Waarom?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten tot het zomer is.
Bij @onlogisch moet je wezen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Je bent een walgelijk varken Kukelecucktsju10 of hoe je ook heet.
Wat een liefdeloosheid.quote:
1 op 3000 kan wel kater zijn trouwens.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat jij elke dag zoveel troep vreet, maar ik laat jou wel in je waarde.
Toch niet naar KLB?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar even een deurtje verder kijken.
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar kom ik werkelijk nooit.
Ok.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat jij elke dag zoveel troep vreet, maar ik laat jou wel in je waarde.
Ik krijg soms de indruk dat Ihattaren niet zo'n slimme jongen is.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal poept het Ihattaren-topic onder.
Nee, het zou wel eens verkeerd kunnen aflopen met die jongen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat Ihattaren niet zo'n slimme jongen is.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:de_boswachter
@:Doug-Heffernan
@:Chevycaprice
@:Zoon_John
@:Mortaxx
@:capuchon_jongen
@:FlippingCoin
PIKKEN JULLIE DIT????
Oh ik dacht user Zipportal.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat Ihattaren niet zo'n slimme jongen is.
Heeft iemand wel eens aangekondigd om hem te willen helpen? Ik denk dat hij met begeleiding van een trainer of topvoetballer ofzo vast wel weer op het juiste pad kan rakenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het zou wel eens verkeerd kunnen aflopen met die jongen.
Nee, niemand.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens aangekondigd om hem te willen helpen? Ik denk dat hij met begeleiding van een trainer of topvoetballer ofzo vast wel weer op het juiste pad kan raken
Moet het wel kaliber van Gaal zijn, oid, anders luistert hij toch niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens aangekondigd om hem te willen helpen? Ik denk dat hij met begeleiding van een trainer of topvoetballer ofzo vast wel weer op het juiste pad kan raken
Het pad raken, verder komt hij niet, ik heb het een paar keer van dichtbij gezien, de ene keer van hé die wordt fit en dan een paar maanden later weer moddervet.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sommige users hebben daar ook last van (ik noem geen namen)quote:Op maandag 11 maart 2024 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het pad raken, verder komt hij niet, ik heb het een paar keer van dichtbij gezien, de ene keer van hé die wordt fit en dan een paar maanden later weer moddervet.
Dat is nooit jammer.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Jammer nu de Bitcoin zo door het dak gaat user @:aTypisch met de noorderzon is vertrokken
quote:
Daar hopen ze ook dat je ze lekker diep in je reet weg douwt.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kijken ze tegen Bitcoin aan bij de Big Four?
De mening van de big four over Bitcoin varieert. Sommige accountantskantoren en financiële instellingen zijn sceptisch over Bitcoin vanwege zorgen over volatiliteit, regelgeving, en het potentiële gebruik voor illegale activiteiten. Anderen zijn echter geïnteresseerd in de technologie achter Bitcoin, zoals blockchain, en experimenteren zelfs met het integreren ervan in hun diensten. Over het algemeen kan worden gezegd dat de traditionele financiële sector een mix van nieuwsgierigheid, voorzichtigheid en soms weerstand vertoont ten opzichte van Bitcoin en andere cryptocurrencies.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kijken ze tegen Bitcoin aan bij de Big Four?
Het zal je niet verbazen maat. Het wordt KBR.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep met stokbroodje gezond.
Schijn je horse van te worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen maat. Het wordt KBR.
kipquote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi met saté.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om Typisch te eren: gezond brood bestaat niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Risotto.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier worden strakjes pizze aangeleverd.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk @GGMM, een typefoutje!!quote:Op maandag 11 maart 2024 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens overwogen op Bitcoin te kopen?
Vorige keer adviseerde je 40/45 te kopen.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens overwogen op Bitcoin te kopen?
Wat ontzettend flauw zeg om over een typefoutje te vallen. Alsof @GGMM zo'n figuur is die daar een probleem van maakt.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige keer adviseerde je 40/45 te kopen.
Ik vroeg je vorige keer wat ik moest doen, dus waarom nu deze herhaling?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ontzettend flauw zeg om over een typefoutje te vallen. Alsof @:GGMM zo'n figuur is die daar een probleem van maakt.
Omdat ik nog steeds niet weet of je ze nu gekocht hebt of niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg je vorige keer wat ik moest doen, dus waarom nu deze herhaling?
Oh zo. Nee, niet gekocht.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds niet weet of je ze nu gekocht hebt of niet.![]()
Dan is mijn conclusie dat het aan iedereen ligt behalve Ihattaren zelf.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niemand.
Wat dat betreft is Nederland heel egoïstisch
Geniet er lekker vanquote:Op maandag 11 maart 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net avg gegeten en nu sluit ik dit af met een heerlijke Skyr vanille.
Sorry maat. Inso begon hiermee en wilde erbij horenquote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:de_boswachter
@:Doug-Heffernan
@:Chevycaprice
@:Zoon_John
@:Mortaxx
@:capuchon_jongen
@:FlippingCoin
PIKKEN JULLIE DIT????
Davids ik heb geen bananenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik had jouw post nog niet eens gezien voordat ik over mijn eigen banaan begon
Geniet er lekker van!
Laat het smaken smulpaap. Ik twijfel nog tussen bitterballen op een zacht bolletje of een stokbrood met kruidenboter.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:48 schreef GGMM het volgende:
@:drizzt het is TONIJNSTEAK en wortelen geworden
Ongeacht wat je kiest, je bent een flinke goorlap.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laat het smaken smulpaap. Ik twijfel nog tussen bitterballen op een zacht bolletje of een stokbrood met kruidenboter.
Jij krijgt je vitaminen wel binnen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laat het smaken smulpaap. Ik twijfel nog tussen bitterballen op een zacht bolletje of een stokbrood met kruidenboter.
Waarom? Ik ben soms te lui om te koken.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongeacht wat je kiest, je bent een flinke goorlap.
met je vriendinnetje?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik was dit weekend overigens in de omgeving van Bastenaken
Zou aanraden 9/10
Wat heb je daar zoal gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik was dit weekend overigens in de omgeving van Bastenaken
Zou aanraden 9/10
Nee, met je moederquote:
Gegeten, gedronken, wat dorpjes bezocht en veel WOII musea/plekken bezocht.quote:
Oh leukquote:Op maandag 11 maart 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, met je moeder
[..]
Gegeten, gedronken, wat dorpjes bezocht en veel WOII musea/plekken bezocht.
Nu voor de 40-45e keer BoB kijken
Zullen we samen een keer in Oostende of Brussel naar de hoeren?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ link | afbeelding ]
De truitjes voor de uitwedstrijden van België zijn in de pers gelekt.
Ik dacht dat het 1 april was
Ik vraag me telkens af of je vriendin je account kent.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zullen we samen een keer in Oostende of Brussel naar de hoeren?
@:RamboDirk
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af of je vriendin je account kent.
Want?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af of je vriendin je account kent.
Of je thuis ook zo bent.quote:
Ik lees net dat Bastenaken veel leuker is. Misschien kunnen we dan ook nog Bastogne aan doen, moet daar ook in de buurt zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zullen we samen een keer in Oostende of Brussel naar de hoeren?
@:RamboDirk
Als ik het maar niet hoef te fietsen.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik lees net dat Bastenaken veel leuker is. Misschien kunnen we dan ook nog Bastogne aan doen, moet daar ook in de buurt zijn.
Je komt horse over.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik overkom.
Kut Afrikaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een hele goedemorgen,
I guessed today’s Globle in 4 tries:
🟥🟥🟧🟩🏆
https://globle.org/
Oh die.quote:
Ik hoorde hem deze ochtend op Joe. Ik kon het nummer uiteraard al, ik wist alleen niet dat hij bij die dooie hoorde.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die.Dit (hele soundtrack) luisterde m’n vader vroeger altijd in de auto.
![]()
Denk dat moderator Onlo dit ook wel een mooi liedje vindt.
Ik ken Joe niet, is dat nieuw?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde hem deze ochtend op Joe. Ik kon het nummer uiteraard al, ik wist alleen niet dat hij bij die dooie hoorde.
Biden?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde hem deze ochtend op Joe. Ik kon het nummer uiteraard al, ik wist alleen niet dat hij bij die dooie hoorde.
Leef je nog na gister?quote:
Sportschool of eigen keuze?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is een online radiostation van Q-music. Draait vooral 70's/80's&90's. Echte b00mermuziek dus.
Eigen keuze. Ik zit hier met meerdere mensen in een kantoor. In de sportschool draaien we louter harde beuken icm draaiorgelgeluidjes.quote:
Dat is lief van je. Denken aan je groepje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigen keuze. Ik zit hier met meerdere mensen in een kantoor. In de sportschool draaien we louter harde beuken icm draaiorgelgeluidjes.
Ik schrok er zo van dat ik helemaal vergeten ben om 'wordtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Ferme uitspraken van @:JanCees op Twitter.
Combinatie kracht- en boksklasjes dus? Dat is wel priemquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe
Heb gistermiddag een aantal verschillende fitnessapparaten getest, vooral krachttraining, en per apparaat drie setjes van 12 gedaan (als ik de namen wist zou het makkelijker zijn, maar als ik ff google zullen dingen als legpress, halterbank, dumbbell en cable pull vast wel bekend klinken), heb daarna nog even een minuut of 10-15 tegen een bokszak staan beuken, en toen was het uurtje alweer voorbij. Heb wel spierpijn, maar veel minder dan verwacht.
Volgende week weer, en dan op het gemakje opbouwen naar twee keer per week, en wellicht zelf ook wat spul aanschaffen zodat ik thuis verder kan gaan met oefenen
Het is het niet waard broer. Het lichaam trainen is voor untermenschen. Het is beter om via yoga spiritueel te trainen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe
Heb gistermiddag een aantal verschillende fitnessapparaten getest, vooral krachttraining, en per apparaat drie setjes van 12 gedaan (als ik de namen wist zou het makkelijker zijn, maar als ik ff google zullen dingen als legpress, halterbank, dumbbell en cable pull vast wel bekend klinken), heb daarna nog even een minuut of 10-15 tegen een bokszak staan beuken, en toen was het uurtje alweer voorbij. Heb wel spierpijn, maar veel minder dan verwacht.
Volgende week weer, en dan op het gemakje opbouwen naar twee keer per week, en wellicht zelf ook wat spul aanschaffen zodat ik thuis verder kan gaan met oefenen
Je bent het zelf niet waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het is het niet waard broer. Het lichaam trainen is voor untermenschen. Het is beter om via yoga spiritueel te trainen.
Harde woorden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent het zelf niet waard.
Sow hoppa biem.
Als er één user is die zijn weg terug moet vinden naar dit forum dan is het @JanCees.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Ferme uitspraken van @:JanCees op Twitter.
Eens makkerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als er één user is die zijn weg terug moet vinden naar dit forum dan is het @:JanCees.
Zo dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog liever dat HMF, Sjaakbauer en de identieke tweelingbroer van Klaasweetalles zich registeren dan JanCees.
Wow.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog liever dat HMF, Sjaakbauer en de identieke tweelingbroer van Klaasweetalles zich registeren dan JanCees.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Heb jij een telepathisch lijntje met JanCees ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:07 schreef KingRoland het volgende:
JanCees vertelde mij dat hij God aan het zoeken was
Laat hem met rust
SjaakBauer is toch een prima jongen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Kan wel even tijd voor hem maken. Zal eens kijken of hij nog onlangs nog gebeden heeft. Ik check dat met de secretaris, zal een paar werkdagen duren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:07 schreef KingRoland het volgende:
JanCees vertelde mij dat hij God aan het zoeken was
Laat hem met rust
Kerkgemeenschap...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij een telepathisch lijntje met JanCees ofzo?[ afbeelding ]
Daarom ook belachelijk dat ze die zoete smaakjes hebben verboden. Moet je kleine aan de nicotine smaak.quote:
lijkt mij wel iemand van de lijntjes jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij een telepathisch lijntje met JanCees ofzo?[ afbeelding ]
Zwartkijkerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Oriente het volgende:
Voetbalminnend Kameroen is in de ban van een enorme leeftijdsfraude-zaak. FécaFoot, de Kameroense voetbalbond, heeft liefst 62 spelers geschorst vanwege het aannemen van een andere leeftijd of het bezitten van een dubbele nationaliteit.
Eén van de spelers in Wilfried Nathan Doualla. Hij maakte in januari deel uit van de selectie van Kameroen op de Afrika Cup, en zou toen zeventien jaar oud zijn geweest.
Daarmee werd hij gezien als hét toptalent van Kameroen. Nu blijkt echter volgens verschillende bronnen dat de middenvelder een stuk ouder is: 31 jaar. Overigens kwam hij niet in actie op de Afrika Cup. Le Monde meldt bovendien dat Doualla zich eerder voor heeft gedaan onder een heel andere naam: Alexandre Bardelli.
"We zijn bezig aan een grote schoonmaakactie”, legde Ernest Obama, woordvoerder bij de Kameroense voetbalbond uit aan het Franse L’Equipe. "Sommige spelers liegen al tien jaar over hun leeftijd."
AfrikaGodGenot.
Maar het komt goed, aldus Obama.
Je West-Friese palingbroer.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:31 schreef Tjacka het volgende:
JanCees staat in mijn top 5 van meest favoriete user ooit
Prachtig in quotetags gezet. Hele mooie post.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Oriente het volgende:
Voetbalminnend Kameroen is in de ban van een enorme leeftijdsfraude-zaak. FécaFoot, de Kameroense voetbalbond, heeft liefst 62 spelers geschorst vanwege het aannemen van een andere leeftijd of het bezitten van een dubbele nationaliteit.
Eén van de spelers in Wilfried Nathan Doualla. Hij maakte in januari deel uit van de selectie van Kameroen op de Afrika Cup, en zou toen zeventien jaar oud zijn geweest.
Daarmee werd hij gezien als hét toptalent van Kameroen. Nu blijkt echter volgens verschillende bronnen dat de middenvelder een stuk ouder is: 31 jaar. Overigens kwam hij niet in actie op de Afrika Cup. Le Monde meldt bovendien dat Doualla zich eerder voor heeft gedaan onder een heel andere naam: Alexandre Bardelli.
"We zijn bezig aan een grote schoonmaakactie”, legde Ernest Obama, woordvoerder bij de Kameroense voetbalbond uit aan het Franse L’Equipe. "Sommige spelers liegen al tien jaar over hun leeftijd."
AfrikaGodGenot.
Daar doe ik allemaal niet aan. Oerhollandsche luiheid. Je doet het er maar mee!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Prachtig in quotetags gezet. Hele mooie post.
Zesjescultuurquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar doe ik allemaal niet aan. Oerhollandsche luiheid. Je doet het er maar mee!
17 jaar genot.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Oriente het volgende:
AfrikaGodGenot.
Bij het AZC fitnessen ze ook altijd erg veel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:07 schreef Salina het volgende:
[..]
17 jaar genot.
Komt door al dat fitnessen denk ik. Blijf je jong van.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het AZC fitnessen ze ook altijd erg veel.
Lekker man. 17 jaar en gewoon de spelersbus naar huis rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:07 schreef Salina het volgende:
[..]
17 jaar genot.
Komt door al dat fitnessen denk ik. Blijf je jong van.
Hier zit een goede Kluivertgrap inquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker man. 17 jaar en gewoon de spelersbus naar huis rijden
Bedankt!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb liever spa rood maar geniet er lekker van !
Dat is je waarde. Jij bent hetzelfde waard als een big.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat mij in mijn waarde.
Hond.
Bedankt maat!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:12 schreef GGMM het volgende:
Sorry nu voel ik me rot
Je bent een mooie gozer Niek, geniet lekker van je taartjeHopelijk eet je het vanwege een leuke gebeurtenis in je leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 12-03-2024 17:14:07 ]Yea, she's on crack.
Dat is lekker zeg, geniet ervanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
Gewoon nuchtere mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je West-Friese palingbroer.
Ik ook maatquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
Dat is lekker zegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik heb sushi besteld.
Fijn dat je alsnog antwoord geeft op de vraag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik heb sushi besteld.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden
Ik hoop dat iedereen vandaag zijn innerlijke rust kan vinden
Ik denk wel dat een maandje vasten jou wel goed zou doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik laat nog eerder m'n pik besnijden dan dat ik moslim word.
Lekker fris.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Inshallahquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Makaakjesquote:
Ik ga nog liever naar een pro-Palestinademonstratie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een maandje vasten jou wel goed zou doen
Ik heb je gewoon een like kunnen geven maatquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:15 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik ben je helaas vergeten te mentionen, excuus. Mijn Woordle-scores staan hierboven.
De likes werken momenteel even niet dus die hou je tegoed
Dubbele like gegeven (over twee posts).quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:15 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik ben je helaas vergeten te mentionen, excuus. Mijn Woordle-scores staan hierboven.
De likes werken momenteel even niet dus die hou je tegoed
Blijven doneren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:36 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch ja maar jij gebruikt de oude lay-out (quoten kan ook niet in de nieuwe momenteel)
heb nu pauze eindelijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit de mentaliteit bij de big four tegenwoordig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]kbr voor lunch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een k²groot gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Nee, ik was mijn lunch vergetenquote:
Free Bezsenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik was mijn lunch vergeten
Noodgedwongen stokbroodje @:bezsen met kipspies (zonder saus) moeten eten
Duurt lang.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak makker.
Starbucksquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koert laat zich een beetje kennen en is woedend op de (inderdaad oervervelende) bolle papzak Ferry.
Hutspotquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ga net als mijn goede vriend @GGMM bij mijn moeder eten. Het wordt andijviestamppot!quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spruitjes wokken en even kijken wat ik verder nog heb liggen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werelds. Die moffen waren klootzakken hé?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:21 schreef Wereldgozer het volgende:
cor podcast met bossie genot
@:kingroland
Een verstandige keuze maat.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta all’Alpekoquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is je record aan likes?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Mijn post in NWS doet het goed. Al 11 likes
Open account genot.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij rond de 30. Op insta 102k
@lenny_leonard Ben jij het?quote:
Om mensen goed te foppen is een onlogische username een prima zet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bij die username moet je aan Lenny denken?
interessant
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om mensen goed te foppen is een onlogische username een prima zet.
Ben je een BN'er ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij rond de 30. Op insta 102k
Klote maat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Maandag blessure opgelopen in de gym
@:oriente @:onlogisch @:tarado @:mortaxx
Veel plezier ouwe reus.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:51 schreef Bezsen het volgende:
GM vanuit de stad waar quincy p vastzit
Das kut maat. Wat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Nou maat ik was lekker de gym aan het murderenquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das kut maat. Wat dan?
En welkom terug
Hoe dan? Ik zie het nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Aiii das kutquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nou maat ik was lekker de gym aan het murderen
Toen liep dochter binnen en maakte ik een onverwachte beweging met de arm
En nu kan ik de arm niet meer strekken, veel pijn in de elleboog
Wel een paar corrigerende tikken gegeven neem ik aan voor het verstoren van je routinequote:Op donderdag 14 maart 2024 09:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nou maat ik was lekker de gym aan het murderen
Toen liep dochter binnen en maakte ik een onverwachte beweging met de arm
En nu kan ik de arm niet meer strekken, veel pijn in de elleboog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |