Welke ranking?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:30 schreef Angelique61 het volgende:
Ronahi denkt dat ze naar huis gat, de anderen zeggen dat weet je niet, zegt ronahi jawel na die ranking weet ik het wel ?????????
Volgens mij hebben ze de polls echt wel laten zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook..beetje vreemd
Bedoelt ze misschien die ranking van die stembiljetten? Die Alice en Ashley in mochten kijken toen ze in die pizzahut zaten?quote:
Geen idee dat vroeg ik me ook af dus, denk dat ze bij de febo wel iets gezien hebben van de pollsquote:
Ze is echt verdrietigquote:
Ronahi ook 3 zakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker alles los in de voorraad kamer van Alice
Kan mar toen was ronahi niet genomineerd tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoelt ze misschien die ranking van die stembiljetten? Die Alice en Ashley in mochten kijken toen ze in die pizzahut zaten?
Ze ziet er echt heel mooi uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:29 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft ze toch een mooi koppie als ze zich heeft opgemaakt....echt mooi
Wat moet hij daar mee? Zo veel loopt hij nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die heeft me trouwens een sneakers collectie thuis niet normaal goud geld wat die thuis heeft staan volgens mijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat moet hij daar mee? Zo veel loopt hij niet
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat moet hij daar mee? Zo veel loopt hij niet
Je kunt niet alles willen....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had liever iemand anders zien gaan
Dat doe ik ook niet.. ben geen Ashley hèquote:
dat ze zei dat ze naast Ronahi wil zitten ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef Willewa het volgende:
De valsheid zit Ashley echt in haar aderen.
In veel opmerkingen zit op dit moment zo’n sarcastische ondertoonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef Willewa het volgende:
De valsheid zit Ashley echt in haar aderen.
Dat denk ik ook en mocht hij ze verkopen kan hij er makkelijk bijzeggen dat ze nog nieuw zijnquote:
Vooral dat ze dat doet en dan zegt ‘dan kan ik het nog even ruiken’ met weer zo’n valse grin op d’r gezicht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat ze zei dat ze naast Ronahi wil zitten ?
oh dat ruiken hoorde ik niet. ja ze is heel vals, dat je mensen weg wil prima maar waarom een trap naquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vooral dat ze dat doet en dan zegt ‘dan kan ik het nog even ruiken’ met weer zo’n valse grin op d’r gezicht.
hallo heb je mijn dm´s deze week niet gezien?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy over Dilano, hoe heet ie ....
man3 misschien kan hij het handje van Dylano vast houdenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Ronahi zorg je er voor dat Dilano naast je komt zitten
dat wil hij heel graag maar hij zal het niet zeggen
ja te erg gewoonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
man3 misschien kan hij het handje van Dylano vast houden
broquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ben er ook weer! Genoeg gemist na anderhalve dag geen streams gezien te hebben, maar zal weinig verschillen met de dagen er voor...
- sjoe
- ik
- sonja
- strategie
- spel
Oja, ik wist dat ik nog wat mistequote:
2 vliegtuigjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, ik wist dat ik nog wat miste![]()
- rummicub
- kaarten
- pingpongen
- pannenkoeken
- liggende mensen
Daarom zei ik, het zit in haar aderen ;p Ze kan niet anders denk ik, dit is haar karakter, dat heeft ze inmiddels genoeg bewezen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh dat ruiken hoorde ik niet. ja ze is heel vals, dat je mensen weg wil prima maar waarom een trap na
dit is pestenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Flauw om daar te gaan zitten.
Laat hun vrienden daar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |