quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
@:NailQueenVandaag ging het alweer beter. Ik heb vannacht weer rustig kunnen slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@:NailQueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo druk nu met werken, niet grappig meer.Lastig is dat. Sterkte ermee. Bij mij ook superdruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Is van na onze tijd Lucquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb geen idee wat Habbo Hotel is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]Ja hallo, ik had toch niet kunnen voorzien dat die matrozen de helft van de ananassen zouden opetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iets met virtuele orgies. Althans dat is mij verteld.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb geen idee wat Habbo Hotel is.![]()
Ik kom hier even kijken en het gaat weer nergens overquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had toch niet kunnen voorzien dat die matrozen de helft van de ananassen zouden opeten
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Wat Roger en ik toevoegen aan deze SC is van sublieme kwaliteit Sjors. Jullie moeten er dankbaar voor zijn!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kom hier even kijken en het gaat weer nergens over![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat Roger en ik toevoegen aan deze SC is van sublieme kwaliteit Sjors. Jullie moeten er dankbaar voor zijn!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
@Roger_Epiales we zijn samen de literaire Van Gogh van onze tijd. Wij worden ook pas over honderd jaar begrepen.quote:![]()
Het Roger_Epialis en Strani-museum past er nog makkelijk bij op het Museumplein. Desnoods vervangen we het Stedelijk Museum.![]()
Missen jullie ook een oor? En jullie posten weinig over zonnebloemen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales we zijn samen de literaire Van Gogh van onze tijd. Wij worden ook pas over honderd jaar begrepen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ach ja, President Trump had ook niemand aan zien komen. Het Roger_Epiales en Strani-museum is net zo ongeloofwaardig.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lastig is dat. Sterkte ermee. Bij mij ook superdruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Roger_Epiales zou er vier moeten hebben maar heeft er maar tweequote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Missen jullie ook een oor? En jullie posten weinig over zonnebloemen?
En klopt, wij willen echt ons eigen ding doen.![]()
@:NailQueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo druk nu met werken, niet grappig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Je bent eigenlijk op zoek naar jullie oorsprong, zodat je een oorzakelijk verband kunt duiden naar jullie kunstzinnige uitingen. Eigenlijk een oorkonde van de interne oorlog je te kunnen uiten. Zoiets puurs, ja daar heeft het publiek zeker oor naar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Roger_Epiales zou er vier moeten hebben maar heeft er maar twee
En klopt, wij willen echt ons eigen ding doen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nee we willen gewoon mooie dingen maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk op zoek naar jullie oorsprong, zodat je een oorzakelijk verband kunt duiden naar jullie kunstzinnige uitingen. Eigenlijk een oorkonde van de interne oorlog je te kunnen uiten. Zoiets puurs, ja daar heeft het publiek zeker oor naar.
Dit is weer zo typisch van die kunst-'kenners' die denken dat er allemaal gedachtes achter briljante meesterwerken zitten![]()
![]()
Suggesties zijn welkomquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kom hier even kijken en het gaat weer nergens overIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Mogelijk heb ik het voor elkaar gekregen verkouden te worden bij 25+ gradenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Maar je wéét intussen toch wel dat matrozen ook af en toe iets willen eten?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had toch niet kunnen voorzien dat die matrozen de helft van de ananassen zouden opeten![]()
Ik bedoel, ik ben het daar ook niet mee eens, kost allemaal extra geld en ze kunnen best een weekje zonder, maar geef ze niks en ze gaan aan de handel zitten. We moeten blij zijn dat ze het bij de ananassen hebben gehouden.
Van 1100 kilo zeggen dat het nergens over gaat, nu heb ik alles wel gezien.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kom hier even kijken en het gaat weer nergens over![]()
Natuurlijk, er zijn grotere spelers op de wereldmarkt, maar voor een klein tweemanszaakje als van @Strani en mij is dit gewoon heel respectabel hoor.
Er zijn wel manieren om dat begrip te forceren hoor, ik heb daar ook nog wel plannen voor, maar daar zeg ik hier nog liever even niks over als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales we zijn samen de literaire Van Gogh van onze tijd. Wij worden ook pas over honderd jaar begrepen.![]()
Ik ben best bescheiden, een eigen museum voor ons zou leuk zijn (heeft van Gogh immers ook en wat heeft hij dat wij niet hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:25 schreef Strani het volgende:
Het Roger_Epialis en Strani-museum past er nog makkelijk bij op het Museumplein. Desnoods vervangen we het Stedelijk Museum.), maar ik zou nog best genoegen kunnen nemen met een eigen vleugel in het Rijksmuseum als het dan echt moet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Had dat niet gewoon allemaal in afzonderlijke posts gekund?Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
Natuurlijk wel, maar daar had ik geen tijd voor en dit duurde langer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 04:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Had dat niet gewoon allemaal in afzonderlijke posts gekund?![]()
Logica en zo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: