ONZ SC, als die er niet was maakten we er gewoon 1quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
in welk topic zat jij vroeger ookalweer altijd of zaten we in verschilende topics in onz
Ahh joh niet doen joh.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:12 schreef Paul het volgende:
Kwam deze topic tegen toen ik keek bij @:huppelmuts topics
ONZ / Sollicitatie ONZ mod
ohja ik heb ook tijdje goedemorgentopics gemaakt hihiquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ SC, als die er niet was maakten we er gewoon 1![]()
FOKradio.
Goedemorgentopic
Je bent iig consistent in je berichtgevingquote:
Paul is dan ook consistent met zn act/infantiliteit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je bent iig consistent in je berichtgeving
Ben jij nog steeds zo grappig als vroegah? Of inmiddels veranderd in een ouwe azijnzeiker?quote:
Lief doen tegen SwJ.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo grappig als vroegah? Of inmiddels veranderd in een ouwe azijnzeiker?![]()
Grapje toch, hoi SWJ
Jij hebt vooral een tijdlang iedereen op FOK! tot op het bot toe geïrriteerd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:14 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja ik heb ook tijdje goedemorgentopics gemaakt hihi
quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo grappig als vroegah? Of inmiddels veranderd in een ouwe azijnzeiker?![]()
Grapje toch, hoi SWJ
Wat is er met Friesland?quote:
Daar houden we ook van, just in case.quote:
Nee ik heet JustinKquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar houden we ook van, just in case.
Justin_case was een tijdelijke naam van Haags/haags_kwartiertjequote:Op woensdag 13 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die man is dan ook echt overal.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Justin_case was een tijdelijke naam van Haags/haags_kwartiertje
Same herequote:Op woensdag 13 maart 2024 16:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die man is dan ook echt overal.
Er is gedacht dat ik haags was. En mercedes.
Ik dacht dat justink een clone van Haags was. Maar Haags is niet zo origineelquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die man is dan ook echt overal.
Er is gedacht dat ik haags was. En mercedes.
Tel haags niet uit hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat justink een clone van Haags was. Maar Haags is niet zo origineel
Whehequote:Op woensdag 13 maart 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat justink een clone van Haags was. Maar Haags is niet zo origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |