Je moet misschien even inzoomen maar hier staat hetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef mazaru het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat er 2 nationaliteiten in de finale MOETEN zitten? Staat dat in de regels of zijn dat speculaasjes?
ik hoorde het de bewoners zeggen..is in de uitzending van vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef mazaru het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat er 2 nationaliteiten in de finale MOETEN zitten? Staat dat in de regels of zijn dat speculaasjes?
Zelfs met bril op lukt het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet misschien even inzoomen maar hier staat het
Hey heks , dat is lang geledenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil herrie in de tent en bloed aan de muur……
Ik ben benieuwd. Ik lees het hier regelmatig en ik hoor ze in het huis ook daarover praten. Daarom vraag ik me af of het in de regels staatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoorde het de bewoners zeggen..is in de uitzending van vanavond
Dat wordt ieder jaar weer door bewoners besprokenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik lees het hier regelmatig en ik hoor ze in het huis ook daarover praten. Daarom vraag ik me af of het in de regels staat
Ja dat was andere jaren een regel dus je mag er vanuit gaan dat het nu ook zo is.quote:
Hoi hoi ik lurk veel maar had erquote:
Ahhquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi ik lurk veel maar had er
Al een bezoekje aan de SC gebracht…….maar hou alles in de gaten hoor
Ze hadden het hier gister al over en dat aankomende week fanweek zou gaan worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu opeens dat fans mogelijk duo's mogen samenstellen, ze weten alweer meer ...
Ik heb dat sowieso gemistquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu opeens dat fans mogelijk duo's mogen samenstellen, ze weten alweer meer ...
https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://nl.nieuws-247.be/(...)naleweek-klopt-niet/
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:43 schreef engine het volgende:
Ze denken dat de kijkers de populaire samen in koppeltjes willen zien
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Ff mijn ergernissen Randy vind ik een ontzettende luiebol, zit niks bij ken niks en zal nooit wat kunnen.
Pielemuis Dilano sukkeltje en was blij dat slabbetje de jankmiep saboos eruit werd gestemd. En Romani had ik allang op haar poffertjes porem gemept wat een dom wijf is dat
Ik denk nog altijd dat Jimmy de "Jaap" wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die droogkloot zal vast wel winnen.. volgens het aloude BB-script van de braafste sukkel
Ik kan helemaal niks schattigs aan hem opmerken. Het is een snitch en volledig gefocused op Dylano en Tom.quote:
Neuh, Jimmie is een slaplulquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk nog altijd dat Jimmy de "Jaap" wordt
Vragen die wij niet eens meer kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi: wowwwww welke vragen ga ik dan wel niet krijgen
Daar kom je morgen al achter Ronahi
2 miljoenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
Danny: daar kijken nu 2 miljoen mensen naar
![]()
in wiens haar zat ze dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ze had toen ze na die week terug kom iedereen gezien, vrienden en familie.
Ze had meteen al vragen dat ze dacht : was dat zo raar dan?
Er was een moment in de badkamer toen was ik je haren aan het stylen. En ik zit normaal nooit aan het haar van een andere man. En hij dacht (bart) waarom zit jij al meteen in de eerste week aan het haar van een andere man??
Bart had het haar laten zien en gezegd: wat is dit dan??
![]()
![]()
Daar ga je toch geen geld aan uitgeven, vreselijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Randy: volgende week is hij hier he (lenie) optreden bij Afas live de 15de
Misschien komt Lenie dan even in het huis terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |