Eindelijk eens gelukkigquote:Op maandag 11 maart 2024 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
De tactiek van iemand niet op de bank tot het einde gaat niet gebeuren.
Hij jankt nietquote:Op maandag 11 maart 2024 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe oud ben je als je daardoor gaat janken hahah
ja hij bijt hahaquote:Op maandag 11 maart 2024 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe fucking bang kun je zijn voor een bank???
stem zegt ook al genoegquote:
Daar is het ook echt wel tijd voor...quote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
Jimmy vind het ook tijd voor een andere bank volgende week. Hij bedoelt in zijn eigen groep snijden
nou nader als het lachen hoor hij heeft echt wel al tranen weggeveegtquote:
nou inderdaad hahaquote:Op maandag 11 maart 2024 20:40 schreef Snoozey het volgende:
[..]
bekijk zijn gezicht eens van dichtbij
Hou eens opquote:
Juistquote:Op maandag 11 maart 2024 20:31 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij heeft Jimmy niet echt genaaid toch. Ze lullen met andere mee over elkaar maar ze zouden nooit op elkaar stemmen. Niks aan de hand dus
Dit is geen DTSquote:
Hij nomineert haar ook niet zegt hij. Ze is alleen maar door iedereen gebruikt met stemmenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy hoopt niet dat Alice in de week van haar verjaardag genomineerd is
Ik vind het echt een hele mooie hintquote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef rinardo het volgende:
Hier de vrouw dit het heeft ingesproken
[ x ]
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef BB-King het volgende:
Jimmy: Danny is een ongeleid projectiel. Glenn stopt hem maar in de hottub want daar kan hij niks fout doen.
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef BB-King het volgende:
Jimmy: Danny is een ongeleid projectiel. Glenn stopt hem maar in de hottub want daar kan hij niks fout doen.
Is het een spraakbericht of krijgen ze een echt iemand aan de lijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef rinardo het volgende:
Hier de vrouw dit het heeft ingesproken
[ x ]
Spraakbericht.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het een spraakbericht of krijgen ze een echt iemand aan de lijn.
Hoe kan Ashley dan tegen dat jongemeisje zeggen van.... Al je mij leuk vindt dan hou je ook van mijn drama......quote:Op maandag 11 maart 2024 20:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Spraakbericht.
Is voice ingezonden naar insta
Ik denk dat het is ingesproken,, maar zeker weet ik dat nietquote:Op maandag 11 maart 2024 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het een spraakbericht of krijgen ze een echt iemand aan de lijn.
Hij heeft ook overal wel een excuus voor om maar te blijvenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano kan deze week niet naar huis gaan, ook niet voor Fred, omdat die de vrijstelling niet gewonnen heeft voor hem![]()
je moest een spraakmemo insprekenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat het is ingesproken,, maar zeker weet ik dat niet
onze meesterstrateeg zal vast ook wel begrijpen dat hij als valse piano niet zoveel steun zal krijgen op de bank.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is bang dat hij minder populair is, hij wil nog niet huis , hij is nog niet klaar met strijden zegt hij.
Dat verzint ze, zoals zoveelquote:Op maandag 11 maart 2024 20:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan Ashley dan tegen dat jongemeisje zeggen van.... Al je mij leuk vindt dan hou je ook van mijn drama......
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:47 schreef mario390 het volgende:
is het hier ook zo dat de voting van
de bewohner manipuliert werden kann?
Ja zal wel ingesproken zijn, wellicht ook met sturing van de FEBOquote:Op maandag 11 maart 2024 20:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat het is ingesproken,, maar zeker weet ik dat niet
ja hij gaat nu dat gebruiken oh zo zielig voor fredquote:Op maandag 11 maart 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
Dilano kan deze week niet.naar huis voor Fred, dan gaat Fred zich dat nooit vergevenWant Fred heeft die vrijstelling niet gepakt voor hem
Ik heb dat haar twee keer horen zeggen 1keer tegen de hele groep.quote:
je moest een spraakmemo online insprekenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja zal wel ingesproken zijn, wellicht ook met sturing van de FEBO
Maar dat doet Jimmy ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dilano zei, nooit iets in het nadeel van Jimmy te hebben gedaan.
Dit is pertinente onzin.
Hij konkelt sowieso over Jimmy en lukt alles door wat Jimmy hem verteld.
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:53 schreef mario390 het volgende:
gev antwort
is dat hier ook zo dat de voting van
Als je geen antwoord krijgt weet niemand het of willen ze niet antwoorden Mario..quote:Op maandag 11 maart 2024 20:53 schreef mario390 het volgende:
gev antwort
ja altijd. bij bijna alles op tvquote:Op maandag 11 maart 2024 20:53 schreef mario390 het volgende:
gev antwort
Nee hij is bang dat Fred gaat zeggen: je kan niet op eigen houtje winnen, loser!quote:Op maandag 11 maart 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
Dilano kan deze week niet.naar huis voor Fred, dan gaat Fred zich dat nooit vergevenWant Fred heeft die vrijstelling niet gepakt voor hem
je hebt ze niet eens in beeld gehad na het gesprek met dilliequote:
Waarheid is hardquote:Op maandag 11 maart 2024 20:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee hij is bang dat Fred gaat zeggen: je kan niet op eigen houtje winnen, loser!
ja misselijk ventjequote:Op maandag 11 maart 2024 20:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Dilano lult het nu al door aan Tyron en Rocker Randy
Turnmaatje van dil die gisteren geen vrijstelling heeft gewonnen in de gameroomquote:
Dank Uquote:Op maandag 11 maart 2024 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Turnmaatje van dil die gisteren geen vrijstelling heeft gewonnen in de gameroom
ja, Hoop dat Jimmy dit merkt.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:57 schreef Snoozey het volgende:
dilan is nu aan het overleggen met ty en ran? dat wat jim net vertelde
Mooi dan weet binnenkort iedereen hetquote:Op maandag 11 maart 2024 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
dillie nu vertellen aan tyron wat jimmie kreeg
waar kijk jij ?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze week gaan mensen steeds meer voor hunzelf kiezen aldus onze queen
Volgens mij is hij dat ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:59 schreef Was-beer het volgende:
Tyron: heb jij dat van jou ook gedeeld met hem?
Dilano na even twijfelen: ja
Oh dus hij kan wel eerlijk zijn
Ashley is helemaal niet in beeld je hebt echt beide het zelfde ty randy en dilquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:00 schreef Snoozey het volgende:
zet jezelf maar voor lul in je kinderbroekje
ik krijg der nu in beeld met dannyquote:
Nee hoor As en Dannyquote:Op maandag 11 maart 2024 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ashley is helemaal niet in beeld je hebt echt beide het zelfde ty randy en dil
Op 1 is een gesprek tussen Danny en Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ashley is helemaal niet in beeld je hebt echt beide het zelfde ty randy en dil
Die zit in de tubquote:
Nee ik zuig het uit mijn duimquote:Op maandag 11 maart 2024 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je hebt ze niet eens in beeld gehad na het gesprek met dillie
Hier wordt je stront ziek van....jij jou negeerde hij nog steeds.....Hij heeft met jou ruzie ........quote:
Ik denkndua dat hij juist niet met de kijker bezig geweest. Alleen met het spel. Beetje net als tyron. Had hij geen idee dat het uiteindelijk allemaal om populariteit gaat en niet om de games.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:05 schreef Lrod01 het volgende:
Meesterbrein Dilano die constant bezig is met hoe hij overkomt op de kijker zou toch moeten dat hij zichzelf hiermee alleen maar in de voet schiet. Wat een ei is die gast ook naast een enorm triest mannetje.
Halloween dag weer ingevoerd? Het spookt buiten.quote:
Gelukkig had Jimmy het ook al verteld aan Ashley.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:56 schreef juul. het volgende:
Dillie heeft het al verteld aan Ty en Randy
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Halloween dag weer ingevoerd? Het spookt buiten.
Dus 4manquote:Op maandag 11 maart 2024 21:10 schreef marky het volgende:
Overigens denk ik dat omdat er een duo is vrijgestwld er gewoon door een duobtwee duo's genomineerd gaan worden.
Hij probeert cool te doen met z'n matties die samen een veel hechtere band hebben en hem zo een dolk is z'n rug zouden steken zonder aarzelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
Dilano is wel opvallend lollig en nerveus aan het lachen.
Kap hier nu eens een keer meequote:Op maandag 11 maart 2024 20:57 schreef mario390 het volgende:
in brasil ook deze kutvent en
dswegen moet zij gaan
Ik denk dat hij in zijn broek poept.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij probeert cool te doen met z'n matties die samen een veel hechtere band hebben en hem zo een dolk is z'n rug zouden steken zonder aarzelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |