quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zit een weekje in Gent dus Gentse stoverij![]()
Was lekker alleen wat er nou precies zo Gents aan was weet ik niet.
Gentse Stoverijquote:
quote:
Waterkonijn? Ja dat is wel 'speciaal'quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:24 schreef engine het volgende:
Maar ik ken het niet. Dat is een speciaal gerecht?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:24 schreef engine het volgende:
Maar ik ken het niet. Dat is een speciaal gerecht?
quote:
Ik zeg altijd maar zo:quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:27 schreef engine het volgende:
Er stond wel iets van konijn op de kaart maar ik dacht dat het gewoon om konijn ging. Misschien was dat ook wel zo.
Dan is het advies,quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:27 schreef engine het volgende:
Er stond wel iets van konijn op de kaart maar ik dacht dat het gewoon om konijn ging. Misschien was dat ook wel zo.
Ik ben gewaarschuwdquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het advies,
even voorzichtig zijn met:
[..]
Ik wil het wel proberenquote:
Aléz, uiteraard. Het knijnke is uiterst vers uit de propere waterloop, achter ons kot, genomen. En das goe water, zeker en vastquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen![]()
Maar het ligt er een beetje aan wat de herkomst is.
Komen vast allemaal uit een gegoede familiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen![]()
Maar het ligt er een beetje aan wat de herkomst is.
Toch wel beetje hooggeleide familie met klasse en stijl mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen vast allemaal uit een gegoede familie
Zou jij moeten weten toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel beetje hooggeleide familie met klasse en stijl mag ik hopen
Ik weet wel veel van ratten, maar niet zoveel van hooggeleide ratten familiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die wonen allemaal in Ratterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet wel veel van ratten, maar niet zoveel van hooggeleide ratten families
Waren die niet hoog geriooldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |