Als het dan maar niet Gerda uit Schiedam isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat 1 van die fans Jimmy vertelt dat Dilano een smerig spelletje met hem speelt
Misschien is haar string gebroken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
Ik miet met de hond naar buiten, zal je zien dat ze dan net binnen komen![]()
Loopt Alice nou te snotteren??
Nou ik gok dat die wel overduidelijke instructies hebben gekregen wat of niet te zeggen. Misschien zelfs wel compleet gescript...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat 1 van die fans Jimmy vertelt dat Dilano een smerig spelletje met hem speelt
Die keukenverkoper uit Brabant is waarschijnlijk ook fan. Hoe heet die nu ook weer ? Mike ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Gerda in schiedam die wat van me vindt
jaaaaa
inb4 een huilende Jimmy door Gerda uit schiedam
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ik gok dat die wel overduidelijke instructies hebben gekregen wat of niet te zeggen. Misschien zelfs wel compleet gescript...
Doet die Jeneverneus ook mee?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als het dan maar niet Gerda uit Schiedam is
Denk eerder Jopie Parlevliet uit Rotterrrrrdamquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Gerda in schiedam die wat van me vindt
jaaaaa
inb4 een huilende Jimmy door Gerda uit schiedam
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die keukenverkoper uit Brabant is waarschijnlijk ook fan. Hoe heet die nu ook weer ? Mike ?
Vraag maar aan @Joyce-43, ik kom nog uit de tijd van sancties van 100k dus ik hou me een beetje gedeistquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je straks binnen bent .. kun je Dilano even een schop in z'n edele delen geven namens de hele CoS?
Miss piggyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Neen, die vreet gewoon als een varken.
Alleen daarom al verdient ie het wel om te winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:00 schreef greysbones het volgende:
Tom geloofd nog steeds niet dat zijn vliegtuigjes van fans komen![]()
Nee, die komen gewoon uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:00 schreef greysbones het volgende:
Tom geloofd nog steeds niet dat zijn vliegtuigjes van fans komen![]()
die stond gewoon dr koffer uit te pakkenquote:
Was er niet al een preview gegeven van duo's?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze speculeren over de duo's. Dat heeft de febo weer zo ondoorzichtig geregeld dat ze elk willekeurig duo bij elkaar kunnen zetten, en we niets anders kunnen doen dan het geloven.
ik had vor kijken nurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Neen, die vreet gewoon als een varken.
Karin kon ook haar ogen niet geloven dat het voor haar wasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen daarom al verdient ie het wel om te winnen.
Met de disclaimer dat een exit het kan veranderen .... want per bewoner een top 10 .. hoe weeg je dat. En hoe weeg je het opnieuw na de exit. Ze kunnen alles doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Was er niet al een preview gegeven van duo's?
Ik dacht zoiets gezien te hebben.
Tyron met Dilano in een duo.
En Alice met Jimmy in een duo.
Ashley met Ronahi mocht ze zijn gebleven.
Hoop dat dit niet waar is want zie Dilano, Randy en/of Tyron liever niet bij elkaar.
Die zijn toch inmidddels verjaard mag ik hopen .....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Vraag maar aan @:Joyce-43, ik kom nog uit de tijd van sancties van 100k dus ik hou me een beetje gedeist
preciesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met de disclaimer dat een exit het kan veranderen .... want per bewoner een top 10 .. hoe weeg je dat. En hoe weeg je het opnieuw na de exit. Ze kunnen alles doen.
kann ik bitte de link van vandag kregen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die zijn toch inmidddels verjaard mag ik hopen .....
dat ze zich moeten uitsprekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar hebben deze 2 niksnutten het nu weer over
Breng ze niet op een idee ...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:04 schreef s1lverz het volgende:
Ze zouden volgend jaar moeten overwegen om de streams gratis te maken en de streamlocks te vervangen met reclameblokken
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder Jopie Parlevliet uit Rotterrrrrdam
Nee man ik zie het echt niet Broquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
Randy ziet de vuilniszak niet staan als hij er langs loopt
Herkent zijn vriend nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
Randy ziet de vuilniszak niet staan als hij er langs loopt
Ligt er aan hoe hysterisch die gaan lopen doen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:06 schreef BB-King het volgende:
Een freeze met fans zou niet moeilijk moeten zijn.
Zijn toch onbekenden.
of ze moeten hele lelijke dingen zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:06 schreef BB-King het volgende:
Zijn toch onbekenden.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die zijn toch inmidddels verjaard mag ik hopen .....
die hebben met eric dgk gesprokenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Er valt alleen jackpot geld te verliezen 1000 euro per keer dat iemand beweegt
Denk ik dan ook. Tenzij ze de waarheid over je uitspreken (dan zijn er vechtpartijen)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:06 schreef BB-King het volgende:
Zijn toch onbekenden.
Zoals bij het slapen zekers. Wordt ook nix mee gedaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Er valt alleen jackpot geld te verliezen 1000 euro per keer dat iemand beweegt
De week is nog jongquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:09 schreef Hznootje het volgende:
Haha ze verwachten bekenden..krijg je die stomme fans om je heen
ja zo wat Jolien bij Bart deedquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:10 schreef Ireth het volgende:
Ah, tactisch () overleg over wat te doen bij een freeze...
Nou blijkt wel nodig te zijn als je jimmy nu zo hoort. Hij vind als hij dit kan dan anderen ook. Maar anderen zeggen als je wil dan beslis je zelf tochquote:
Gaat er zo'n fan tegen je staan ritten, mag je niet bewegenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:09 schreef Hznootje het volgende:
Haha ze verwachten bekenden..krijg je die stomme fans om je heen
nah denk het niet pannenkoekquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:13 schreef Ireth het volgende:
Dil: als ze zien dat je het echt probeert keuren ze het wel goed hoor...
Ja die weet dat zijn laatste dagen zijn geteld daar...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Danny zit de hele tijd met tranen in de ogen.
Ja, die heeft die deegroller voor ogen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Bij de gedachte van fans krijgt hij al 'n natte broekquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
sinds danny geschminkt is zag ik dat hij een hele erge punt neus had en ik zie nu echt niet anders meer hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Mario bij Alicequote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat er zo'n fan tegen je staan ritten, mag je niet bewegen [ afbeelding ]
en die punt is ook nog eens scheefquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sinds danny geschminkt is zag ik dat hij een hele erge punt neus had en ik zie nu echt niet anders meer haha
Ik zie vooral dat hij ernstig toe is aan nieuwe kronen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sinds danny geschminkt is zag ik dat hij een hele erge punt neus had en ik zie nu echt niet anders meer haha
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat hij ernstig toe is aan nieuwe kronen...
lolquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:20 schreef bull1966 het volgende:
voor mij komt sowieso niemand zei dilano net.
zelfinzicht heeft ie dan weer wel
de plantjes zullen zo wel komenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Random beeld op buiten .. .Ik geloof de nooddeur.
is die nou doen?quote:
Bijzonder weer ... ook wel een beetje klaar met Jimmyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:20 schreef Rhosyn het volgende:
Karen gezellig aan het keuvelen met Tom.
Komt Jimmy er tussen. HIj heeft pijn in zijn schouderblad. Of Tom hem ff kan masseren.
Akward!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, die heeft die deegroller voor ogen.
Hoopt op een vliegtuigje. Zal er 1 zijn ver weg van zijn vrouw.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
echt een dierentuin ideequote:
met blijf maar daarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoopt op een vliegtuigje. Zal er 1 zijn ver weg van zijn vrouw.
voor jimmy helemaal hahaquote:
slim! Komt iedereen er straks naast liggen.quote:
Vrees dat je gelijk hebt. De stagiaires als fansquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou stuur die acteurs fans maar naar binnen
Dat deed hij goed. Lekker ontspannen liggen.quote:
Die met de vleggies.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Wie van de fans gaat ff bij Randy op bed springen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
pffffffquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:27 schreef mario390 het volgende:
2 meiden de tieten hebben
en niet weinig
die komt ronde 2quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:29 schreef kiki2024 het volgende:
Ze mogen gewoon foto's maken van alles raar. en waar is geraldine ???
Die komt zo met de volgende groep.. we gaan dit hele feest nog een keer doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:29 schreef kiki2024 het volgende:
Er staan 24/7 cameras op die mensen... Waarom geen fotos maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:29 schreef kiki2024 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |