Ja die weet dat zijn laatste dagen zijn geteld daar...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Danny zit de hele tijd met tranen in de ogen.
Ja, die heeft die deegroller voor ogen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Bij de gedachte van fans krijgt hij al 'n natte broekquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
sinds danny geschminkt is zag ik dat hij een hele erge punt neus had en ik zie nu echt niet anders meer hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Mario bij Alicequote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat er zo'n fan tegen je staan ritten, mag je niet bewegen [ afbeelding ]
en die punt is ook nog eens scheefquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sinds danny geschminkt is zag ik dat hij een hele erge punt neus had en ik zie nu echt niet anders meer haha
Ik zie vooral dat hij ernstig toe is aan nieuwe kronen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sinds danny geschminkt is zag ik dat hij een hele erge punt neus had en ik zie nu echt niet anders meer haha
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat hij ernstig toe is aan nieuwe kronen...
jawel een heleboelquote:
lolquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:20 schreef bull1966 het volgende:
voor mij komt sowieso niemand zei dilano net.
zelfinzicht heeft ie dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |