Je moet misschien even inzoomen maar hier staat hetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef mazaru het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat er 2 nationaliteiten in de finale MOETEN zitten? Staat dat in de regels of zijn dat speculaasjes?
ik hoorde het de bewoners zeggen..is in de uitzending van vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef mazaru het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat er 2 nationaliteiten in de finale MOETEN zitten? Staat dat in de regels of zijn dat speculaasjes?
Zelfs met bril op lukt het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet misschien even inzoomen maar hier staat het
Hey heks , dat is lang geledenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil herrie in de tent en bloed aan de muur……
Ik ben benieuwd. Ik lees het hier regelmatig en ik hoor ze in het huis ook daarover praten. Daarom vraag ik me af of het in de regels staatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoorde het de bewoners zeggen..is in de uitzending van vanavond
Dat wordt ieder jaar weer door bewoners besprokenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik lees het hier regelmatig en ik hoor ze in het huis ook daarover praten. Daarom vraag ik me af of het in de regels staat
Ja dat was andere jaren een regel dus je mag er vanuit gaan dat het nu ook zo is.quote:
Hoi hoi ik lurk veel maar had erquote:
Ahhquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi ik lurk veel maar had er
Al een bezoekje aan de SC gebracht…….maar hou alles in de gaten hoor
Ze hadden het hier gister al over en dat aankomende week fanweek zou gaan worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu opeens dat fans mogelijk duo's mogen samenstellen, ze weten alweer meer ...
Ik heb dat sowieso gemistquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu opeens dat fans mogelijk duo's mogen samenstellen, ze weten alweer meer ...
https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:43 schreef engine het volgende:
Ze denken dat de kijkers de populaire samen in koppeltjes willen zien
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Ff mijn ergernissen Randy vind ik een ontzettende luiebol, zit niks bij ken niks en zal nooit wat kunnen.
Pielemuis Dilano sukkeltje en was blij dat slabbetje de jankmiep saboos eruit werd gestemd. En Romani had ik allang op haar poffertjes porem gemept wat een dom wijf is dat
Ik denk nog altijd dat Jimmy de "Jaap" wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die droogkloot zal vast wel winnen.. volgens het aloude BB-script van de braafste sukkel
Ik kan helemaal niks schattigs aan hem opmerken. Het is een snitch en volledig gefocused op Dylano en Tom.quote:
Neuh, Jimmie is een slaplulquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk nog altijd dat Jimmy de "Jaap" wordt
Vragen die wij niet eens meer kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi: wowwwww welke vragen ga ik dan wel niet krijgen
Daar kom je morgen al achter Ronahi
2 miljoenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
Danny: daar kijken nu 2 miljoen mensen naar
![]()
in wiens haar zat ze dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ze had toen ze na die week terug kom iedereen gezien, vrienden en familie.
Ze had meteen al vragen dat ze dacht : was dat zo raar dan?
Er was een moment in de badkamer toen was ik je haren aan het stylen. En ik zit normaal nooit aan het haar van een andere man. En hij dacht (bart) waarom zit jij al meteen in de eerste week aan het haar van een andere man??
Bart had het haar laten zien en gezegd: wat is dit dan??
![]()
![]()
Daar ga je toch geen geld aan uitgeven, vreselijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Randy: volgende week is hij hier he (lenie) optreden bij Afas live de 15de
Misschien komt Lenie dan even in het huis terug
Ik snap helemaal niets van het verhaalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
Er was een moment in de badkamer toen was ik je haren aan het stylen. En ik zit normaal nooit aan het haar van een andere man. En hij dacht (bart) waarom zit jij al meteen in de eerste week aan het haar van een andere man??
![]()
![]()
Nee en ik mag hopen dat Lenie ook niet naar het huis komt. Hoef ik ook niet meer te horen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen geld aan uitgeven, vreselijk
Karin zit toch te kaarten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:53 schreef engine het volgende:
Ashley is met een verhaal bezig en negeert Karen in onderbroek
Ze is in week 1 naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van het verhaal
Vergis je niet in deze gladde paling. Hij zal de laatste week gerust wel weer een barmhartige-Samaritaan-actie uit de hoge hoed toveren, waarmee hij op de valreep de harten van de bloemetjesjurken steelt.quote:
Nu wel ja. Ze kwam even door de slaapkamer heen gestormd.quote:
Wat een stabiele relatie zegquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze is in week 1 naar huis gestuurd
Ze vertelt net dat ze toen thuis al familie en vrienden heeft gezien....
En dat haar vriend haar heeft gevraagd waarom ze in die eerste week al aan het haar van een andere man zat.
Ze heeft aan het haar van Tyron of Randy gezeten in de badkamer blijkbaar.. dat heeft haar vriend gezien op de stream en blijkbaar vond die daar wat van..
Dat had ze niet verwacht dat hij daar wat over vragen zou.
Voor haar/ hun daar is het 'gewoon' zit er niks achter (laatst is mijn interpretatie).
Ze deed Tyron zijn haar blijkbaar een keer en daar liet Bart een foto van zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dan zal het Ty wel wezen randy heeft niet echt haar om door heen te gaan hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee Randy en Tyron zaten in de slaapkamer , 1 van die 2
Denk toch dat ze meer te weten is gekomen dan ik ooit gedacht had.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Jaja.. Het "Jeroentje" naast de zusjes die álles gegeven hadden..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergis je niet in deze gladde paling. Hij zal de laatste week gerust wel weer een barmhartige-Samaritaan-actie uit de hoge hoed toveren, waarmee hij op de valreep de harten van de bloemetjesjurken steelt.
niet? wat niet dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snaptequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. Het "Jeroentje" naast de zusjes die álles gegeven hadden..
Tuurlijk in die paar uurtjes vertelt je partner toch ook hoe je over kwam en wat je anders had kunnen doen enz.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch dat ze meer te weten is gekomen dan ik ooit gedacht had.
ja maar dat was al duidelijk. Ze was heel anders toen ze terug het spel in kwam.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch dat ze meer te weten is gekomen dan ik ooit gedacht had.
Ik zou benieuw zijn hoe mijn kinderen en man het hebben gehad die week.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tuurlijk in die paar uurtjes vertelt je partner toch ook hoe je over kwam en wat je anders had kunnen doen enz.
En uiteraard wie populair zijn e.d
Bart heeft dat op de livestream gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze deed Tyron zijn haar blijkbaar een keer en daar liet Bart een foto van zien.
En dat allemaal in die 40 minuten in de auto heen en 40 minuten terug
Uiteraard, maar er was in die paar uurtjes dat ze elkaar zagen genoeg tijd om het over dat soort futiliteiten te hebben blijkbaar.21u stond ze buiten, ongeveer 23u mochten ze naar huis en toen ze binnen stond thuis mocht ze alweer terug.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bart heeft dat op de livestream gezien
ik vind het een heel stom woordquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
geviseerd voelen![]()
![]()
blijf het een mooi woord vinden
nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is benieuwd wanneer er iets komt met op knoppen drukken voor geld
ik vermoed poepzakjesquote:
Ik denk Macrogol en electrolyten ratiopharm 13,7 g....verder ken ik het niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk Macrogol en electrolyten ratiopharm 13,7 g....verder ken ik het niet.
ik zeg puur geluk dat je dit zo goed goktequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk Macrogol en electrolyten ratiopharm 13,7 g....verder ken ik het niet.
wie met ze 3en?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley op tv we zijn een team.met zijn drieën he
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:12 schreef Snoozey het volgende:
weet je wie veel wist van het programma, de oma van saba!
Denk het ook.....want als je denkt dat je klaar bent kan je ook rustig praten en hoef je niet in een paar uur alles te weten....Je kinderen zijn er je familie....dat is dan belangrijker ...wat zij nu vertelt heeft hij waarschijnlijk vertelt toen ze alleen waren en meerdere dingen denk ik toen ze wist dat ze weer terug mocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er was in die paar uurtjes dat ze elkaar zagen genoeg tijd om het over dat soort futiliteiten te hebben blijkbaar.21u stond buiten, ongeveer 23u mochten ze naar huis en toen ze binnen stond thuis mocht ze alweer terug.
Eslie heeft gewoon thuis geslapen vermoed ik en is volgende ochtend gebeld en toen terug gekomen.
Ze weet veel meer dan ze doet voorkomen.
Wat zou ze er nu nog aan voordeel van hebben? Danny vorig jaar is volgens mij wel min. Een week thuis geweest..Het is wat het is. BB bepaaldquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er was in die paar uurtjes dat ze elkaar zagen genoeg tijd om het over dat soort futiliteiten te hebben blijkbaar.21u stond ze buiten, ongeveer 23u mochten ze naar huis en toen ze binnen stond thuis mocht ze alweer terug.
Eslie heeft gewoon thuis geslapen vermoed ik en is volgende ochtend gebeld en toen terug gekomen.
Ze weet veel meer dan ze doet voorkomen.
Na al die weken daar nog steeds over jammeren? Ik snap dat niet . ze is terug , puntquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook.....want als je denkt dat je klaar bent kan je ook rustig praten en hoef je niet in een paar uur alles te weten....Je kinderen zijn er je familie....dat is dan belangrijker ...wat zij nu vertelt heeft hij waarschijnlijk vertelt toen ze alleen waren en meerdere dingen denk ik toen ze wist dat ze weer terug mocht.
Jammer dan want het is op stream.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na al die weken daar nog steeds over jammeren? Ik snap dat niet . ze is terug , punt
En er zijn na haar nog meer bewoners binnen gekomen die al heel veel informatie van te voren hadden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zou ze er nu nog aan voordeel van hebben? Danny vorig jaar is volgens mij wel min. Een week thuis geweest..Het is wat het is. BB bepaald
BB moet in dit soort gevallen gewoon bellen als de taxi voor de deur staat.. Er staat nu een taxi voor de deur en er komt een redacteur binnen om samen de koffer weer in te pakken. Wil je terug of moeten we een backup laten komen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook.....want als je denkt dat je klaar bent kan je ook rustig praten en hoef je niet in een paar uur alles te weten....Je kinderen zijn er je familie....dat is dan belangrijker ...wat zij nu vertelt heeft hij waarschijnlijk vertelt toen ze alleen waren en meerdere dingen denk ik toen ze wist dat ze weer terug mocht.
Maar hier wordt dat ook continu erbij gehaald .ik snap dat nietquote:
Danny ging vorig jaar op 4 februari exit en kwam op 4 maart weer terug.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zou ze er nu nog aan voordeel van hebben? Danny vorig jaar is volgens mij wel min. Een week thuis geweest..Het is wat het is. BB bepaald
quote:
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny ging vorig jaar op 4 februari exit en kwam op 4 maart weer terug.
Dat is omdat ze nu zelf vertelt dat er toch veel meer tijd was dan we dachten...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hier wordt dat ook continu erbij gehaald .ik snap dat niet
Net als dat ik dat stelletje jankers daar niet snap
ik zie het probleem echt niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is omdat ze nu zelf vertelt dat er toch veel meer tijd was dan we dachten...
dus poepzakjes toch?quote:
ja het is niet zo dat ze daar nu nog wat aan heeft hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na al die weken daar nog steeds over jammeren? Ik snap dat niet . ze is terug , punt
Jemig kremig......nu pasquote:
die hebben ze bijna allemaal al eens gebruiktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig kremig......nu pas![]()
Dacht dat jullie het hadden over poepzakjes voor de hondendrollen.
Begreep er niks van denk wat moeten ze daar nu mee in dat huis.
Zo ver had ik niet terug gelezen...maar dacht in ene aan dat recept die voorbij vloog.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben ze bijna allemaal al eens gebruikt
je ziet het aan hoe hij praat en beweegtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
even sterk verhaal van dilano over slangen
vor de hondenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig kremig......nu pas![]()
Dacht dat jullie het hadden over poepzakjes voor de hondendrollen.
Begreep er niks van denk wat moeten ze daar nu mee in dat huis.
alice`? weest ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze last hebben van moeilijk poepen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
wurgslang kon dilano niet wurgen. want tja dilano he, wurgslang had niet genoeg kracht
de vunten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet van alice
is ook niet haar bed
Moest die alles uit doen (behalve make-up) was ze al gewonnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
Zij kan net zo goed geen broek aan doen
[ afbeelding ]
Ik begrijp het niet Mario.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:50 schreef mario390 het volgende:
doet dildo zich zwaar bj zij
bruine dido heruitpersen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klein mens die de kleine dingen in het leven nog waardeertquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
de droom van rohan was een marsmellow op de bbq hoorde ik haar zeggen eerder
Heb ervaring met turnen op hoog niveau. Wordt amper op TV getoond of beloond.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
turnen wordt niet gepusht op televisie daarom kunnen we ons niet identificeren daarmee
Oh en hint, het is vandaag vrouwendag en de snoepbanaantjes zijn heel lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:00 schreef ledn81 het volgende:
Ronnie is lief. Ze wil de kaartjes die ze voor haar 3 boys (Dilano, Tyron en Randy) geschreven heeft zelf voorlezen, want het is misschien lastig te lezen voor ze.
Wij natuurlijk !!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef Snoozey het volgende:
wie heeft info van de buitenwereld volgens dilan?
Het is ook nationale pannenkoekendagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh en hint, het is vandaag vrouwendag en de snoepbanaantjes zijn heel lekker
Gaat tenminste niet continu over strategie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermaak mij wel met deze praatjes bro
Hij had het over de vriendin van Randy dat die weet hoe je buiten staat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: 'zij heeft informatie van de buitenwereld wij niet'
dat was week 1.....
'zijn' Sabo had ook info van de buitenwereld hoorde ik hem ook niet over.
Dilano: volgende week hoop ik op fan week.. laat de fans maar beslissen.. duo's en wat we eten.
Vorig jaar mochten de fans ranglijsten maken, wie is het meest te vertrouwen etc
was ook in deze periode.
Kleuters zijn hetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: 'zij heeft informatie van de buitenwereld wij niet'
dat was week 1.....
'zijn' Sabo had ook info van de buitenwereld hoorde ik hem ook niet over.
Dilano: volgende week hoop ik op fan week.. laat de fans maar beslissen.. duo's en wat we eten.
Vorig jaar mochten de fans ranglijsten maken, wie is het meest te vertrouwen etc
was ook in deze periode.
quote:
ik hoorde alleen dat Randy iets met podcast wil doen, en ze iets met de publiciteit van bb willen doen, omdat het zonde zou zijn als ze er niks mee doen. lijkt me logisch op zich...daarnaast is Ty buiten al een modelquote:
Dan hoorde je niet allesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:12 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoorde alleen dat Randy iets met podcast wil doen, en ze iets met de publiciteit van bb willen doen, omdat het zonde zou zijn als ze er niks mee doen. lijkt me logisch op zich
Jaaa maar DAN komen die podcasten van hunquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
het moment dat die lui de poort uit lopen, ben ik ze vergeten
oh leuk, beetje zoals de rest van die oude bewoners met hun podcastje?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa maar DAN komen die podcasten van hun![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh leuk, beetje zoals de rest van die oude bewoners met hun podcastje?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hebben ze het ook al over gehad
![]()
'want die hebben zoveel fans en verdienen daar wat aan'
Wie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
het moment dat die lui de poort uit lopen, ben ik ze vergeten
Uhuquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:20 schreef marky het volgende:
[..]
Nee willen gewoon iets doen hierna. Die podcast hadden ze het al in week 3 over.
Ga naar huis!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Mijn sociale batterij is een beetje op."
Arme meid,,,hoe moet het straks thuis weer.....heb je je kindjes de hele tijd om je heen.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: mijn sociale batterij is even op ik kan even niet meer tegen kinderlijke grapjes
ja allemaal weer van die goud maskertjes. asslie ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:23 schreef mazaru het volgende:
Tom en Glenn hebben een gezichtsmasker op? Ze hebben een raar kleurtje![]()
[ afbeelding ]
Waarom moeten mensen stoppen omdat zij iets vervelend vind dat niet tot haar is gericht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dus gaan ze uren en dagenlang lopen zuigen en treiteren? Ik vind het kleuterklasgedrag. En dat heeft niets met Ashley te maken.
gouden gezichtsmaskerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Even 100k oppikkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: ik ben 33 jaar ik word 34 in oktober en ik heb hele andere dingen te doen hier
en dan in zo'n programma gaan zitten
Ik heb haar gezeik uitgezet. Ze steelt eten om in bed te verstoppen. Wie is er nu kinderachtig. Hele dagen bezig zijn met strategie. Tollen in je eigen hersenspinsels en dromen dat je man vreemd gaat. Op de andere stream zien we het voorland van bb 2024 kaarten of rummikuppen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: het is een beetje een overkill. snap je wat ik bedoel?
Jimmie snapt haar
Ashley: ik ben moeder en heb 2 kinderen en zit hier met volwassenen die hele kinderachtige gesprekjes aan het voeren zijn.
Dilano herkent het ook, maar buiten de kinderachtige grapjes mag hij ze wel.
Ashley: je hebt een gradatie tussen een grapje en overkill en ik denk: ben ik nou saai omdat ik volwassen ben of is het
Dilano; nee snap ik
Jimmie: we zijn in de fase van , de maskers/ filters gaan eraf
Ik zat al naar mijn beeldinstellingen te kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja allemaal weer van die goud maskertjes. asslie ook
kan niet meerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley wil graag over het leven praten
Ja, goud op hun gezicht....worden ze mooi van....dat is niet kinderlijk hoor....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ze zeurt over hard gelach maar ze lacht zelf keihard samen met karin...en ze doen de kinderachtigste dingenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb haar gezeik uitgezet. Ze steelt eten om in bed te verstoppen. Wie is er nu kinderachtig. Heke dagen bezig zijn met strategie. Tollen in je eigen hersenspinsels en dronen dat je man vreemd gaat. Op de andere stream zien we het voorland van bb 2024 kaarten of rummikuppen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je weet pas wat je mist, als ze er niet is he![]()
You never miss the water till the well runs dry.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je weet pas wat je mist, als ze er niet is he![]()
You only miss the sun when it starts to snowquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
You never miss the water till the well runs dry.
Dat is geen theater ze kunnen gewoon om niets lachen dat is meligheid. Pure meligheid. Met een pop op je arm rondlopen dat is theater.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano: ja maar het is wel zo, ze is daar zelf heel lang in mee gegaan he.. en nu stoort ze zich zelf aan dingen
Jimmie maar je hoort ze ook echt om niks lachen het is echt theater
Ben dik dubbel haar leeftijd, maar kan genieten van de jeugd en lachen.....maar bij haar loop ik met een boog omheen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb haar gezeik uitgezet. Ze steelt eten om in bed te verstoppen. Wie is er nu kinderachtig. Hele dagen bezig zijn met strategie. Tollen in je eigen hersenspinsels en dromen dat je man vreemd gaat. Op de andere stream zien we het voorland van bb 2024 kaarten of rummikuppen.
Ik ben het er wel mee eens dat grapjes over de slavernij niet kunnen, maar naar mijn gevoel zoekt ze gewoon iets. ze heeft problemen met het andere groep, in haar eigen groepje...er is inmiddels niemand in het huis waar ze GEEN aanvaring mee heeft gehad. als het haar stoort dan spreekt ze het uit. ze was toch zo eerlijk, direct en niet van het roddelenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:29 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind het uberhaupt inderdaad niet grappig idd dat Karan en Tom iets grappigs doen met slavernij.
Als een Ronahi of Dilano dit hadden verzonnen waren ze afgemaakt online. Maar Tom en Karen hebben het constant 'grappig' over slavernij.
Ik ben het opeens eens met Eslie
en dan niet even een gifje maken voor onsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef mazaru het volgende:
Alice staat gewoon in haar blote reet. Je kunt zo op afstand een colonoscopie doen
Ik druk ook regelmatig op de muteknopquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
volkomen logisch dat je er af en toe even klaar mee bent. ik ben ook reuze blij dat ik een uit knop heb op die stream
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:28 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen theater ze kunnen gewoon om niets lachen dat is meligheid. Pure meligheid. Met een pop op je arm rondlopen dat is theater.
Ik zat er eigenlijk met stomme verbazing naar te kijken. De stagiaire ook denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en dan niet even een gifje maken voor ons
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk met stomme verbazing naar te kijken. De stagiaire ook denk ik
is ook zo. Maar ik hoorde Tom en Karen gister een paar dingen 'grappig' zeggen over slaafje en slavernij en dacht.. OMG.. here we go.. Maar krekels...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat grapjes over de slavernij niet kunnen, maar naar mijn gevoel zoekt ze gewoon iets. ze heeft problemen met het andere groep, in haar eigen groepje...er is inmiddels niemand in het huis waar ze GEEN aanvaring mee heeft gehad. als het haar stoort dan spreekt ze het uit. ze was toch zo eerlijk, direct en niet van het roddelen
ja daar doe je helaas niks aan, en is ook oneerlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is ook zo. Maar ik hoorde Tom en Karen gister een paar dingen 'grappig' zeggen over slaafje en slavernij en dacht.. OMG.. here we go.. Maar krekels...
Het is gewoon debiel en oneerlijk.
Als Ronahi nu nog steeds maar verkeerde moment knipoogt naar Tom ligt ze online alweer onder de bus.
De reet nou net niet. daar zit de reetveterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef mazaru het volgende:
Alice staat gewoon in haar blote reet. Je kunt zo op afstand een colonoscopie doen
hij denkt in 3dquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:39 schreef Snoozey het volgende:
huh, dilan heeft dyslexie, maar kan wel heel goed lezen?
hij is dus gewoon slecht in schrijven. d/t fouten enzo
Bukken en dan inzoomen op haar amandelenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:39 schreef mazaru het volgende:
De stagiaire is nu ook voorbereid. Ze laten haar niet meer gebukt zien
Met gemak. Ze draagt volgens mij een string onder dat korte dingetje. Mamma zal trots op haar zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bukken en dan inzoomen op haar amandelen
Wil je ook zo'n spiegel zoals de Batavia, dan moet je voorlopig de komendequote:
Ja Ty, weer terug naar Tata. Ze zitten met smart op je te wachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:44 schreef Snoozey het volgende:
jimmie vindt het wel tijd dat tyron eruit gaat.
mss ziet hij haar na bb wel, mss niet (zei jim)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:46 schreef kater1 het volgende:
Dilano heeft Sabeau- mis- momentje. Jimmy 'die zit lekker thuis doet haar ding' Leuk gesprek maar ik kan dat niet allemaal zo snel typen.
is dat SENF??quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |