Fijn dat je alsnog antwoord geeft op de vraag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuke vraag.
Ik heb sushi besteld.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden
Ik hoop dat iedereen vandaag zijn innerlijke rust kan vinden
Ik denk wel dat een maandje vasten jou wel goed zou doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik laat nog eerder m'n pik besnijden dan dat ik moslim word.
Lekker fris.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Inshallahquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Makaakjesquote:
Ik ga nog liever naar een pro-Palestinademonstratie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een maandje vasten jou wel goed zou doen
Ik heb je gewoon een like kunnen geven maatquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:15 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik ben je helaas vergeten te mentionen, excuus. Mijn Woordle-scores staan hierboven.
De likes werken momenteel even niet dus die hou je tegoed
Dubbele like gegeven (over twee posts).quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:15 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik ben je helaas vergeten te mentionen, excuus. Mijn Woordle-scores staan hierboven.
De likes werken momenteel even niet dus die hou je tegoed
Blijven doneren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:36 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch ja maar jij gebruikt de oude lay-out (quoten kan ook niet in de nieuwe momenteel)
heb nu pauze eindelijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit de mentaliteit bij de big four tegenwoordig?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]kbr voor lunch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een k²groot gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Nee, ik was mijn lunch vergetenquote:
Free Bezsenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik was mijn lunch vergeten
Noodgedwongen stokbroodje @:bezsen met kipspies (zonder saus) moeten eten
Duurt lang.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak makker.
Starbucksquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koert laat zich een beetje kennen en is woedend op de (inderdaad oervervelende) bolle papzak Ferry.
Hutspotquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ga net als mijn goede vriend @GGMM bij mijn moeder eten. Het wordt andijviestamppot!quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spruitjes wokken en even kijken wat ik verder nog heb liggen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werelds. Die moffen waren klootzakken hé?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:21 schreef Wereldgozer het volgende:
cor podcast met bossie genot
@:kingroland
Een verstandige keuze maat.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta all’Alpekoquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is je record aan likes?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Mijn post in NWS doet het goed. Al 11 likes
Open account genot.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij rond de 30. Op insta 102k
@lenny_leonard Ben jij het?quote:
Om mensen goed te foppen is een onlogische username een prima zet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bij die username moet je aan Lenny denken?
interessant
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om mensen goed te foppen is een onlogische username een prima zet.
Ben je een BN'er ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij rond de 30. Op insta 102k
Klote maat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Maandag blessure opgelopen in de gym
@:oriente @:onlogisch @:tarado @:mortaxx
Veel plezier ouwe reus.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:51 schreef Bezsen het volgende:
GM vanuit de stad waar quincy p vastzit
Das kut maat. Wat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Nou maat ik was lekker de gym aan het murderenquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das kut maat. Wat dan?
En welkom terug
Hoe dan? Ik zie het nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Aiii das kutquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nou maat ik was lekker de gym aan het murderen
Toen liep dochter binnen en maakte ik een onverwachte beweging met de arm
En nu kan ik de arm niet meer strekken, veel pijn in de elleboog
Wel een paar corrigerende tikken gegeven neem ik aan voor het verstoren van je routinequote:Op donderdag 14 maart 2024 09:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nou maat ik was lekker de gym aan het murderen
Toen liep dochter binnen en maakte ik een onverwachte beweging met de arm
En nu kan ik de arm niet meer strekken, veel pijn in de elleboog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |