quote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef GayGuy het volgende:
Is Queen Ash al naar haar koninklijke vertrekken?🤣
Die ligt al te slapen jaquote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef GayGuy het volgende:
Is Queen Ash al naar haar koninklijke vertrekken?🤣
Sowieso niet , vrijstellingquote:Op maandag 11 maart 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
Ze denken niet dat Alice weg gaat deze week
Ohh ik dacht dat ik weer van alles had gemist vanavondquote:
Dat kan, heb ik weleens met Randy en Dannyquote:Op maandag 11 maart 2024 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over haar ging , mijn fout
Hij is er bijna. Nu moet hij nog doorkrijgen dat het geen verstoppen is maar dubbel spel spelenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Dillie verstopte zich een beetje volgens Jimmy
mooi he, dat zegt tom die zelf ook een keer de pon niet wilde zodat hij niet hoefde te nominerenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Over Dillie die dus toch bewust iets niet heeft gewonnen
Dat water is inmiddels net zo dik als de rode zee🤣🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 22:27 schreef zodeju het volgende:
Valt me mee dat ze geen vissehuidje hebben in die hottub..........
Dilano iets expres verliezen.....wanneer??quote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Over Dillie die dus toch bewust iets niet heeft gewonnen
Toen met Sabo en Randyquote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dilano iets expres verliezen.....wanneer??
Kan gebeurenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
excuus ik had niet door dat ik topic sluiter was sorry
Ik net Randy en Glenn, op de een of andere manier vind ik Randy een Glenn denk ikquote:Op maandag 11 maart 2024 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, heb ik weleens met Randy en Danny
Ja, van hem wist ik het. Dus nu ook Dilanoquote:Op maandag 11 maart 2024 22:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
mooi he, dat zegt tom die zelf ook een keer de pon niet wilde zodat hij niet hoefde te nomineren
You are forgiven,,,,my child😉quote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
excuus ik had niet door dat ik topic sluiter was sorry
En dat geloofd Jimmy?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:29 schreef mazaru het volgende:
Jimmy heeft gezegd tegen Dilano dat zijn vriendschap naar hem toe oprecht is en dat hij met hem de finale in wil. Maar als het vanuit Dilano naar hem niet echt is dan moet hij dat zeggen en dan even goede vrienden en spelen we het spel verder. Dilano zei dat hij wel oprecht is naar Jimmy toe
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:31 schreef mazaru het volgende:
Jimmy heeft ook door dat Tyron gefrustreerd is omdat Ashley vrijstelling heeft
niemand is nog genomineerd, donderdag pasquote:Op maandag 11 maart 2024 22:32 schreef mario390 het volgende:
alice gaat ook niet
is zij overhaupt nominiert?
alweer? verwelend
Zou ik ook niet doen. Die band van hem met Dilano is nu toch wel bekoeld na deze mededeling van vandaag.quote:
gelukkig maarquote:
Jimmy is nog niet overtuigdquote:Op maandag 11 maart 2024 22:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Die band van hem met Dilano is nu toch wel bekoeld na deze mededeling van vandaag.
ja zie maar hier stond het allquote:Op maandag 11 maart 2024 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niemand is nog genomineerd, donderdag pas
hij zal ook niet tegenspurtelen als anderen het wel willen doenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen denkt dat Dilano Jimmy een oor aannaait, hij heeft letterlijk gezegd dat hij Jimmy nooit zou nomineren
Het is moeilijk. voor de rest heeft Dil alles gedaan wat Jimmy wilde en er is nog niks aan de hand.....ik denk dat zijn geweten net ff sterker is dan zijn wil om vals te winnen.quote:
Dat is helemaal niet de reden. Hij was boos over haar manier van doen tijdens de game. Hij vind het wel jammer. Ty was er al van overtuigd dat het vorige week had moeyen gebeuren en dat bet nu te laat is.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:31 schreef mazaru het volgende:
Jimmy heeft ook door dat Tyron gefrustreerd is omdat Ashley vrijstelling heeft
Jimmy ook niet als andere het doen.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
hij zal ook niet tegenspurtelen als anderen het wel willen doen
Daar kan hij toch ook niet heel veel aan veranderenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Nope , 1x maar door Jimmy eraf gehaaldquote:Op maandag 11 maart 2024 22:38 schreef Snoozey het volgende:
[..]
wanneer is dilan dan genomineerd geweest. volgens mij nog geen 1 keer toch?
Hij zei tegen Tyron dat hij niets met Jimmy deelde maar Jimmy wel met hem en dat hij dat gebruikte en aan hun groepje zou doorvertellen. En hij zou ook niet proberen om hun tegen te houden als zij Jimmy wilden nomineren. Dat klinkt niet echt als een loyale vriendquote:Op maandag 11 maart 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen denkt dat Dilano Jimmy een oor aannaait, hij heeft letterlijk gezegd dat hij Jimmy nooit zou nomineren
o ik dacht dat je dan evt voor kan stellen een ander op de bank te zetten. beetje overeenstemmingquote:Op maandag 11 maart 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kan hij toch ook niet heel veel aan veranderen
Nee, als hij kan winnen om in de finale te komen dan doet hij het. Maar denk niet dat hij zegt Jimmy pak mijn plek.....quote:Op maandag 11 maart 2024 22:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Jeetje ja ik let op andere dingen .quote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef FBtje het volgende:
Echt niemand die de achterkant van hun tanden poetst... NIEMAND
Maar dat heeft Jimmy altijd ook gezegd. dat er een tijd komt en dan is het ieder voor zich....quote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei tegen Tyron dat hij niets met Jimmy deelde maar Jimmy wel met hem en dat hij dat gebruikte en aan hun groepje zou doorvertellen. En hij zou ook niet proberen om hun tegen te houden als zij Jimmy wilden nomineren. Dat klinkt niet echt als een loyale vriend
bij dilan is het alleen vorige week al gekomen.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat heeft Jimmy altijd ook gezegd. dat er een tijd komt en dan is het ieder voor zich....
Vorige week nog maar toen pakte Jimmy het over.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:38 schreef Snoozey het volgende:
[..]
wanneer is dilan dan genomineerd geweest. volgens mij nog geen 1 keer toch?
Dilano is echt zo schattig op zulke momenten.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:42 schreef Snoozey het volgende:
ty en randi lachen in de badkamer, ze spelen een beetje met dilan
over tandpasta die hij zocht
hij wordt nu heel onzeker en vraagt steeds waarom lachten jullie??
lief he van jimmiequote:Op maandag 11 maart 2024 22:43 schreef marky het volgende:
[..]
Vorige week nog maar toen pakte Jimmy het over.
Echt wel , anders had hij nu thuis gezetenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef FBtje het volgende:
want wij zien allesquote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef FBtje het volgende:
De meeste laten ook niet het achterste van hun tong zien.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:39 schreef FBtje het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2024 22:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De meeste laten ook niet het achterste van hun tong zien.
Nee hokje 14. In het middenvenster staat hoeveel coins de vakjes kostenquote:
Hij zit er toch wel mee.quote:
Op het moment dat een vraag gekozen wordt, mogen de fans stemmen volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:00 schreef Snoozey het volgende:
dan is er zeker geen twijfel meer mogelijk, volgens glenn
maar ja, wie wete welke fan dit is he. zegt mss wel, dilan!!!
quote:
Ze giechelt in ieder geval een stuk minderquote:Op maandag 11 maart 2024 23:17 schreef Soury het volgende:
Karen is ook beter te pruimen zonder Asley
Dat is al heel watquote:Op maandag 11 maart 2024 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze giechelt in ieder geval een stuk minder
Karen ziet het precies goed over Dilliequote:Op maandag 11 maart 2024 23:20 schreef FBtje het volgende:
Karen doet dom... Dilano komt Jimmie niet opzoeken niet omdat hij geen vriend in hem ziet, maar omdat Dilano zo niet in elkaar zit. Het is introvert, een binnenvetter.
Hij kan er weinig aan veranderen.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:23 schreef engine het volgende:
Het lijkt wel of het met de dag erger wordt met die trekjes van Tom. Nu ook weer zo fanatiek dat labeltje wrijven.
Ja heel gek, dat doet hij echt sinds....quote:Op maandag 11 maart 2024 23:23 schreef engine het volgende:
Het lijkt wel of het met de dag erger wordt met die trekjes van Tom. Nu ook weer zo fanatiek dat labeltje wrijven.
Ik vind het niet zo heel gek, Mod Edit, *** sommige andere zijn users en die zijn niet op de streamquote:Op maandag 11 maart 2024 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja heel gek, dat doet hij echt sinds....
Hij dat knuffeltje kreeg.
Vreemd he?
Met zijn mensenkennis en zijn blinde vlekquote:Op maandag 11 maart 2024 23:28 schreef mazaru het volgende:
Jimmy het zo jammer dat ik er al aan moet twijfelen
Karen: Als je er al aan twijfelt... zeg dat dan niet genoeg?
Ik denk dat hij in zijn hart wel weet dat hij serieuzer is met zijn vriendschap naar Dilano toe dan andersom.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met zijn mensenkennis en zijn blinde vlek
Ja en nu vallen wat kwartjes maar blijft hij twijfelenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in zijn hart wel weet dat hij serieuzer is met zijn vriendschap naar Dilano toe dan andersom.
Stoken in een vriendschap op een vieze manier. Tom zei daar terecht wat van!quote:Op maandag 11 maart 2024 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Karen ziet het precies goed over Dillie
Hij wil het gewoon niet weten. Hij is in ontkenning en weet dat hij in ontkenning is.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en nu vallen wat kwartjes maar blijft hij twijfelen
Dit was dus geen stoken maar een gesprek waarin ze haar mening gafquote:Op maandag 11 maart 2024 23:30 schreef FBtje het volgende:
[..]
Stoken in een vriendschap op een vieze manier. Tom zei daar terecht wat van!
Karen is al net zo achterbaks en gemeen als Ashley... ok, wat minder achterbaks waarschijnlijk, al is dat niet zo moeilijk. Eenzelfde streek flikte ze tegenover Ariana toen Ariana Tom wat in haar oor fluisterde toen ze het huis uit moest en zij dat nadeed door een likgebaar richting het oor van Danny te maken.
[ afbeelding ]
En het mag ook geen verbazing scheppen... ze gaat met Ashley om. Het type vrouwen dat op volwassen leeftijd collega's pest op het werk. Bah!
Ze hitst de boel op op een vieze manier.. noem het zoals je wil.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit was dus geen stoken maar een gesprek waarin ze haar mening gaf
Mooie onderbouwde posting en helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:30 schreef FBtje het volgende:
[..]
Stoken in een vriendschap op een vieze manier. Tom zei daar terecht wat van!
Karen is al net zo achterbaks en gemeen als Ashley... ok, wat minder achterbaks waarschijnlijk, al is dat niet zo moeilijk. Eenzelfde streek flikte ze tegenover Ariana toen Ariana Tom wat in haar oor fluisterde toen ze het huis uit moest en zij dat nadeed door een likgebaar richting het oor van Danny te maken.
[ afbeelding ]
En het mag ook geen verbazing scheppen... ze gaat met Ashley om. Het type vrouwen dat op volwassen leeftijd collega's pest op het werk. Bah!
Nee, laat mij dan maar fan zijn van een Dilano of een Alice.
Nou nee , dat was het niet , het was een open gesprek over iets waar Jimmy overduidelijk mee zitquote:Op maandag 11 maart 2024 23:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ze hitst de boel op op een vieze manier.. noem het zoals je wil.
Basiri die door zijn eigen clubje het huis moest verlatenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:33 schreef Snoozey het volgende:
woooow toen basiri er nog was. mooie tijden
en waar ze zo om treurdenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Basiri die door zijn eigen clubje het huis moest verlaten
quote:Op maandag 11 maart 2024 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Basiri die door zijn eigen clubje het huis moest verlaten
Ja zijn vriendenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:33 schreef Snoozey het volgende:
woooow toen basiri er nog was. mooie tijden
Dan nog zou ik het nooit in m'n kop halen om te zeggen wat zij zei. Dat doe je gewoon niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nee , dat was het niet , het was een open gesprek over iets waar Jimmy overduidelijk mee zit
Als het hem zo dwars zit dan moet hij gewoon dat kaartje pakkenquote:
Ze zei niets raarsquote:Op maandag 11 maart 2024 23:37 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het nooit in m'n kop halen om te zeggen wat zij zei. Dat doe je gewoon niet.
Gaat hij vast nog wel doenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het hem zo dwars zit dan moet hij gewoon dat kaartje pakken
Die gaat nooit toegeven dat hij van twee walletjes eetquote:
maar dat weet hij toch al lang. ze spelen constant info door naar elkaar van beide kantenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat nooit toegeven dat hij van twee walletjes eet
Dilano heeft continu woord gehouden. Dilano heeft in het spel nog niets tegen Jimmy gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Karen ziet het precies goed over Dillie
Nee dat heeft hij niet gedaan ,. dat is het punt juistquote:Op maandag 11 maart 2024 23:39 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano heeft continu woord gehouden. Dilano heeft in het spel nog niets tegen Jimmy gedaan.
In grote lijnen ,maar niet aan iedereen , aan een paar mensen maar ook niet allesquote:Op maandag 11 maart 2024 23:39 schreef Krambo het volgende:
Ah dus Jimmy heeft het ook aan iedereen verteld?
Volgens mij doet Jimmy dat een stuk minder dan Dilano en Dilano heeft ook tegen Tyron gezegd dat hij Jimmy gebruikt voor informatie voor hun groepje.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat weet hij toch al lang. ze spelen constant info door naar elkaar van beide kanten
Hij had Jimmy er op moeten zetten?quote:Op maandag 11 maart 2024 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet gedaan ,. dat is het punt juist
oh ik dacht dat ze dat beide deden. hij zorgde aan de ene kant voor jimmie, en jimmie zorgde aan de andere kant voor dilano. zo beschermden ze elkaarquote:Op maandag 11 maart 2024 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij doet Jimmy dat een stuk minder dan Dilano en Dilano heeft ook tegen Tyron gezegd dat hij Jimmy gebruikt voor informatie voor hun groepje.
uhm....Dilano had het gister of vandaag nog over een sterke bank met Jimmy hoor. Randy en Ty zeiden ook dat ze dachten aan Jimmy ( om te nomineren) en toen zei hij...Ik ga hem niet op de bank zetten maar als jullie dat doen moeten jullie dat weten. hij probeerde ze niet echt om te praten ofzo, dit terwijl jimmy zich in allerlei bochten wringt om hem te redden ( inclusief zichzelf of de bank plaatsen )quote:Op maandag 11 maart 2024 23:39 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano heeft continu woord gehouden. Dilano heeft in het spel nog niets tegen Jimmy gedaan.
Dilano heeft wel gezegd dat hij Jimmy niet zal nomineren. Maar hij zei er wel gelijk bij dat hij hen niet tegen zou houden als ze Jimmy zouden nomineren want het moest er toch een keer van komen.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze dat beide deden. hij zorgde aan de ene kant voor jimmie, en jimmie zorgde aan de andere kant voor dilano. zo beschermden ze elkaar
en liever vandaag dan gisteren. nederlander hequote:Op maandag 11 maart 2024 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dilano heeft wel gezegd dat hij Jimmy niet zal nomineren. Maar hij zei er wel gelijk bij dat hij hen niet tegen zou houden als ze Jimmy zouden nomineren want het moest er toch een keer van komen.
juist, en op dat moment zijn we gewoon gekomenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dilano heeft wel gezegd dat hij Jimmy niet zal nomineren. Maar hij zei er wel gelijk bij dat hij hen niet tegen zou houden als ze Jimmy zouden nomineren want het moest er toch een keer van komen.
Dat is toch gewoon niet waar. Jimmy doet het continu. Lult continu met twee kanten mee. De generaal is heel makkelijk met mensen toelaten die wat delen willen. Dilano moet veel meer doen om het vertrouwen te winnen bij Ty en Randy.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij doet Jimmy dat een stuk minder dan Dilano en Dilano heeft ook tegen Tyron gezegd dat hij Jimmy gebruikt voor informatie voor hun groepje.
Zo had ik het ook begrepen. Een pact tussen die twee. Maar ik vind Dilano moeilijk te volgen en Jimmy na de fan-info heeft nu dus ook twijfels.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze dat beide deden. hij zorgde aan de ene kant voor jimmie, en jimmie zorgde aan de andere kant voor dilano. zo beschermden ze elkaar
Is ook zoquote:Op maandag 11 maart 2024 23:45 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano zal alles doen om zichzelf te redden, inclusief Jimmy voor de bus gooien. ( mijn mening )
Maar Jimmy zei ik dacht vanmiddag nog tegen Dilano dat hij altijd naast hem zou staan en als ze hem wilden nomineren dan zou hij voor hem staan.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
juist, en op dat moment zijn we gewoon gekomen
dillie uitzwaaien
Dat zou wel heel dom zijn, kan hij meteen zijn koffers gaan pakkenquote:Op maandag 11 maart 2024 23:45 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano zal alles doen om zichzelf te redden, inclusief Jimmy voor de bus gooien. ( mijn mening )
Die kans wordt steeds groterquote:Op maandag 11 maart 2024 23:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom zijn, kan hij meteen zijn koffers gaan pakken
Ook niet voor Jimmy. Laat Jimmy de kastanjes uit het vuur halen.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie Dilano ook niet in de finale zitten. Jimmy heeft wel een grote kans als ik dat goed inschat op het momentquote:Op maandag 11 maart 2024 23:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom zijn, kan hij meteen zijn koffers gaan pakken
Dat is het ook het meest. Jimmy die steeds Dilano erdoor sleept en Dilano die de weg van de minste weerstand kiestquote:Op maandag 11 maart 2024 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ook niet voor Jimmy. Laat Jimmy de kastanjes uit het vuur halen.
Lift lekker mee.
sowieso, ik heb altijd gedacht dat jimmie dilano gebruikte. hij sprak hem moed in, maar wist vanaf zijn binnenkomst al dat hij er buiten helemaal niet sterk op stond. een ideale partner om ver mee te willen komen, want je wint er sowieso van. maarja dat is enkel mijn speculaasjequote:Op maandag 11 maart 2024 23:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie Dilano ook niet in de finale zitten. Jimmy heeft wel een grote kans als ik dat goed inschat op het moment
Speculaasjes mogen best hoor. Dat doet iedereen hier, alleen de een krijgt er meer weerstand over dan de ander.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sowieso, ik heb altijd gedacht dat jimmie dilano gebruikte. hij sprak hem moed in, maar wist vanaf zijn binnenkomst al dat hij er buiten helemaal niet sterk op stond. een ideale partner om ver mee te willen komen, want je wint er sowieso van. maarja dat is enkel mijn speculaasje
Over kaarten , De manier waarop Danny vorige week twee verhalen rondstrooidequote:
Ik kan ze echt heel moeilijk verstaan. Soms wat woorden, soms een paar zinnen als ze rustig praten. Dat Belgisch is moeilijker dan ik dachtquote:
ja dat vind ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan ze echt heel moeilijk verstaan. Soms wat woorden, soms een paar zinnen als ze rustig praten. Dat Belgisch is moeilijker dan ik dacht
Haha, ze hebben een bijzondere dynamiek met elkaar. Leuk.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:55 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan Tom en Ka trouwen ? of wordt dat na de show ?
ja idd.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom die bijna stikt en ze zitten gewoon toe te kijken.
dat zal wel heel makkelijk zijn anders, maar ik bedoelde voor deze week / jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor vandaag wel zo te zien want de helft is al pitten
Mod Edit **** sommige hier zijn geen bewoners van BB waar commentaar op gegeven mag wordenquote:
Niet nodig ,hij heeft zijn vriendenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:05 schreef odie22 het volgende:
maar jimmy nu zich aan het inlikken bij de leuke tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |