Als het dan maar niet Gerda uit Schiedam isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat 1 van die fans Jimmy vertelt dat Dilano een smerig spelletje met hem speelt
Misschien is haar string gebroken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef Ireth het volgende:
Ik miet met de hond naar buiten, zal je zien dat ze dan net binnen komen![]()
Loopt Alice nou te snotteren??
Nou ik gok dat die wel overduidelijke instructies hebben gekregen wat of niet te zeggen. Misschien zelfs wel compleet gescript...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat 1 van die fans Jimmy vertelt dat Dilano een smerig spelletje met hem speelt
Die keukenverkoper uit Brabant is waarschijnlijk ook fan. Hoe heet die nu ook weer ? Mike ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Gerda in schiedam die wat van me vindt
jaaaaa
inb4 een huilende Jimmy door Gerda uit schiedam
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ik gok dat die wel overduidelijke instructies hebben gekregen wat of niet te zeggen. Misschien zelfs wel compleet gescript...
Doet die Jeneverneus ook mee?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als het dan maar niet Gerda uit Schiedam is
Denk eerder Jopie Parlevliet uit Rotterrrrrdamquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Gerda in schiedam die wat van me vindt
jaaaaa
inb4 een huilende Jimmy door Gerda uit schiedam
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die keukenverkoper uit Brabant is waarschijnlijk ook fan. Hoe heet die nu ook weer ? Mike ?
Vraag maar aan @Joyce-43, ik kom nog uit de tijd van sancties van 100k dus ik hou me een beetje gedeistquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je straks binnen bent .. kun je Dilano even een schop in z'n edele delen geven namens de hele CoS?
Miss piggyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Neen, die vreet gewoon als een varken.
Alleen daarom al verdient ie het wel om te winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:00 schreef greysbones het volgende:
Tom geloofd nog steeds niet dat zijn vliegtuigjes van fans komen![]()
Nee, die komen gewoon uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:00 schreef greysbones het volgende:
Tom geloofd nog steeds niet dat zijn vliegtuigjes van fans komen![]()
die stond gewoon dr koffer uit te pakkenquote:
Was er niet al een preview gegeven van duo's?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze speculeren over de duo's. Dat heeft de febo weer zo ondoorzichtig geregeld dat ze elk willekeurig duo bij elkaar kunnen zetten, en we niets anders kunnen doen dan het geloven.
ik had vor kijken nurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Neen, die vreet gewoon als een varken.
Karin kon ook haar ogen niet geloven dat het voor haar wasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen daarom al verdient ie het wel om te winnen.
Met de disclaimer dat een exit het kan veranderen .... want per bewoner een top 10 .. hoe weeg je dat. En hoe weeg je het opnieuw na de exit. Ze kunnen alles doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Was er niet al een preview gegeven van duo's?
Ik dacht zoiets gezien te hebben.
Tyron met Dilano in een duo.
En Alice met Jimmy in een duo.
Ashley met Ronahi mocht ze zijn gebleven.
Hoop dat dit niet waar is want zie Dilano, Randy en/of Tyron liever niet bij elkaar.
Die zijn toch inmidddels verjaard mag ik hopen .....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Vraag maar aan @:Joyce-43, ik kom nog uit de tijd van sancties van 100k dus ik hou me een beetje gedeist
preciesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met de disclaimer dat een exit het kan veranderen .... want per bewoner een top 10 .. hoe weeg je dat. En hoe weeg je het opnieuw na de exit. Ze kunnen alles doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |