Ik weet niet wat hij precies zegt, maar qua song zijn er wel gelijkenissen met shalalie natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:01 schreef Rebel- het volgende:
Vind dat Joost opvallende referenties aan Sieneke dropt. Eerst bij Lubach, daarna bij WiWi.
Zal toch niet echt in de act eraan gaan refereren...?
Spaans weet ik niet, ik ken wel dezequote:Op donderdag 14 maart 2024 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Nu al een paar keer iets gelezen over een Spaanse video waarin de clip wordt uitgediept. Vraagje. Heeft iemand een link daarvan voor mij? Die video heb ik helemaal gemist namelijk
Post 131 van dit topic!quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Nu al een paar keer iets gelezen over een Spaanse video waarin de clip wordt uitgediept. Vraagje. Heeft iemand een link daarvan voor mij? Die video heb ik helemaal gemist namelijk
Och, jij wist iig zeker dat het over die video ging.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:27 schreef Greys het volgende:
Ach weer spuit 11.
My middel name inmiddels.
Ze heeft ook een Spaans youtubekanaal:quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, jij wist iig zeker dat het over die video ging.
Ik twijfelde nog vanwege dat Spaanse, omdat volgens haar youtube info zij in Amsterdam zit.![]()
Kan ze nog steeds Spaans zijn natuurlijk.![]()
Ah ok, die heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft ook een Spaans youtubekanaal:
https://youtube.com/@:JuliasEditSuiteES?si=IbyvmM6lt_prtR5J
William zei in een eerder interview tegen Joost "shalalie shalala honey" (zie hieronder in de spoiler op 5:59) en in het laatste interview zei Joost dat als grapje tegen William terug. Meer dan dat is het niet, denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:01 schreef Rebel- het volgende:
Vind dat Joost opvallende referenties aan Sieneke dropt. Eerst bij Lubach, daarna bij WiWi.
Zal toch niet echt in de act eraan gaan refereren...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de cijfers schieten omhoog in de odds-rij.quote:
Waarschijnlijk wordt er in Griekenland gewoon even een bak geld tegenaan gegooid om haar naar boven te krijgen.quote:
Het is daar ook een nummer 1 hit, niet zo raar dat het stijgt. Maar dit is wel een redelijke zwieper ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er in Griekenland gewoon even een bak geld tegenaan gegooid om haar naar boven te krijgen.
Jammer dat wij dat niet kunnen.
Op My Scoreboard staat het ook gewoon 6e en ik heb het als één na laatste want ik kan er niet langer dan 25 sec naar luisteren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is daar ook een nummer 1 hit, niet zo raar dat het stijgt. Maar dit is wel een redelijke zwieper ja.
Voor mij had ik 3-5 keer luisteren nodig voordat ik het waardeerde, een beetje net als veel mensen met Joost hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Op My Scoreboard staat het ook gewoon 6e en ik heb het als één na laatste want ik kan er niet langer dan 25 sec naar luisteren.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
Als wij al twijfelen wat de jury van Europapa vindt, dan lijkt me dan voor Griekenland al helemaal een probleem.
Je kan daar toch op je eigen inzending stemmen? Dat is toch volledig betekenisloos. Net als die odds zijn, als je als Nederlander er niet eens op kunt wedden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Op My Scoreboard staat het ook gewoon 6e en ik heb het als één na laatste want ik kan er niet langer dan 25 sec naar luisteren.
Dat is ook zo hoor. Maar de meeste reaction video's over Griekenland zijn ook veel jubelender dan ik dacht haha.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je kan daar toch op je eigen inzending stemmen? Dat is toch volledig betekenisloos. Net als die odds zijn, als je als Nederlander er niet eens op kunt wedden.
Er valt niks te filmen want het is no phones.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:16 schreef Zigsky het volgende:
Ik verwacht later wel een heerlijk verslag van @:cee , hoor. Heel benieuwd.
Oh en een editje: vergeet niet je gezicht te filmen mochten er ineens krumpers verschijnen als hij het lied doet.
Is Joost gek op Zlatan of geheel zomaar deze shirts?quote:
I know, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ze een pen bij zich heeft waar een cameraatje in zit. Het gaat mij om haar gezicht, Greys, niet om het optredenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt niks te filmen want het is no phones.
Volgens mij zijn ze nogal streng daar met locked cases waar alles in moet maar wie weet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Zigsky het volgende:
[..]
I know, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ze een pen bij zich heeft waar een cameraatje in zit. Het gaat mij om haar gezicht, Greys, niet om het optreden.
Ik snap er ook meestal niks van als mensen vrijwel het hele concert lopen te filmen, geniet er gewoon dan vanquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nogal streng daar met locked cases waar alles in moet maar wie weet.
Ik hoop dat ze juist lekker éxtra geniet zonder telefoon en zonder filmen enzo om alles in zich op te nemen.![]()
(Maar ik ben sowieso van mening dat eigenlijk elk concert van wie dan ook No Phones zou moeten zijn voor de beleving en zodat artiesten niet meer naar duizenden telefoons hoeven kijken.)
Het is aan de ene kant wel fijn dat je soms een opname kunt zien van bv. een nieuw nummer van een artiest. Maar als je dan bij zo'n optreden staat en je staat naar een zee van telefoons te kijken, denk je ook wel: hallo, je hoeft het niet op te nemen, je bent er zelf bij!quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nogal streng daar met locked cases waar alles in moet maar wie weet.
Ik hoop dat ze juist lekker éxtra geniet zonder telefoon en zonder filmen enzo om alles in zich op te nemen.![]()
(Maar ik ben sowieso van mening dat eigenlijk elk concert van wie dan ook No Phones zou moeten zijn voor de beleving en zodat artiesten niet meer naar duizenden telefoons hoeven kijken.)
Meteen goede les voor iedereen die altijd zeurt over dat ze tickets op naam moeten zetten etc.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:09 schreef Greys het volgende:
Het in beslag nemen van de telefoons duurt kennelijk langer dan ingeschat door de locatie. 😅 Hopelijk wacht Joost tot iedereen binnen is, lijkt me wel!
[ x ]
Werkt bij het Eurovisie Songfestival prima elk jaar. En dat zijn me nogal wat bezoekers.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meteen goede les voor iedereen die altijd zeurt over dat ze tickets op naam moeten zetten etc.
Werkt/kan gewoon niet met honderden/duizenden die naar show willen.
Ach joh, maak je niet druk. Wat je nu straks gaat zien is dat Joost heerlijk op publiek in kan spelen. Dat vinden "de mensen" waarschijnlijk wel mooi en positief. Pas bij de repetities kunnen we echt wat over staging zeggen. Bij S10 vonden we ook van alles van dat optreden bij Matthijs gaat door, maar dat had zo veel meer staging dat de staging op het ESF juist weer tegenviel. Dat zouden we ook niet meer moeten willenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:21 schreef Greys het volgende:
Vraag me af of hij het dan morgen ook doet, want dan komt het internet dus vol filmpjes van een live Europapa zonder staging of dansers.
Ergens hoop ik dat de eerste opname van de live versie er eentje is mét enige staging. Bv bij Eurovision in Concert.
Zie nog geen filmpjes van Europapa van vanavond op X! Dus het lijkt erop dat het no phones beleid keurig is opgevolgd!
Dat er noui niemand stiekem heeft gefilmdquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:21 schreef Greys het volgende:
Zie nog geen filmpjes van Europapa van vanavond op X! Dus het lijkt erop dat het no phones beleid keurig is opgevolgd!
Ik maak me niet druk. Het is een wens, iets dat ik hoop. Meer niet.quote:
Ik heb gewoon liever een goede professionele opname als eerste live voor mensen om te beoordelen dan een brak telefoonfilmpje! En misschien met een beetje mooie achtergrond zoals bij EIC.quote:Wat je nu straks gaat zien is dat Joost heerlijk op publiek in kan spelen. Dat vinden "de mensen" waarschijnlijk wel mooi en positief. Pas bij de repetities kunnen we echt wat over staging zeggen. Bij S10 vonden we ook van alles van dat optreden bij Matthijs gaat door, maar dat had zo veel meer staging dat de staging op het ESF juist weer tegenviel. Dat zouden we ook niet meer moeten willen
Liever telefoontjes dan mensen die alleen maar lopen te praten met elkaar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Best erg eigenlijk dat het inderdaad vaak of het één of het ander is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever telefoontjes dan mensen die alleen maar lopen te praten met elkaar.
Minder dan een miljoen! We zijn gedoemd!quote:
Ja! Daar ben ik echt enorm blij mee. Om het Mia Dion Spanje gedoe te voorkomen. Heel slim.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:20 schreef Em31 het volgende:
Wel slim hoor, om eerste keer live zelf te filmen en het meteen goed te doen (gok ik).
Zou gaaf zijn, maar wel een uitdaging om iedereen straks mee te krijgen danquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
Misschien is dat wel z'n speciale troef voor Malmö. Een moshpit
Ik sta eerste rij daar dus ik zie de memo wel verschijnenquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
Tijdens een van de eerste interviews zei hij al dat hij daar wel op hoopt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:33 schreef blackswangreen het volgende:
Crowdsurfende Joost in Malmö haha. Krijg je als publiek straks die punt van die schouder in je oog.quote:
Weet niet waar die journalist dat op baseert, het lijkt me eerder dat ze gewoon een live video gaan uitbrengen.quote:Een uur later vroeg Klein zijn jeugdige publiek om een bijzondere moshpit te vormen. ,,Ik wil jullie vragen mij niet aan te raken’’, verraadde hij zijn bedoelingen. Klein wilde een grote cirkel mensen om zich heen en liet meerdere camera’s filmen hoe hij Europapa bracht tussen zijn fans. ,,Ik wil een soort videoclip maken’’, zei Klein, die daarmee ongetwijfeld wél een stukje van zijn act prijsgaf. Vrijwel zeker gaat hij deze beelden gebruiken in zijn act voor Malmö.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Crowdsurfende Joost in Malmö haha. Krijg je als publiek straks die punt van die schouder in je oog.
Blijft sneu dat die jongen zo jong is overledenquote:Op donderdag 14 maart 2024 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
De gitarist van AWS mocht ook even in het publiek springen, al stonden er wel mensen van de organisatie om hem op te vangen en vrij snel weer terug op het podium te krijgen buiten beeld.
Zo oneerlijk inderdaad, net als zijn vader jong gestorven aan kanker.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft sneu dat die jongen zo jong is overleden
Dat lijkt me niet, dan hoeft het toch niet Europapa te zijn. Kan bij elk random nummer. Je hoort het immers niet tijdens die postcard.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:54 schreef Greys het volgende:
Kal denkt dat het voor de postcard is.
[ x ]
Geen idee hoor, hij denkt het. Het zóu kunnen (als ze gewoon geluidloze beelden van een live concert nodig hadden voor de postcard en ze misschien de beste 'wilde' crowdbeelden dachten te kunnen opnemen met Europapa) maar als ik er geld op in zou moeten zetten zou ik denken dat ze idd gewoon een live video zelf maken om alles zelf in de hand te hebben op dat vlak.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dan hoeft het toch niet Europapa te zijn. Kan bij elk random nummer. Je hoort het immers niet tijdens die postcard.
Ja hoor, zeker als er iemand live mee heeft geregisseerdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:19 schreef Greys het volgende:
Dan vermoed ik dat die video misschien dan morgen overdag al uitkomt want morgenavond is er weer een concert maar dan mét telefoons.
Zouden ze dat kunnen halen als er iemand even een hele nacht doorwerkt met editten?
Het was fantastisch, wat een bak energie en charisma heeft Joost. Hij knalde er meteen in met Europapa en dat klonk geweldig en halverwege de show creëerde hij zoals de quote hierboven (bron?) aangaf een mosh pit a la Witch doctor van De Staat, voor nóg een rondje Europapa, de pit moest zo groot mogelijk met hem in het midden en er waren mensen met speciale hesjes die camera’s hadden en bij hem hoorden voor ‘speciale opnames’, daaruit concludeer ik ook wel dat het voor een speciale video gebruikt gaat worden maar. Met hoe of wat verder is niet duidelijk, ik denk ook niet dat het plan volledig heeft gewerkt want af en toe rapte hij een aantal regels niet en ik denk dat dat toch door de chaos kwam van zo’n moshpit, was lastig te zien vanaf waar ik stond (veilig op een afstandquote:
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman, want daar wordt hij alleen maar slechter van.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:21 schreef Cee het volgende:
Om vervolgens in het volle licht te eindigen met Jimmy van Boudewijn de Groot (droom Groot!).
Een lied van De Groot over zijn zoon.
Een soort Europapa, maar dan met de rollen omgedraaid.
@Cee was je samen met GJ?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Reactie van GJ Kooijman (en van Che Willem).
Nee, die was er ook maar die hebben we niet gezien. Het was door de drukte en het gebrek aan telefoons überhaupt best spannend om de groep met wie je wel was goed in de gaten te houden en vooraf een plek te bepalen waar je elkaar weer zou ontmoeten!quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Reactie van GJ Kooijman (en van Che Willem).
Net als vroeger ❤.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die was er ook maar die hebben we niet gezien. Het was door de drukte en het gebrek aan telefoons überhaupt best spannend om de groep met wie je wel was goed in de gaten te houden en vooraf een plek te bepalen waar je elkaar weer zou ontmoeten!
Het ging gisteren ook niet helemaal volgens plan denk ik (de cirkel moest steeds groter blijven) maar dat is ook met zo’n grote groep in een toch vrij beperkte ruimte lastig te organiseren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:41 schreef Momo het volgende:
Zou wel interessant te zien zijn als de moshpit niet op gang komt omdat mensen met hun mobiel in de hand staan.
Ja zeker als een deel van publiek niet weet wat van zich verwacht wordt en misschien heb je altijd wel een deel die niet mee wil doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ging gisteren ook niet helemaal volgens plan denk ik (de cirkel moest steeds groter blijven) maar dat is ook met zo’n grote groep in een toch vrij beperkte ruimte lastig te organiseren.
Op de festivals waar hij speelt geldt geen mobieltjesverbod en daar ontstaat alsnog altijd een moshpit (of twee, of drie).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:41 schreef Momo het volgende:
Zou wel interessant te zien zijn als de moshpit niet op gang komt omdat mensen met hun mobiel in de hand staan.
Bij Lubach: Europapa is heet Nederlands, net als de inzending van Sieneke (van die strekking).quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij precies zegt, maar qua song zijn er wel gelijkenissen met shalalie natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |