Laat me raden, dit is nog een mooie basis voor een leuke conspiracy geworden?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Van die in Londen weet ik toevallig ook uit m'n hoofd dat het 7 juli 2005 was. Die van Madrid was precies 2.5 jaar na New York en bovendien precies 911 dagen na New York.
Oh vast wel. Maar ik neem aan dat het ook de aanslagplegers niet ontgaan zal zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat me raden, dit is nog een mooie basis voor een leuke conspiracy geworden?
Maar denk ook eens aan àl die broodjes die je vanaf nu mèt gebakken uitjes kunt eten!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heerlijk!! Gemiste kans dus, en al die broodjes die ik zonder deze kennis heb gegeten![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga deze week een nieuwe miso soep poging doen. @:Em31
Ik ga een serieuze poging doen om te doseren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdlaat je weten of het gelukt is
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga een serieuze poging doen om te doseren.
Misschien kom ik er nu dan achter hoe het eigenlijk hoort te smaken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Wel goed dat je het zegt ik heb nog zo’n miso bouillon in de kast staan waarvan de datum dichtbij komt zie ik nuwie weet dat ik het deze week ook nog ga eten.
Lekker met wat sojasaus uit Groningen!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien kom ik er nu dan achter hoe het eigenlijk hoort te smaken.
Ik heb ook Koreaanse dumplings in huis gehaald, weer van een ander merk:
[ afbeelding ]
Product of Germany.![]()
Dat spul zal toch wel zo zout zijn dat een weekje later geen probleem is?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Wel goed dat je het zegt ik heb nog zo’n miso bouillon in de kast staan waarvan de datum dichtbij komt zie ik nuwie weet dat ik het deze week ook nog ga eten.
Ik zou het ook niet wegsmijten op de datum hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat spul zal toch wel zo zout zijn dat een weekje later geen probleem is?
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet even wat van me af schrijven in een spoiler
Sterkte. Je kunt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik dacht dat dat spel al tijden offline wasquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg zin om dit weer te spelen
https://www.thebestsocial(...)tdekking-habbo-hotel
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Verdomme, even een paar telefoontjes plegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Verbaas me dat dit gewoon nog bestaatquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg zin om dit weer te spelen
https://www.thebestsocial(...)tdekking-habbo-hotel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo druk nu met werken, niet grappig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh waar is mijn reactie hierop geblevenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien kom ik er nu dan achter hoe het eigenlijk hoort te smaken.
Ik heb ook Koreaanse dumplings in huis gehaald, weer van een ander merk:
[ afbeelding ]
Product of Germany.![]()
. Deze hadden wij afgelopen weekend nog, ik vond ze erg lekker! Wij hadden Aziatische hapjes als avondeten.
Ik ben heel erg benieuwd, als ik ze bestel vind ik ze altijd erg lekker!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Huh waar is mijn reactie hierop gebleven. Deze hadden wij afgelopen weekend nog, ik vond ze erg lekker! Wij hadden Aziatische hapjes als avondeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |