Dat doe ik ook niet.. ben geen Ashley hèquote:
dat ze zei dat ze naast Ronahi wil zitten ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef Willewa het volgende:
De valsheid zit Ashley echt in haar aderen.
In veel opmerkingen zit op dit moment zo’n sarcastische ondertoonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef Willewa het volgende:
De valsheid zit Ashley echt in haar aderen.
Dat denk ik ook en mocht hij ze verkopen kan hij er makkelijk bijzeggen dat ze nog nieuw zijnquote:
Vooral dat ze dat doet en dan zegt ‘dan kan ik het nog even ruiken’ met weer zo’n valse grin op d’r gezicht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat ze zei dat ze naast Ronahi wil zitten ?
oh dat ruiken hoorde ik niet. ja ze is heel vals, dat je mensen weg wil prima maar waarom een trap naquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vooral dat ze dat doet en dan zegt ‘dan kan ik het nog even ruiken’ met weer zo’n valse grin op d’r gezicht.
hallo heb je mijn dm´s deze week niet gezien?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy over Dilano, hoe heet ie ....
man3 misschien kan hij het handje van Dylano vast houdenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:47 schreef humpty het volgende:
Jimmy tegen Ronahi zorg je er voor dat Dilano naast je komt zitten
dat wil hij heel graag maar hij zal het niet zeggen
ja te erg gewoonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
man3 misschien kan hij het handje van Dylano vast houden
broquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ben er ook weer! Genoeg gemist na anderhalve dag geen streams gezien te hebben, maar zal weinig verschillen met de dagen er voor...
- sjoe
- ik
- sonja
- strategie
- spel
Oja, ik wist dat ik nog wat mistequote:
2 vliegtuigjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, ik wist dat ik nog wat miste![]()
- rummicub
- kaarten
- pingpongen
- pannenkoeken
- liggende mensen
Daarom zei ik, het zit in haar aderen ;p Ze kan niet anders denk ik, dit is haar karakter, dat heeft ze inmiddels genoeg bewezen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh dat ruiken hoorde ik niet. ja ze is heel vals, dat je mensen weg wil prima maar waarom een trap na
dit is pestenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Flauw om daar te gaan zitten.
Laat hun vrienden daar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |