:
[..]
doe jij zelf dat vertel jij skkl![]()
Als ik jouw vader was, dan zou ik je terug naar school sturen om te leren schrijven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:50 schreef Kas.Bircok het volgende:
[..]
mij vader is dipolmaat ja en ik ben onsgenbaar daar om
jij moet gwn je viese bek hou![]()
Uhu"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
Tjonge..
Wie heeft Mazikeen en Harrie ingeruild voor deze act?
Vraag je geld terug
Ik niet"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Moequote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En mijn handen raken nog naar chloor, had de douche muur schoongemaakt met van dat schimmelspul"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bleh... ff goed wassen dan maarquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
En mijn handen raken nog naar chloor, had de douche muur schoongemaakt met van dat schimmelspul![]()
![]()
Al gedaan en met afwasmiddelquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ach zal morgen wel weg zijnquote:
Hoezo weg?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Jammer dat @:Harrie weg is.
Het ga je goed makker!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: