Dat is ook zo hoor. Maar de meeste reaction video's over Griekenland zijn ook veel jubelender dan ik dacht haha.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je kan daar toch op je eigen inzending stemmen? Dat is toch volledig betekenisloos. Net als die odds zijn, als je als Nederlander er niet eens op kunt wedden.
Er valt niks te filmen want het is no phones.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:16 schreef Zigsky het volgende:
Ik verwacht later wel een heerlijk verslag van @:cee , hoor. Heel benieuwd.
Oh en een editje: vergeet niet je gezicht te filmen mochten er ineens krumpers verschijnen als hij het lied doet.
Is Joost gek op Zlatan of geheel zomaar deze shirts?quote:
I know, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ze een pen bij zich heeft waar een cameraatje in zit. Het gaat mij om haar gezicht, Greys, niet om het optredenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt niks te filmen want het is no phones.
Volgens mij zijn ze nogal streng daar met locked cases waar alles in moet maar wie weet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Zigsky het volgende:
[..]
I know, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ze een pen bij zich heeft waar een cameraatje in zit. Het gaat mij om haar gezicht, Greys, niet om het optreden.
Ik snap er ook meestal niks van als mensen vrijwel het hele concert lopen te filmen, geniet er gewoon dan vanquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nogal streng daar met locked cases waar alles in moet maar wie weet.
Ik hoop dat ze juist lekker éxtra geniet zonder telefoon en zonder filmen enzo om alles in zich op te nemen.![]()
(Maar ik ben sowieso van mening dat eigenlijk elk concert van wie dan ook No Phones zou moeten zijn voor de beleving en zodat artiesten niet meer naar duizenden telefoons hoeven kijken.)
Het is aan de ene kant wel fijn dat je soms een opname kunt zien van bv. een nieuw nummer van een artiest. Maar als je dan bij zo'n optreden staat en je staat naar een zee van telefoons te kijken, denk je ook wel: hallo, je hoeft het niet op te nemen, je bent er zelf bij!quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nogal streng daar met locked cases waar alles in moet maar wie weet.
Ik hoop dat ze juist lekker éxtra geniet zonder telefoon en zonder filmen enzo om alles in zich op te nemen.![]()
(Maar ik ben sowieso van mening dat eigenlijk elk concert van wie dan ook No Phones zou moeten zijn voor de beleving en zodat artiesten niet meer naar duizenden telefoons hoeven kijken.)
Meteen goede les voor iedereen die altijd zeurt over dat ze tickets op naam moeten zetten etc.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:09 schreef Greys het volgende:
Het in beslag nemen van de telefoons duurt kennelijk langer dan ingeschat door de locatie. 😅 Hopelijk wacht Joost tot iedereen binnen is, lijkt me wel!
[ x ]
Werkt bij het Eurovisie Songfestival prima elk jaar. En dat zijn me nogal wat bezoekers.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meteen goede les voor iedereen die altijd zeurt over dat ze tickets op naam moeten zetten etc.
Werkt/kan gewoon niet met honderden/duizenden die naar show willen.
Ach joh, maak je niet druk. Wat je nu straks gaat zien is dat Joost heerlijk op publiek in kan spelen. Dat vinden "de mensen" waarschijnlijk wel mooi en positief. Pas bij de repetities kunnen we echt wat over staging zeggen. Bij S10 vonden we ook van alles van dat optreden bij Matthijs gaat door, maar dat had zo veel meer staging dat de staging op het ESF juist weer tegenviel. Dat zouden we ook niet meer moeten willenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:21 schreef Greys het volgende:
Vraag me af of hij het dan morgen ook doet, want dan komt het internet dus vol filmpjes van een live Europapa zonder staging of dansers.
Ergens hoop ik dat de eerste opname van de live versie er eentje is mét enige staging. Bv bij Eurovision in Concert.
Zie nog geen filmpjes van Europapa van vanavond op X! Dus het lijkt erop dat het no phones beleid keurig is opgevolgd!
Dat er noui niemand stiekem heeft gefilmdquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:21 schreef Greys het volgende:
Zie nog geen filmpjes van Europapa van vanavond op X! Dus het lijkt erop dat het no phones beleid keurig is opgevolgd!
Ik maak me niet druk. Het is een wens, iets dat ik hoop. Meer niet.quote:
Ik heb gewoon liever een goede professionele opname als eerste live voor mensen om te beoordelen dan een brak telefoonfilmpje! En misschien met een beetje mooie achtergrond zoals bij EIC.quote:Wat je nu straks gaat zien is dat Joost heerlijk op publiek in kan spelen. Dat vinden "de mensen" waarschijnlijk wel mooi en positief. Pas bij de repetities kunnen we echt wat over staging zeggen. Bij S10 vonden we ook van alles van dat optreden bij Matthijs gaat door, maar dat had zo veel meer staging dat de staging op het ESF juist weer tegenviel. Dat zouden we ook niet meer moeten willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |