quote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef GayGuy het volgende:
Is Queen Ash al naar haar koninklijke vertrekken?🤣
Die ligt al te slapen jaquote:Op maandag 11 maart 2024 22:14 schreef GayGuy het volgende:
Is Queen Ash al naar haar koninklijke vertrekken?🤣
Sowieso niet , vrijstellingquote:Op maandag 11 maart 2024 22:16 schreef mazaru het volgende:
Ze denken niet dat Alice weg gaat deze week
Ohh ik dacht dat ik weer van alles had gemist vanavondquote:
Dat kan, heb ik weleens met Randy en Dannyquote:Op maandag 11 maart 2024 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over haar ging , mijn fout
Hij is er bijna. Nu moet hij nog doorkrijgen dat het geen verstoppen is maar dubbel spel spelenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Dillie verstopte zich een beetje volgens Jimmy
mooi he, dat zegt tom die zelf ook een keer de pon niet wilde zodat hij niet hoefde te nominerenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Over Dillie die dus toch bewust iets niet heeft gewonnen
Dat water is inmiddels net zo dik als de rode zee🤣🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 22:27 schreef zodeju het volgende:
Valt me mee dat ze geen vissehuidje hebben in die hottub..........
Dilano iets expres verliezen.....wanneer??quote:Op maandag 11 maart 2024 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Over Dillie die dus toch bewust iets niet heeft gewonnen
Toen met Sabo en Randyquote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dilano iets expres verliezen.....wanneer??
Kan gebeurenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
excuus ik had niet door dat ik topic sluiter was sorry
Ik net Randy en Glenn, op de een of andere manier vind ik Randy een Glenn denk ikquote:Op maandag 11 maart 2024 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, heb ik weleens met Randy en Danny
Ja, van hem wist ik het. Dus nu ook Dilanoquote:Op maandag 11 maart 2024 22:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
mooi he, dat zegt tom die zelf ook een keer de pon niet wilde zodat hij niet hoefde te nomineren
You are forgiven,,,,my child😉quote:Op maandag 11 maart 2024 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
excuus ik had niet door dat ik topic sluiter was sorry
En dat geloofd Jimmy?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:29 schreef mazaru het volgende:
Jimmy heeft gezegd tegen Dilano dat zijn vriendschap naar hem toe oprecht is en dat hij met hem de finale in wil. Maar als het vanuit Dilano naar hem niet echt is dan moet hij dat zeggen en dan even goede vrienden en spelen we het spel verder. Dilano zei dat hij wel oprecht is naar Jimmy toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |