Over een paar maanden klagen we allemaal weer over de hitte.quote:
Dan ga je toch lekker in Spanje wonenquote:
Nee want daar zitten al Spanjolenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Spanje wonen
Niet lang meer, zonder water komen ze niet verquote:
Van mij mogen ze er blijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet lang meer, zonder water komen ze niet ver
Ze komen vast allemaal hierheenquote:
Wat een leuk gekleurde vogeltjequote:
Heel veel dorstige spanjolen?quote:
Wacht maar tot het water op is daar, dan wordt de drank heel snel veel duurderderquote:
Whaddup?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het water op is daar, dan wordt de drank heel snel veel duurderder
Een zak chips en de afstandsbediening.quote:
Je vergeet de Schultenbru!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een zak chips en de afstandsbediening.
Hoe heb jij ze het liefst? Gebakken? Onder de grill? ......?quote:
Op een foto zoals jij dat ook deed. Mooien Birdiequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heb jij ze het liefst? Gebakken? Onder de grill? ......?
Dat was 'the before' foto hequote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op een foto zoals jij dat ook deed. Mooien Birdie
Vlogen gister 2 hier in het park die zich goed lieten zienquote:
Gaaf!! iquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlogen gister 2 hier in het park die zich goed lieten zien
Schijnen toch wel regelmatig voor te komen in NL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Schijnen toch wel regelmatig voor te komen in NL.Ik zie ze liever in het wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige vogels.
Ik heb dagelijks twee kool of pimpelmezen bij mij op bezoek, die samen eten van een bol .
Zo schattig om te zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hier zit steeds meer variatie, Europese kanarie, Zwartkop, Pestvogel, Vlaamse Gaai, groenling en nu dus ook de Putterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie ze liever in het wild![]()
Prachtige vogels.
Ik heb dagelijks twee kool of pimpelmezen bij mij op bezoek, die samen eten van een bol .
Zo schattig om te zien
Cool!!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier zit steeds meer variatie, Europese kanarie, Zwartkop, Pestvogel, Vlaamse Gaai, groenling en nu dus ook de Putter
Die heb ik nou nog nooit gezien, schijnt best een plaag te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Vorige week vlogen hier knalgroene halsbandparkieten door de straat. Die had ik hier niet eerder gezien.
In West-Brabant nog niet gesignaleerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Vorige week vlogen hier knalgroene halsbandparkieten door de straat. Die had ik hier niet eerder gezien.
Die zaten er in mijn vorige dorp veel, erg veelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht zitten ze sinds een paar jaar ook, maar niet zo veel als in Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit gezien, schijnt best een plaag te zijn.
We hadden wel hier laatst een kip in de straat
kippen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zitten ze sinds een paar jaar ook, maar niet zo veel als in Amsterdam.
Kippen lopen hier ook rond ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kippen?
Vorig jaar liepen ze bij het appartementencomplex van mijn ma ook los, dit jaar zijn die ineens foetsie.
Ik mis ze wel die kippetjes
lagen op mijn bord misschien vanavondquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kippen?
Vorig jaar liepen ze bij het appartementencomplex van mijn ma ook los, dit jaar zijn die ineens foetsie.
Ik mis ze wel die kippetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |