quote:
Like a Birdie flying high in the skyquote:Op donderdag 14 maart 2024 05:41 schreef pullup het volgende:
[..]Dat hij maar een 180 moge maken en die neonazi zelf raakt deze keer
Mag wel een paar dagen uitgesteld wordenquote:
Een paar dagen is wel een beetje heel veel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Mag wel een paar dagen uitgesteld worden
Wel mooi om te zien altijdquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een paar dagen is wel een beetje heel veel.![]()
En ik hou er wel ook rekening mee dat het wordt uitgesteld , voorkomt teleurstelling![]()
![]()
![]()
Maar dit wordt wel weer fokking vet spannend![]()
Launch delayed because engine is not home?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Mag wel een paar dagen uitgesteld worden
Vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Vrijdag begrijp ik.
Hoe laat is dat? Of is dat nog niet bekend?
Er is altijd een kans dat het een dag later wordt .quote:
Het weer moet wel meewerken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is altijd een kans dat het een dag later wordt .
Ik heb laatst toevallig die docu gezien over de ramp met de spaceshuttle in 86(?).quote:
Dat was heel naar om te zien .quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb laatst toevallig die docu gezien over de ramp met de spaceshuttle in 86(?).
Had uiteindelijk ook met de wind op hoogte te maken.
Hopelijk krijgen vandaag een launch te zien . ik ga er niet vanuit dat ze heel blijft maar het zou al wel mooi zijn als ze de launch overleeftquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker ja.
En de oorzaak was echt heel klein, maar fataal.
Ik kijk het wel terug. Eigenlijk alleen zondag tijd. Ben wel benieuwd want geloof dat ze iets anders van plan zou als vorige twee launches.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een paar dagen is wel een beetje heel veel.![]()
En ik hou er wel ook rekening mee dat het wordt uitgesteld , voorkomt teleurstelling![]()
![]()
![]()
Maar dit wordt wel weer fokking vet spannend![]()
Roger thatquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Launch delayed because engine is not home?
Een o ring die bevroor op hoogte geloof ik waardoor het niet meer afdicht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker ja.
En de oorzaak was echt heel klein, maar fataal.
Jep. Door slak bleef het bij de start goed gaan, maar op hoogte kreeg de shuttle een duw van de hoogtewind en hierdoor opende het scheurtje weer met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:41 schreef engine het volgende:
[..]
Een o ring die bevroor op hoogte geloof ik waardoor het niet meer afdicht.
quote:Het verbruik van dit aluminium leverde slakken op die in de scheur terecht kwamen waardoor deze tijdelijk gedicht werd. De Challenger vloog 58 seconden na zijn lancering door een smalle luchtlaag met extreme windsnelheden die vermoedelijk de slakken losrukten waardoor er opnieuw hete gassen begonnen te lekken. De scheur werd steeds groter en de gassen lekten tegen de onderzijde van de SRB waardoor deze 73 seconden na de lancering bezweek.
Ik kan het me goed herinneren. Als mini-Domni vond ik die Space Shuttles geweldig.quote:
Ik alle Apollo reizen naar de maan met vooral de spannende terugkeer elke keer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het me goed herinneren. Als mini-Domni vond ik die Space Shuttles geweldig.
Ik was in mijn tienerjaren. Ik heb ergens nog de krant waar het in stond de volgende dag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het me goed herinneren. Als mini-Domni vond ik die Space Shuttles geweldig.
Een succes?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:23 schreef pullup het volgende:
Had niet verwacht dat ze zo ver zouden komen vandaag
Vannacht wat te weinig gedaanquote:
Nog even volhouden, je kan hetquote:
Da’s niet zo handig…quote:
Dat klinkt ook lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Gnocchi met kastanjechampignnons en spekjes
Ik moet iedere keer Googlen met die gerechten van jou!quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het dahl van rode linzen en spinazie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |