Ziet er normaal uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deed ik iets verkeerd of waarom staat er zoveel ruimte tussen de foto's van de bewoners?
Niks aan de handquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deed ik iets verkeerd of waarom staat er zoveel ruimte tussen de foto's van de bewoners?
@:Dotteke
Gewoon even editen en ze weer tegen elkaar schuiven.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja, ik bedoel daar in dat huis. Dat hij thuis nog nooit gekookt heeft. Alles gaat zo stumperig, maar ja hij probeert het wel. Dat is weer een bonuspuntjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft Jimmy toch ook al vaker geholpen?
Niets raars te zienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh, ik heb tussen sabeau en Tom veel ruimte en tussen Tom en de tekst eronder ook
Alles staat goed hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh, ik heb tussen sabeau en Tom veel ruimte en tussen Tom en de tekst eronder ook
Blijft hetzelfde. Zal aan mijn mobiel liggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon even editen en ze weer tegen elkaar schuiven.
oh zo ja hij beweert dat hij kan koken heb ik hem van de week horen zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel daar in dat huis. Dat hij thuis nog nooit gekookt heeft. Alles gaat zo stumperig, maar ja hij probeert het wel. Dat is weer een bonuspuntje
Ik geloof er weinig van als ik hem zo observeer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zo ja hij beweert dat hij kan koken heb ik hem van de week horen zeggen
lijkt me ook niet zo slim, dat vuurtje brandt nog steeds goedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gaan ze het rooster nu helemaal niet gebruiken?
geloof het niet neequote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gaan ze het rooster nu helemaal niet gebruiken?
Jimmy wel, die is behoorlijk zeker in de keuken en hij weet ook dingen. Dilano loopt te raden en volgt Jimmy. Is niet erg hoor, maar doe dan niet alsof je Jamie Olivier bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zo ja hij beweert dat hij kan koken heb ik hem van de week horen zeggen
vind ik van een BBQ eigenlijk nooit hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind ze niet zo heel smakelijk uitzien
Ik ook niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind ze niet zo heel smakelijk uitzien
ja snap het niet dan want dan ligt het aan de BbQ ze doen toch hun best draaien vaak genoeg enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:45 schreef schizolientje het volgende:
ze vernachelen een heerlijke maaltijd, ook knap
dat heeft deze groep nog nooit gedaan op elkaar wachten en of roepenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom al gaan eten als de anderen nog buiten staan. Zie tyron en Alice ook niet aan tafel.
de rest zit niet aan tafel...vlees is er nog niet.en zij zitten al te eten!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
wat loopt JImmy nou steeds te zeiken over we hebben haast bla bla over die mannen buiten
Terwijl hij zelf zei dat ze eraf konden en op de borden neergelegd mochten worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
sommige aardappelen zijn niet gaar nog Jimmy weer zuchten, ze lagen er nog langer op als meneer szijn aangegeven tijd
Twee tafels, twee kampen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat heeft deze groep nog nooit gedaan op elkaar wachten en of roepen
ja inderdaad zo is het gegaan ja meneer heeft die aardappelen alles besloten ja der op en wanneer er ze der af konden enzoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf zei dat ze eraf konden en op de borden neergelegd mochten worden.
En de schuld aan die 2 buiten geven omdat ze het vuur al aan hadden gedaan en volgens Jimmy zou het vlees in 10 minuten klaar zijn.
Jimmy geeft orders hoe en wat en als het niet gaat zoals hij denkt dat het moest gaan, is het de schuld van een ander.
Arme Dannyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:54 schreef marky het volgende:
[..]
Dan zit Danny al tijden aan de verkeerde tafel.
dat heeft niets te maken met het feit dat ze nooitop elkaar gewacht hebben en of geroepen hebben voor het etenquote:
Nee, dat gaat al zo vanaf het begin.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat heeft niets te maken met het feit dat ze nooitop elkaar gewacht hebben en of geroepen hebben voor het eten
De saus ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:57 schreef Joyce-43 het volgende:
stokbrood zal ook wel op wezen voor die mannen zo meteen
alles ligt op hun bord hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Het zou wel zo leuk wezen als ze wat salade voor de mannen buiten bewaren, die aardappelen uit de pan zijn ook al opgemaakt... stelletje egoisten
alles ligt er toch op ook nu maar goed dan nog kan er dingen bewaard worden voor zequote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:58 schreef kiki2024 het volgende:
Danny zegt net dat hij heeft gezegd dat ze al het vlees tegelijk moesten bakken, zodat ze allemaal samen konden eten..maar dat wilde de heren zelf niet.
hebben ze bordjes gemaakt voor ze?quote:
aha ok ja dat zou netjes wezen danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:00 schreef kiki2024 het volgende:
er is een bordje gemaakt met salade en stokbrood voor tom en glenn, de heren willen zelf als laatste eten zegt danny.
ok dat is dan wel zo netjes jahquote:
Nee, die gebakken aardappeltjes zijn allang koud. had ze dan nog even in de koekepan gelaten en ff hoog vuur voor ze/quote:
Eigenlijk zouden de BB kandidatenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:45 schreef schizolientje het volgende:
ze vernachelen een heerlijke maaltijd, ook knap
bedankt voor het delen hier. die van Salar is tot nu toe altijd 100% accuraat geweest..alleen hij staat pas 13 min online kan dus nog veranderenquote:
hoop het, maar kan nog veranderen pas 13 min onlinequote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:18 schreef humpty het volgende:
Dat is wel duidelijk zo te zien gaat Ronahi naar huis
Dat zal zeker.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
bedankt voor het delen hier. die van Salar is tot nu toe altijd 100% accuraat geweest..alleen hij staat pas 13 min online kan dus nog veranderen
Oke ja ik hoop het ook... Tyron en Alice durven nog wel tegengas te gevenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoop het, maar kan nog veranderen pas 13 min online
klopt..ik heb niks tegen Ro, maar zie Alice en ty liever blijven voor de reden die jij geeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Oke ja ik hoop het ook... Tyron en Alice durven nog wel tegengas te geven
Ronahi doet het liever achter iemand zijn rug om
De mens wikt, de productie beschikt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:18 schreef humpty het volgende:
tot nu toe klopte de poll van Salar altijd dus ik denk niet dat ze sturenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mens wikt, de productie beschikt.
Ik wil Alice en Ty samen met Tom in een groep.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Oke ja ik hoop het ook... Tyron en Alice durven nog wel tegengas te geven
Ronahi doet het liever achter iemand zijn rug om
Ik ben wel klaar met de duo's. Was even leuk in het begin, maar dat is het al even niet meer eigenlijk. Leuk bedacht, maar vooral niet meenemen naar een eventueel volgend seizoenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ik wil Alice en Ty samen met Tom in een groep.
Was ook geen lol aan één eruit en de ander in het hok gestopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met de duo's. Was even leuk in het begin, maar dat is het al even niet meer eigenlijk. Leuk bedacht, maar vooral niet meenemen naar een eventueel volgend seizoen
Ik bedoel ook niet als duo naar als groep tegen het clubje van Ashquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met de duo's. Was even leuk in het begin, maar dat is het al even niet meer eigenlijk. Leuk bedacht, maar vooral niet meenemen naar een eventueel volgend seizoen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:34 schreef zodeju het volgende:
Jemig. als ik een bbq gegeten heb heb ik geen plaats meer voor die zoete rommel....Ook zo zonde van je lekkere smaak.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:18 schreef humpty het volgende:
24 uur aanvragen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Wat gaat Eslie in de DBK doen. Ik kijk nog geen 30 min en ze heeft het al 14 keer benoemd dat ze zo even weg moet
We komen dichter bij het uur U en de verhouding m/v is meer dan scheef.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:24 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
tot nu toe klopte de poll van Salar altijd dus ik denk niet dat ze sturen
heeft in de keuken gestaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:44 schreef humpty het volgende:
En Dilano zit met zijn flaske op de bank
helpt die weleens mee met opruimen
ZOver ik kan zien staat alles goedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja dacht ook al waarom moet je dat benoemen ...kleine moeite tochquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy heeft echt z'n dag niet vandaag of zoiets.
Tom en Glenn vroegen dus aan hem of hij marshmallows voor hun wilde maken.
De cynische manier waarop hij dat zei : ik sta dus weer met m'n bakkes hier boven...
Terwijl Tom en Glenn net zo'n 2 uur bij die rook hebben gestaan.
Maakt het uit wat we zeggen? Dat je hem stom vind mag duidelijk zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:44 schreef humpty het volgende:
En Dilano zit met zijn flaske op de bank
helpt die weleens mee met opruimen
Er is echt een lieve Jim en een heel onaardige Jim.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef OmaJacky het volgende:
De cynische manier waarop hij dat zei : ik sta dus weer met m'n bakkes hier boven...
Huh?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maakt het uit wat we zeggen? Dat je hem stom vind mag duidelijk zijn
Tom is niet suïcidaal hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ik wil Alice en Ty samen met Tom in een groep.
Tyron en Alice best dicht bij elkaar. En als je bedenkt dat heel veel Tom stemmers op Alice gaan stemmen kan je wel stellen dat Tyron best populair is.quote:
Volgens mij zei hij buiten zich geïrriteerd te hebben in de keuken over iemand die zich bemoeide met dingen daar.. (vermoed Danny).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:43 schreef OmaJacky het volgende:
Wat Frankieboy zegt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dat zal best 🫤quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:48 schreef mario390 het volgende:
in brasil staan 2 nu al 16 uren
op en ding wat zich draaid
Als dat al heeft plaatsgevonden dan buiten de streams.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Stond niets in SV over Tom en Ashley? Die gaan gewoon weer normaal met elkaar om?
Niet een speciaal gesprek geweest tussen hen over het dingetje van gister?
Oh vandaar.....Danny vroeg steeds wat aan Jimmy maar die gaf geen antwoord en Dilano antwoorde voor hem....dacht nog wat bijdehand hij vraagt het aan Jimmy en dilano antwoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij buiten zich geïrriteerd te hebben in de keuken over iemand die zich bemoeide met dingen daar.. (vermoed Danny).
Ja en ik meende ook dat hij buiten (vrij zacht) de naam Danny zei.. die was blijkbaar steeds van alles aan het zeggen wat Jimmy moest doen..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh vandaar.....Danny vroeg steeds wat aan Jimmy maar die gaf geen antwoord en Dilano antwoorde voor hem....dacht nog wat bijdehand hij vraagt het aan Jimmy en dilano antwoord.
Wat ik begreep is dat Danny steeds met een blaadje aan kwam. Hebben ze een 'recept' gekregen bij de BBQ spullen ofzo?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh vandaar.....Danny vroeg steeds wat aan Jimmy maar die gaf geen antwoord en Dilano antwoorde voor hem....dacht nog wat bijdehand hij vraagt het aan Jimmy en dilano antwoord.
en wegblijven deze keerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zou mooi zijn. Kan ze net voor de liveshow de draaideur deur
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Danny steeds met een blaadje aan kwam. Hebben ze een 'recept' gekregen bij de BBQ spullen ofzo?
Danny wilde specifiek alle ingredienten en volgens het lijstje werken vermoed ik.
Terwijl Jimmy gewoon op zijn gevoel aan het koken was.
Ik denk eerder volgende week als er weer duo's zijn. 2 duo's nomineren en dan 2.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We komen dichter bij het uur U en de verhouding m/v is meer dan scheef.
Ik denk dat hoe dan ook Ty gaat vertrekken, of misschien mikken ze er wel 2 uit. Dat gebeurt in elke BB wel een keer.
Zeker, hij kan echt heel lief zijn, maat ook echt gemene opmerkingen maken. Dubbel dus en zo als z'n spel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is echt een lieve Jim en een heel onaardige Jim.....
wat maakt de verhouding m/v uit? wie wint, wint toch gewoon ? 2 zou inderdaad wel kunnen jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We komen dichter bij het uur U en de verhouding m/v is meer dan scheef.
Ik denk dat hoe dan ook Ty gaat vertrekken, of misschien mikken ze er wel 2 uit. Dat gebeurt in elke BB wel een keer.
Niet in beeld. Waren wel een poosje afwezig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:50 schreef ledn81 het volgende:
Stond niets in SV over Tom en Ashley? Die gaan gewoon weer normaal met elkaar om?
Niet een speciaal gesprek geweest tussen hen over het dingetje van gister?
Ok, nu begrijp ik dat Jimmy geirriteerd was zonder dat Danny dat door had en Dilano voor de goede vrede bezig was alles te beantwoordenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Danny steeds met een blaadje aan kwam. Hebben ze een 'recept' gekregen bij de BBQ spullen ofzo?
Danny wilde specifiek alle ingredienten en volgens het lijstje werken vermoed ik.
Terwijl Jimmy gewoon op zijn gevoel aan het koken was.
Nee hoor die willen juist Alice eruit omdat hij bij Ashley hoort.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tyron en Alice best dicht bij elkaar. En als je bedenkt dat heel veel Tom stemmers op Alice gaan stemmen kan je wel stellen dat Tyron best populair is.
hopelijk gaat zequote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Staat er wat te gebeuren?
Dubbele SL en HM in DBK?
Was het ook inderdaad dat hij zich ergerde aan Danny die zich overal mee bemoeide.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij buiten zich geïrriteerd te hebben in de keuken over iemand die zich bemoeide met dingen daar.. (vermoed Danny).
Klopt. Op 13 april, als laatste, met een mooie, grote bos bloemen en een bokaal zo groot dat ze 'm nauwelijks kan dragen.quote:
Was vanmiddag al geweest en karen zei en is alles goed toen zei ze ja. Dacht dat ze toen regie had laten bellen met thuis na gisteren. Misschien nu gesprek met psycholoog.quote:
Ik ben hier echt wel een beetje klaar mee. Het was de eerste keer leuk, de 3e keer ook nog, maar nu na de 54e keer..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Op 13 april, als laatste, met een mooie, grote bos bloemen en een bokaal zo groot dat ze 'm nauwelijks kan dragen.
Nee in blauwquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zitten ze in de groene kamer de soldaten :-)
hmm ok..ik dacht in eerste instantie ook met psycholoog ja na dat gebeuren van gisterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was vanmiddag al geweest en karen zei en is alles goed toen zei ze ja. Dacht dat ze toen regie had laten bellen met thuis na gisteren. Misschien nu gesprek met psycholoog.
Om deze tijd 2 x hetzelfde, dus 1 in de DBK is 2 x sl.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Staat er wat te gebeuren?
Dubbele SL en HM in DBK?
Uhhh ik kijk en zie alleen dat ze kaartjes willen schrijven en toen sl.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor, daar gaan we weer: roddel, roddel roddel.
Dan schakelde je net te laat inquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Uhhh ik kijk en zie alleen dat ze kaartjes willen schrijven en toen sl.....
Laat gaan joh, niet voeden die Troll.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt wel een beetje klaar mee. Het was de eerste keer leuk, de 3e keer ook nog, maar nu na de 54e keer..
Durf te hopenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef OmaJacky het volgende:
Zou het kunnen dat Ashley naar huis gaat ?
Na gisteren die inzinking en gevoed door Tom z'n opmerkingen dat ze zich nog onzekerder voelt in combinatie met haar nachtmerries.
Vanmorgen al 2 kwartier in de dbk geweest en nu om half 7 een afspraak in de dbk ( beetje uitgelopen).
Nu dubbele SL terwijl er eigenlijk niks vreemds gebeurde.
hoop het! ik hoorde haar op de stream wel hele tijd zeggen dat ze een afspraak hadquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef OmaJacky het volgende:
Na gisteren die inzinking en gevoed door Tom z'n opmerkingen dat ze zich nog onzekerder voelt in combinatie met haar nachtmerries.
Vanmorgen al 2 kwartier in de dbk geweest en nu om half 7 een afspraak in de dbk ( beetje uitgelopen).
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hoor die willen juist Alice eruit omdat hij bij Ashley hoort.
Misschien haar Bart even voor geruststelling en dat ze voorlopig nog niet naar huis hoeft te komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:08 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoop het! ik hoorde haar op de stream wel hele tijd zeggen dat ze een afspraak had
ja maar dat is oneerlijk. het is trouwens ook super oneerlijk dat ze al buiten was en weer terug mocht komen..dat zijn de regels niet van BB. eenmaal buiten is buitenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien haar Bart even voor geruststelling en dat ze voorlopig nog niet naar huis hoeft te komen.
Hele BB is het niet meer voor mij.....regels die overtreden mogen worden. Niet genoeg spellen . Geen zware dingen met veel volhouden. Enkel wat leuk is is de nieuwe speelplaats.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja maar dat is oneerlijk. het is trouwens ook super oneerlijk dat ze al buiten was en weer terug mocht komen..dat zijn de regels niet van BB. eenmaal buiten is buiten
Dat zou niet eerlijk zijn en daar werkt bb niet aan mee denk ik. Want komt altijd uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien haar Bart even voor geruststelling en dat ze voorlopig nog niet naar huis hoeft te komen.
Vorig jaar de laatste week met 5.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Nog 7 weken te gaan nog 11 mensen. Met npg 6 weken te nomineren week 7 is de finale al met drie man in de finale tocjh?
dan zal er denk ik twee keer twee personen gaan offffff iemand kan zich uitkopen
oke....ben wel voor tom ,maar niet voor ashley......dus alice gestemd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ga maar kijken op ander social media en dan niet op Facebook.
Lekker naar huis dan. Ze ziet er al een tijd niet uit. Ze draait daar een beetje door.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef OmaJacky het volgende:
Kan je ook zeggen van de mensen die iedere dag roepen dat ze na huis moet . Is ook zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt wel een beetje klaar mee. Het was de eerste keer leuk, de 3e keer ook nog, maar nu na de 54e keer..
Ik vond haar vandaag ook wel aardig opgewekt na wat er gisteren is gebeurd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:16 schreef marky het volgende:
[..]
Lekker naar huis dan. Ze ziet er al een tijd niet uit. Ze draait daar een beetje door.
En over spel spelen na.morgen hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
s2 ook weer terug op de woonkamer
jimmie en dilano
die heeft gewoon een sneaky call met Bartquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef OmaJacky het volgende:
Mega irritant iddquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
Dylano moet moet moet echt volgende week eruit
zoveel irritatie naar die man
eigenlijk zeggen ze elk gesprek hetzelfdequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gametalk stream 2, opname loopt, goedenavond ...
5 % van de stemmenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:26 schreef kiki2024 het volgende:
zodra Dilano op de bank staat is hij weg
Snap niet dat hij Ashley wel vertrouwd en Tom niet.....terwijl ik hoewel ik niks met heb zeker weet dat hij rechtvaardig is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:24 schreef OmaJacky het volgende:
Dilano zou Tom, Glenn en Danny nomineren. Tom heeft m onder de bus gegooit zegt Dilano .Ok zegt Jimmy.
Of Tom, Glenn en Ashley.
Nee zegt Jimmy Ashley heeft het niet op jou voorzien.
Dus de 'aardige' Jimmy verdedigd Tom niet maar Ashley wel.
Zo met je eens....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben echt klaar met nominatie spellen, PON, gewoon terug naar het orginele concept, direct weer zelf nomineren ....
Glenn ook hoor, maar ik denk dat het niet genoeg was want ze vallen zowat die pot aan....Ik zit altijd bommentje vol na een bbqquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
zou karen die mond niet dicht KUNNEN doen als ze kauwt??
Een schande is hetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
En weer pot spekkies leeg eten karen en.glenn samen
denk je nu echt dat ze op fb weten wat er gebeurt?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor dat er gesuggereerd wordt op fb dat ashley Bart zou mogen zien na gedoe gisteravond. Dat ze zich had opgeknapt voor ze de dbk inging. Ik heb geen fb dus kan hetzelf niet controleren
lekker op FB latenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor dat er gesuggereerd wordt op fb dat ashley Bart zou mogen zien na gedoe gisteravond. Dat ze zich had opgeknapt voor ze de dbk inging. Ik heb geen fb dus kan hetzelf niet controleren
Werd gisteren ook gesuggereerd dat er door iemand 24 uur was aangevraagd.. ook niks van gezien/gemerktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
Wat mogen ze precies?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom en Glenn mogen van mij. Die hebben alles gebakken.
De Prinsgemaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef Lillfex het volgende:
Volgende week is het freez week dan zal Bart wel komen voor Ashley ..........
Nee inderdaad en ze zit al 3 kwartier in die dbk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker op FB laten
mensen zullen vanalles bedenken
zal niet de eerste keer zijn dat BB zoiets doet btw
Nee al geloof ik het niet echt, zal het me niks verbazen als queen ashley dit magquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker op FB laten
heeft niet zozeer wat met Ash te makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee al geloof ik het niet echt, zal het me niks verbazen als queen ashley dit mag
Is zo te.merken aan ashley haar gedrag als ze hem wel gesproken heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee al geloof ik het niet echt, zal het me niks verbazen als queen ashley dit mag
Ik snap sowieso niet waarom mensen al die FB bullshit hier plaatsen of posten ,trieste fans daarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker op FB laten
Mag ik, kreeg het door van dochter had het hier niet gelezen.en zie ook de poll van insta hier staan en dat mag dan welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen al die FB bullshit hier plaatsen of posten ,trieste fans daar
2 geloof ikquote:
ze kan ook gewoon een goed gesprek hebben gehad met de psycholoog.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is zo te.merken aan ashley haar gedrag als ze hem wel gesproken heeft
totaal nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:55 schreef Thorelf het volgende:
jimmy zegt dat tom en dilano beetje hetzelfde zijn,maar dat zie ik niet
die zegt, ondertussen boven op de buurvrouw, niets aan de hand lieffie. doe je ding, ik de mijnequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft gewoon een sneaky call met Bart
zal niet de eerste keer zijn dat BB zoiets doet
zaterdag is tegenwoordig P dagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kan ook gewoon een goed gesprek hebben gehad met de psycholoog.
het was vrijdag, dan hebben ze allemaal gesprekken met de psycholoog
dat dusquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kijkt afentoe uit zijn ogen alsof die hele zware medicatie heeft, en zijn spraak ook
net of die een flinke joint heeft gerookt [ afbeelding ]
Ik heb dat als duo gekozen, maar het ziet er niet naar uit dat dit gaat gebeurenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy zou het ook wel leuk vinden om met Ash in een duo te zitten
ze krijgt al mijn stemmen als ze door de deur gaatquote:
Je hoort de helft nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
dat geluid bij die hottub is altijd kak
Nee die draadloze zuigert klinkt lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
dat geluid bij die hottub is altijd kak
Absoluut nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:55 schreef Thorelf het volgende:
jimmy zegt dat tom en dilano beetje hetzelfde zijn,maar dat zie ik niet
nu al hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Je hoort gewoon dat ze van de DBK opdracht hebben gekregen om te praten over hun BB-ervaringen.
En hoe kan het dat er geen geluid uit Ashley komt? Heb ik nog niet meegemaakt zo lang ze er in zitquote:
ze praatte gewoonquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En hoe kan het dat er geen geluid uit Ashley komt? Heb ik nog niet meegemaakt zo lang ze er in zit
Duidelijk voor tv. Dubbele SL's, dan weet je wel hoe laat het is.quote:
Speakers opgeblazen?quote:
Ze had het met Tyron over een ongeluk dat hij gezien hadquote:
Is op.zaterdag meestalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kan ook gewoon een goed gesprek hebben gehad met de psycholoog.
het was vrijdag, dan hebben ze allemaal gesprekken met de psycholoog
Kon zijn dat je speakers niet Ashleybestendig waren.quote:
dan een goed gesprek met iemand anders, of, buiten de camera's om, een goed gesprek met Tom.quote:
Heeft ze een koudbeitel bij de hand?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
aaah Alice gaat haar 2 uur werk verwijderen
Da's het enige dat ik aan haar zou missen, mocht ze gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
Zij kan net zo goed geen broek aan doen
[ afbeelding ]
Dat zou het niet minder mooi makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou een goed idee!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan je geruststellen , ze gaat niet... zulke billen krijgen ze nooit meerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik aan haar zou missen, mocht ze gaan.
benieuwd of hij ook zo zou praten als Jimmy er bij wasquote:
Dat vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
benieuwd of hij ook zo zou praten als Jimmy er bij was
omdat hun er 1 voor 1 uitgaan daarna ..ze moeten er juist belgen uitwerken als ze willen blijvenquote:
dat gebeurt morgen mss ook...als randy er stond had er mss een nederlander uit gegaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat hun er 1 voor 1 uitgaan daarna ..ze moeten er juist belgen uitwerken als ze willen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |