Oh die.quote:
Ik hoorde hem deze ochtend op Joe. Ik kon het nummer uiteraard al, ik wist alleen niet dat hij bij die dooie hoorde.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die.Dit (hele soundtrack) luisterde m’n vader vroeger altijd in de auto.
![]()
Denk dat moderator Onlo dit ook wel een mooi liedje vindt.
Ik ken Joe niet, is dat nieuw?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde hem deze ochtend op Joe. Ik kon het nummer uiteraard al, ik wist alleen niet dat hij bij die dooie hoorde.
Biden?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde hem deze ochtend op Joe. Ik kon het nummer uiteraard al, ik wist alleen niet dat hij bij die dooie hoorde.
Leef je nog na gister?quote:
Sportschool of eigen keuze?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is een online radiostation van Q-music. Draait vooral 70's/80's&90's. Echte b00mermuziek dus.
Eigen keuze. Ik zit hier met meerdere mensen in een kantoor. In de sportschool draaien we louter harde beuken icm draaiorgelgeluidjes.quote:
Dat is lief van je. Denken aan je groepje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigen keuze. Ik zit hier met meerdere mensen in een kantoor. In de sportschool draaien we louter harde beuken icm draaiorgelgeluidjes.
Ik schrok er zo van dat ik helemaal vergeten ben om 'wordtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Ferme uitspraken van @:JanCees op Twitter.
Combinatie kracht- en boksklasjes dus? Dat is wel priemquote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe
Heb gistermiddag een aantal verschillende fitnessapparaten getest, vooral krachttraining, en per apparaat drie setjes van 12 gedaan (als ik de namen wist zou het makkelijker zijn, maar als ik ff google zullen dingen als legpress, halterbank, dumbbell en cable pull vast wel bekend klinken), heb daarna nog even een minuut of 10-15 tegen een bokszak staan beuken, en toen was het uurtje alweer voorbij. Heb wel spierpijn, maar veel minder dan verwacht.
Volgende week weer, en dan op het gemakje opbouwen naar twee keer per week, en wellicht zelf ook wat spul aanschaffen zodat ik thuis verder kan gaan met oefenen
Het is het niet waard broer. Het lichaam trainen is voor untermenschen. Het is beter om via yoga spiritueel te trainen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe
Heb gistermiddag een aantal verschillende fitnessapparaten getest, vooral krachttraining, en per apparaat drie setjes van 12 gedaan (als ik de namen wist zou het makkelijker zijn, maar als ik ff google zullen dingen als legpress, halterbank, dumbbell en cable pull vast wel bekend klinken), heb daarna nog even een minuut of 10-15 tegen een bokszak staan beuken, en toen was het uurtje alweer voorbij. Heb wel spierpijn, maar veel minder dan verwacht.
Volgende week weer, en dan op het gemakje opbouwen naar twee keer per week, en wellicht zelf ook wat spul aanschaffen zodat ik thuis verder kan gaan met oefenen
Je bent het zelf niet waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het is het niet waard broer. Het lichaam trainen is voor untermenschen. Het is beter om via yoga spiritueel te trainen.
Harde woorden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent het zelf niet waard.
Sow hoppa biem.
Als er één user is die zijn weg terug moet vinden naar dit forum dan is het @JanCees.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Ferme uitspraken van @:JanCees op Twitter.
Eens makkerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als er één user is die zijn weg terug moet vinden naar dit forum dan is het @:JanCees.
Zo dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog liever dat HMF, Sjaakbauer en de identieke tweelingbroer van Klaasweetalles zich registeren dan JanCees.
Wow.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog liever dat HMF, Sjaakbauer en de identieke tweelingbroer van Klaasweetalles zich registeren dan JanCees.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Heb jij een telepathisch lijntje met JanCees ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:07 schreef KingRoland het volgende:
JanCees vertelde mij dat hij God aan het zoeken was
Laat hem met rust
SjaakBauer is toch een prima jongen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
Kan wel even tijd voor hem maken. Zal eens kijken of hij nog onlangs nog gebeden heeft. Ik check dat met de secretaris, zal een paar werkdagen duren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:07 schreef KingRoland het volgende:
JanCees vertelde mij dat hij God aan het zoeken was
Laat hem met rust
Kerkgemeenschap...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij een telepathisch lijntje met JanCees ofzo?[ afbeelding ]
Daarom ook belachelijk dat ze die zoete smaakjes hebben verboden. Moet je kleine aan de nicotine smaak.quote:
lijkt mij wel iemand van de lijntjes jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij een telepathisch lijntje met JanCees ofzo?[ afbeelding ]
Zwartkijkerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Oriente het volgende:
Voetbalminnend Kameroen is in de ban van een enorme leeftijdsfraude-zaak. FécaFoot, de Kameroense voetbalbond, heeft liefst 62 spelers geschorst vanwege het aannemen van een andere leeftijd of het bezitten van een dubbele nationaliteit.
Eén van de spelers in Wilfried Nathan Doualla. Hij maakte in januari deel uit van de selectie van Kameroen op de Afrika Cup, en zou toen zeventien jaar oud zijn geweest.
Daarmee werd hij gezien als hét toptalent van Kameroen. Nu blijkt echter volgens verschillende bronnen dat de middenvelder een stuk ouder is: 31 jaar. Overigens kwam hij niet in actie op de Afrika Cup. Le Monde meldt bovendien dat Doualla zich eerder voor heeft gedaan onder een heel andere naam: Alexandre Bardelli.
"We zijn bezig aan een grote schoonmaakactie”, legde Ernest Obama, woordvoerder bij de Kameroense voetbalbond uit aan het Franse L’Equipe. "Sommige spelers liegen al tien jaar over hun leeftijd."
AfrikaGodGenot.
Maar het komt goed, aldus Obama.
Je West-Friese palingbroer.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:31 schreef Tjacka het volgende:
JanCees staat in mijn top 5 van meest favoriete user ooit
Prachtig in quotetags gezet. Hele mooie post.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Oriente het volgende:
Voetbalminnend Kameroen is in de ban van een enorme leeftijdsfraude-zaak. FécaFoot, de Kameroense voetbalbond, heeft liefst 62 spelers geschorst vanwege het aannemen van een andere leeftijd of het bezitten van een dubbele nationaliteit.
Eén van de spelers in Wilfried Nathan Doualla. Hij maakte in januari deel uit van de selectie van Kameroen op de Afrika Cup, en zou toen zeventien jaar oud zijn geweest.
Daarmee werd hij gezien als hét toptalent van Kameroen. Nu blijkt echter volgens verschillende bronnen dat de middenvelder een stuk ouder is: 31 jaar. Overigens kwam hij niet in actie op de Afrika Cup. Le Monde meldt bovendien dat Doualla zich eerder voor heeft gedaan onder een heel andere naam: Alexandre Bardelli.
"We zijn bezig aan een grote schoonmaakactie”, legde Ernest Obama, woordvoerder bij de Kameroense voetbalbond uit aan het Franse L’Equipe. "Sommige spelers liegen al tien jaar over hun leeftijd."
AfrikaGodGenot.
Daar doe ik allemaal niet aan. Oerhollandsche luiheid. Je doet het er maar mee!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Prachtig in quotetags gezet. Hele mooie post.
Zesjescultuurquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar doe ik allemaal niet aan. Oerhollandsche luiheid. Je doet het er maar mee!
17 jaar genot.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef Oriente het volgende:
AfrikaGodGenot.
Bij het AZC fitnessen ze ook altijd erg veel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:07 schreef Salina het volgende:
[..]
17 jaar genot.
Komt door al dat fitnessen denk ik. Blijf je jong van.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij het AZC fitnessen ze ook altijd erg veel.
Lekker man. 17 jaar en gewoon de spelersbus naar huis rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:07 schreef Salina het volgende:
[..]
17 jaar genot.
Komt door al dat fitnessen denk ik. Blijf je jong van.
Hier zit een goede Kluivertgrap inquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker man. 17 jaar en gewoon de spelersbus naar huis rijden
Bedankt!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb liever spa rood maar geniet er lekker van !
Dat is je waarde. Jij bent hetzelfde waard als een big.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat mij in mijn waarde.
Hond.
Bedankt maat!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:12 schreef GGMM het volgende:
Sorry nu voel ik me rot
Je bent een mooie gozer Niek, geniet lekker van je taartjeHopelijk eet je het vanwege een leuke gebeurtenis in je leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 12-03-2024 17:14:07 ]Yea, she's on crack.
Dat is lekker zeg, geniet ervanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
Gewoon nuchtere mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je West-Friese palingbroer.
Ik ook maatquote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe biefstuk
Dat is lekker zegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik heb sushi besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |