ow net nog gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Niet je streams verversen,of van stream wisselen dan zijn ze foetsie
Wat een aandachts**** die ashleyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley: dit een beetje netjes of knallen ze de tent uit
Doet het niet iddquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik kan gewoon wisselenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier zwart beeldmet alleen het woordje "Herladen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ah thnx!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:56 schreef Ireth het volgende:
@:Dotteke ik heb de OP stuk gemaakt
what have you doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Doet het weerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier zwart beeldmet alleen het woordje "Herladen"
Hoe krijg je dat dan voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Niks aan de hand dat is op mobiel denk ik, oh neequote:
nee dat ligt aan onze mobiels, is discussie over geweest in de SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
post op laptop onderste klopt inderdaad nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks aan de hand dat is op mobiel denk ik
Is hersteld snap alleen niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen als je alleen de TT aanpastquote:
Wat ben je weer lekker aan het stoken. Dit is heel wat andersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee dat ligt aan onze mobiels, is discussie over geweest in de SC
Ik heb geen idee? Misschien per ongeluk iets aangeklikt tijdens het scrollen naar beneden om hem te posten??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hersteld snap alleen niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen als je alleen de TT aanpast
Nee joh gewoon in beeld zo. Denk niet pesten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:00 schreef kiki2024 het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar expres naast iemand willen zitten tijdens eventuele exit is echt walgelijk, gemeen en gewoon pesten.
Hij is weer goedquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Misschien per ongeluk iets aangeklikt tijdens het scrollen naar beneden om hem te posten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |