Dat begrijpen we allemaal dus wat er nu uit gaat komen...het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar bij de PVV loopt reëel gezien niemand rond daarvoor, bij NSC zie ik het ook niet en bij de VVD kom ik dan ook op namen als van der Burg, Harbers, Schippers en van Gennip waar ik nou niet warm van wordt.
Gewoon dan maar weer Ruttequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat begrijpen we allemaal dus wat er nu uit gaat komen...het zal mij benieuwen.
Leuk idee maar lijkt mij onhaalbaarquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon dan maar weer Rutte
De ironie daarvan is dat je uitgerekend nu een Rutte keihard nodig hebt met die partijen en ik zie niet zo snel een kandidaat daarvoor die zich ook nog eens wil associereen met deze partijen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon dan maar weer Rutte
Die heeft zijn droombaan en ook wel zijn maximum behaald.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:21 schreef zuchtje het volgende:
Kunnen we de huidige voorzitter niet tot premier bestempelen? Die ene PVV'er die wel genuanceerd kan zijn.
Deze constructie is dan ook ideaal voor Wilders. Hij kanquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:56 schreef KingRoland het volgende:
toch wel een klap voor de oppositie. ze kunnen nu niet zeggen over een paar jaar dat 'onder leiding van' Wilders er helemaal niks is gebeurd de afgelopen X jaar. Bij Rutte zag je dat ook voorbij komen. Vooral bij wilders zou het interessant zijn, omdat hij vaak dingen roept vanaf de zijlijn.
Exact en nu heeft hij precies wat hij wil: hij hoeft niet te leveren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Wilders is een gehaaide politicus, maar het probleem is dat hij geen endgame heeft. Alles wat hij doet is erop gericht om de opinie te bespelen en (virtuele) zetels te winnen. Hij kan er alleen niks mee op het moment dat hij ze heeft. Daar is zijn partij ook helemaal niet op ingericht.
Preciesquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Exact en nu heeft hij precies wat hij wil: hij hoeft niet te leveren.
Wat doen Bijleveld en Plasterk in dit rijtje? en Leijten is ook wel een vraagteken qua bestuurlijke gravitas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:29 schreef trein2000 het volgende:
De T. heeft wat namen voor een eventuele ministersploeg: Vijlbrief, Leijten, Van Rij, Bijleveld, Putters en Plasterk. https://www.telegraaf.nl/(...)binet-willen-stappen
En waarom zouden Putters, Vijlbrief en Leijten PVV-beleid mogelijk willen maken?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat doen Bijleveld en Plasterk in dit rijtje? en Leijten is ook wel een vraagteken qua bestuurlijke gravitas.
Wat een idiote reactie. Hoezo iemand royeren vanwege deelname aan een extraparlementaire kabinet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:29 schreef trein2000 het volgende:
De T. heeft wat namen voor een eventuele ministersploeg: Vijlbrief, Leijten, Van Rij, Bijleveld, Putters en Plasterk. https://www.telegraaf.nl/(...)binet-willen-stappen
Hij is alleen genuanceerd als voorzitter, zijn denkbeelden zelf zijn dat allesbehalve.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:21 schreef zuchtje het volgende:
Kunnen we de huidige voorzitter niet tot premier bestempelen? Die ene PVV'er die wel genuanceerd kan zijn.
Royeren nog welquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:29 schreef trein2000 het volgende:
En met die personele bezetting gaat het ook vallen of staan. Als men een stuk of tien mensen van kaliber Putters, Vijlbrief weet te vinden die daadwerkelijk hun sporen verdiend hebben en ook gezag hebben dan kan het relatief nog best wat worden. Als we eindigen met Fleur Agema en Gijs Tuinman hebben we een ander probleem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:50 schreef Hanca het volgende:
Ik ben wel benieuwd. In theorie kan het best een mooie ministersploeg worden: Premier Putters, Knot op financiën, Vijlbrief op Groningen houden... maar ik vrees dat het flink tegen gaat vallen.
Moet wel zeggen: het is wel een spannende periode voor politiek volgers.
Het GL lid dat in het extraparlementaire bestuur van Limburg is gestapt is ook geroyeerd. Dat vond ik wat overdreven omdat het een vrij brede coalitie was, maar hier zou ik het volkomen begrijpen. Je gaat als linkse politicus natuurlijk niet dit verrechtse kabinet van hun personele problemen af helpen. Laat rechts maar laten zien dat ze alleen idioten kunnen vinden.quote:
Is ook een beetje inherent aan zo'n constructie zonder regeerakkoord.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En met die personele bezetting gaat het ook vallen of staan.
Waar is Eduard Bomhoff als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
Is Herman Heinsbroek nog beschikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |