Zolang hij niet gewoon in het gevang zit niks grappigs meer aanquote:Op maandag 11 maart 2024 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Grappig dit
https://www.hln.be/buiten(...)n-weerlegd~a5877be0/
Positief blijvenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wordt een drukke week heb ik al gezien.
Maar... ik heb er wel zin in.
Ga je dit najaar stemmen?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij niet gewoon in het gevang zit niks grappigs meer aan
Olle is nog tot vrijdag in het ziekenhuis.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:57 schreef maily het volgende:
[..]
Positief blijven
Hoe was het epilepsie-onderzoek van Olle?
Ik ga niks meer met die nationaliteit doenquote:
Klinkt heel lekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 19:02 schreef aloa het volgende:
Etenstijd.
Witlof met aardappelen, kaassaus en gehaktbal![]()
Wat doe jij gemeen?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij niet gewoon in het gevang zit niks grappigs meer aan
Tweede zakje dit jaar maar die vorige was al even geledenquote:
Zo ben ikquote:
Eet smakelijk!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:02 schreef aloa het volgende:
Etenstijd.
Witlof met aardappelen, kaassaus en gehaktbal![]()
Ja, een beetje modern mens begint in januari alquote:
A?quote:
quote:
quote:
Ik dacht zelf Bquote:
Dit zijn ook nog de paaseitjes van vorig jaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb mn Sint Maarten dingen nog niet eens op ...
Hoeveel van die dozen werk jij er nog door voor pasenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:50 schreef pullup het volgende:
Ik had zowaar een goed zakje eitjesWas echt lekkere chocolade en heb me bijna misselijk gegeten
Als wij hem niet tegen houden...quote:Op maandag 11 maart 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel van die dozen werk jij er nog door voor pasen
Hoezo tegenhouden?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als wij hem niet tegen houden...
Kijk, dat zijn de betere plannen.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo tegenhouden?
We nemen het op en verkopen de beelden. Debiel genoeg zijn er zat mensen die dat soort dingen kijken.
Rare fantasieën heb jequote:Op maandag 11 maart 2024 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo tegenhouden?
We nemen het op en verkopen de beelden. Debiel genoeg zijn er zat mensen die dat soort dingen kijken.
Hier helaas geen birdies en het is beroerd weerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:21 schreef Aoibhin het volgende:
Wakker worden met fluitende birdies buiten en pullup birdies in het topic
Dan ga je toch lekker in Spanje wonenquote:
Nee want daar zitten al Spanjolenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Spanje wonen
Niet lang meer, zonder water komen ze niet verquote:
Van mij mogen ze er blijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet lang meer, zonder water komen ze niet ver
Ze komen vast allemaal hierheenquote:
Wacht maar tot het water op is daar, dan wordt de drank heel snel veel duurderderquote:
Whaddup?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het water op is daar, dan wordt de drank heel snel veel duurderder
Je vergeet de Schultenbräu!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een zak chips en de afstandsbediening.
Hoe heb jij ze het liefst? Gebakken? Onder de grill? ......?quote:
Op een foto zoals jij dat ook deed. Mooien Birdiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heb jij ze het liefst? Gebakken? Onder de grill? ......?
Dat was 'the before' foto hequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op een foto zoals jij dat ook deed. Mooien Birdie
Vlogen gister 2 hier in het park die zich goed lieten zienquote:
Gaaf!! iquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlogen gister 2 hier in het park die zich goed lieten zien
Schijnen toch wel regelmatig voor te komen in NL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Schijnen toch wel regelmatig voor te komen in NL.Ik zie ze liever in het wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige vogels.
Ik heb dagelijks twee kool of pimpelmezen bij mij op bezoek, die samen eten van een bol .
Zo schattig om te zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hier zit steeds meer variatie, Europese kanarie, Zwartkop, Pestvogel, Vlaamse Gaai, groenling en nu dus ook de Putterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie ze liever in het wild![]()
Prachtige vogels.
Ik heb dagelijks twee kool of pimpelmezen bij mij op bezoek, die samen eten van een bol .
Zo schattig om te zien
Cool!!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier zit steeds meer variatie, Europese kanarie, Zwartkop, Pestvogel, Vlaamse Gaai, groenling en nu dus ook de Putter
Die heb ik nou nog nooit gezien, schijnt best een plaag te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Vorige week vlogen hier knalgroene halsbandparkieten door de straat. Die had ik hier niet eerder gezien.
In West-Brabant nog niet gesignaleerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Vorige week vlogen hier knalgroene halsbandparkieten door de straat. Die had ik hier niet eerder gezien.
Die zaten er in mijn vorige dorp veel, erg veelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht zitten ze sinds een paar jaar ook, maar niet zo veel als in Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit gezien, schijnt best een plaag te zijn.
We hadden wel hier laatst een kip in de straat
kippen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zitten ze sinds een paar jaar ook, maar niet zo veel als in Amsterdam.
Kippen lopen hier ook rond ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kippen?
Vorig jaar liepen ze bij het appartementencomplex van mijn ma ook los, dit jaar zijn die ineens foetsie.
Ik mis ze wel die kippetjes
lagen op mijn bord misschien vanavondquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kippen?
Vorig jaar liepen ze bij het appartementencomplex van mijn ma ook los, dit jaar zijn die ineens foetsie.
Ik mis ze wel die kippetjes
Leuk, veel plezier!quote:
Zo rol ik gewoonquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:56 schreef maily het volgende:
@:DerRabbit @:Homijn HELDEN!!!!![]()
![]()
Konijn stopt vluchtende Nederlandse plofkrakers in Duitsland
Eet smakelijk!quote:
Dat was mijn geld jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo rol ik gewoon![]()
![]()
En ze wilde mij niet 60% van het geld geven, dus heb ik hun maar op laten pakken
quote:De voornaamste bron van bestaan is de visserij (vooral kabeljauw). De eilanden zijn bevoorradingsplaatsen van waaruit vissersschepen de vissersbanken kunnen bereiken. Vanwege de granietachtige bodem is er nauwelijks landbouw. De inwoners van deze eilanden zijn afstammelingen van Basken, Normandiërs en Bretons, wat te zien is aan de vlaggen van deze drie regio's boven in het wapen en links op de vlag van Saint-Pierre en Miquelon.
Ik heb vanmiddag andijviestamp gemaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje laat...maar nu aan de andijviestamp met gehaktballetjes
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag andijviestamp gemaakt
komt wel dichtbij zo
Als je het nog eens waagt om voor mijn deur te gaan zitten poepen gooi ik de beelden ervan onlinequote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was mijn geld ja
Binnenkort vind je wat feestelijke cadeau's voor je deur
Voorlopig niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je ballen gaat draaien!
quote:Hi Goa, Copilot here,
Er zijn zeker een aantal vegetarische gerechten die wereldwijd bekend en geliefd zijn. Een gerecht dat veel mensen blij maakt en dat je bijna overal kunt vinden, is pasta. Het is veelzijdig en kan op talloze manieren worden bereid met verschillende sauzen en groenten. Een ander populair gerecht is Chili sin Carne, een variant op chili con carne maar dan zonder vlees, vaak gemaakt met linzen, bonen en paprika1. Ook Tzatziki, een yoghurtdip met komkommer en knoflook, is wereldwijd geliefd en kan als bijgerecht of dip worden gebruikt2. Deze gerechten zijn niet alleen lekker, maar ook relatief eenvoudig te maken en kunnen een bron van inspiratie zijn voor je vegetarische avonturen.
quote:Goa, it's ChatGPT,
Ja, er zijn verschillende vegetarische gerechten die wereldwijd populair zijn en waar mensen vaak blij van worden. Een van de meest bekende is waarschijnlijk hummus. Hummus is een gerecht uit het Midden-Oosten, gemaakt van gepureerde kikkererwten, tahin (sesamzaadpasta), citroensap, knoflook en olijfolie. Het wordt vaak geserveerd als dip met vers gebakken brood of groenten en wordt over de hele wereld genoten vanwege zijn heerlijke smaak en voedzame eigenschappen.
Andere populaire vegetarische gerechten zijn onder meer:
Falafel: Gefrituurde balletjes gemaakt van gemalen kikkererwten of bonen, vaak geserveerd in pitabroodjes met groenten en saus.
Caprese salade: Een Italiaanse salade gemaakt van plakjes rijpe tomaat, verse mozzarella, basilicumblaadjes, olijfolie, zout en peper.
Vegetarische curry: Curry's uit verschillende keukens over de hele wereld, zoals Indiase, Thaise en Caribische curry's, kunnen worden bereid met een verscheidenheid aan groenten en smaakvolle kruiden en specerijen.
Veggie burgers: Gemaakt van plantaardige eiwitten zoals bonen, linzen, champignons of groenten, deze burgers worden steeds populairder als alternatief voor vleesburgers.
Groentequiche: Een hartige taart gevuld met een mengsel van groenten, eieren, room en kaas, gebakken in een korst.
Deze gerechten zijn slechts een paar voorbeelden van de vele heerlijke vegetarische opties die wereldwijd beschikbaar zijn en die mensen van verschillende culturen kunnen genieten.
Ik heb zin in een goede schnitzelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de reizigers dichterbij;
Altijd fijn als er een Schnitzel op de kaart staat
Kipquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu ben ik niet zo thuis in vegetarisch.. maar ben wel benieuwd...
Is er een gerecht welk wereldwijd, of iig verspreid is, waar je op kunt terugvallen of blij van word?
Zit een weekje in Gent dus Gentse stoverijquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter![]()
Welke stijl/smaak?
Heb je al waterkonijn gehad?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zit een weekje in Gent dus Gentse stoverij![]()
Was lekker alleen wat er nou precies zo Gents aan was weet ik niet.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zit een weekje in Gent dus Gentse stoverij![]()
Was lekker alleen wat er nou precies zo Gents aan was weet ik niet.
Gentse Stoverijquote:
quote:
Waterkonijn? Ja dat is wel 'speciaal'quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:24 schreef engine het volgende:
Maar ik ken het niet. Dat is een speciaal gerecht?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:24 schreef engine het volgende:
Maar ik ken het niet. Dat is een speciaal gerecht?
quote:
Ik zeg altijd maar zo:quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:27 schreef engine het volgende:
Er stond wel iets van konijn op de kaart maar ik dacht dat het gewoon om konijn ging. Misschien was dat ook wel zo.
Dan is het advies,quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:27 schreef engine het volgende:
Er stond wel iets van konijn op de kaart maar ik dacht dat het gewoon om konijn ging. Misschien was dat ook wel zo.
Ik ben gewaarschuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het advies,
even voorzichtig zijn met:
[..]
Aléz, uiteraard. Het knijnke is uiterst vers uit de propere waterloop, achter ons kot, genomen. En das goe water, zeker en vastquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen![]()
Maar het ligt er een beetje aan wat de herkomst is.
Komen vast allemaal uit een gegoede familiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen![]()
Maar het ligt er een beetje aan wat de herkomst is.
Toch wel beetje hooggeleide familie met klasse en stijl mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen vast allemaal uit een gegoede familie
Zou jij moeten weten toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel beetje hooggeleide familie met klasse en stijl mag ik hopen
Ik weet wel veel van ratten, maar niet zoveel van hooggeleide ratten familiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die wonen allemaal in Ratterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel veel van ratten, maar niet zoveel van hooggeleide ratten families
Waren die niet hoog geriooldquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:17 schreef aloa het volgende:
Zaagmans gaat de week weer doormidden zagen
quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:17 schreef aloa het volgende:
Zaagmans gaat de week weer doormidden zagen
Ik hoor net dit feitje op de radioquote:
Bloederige toestandquote:Op woensdag 13 maart 2024 07:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor net dit feitje op de radio
kettingzaag hulpmiddel bevalling
Als de baby het maar overleefdquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Schortje en handschoenen aan, en een spatmasker![]()
Misschien ook wel handig dat de moeder het ook overleeft.quote:
Had je maar geen zaag moeten nemenquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig dat de moeder het ook overleeft.
Die is vast veel waardquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
Jeugdsentiment![]()
Deze hadden we allemaal.
[ afbeelding ]
Die koppen van de bakkersquote:
Ja, zo zijn wij. Sowieso zeg ik altijd "ho!" tegen explosievenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:56 schreef maily het volgende:
@:DerRabbit @:Homijn HELDEN!!!!![]()
![]()
Konijn stopt vluchtende Nederlandse plofkrakers in Duitsland
Boem = hoquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, zo zijn wij. Sowieso zeg ik altijd "ho!" tegen explosieven
Ja, vooruit dan maarquote:
quote:
Kan dortmund er nog 7 makenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
Voordeel is wel dat er nog genoeg tijd is ...
Wat voor iets?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, vrijdag komt mijn nieuwe speelgoed
Nieuwe pcquote:
Dan moet ie even afgestoft van binnen, dat is de ventilatorquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe pc![]()
de huidige (nog veels te 'jonge') klinkt alsof hij wil opstijgen
Ah dat heb ik met mijn laptop. Baal ik ook wel van af en toe.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe pc![]()
Verkeerde samenstelling... wat ga je er mee doen ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe pc![]()
Zo simpel is het helaas niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet ie even afgestoft van binnen, dat is de ventilator
Had je daar al wel naar gekeken dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo simpel is het helaas niet.
Als de nieuwe er staat mag de videokaart terug, daar is een fan kapot denk ik.
Geruisloos vast niet, wel beter werken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat heb ik met mijn laptop. Baal ik ook wel van af en toe.
En de nieuwe gaat geruisloos zijn?
Yepquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Had je daar al wel naar gekeken dan?
Dat wordt de backup, mijn huidige backup gaat weg.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Verkeerde samenstelling... wat ga je er mee doen ?
Dat gaat natuurlijk maar de vraag zijn ...quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat heb ik met mijn laptop. Baal ik ook wel van af en toe.
En de nieuwe gaat geruisloos zijn?
Ik hoop het ook voor je. Nieuwe pc is altijd leukquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geruisloos vast niet, wel beter werken.
En hopelijk wordt mijn videokaart niet 100 graden (letterlijk) bij een middelmatig zware game
Ik heb zitten kijken voor een docking station maar vind dat ook allemaal nog vrij prijzig.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk maar de vraag zijn ...
Mijn mini pc doet ook af en toe de overdrive modus ...
mooiquote:
Daarom, leuk speelgoedquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Nieuwe pc is altijd leuk
Specs?quote:
Ik hou het op kleintjes denk ik ...quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb zitten kijken voor een docking station maar vind dat ook allemaal nog vrij prijzig.
Heeft iequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best een leuk speeltje
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Das de oude he, dit zijn specs van de nieuwequote:
Wat speel je dat ie overstressed raakt ...quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de oude he, dit zijn specs van de nieuwe
Weinig spannends, zelfs games die jaren ouder zijn kan ie al niet meer aan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat speel je dat ie overstressed raakt ...
3 Spaanse clubs in de cuartos ....quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:47 schreef chufi het volgende:
Mampis maakt gelijkmakende goal... verlengen ? PSV moet toch nu wel een gelijkmaker maken om gelijk te komen...
Helaas
quote:
Like a Birdie flying high in the skyquote:Op donderdag 14 maart 2024 05:41 schreef pullup het volgende:
[..]Dat hij maar een 180 moge maken en die neonazi zelf raakt deze keer
Mag wel een paar dagen uitgesteld wordenquote:
Een paar dagen is wel een beetje heel veel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Mag wel een paar dagen uitgesteld worden
Wel mooi om te zien altijdquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een paar dagen is wel een beetje heel veel.![]()
En ik hou er wel ook rekening mee dat het wordt uitgesteld , voorkomt teleurstelling![]()
![]()
![]()
Maar dit wordt wel weer fokking vet spannend![]()
Launch delayed because engine is not home?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Mag wel een paar dagen uitgesteld worden
Vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Vrijdag begrijp ik.
Hoe laat is dat? Of is dat nog niet bekend?
Er is altijd een kans dat het een dag later wordt .quote:
Het weer moet wel meewerken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is altijd een kans dat het een dag later wordt .
Ik heb laatst toevallig die docu gezien over de ramp met de spaceshuttle in 86(?).quote:
Dat was heel naar om te zien .quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb laatst toevallig die docu gezien over de ramp met de spaceshuttle in 86(?).
Had uiteindelijk ook met de wind op hoogte te maken.
Hopelijk krijgen vandaag een launch te zien . ik ga er niet vanuit dat ze heel blijft maar het zou al wel mooi zijn als ze de launch overleeftquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker ja.
En de oorzaak was echt heel klein, maar fataal.
Ik kijk het wel terug. Eigenlijk alleen zondag tijd. Ben wel benieuwd want geloof dat ze iets anders van plan zou als vorige twee launches.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een paar dagen is wel een beetje heel veel.![]()
En ik hou er wel ook rekening mee dat het wordt uitgesteld , voorkomt teleurstelling![]()
![]()
![]()
Maar dit wordt wel weer fokking vet spannend![]()
Roger thatquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Launch delayed because engine is not home?
Een o ring die bevroor op hoogte geloof ik waardoor het niet meer afdicht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker ja.
En de oorzaak was echt heel klein, maar fataal.
Jep. Door slak bleef het bij de start goed gaan, maar op hoogte kreeg de shuttle een duw van de hoogtewind en hierdoor opende het scheurtje weer met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef engine het volgende:
[..]
Een o ring die bevroor op hoogte geloof ik waardoor het niet meer afdicht.
quote:Het verbruik van dit aluminium leverde slakken op die in de scheur terecht kwamen waardoor deze tijdelijk gedicht werd. De Challenger vloog 58 seconden na zijn lancering door een smalle luchtlaag met extreme windsnelheden die vermoedelijk de slakken losrukten waardoor er opnieuw hete gassen begonnen te lekken. De scheur werd steeds groter en de gassen lekten tegen de onderzijde van de SRB waardoor deze 73 seconden na de lancering bezweek.
Ik alle Apollo reizen naar de maan met vooral de spannende terugkeer elke keer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het me goed herinneren. Als mini-Domni vond ik die Space Shuttles geweldig.
Ik was in mijn tienerjaren. Ik heb ergens nog de krant waar het in stond de volgende dag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het me goed herinneren. Als mini-Domni vond ik die Space Shuttles geweldig.
Een succes?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef pullup het volgende:
Had niet verwacht dat ze zo ver zouden komen vandaag
Dat klinkt ook lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Gnocchi met kastanjechampignnons en spekjes
Ik moet iedere keer Googlen met die gerechten van jou!quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het dahl van rode linzen en spinazie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |